Ik heb niet gezegd dat je het hele internet wereldwijd stillegt. Ik heb gezegd dat je de betreffende node serieus kan storen, en in het slechtste geval kan je zelfs het internet (en telefoon) verkeer lam leggen voor de ganse node, als je bijvoorbeeld een modem aansluit met een lusterklem annex kroonsteentje.Jack Daniels schreef:Conclusie van heel deze discussie: Chinese, niet goedgekeurde, modems aansluiten met lusterklemmen en het internet ligt er (wereldwijd) uit als ik sommigen hier mag geloven. Ze kunnen er hier nogal boenken op geven. Er zijn zelfs kampioenen bij als ik alle reacties hier zo lees. Tot nu toe niks anders gelezen dan speculaties zonder dat één van die zelfverklaarde experts weet waar hij het over heeft. Om dan nog maar te zwijgen van de doemscenario's waarover iemand het had maar waar we nog steeds op een paar concrete voorbeelden zitten te wachten. Best wel grappig. Als je vraagt naar voorbeelden uit het leven gegrepen blijven ze het antwoord schuldig. Of volgt er een of andere lullige uitleg om zichzelf te verschonen of om toch maar geen voorbeelden aan te moeten halen.
[Post made via mobile device ]
Het zou echt niet de eerste zijn die een coax koppeling maakt met een lusterklem, wat tape er rond draait, en dit achter een muur of in een aftakdoos in de grond stopt.
Hoe ga ik een voorbeeld uit het leven noemen? Ik ken die klanten van Telenet niet. Het is onmogelijk om voorbeelden en namen te noemen.
Voorbeelden zat, vraag maar aan Telenet zelf.
Geloof me maar op mijn woord.