iPhone (6) gekte?

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Een ace (low range/budget)
iPhone (high end)...
Niet echt een vergelijking...
De S4 van mij zal ik niet vergelijken met de z130 (99€) van't werk (beide android).

Ik ken mensen die naar Android zijn gegaan en niet meer terug willen en omgedraaid.

Maar elkaar gaan overtuigen van dit is het beste en dat is het beste heeft geen nut. Als je overtuigd bent van uw product is dat uw volste recht. Maar ik voel hier een typische A VS. B opkomen.

En dan vrees ik dat een slotje niet veraf is.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Het ging dan ook niet om welles-nietes, maar hierom:
jos123 schreef:Zoals bij elke nieuwe iPhone zijn er mensen die al dagen voor de Apple store gaan logeren om als eerste de iPhone te kunnen bemachtigen.

Wat ik niet begrijp is:
1) Wat zou er gebeuren indien die mensen 1-2 weken later de iPhone zouden kopen? Ik vind dit bijzonder raar (gek), al zelfs ben ik ook een Apple fan (geweest)! Betaalt Apple die mensen dan voor hun marketing?!?
2) Waarom gaan er sommige mensen spullen kopen die ze geen geld ervoor hebben? Waarom kunnen ze zich niet een goedkopere smartphone aanschaffen?

Mss iemand hier die dat kan uitleggen?
Tot nu toe is er niemand die dat heeft kunnen uitleggen, buiten buikgevoelen en 'denken dat het ene beter is' (welles-nietes) is er eigenlijk nog niet veel naar boven gekomen.

Zal het dan eeuwig een mysterie blijven ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ldw
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

@ Joe, die vraag is al meermaals beantwoord (ik quote mezelf omdat dit het gemakkelijkste terug te vinden is, maar heb eveneens al enkele andere goede antwoorden gelezen. Ik ga hiervoor wel geen 7 pagina's vol "android vs apple" posts herlezen...)
ldw schreef:De vragen 1) en 2) van de OP hebben op zich helemaal niks met Iphones te maken... Waarom die gekte? Waarom diezelfde gekte voor een nieuwe star wars film? Voor een nieuwe album release van een pop artiest? Voor een nieuwe game console? ...

De mensen houden van het product en willen het onmiddelijk, noem het "ongeduldigheid" of wat dan ook...

Misschien hebben sommige er het geld niet voor, juist zoals ze het geld niet hebben voor hun nieuwe mercedes of hun nieuwe merkkledij of whatever...

Wat ik niet begrijp is waarom sommige mensen ze gefocust zijn op Apple? En in die mate dat ze het via omwegen toch maar weer over Apple kunnen hebben...?

Een mogelijke verklaring:

Misschien verlangen ze heimelijk gewoon zelf naar de Apple producten die ze zo luid mogelijk bekritiseren?

(Dat is althans de indruk die ik krijg als ik zo'n topics lees...)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

dan moet je wel heel veel van het product houden om er de nacht voor door te brengen op straat. Maar allez, 't is goed, het is beantwoord en we weten het nu.
Ik ben er klaar mee :)
Begrijpen doe ik het nog steeds niet, maar dat zal aan mij liggen :beerchug:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Er zijn nog wel meer dingen dat ik (wij) niet (wil(len) begrijpen, en da's maar best zo.
Waarom sommige toch zich druk in maken.

Dat er mensen in de rij staan om naar Sirië te gaan, zich aan te sluiten bij IS, om dan vrouwen, kinderen en mannen te onthoofden, DAAR kan ik niet bij of laat staan begrijpen.
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

De vragen zijn uit de eerste post zijn nog niet beantwoord, en ik zal er nog een schepke bovenop doen.
Na het jammerlijk heengaan van Jobs, werden er spontaan rouwbetuigingen gedaan, er werden massa's bloemen neergelegd bij diverse Apple winkels.
Denk je echt dat dit ook zal gebeuren als Bill Gates of één of andere producent van PC hardware of Android heengaat? Ik denk het niet.
Hoe kan dit in hemelsnaam? Wie haalt het in zijn hoofd om daar bloemen te gaan neerleggen? Wat drijft de mens tot zo'n gedrag... ?
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 242 keer
Bedankt: 765 keer
Recent bedankt: 6 keer

Aan de andere kant, Apple heeft eigenhandig:
- met de ipod de markt voor mp3 spelers volwassen gemaakt,
- met itunes de muziekindustrie geforceerd om drm weg te laten,
- met de iphone de markt voor smartphones volledig veranderd (touchscreen, apps, ...),
- met de ipad de markt voor tablets van praktisch onbestaande (uitgezonderd niche producten in de medische sector) naar mainstream gehaald

En met Jobs op kop, want die man kon verkopen als de beste. Of denk je dat ze zomaar iedereen koppig hun eigen zin laten doen, zoals Jobs deed? Marketing as art.

Mensen zijn irrationeel en worden graag gezegd wat ze moeten denken (apple, religies, politici, ...); de sheeple meerderheid wordt graag geleid, en Jobs was als geen ander charismatisch genoeg om ze naar zijn pijpen te doen dansen.

Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

jobs kon vrijwel doen wat hij wou, omdat hij letterlijk apple van het faillisement gered heeft.
eerst werkte hij er, is er toen gestopt en zijn eigen ding begonnen, teruggehaald naar apple en zo is apple gered.
(samen met een mooi bedrag van microsoft in het verleden... rare zet van gates imho)

maarehm:

- de markt voor mp3 spelers volwassen gemaakt? je had destijds bv ook de creative zen e.d., apple had gewoon de marketing.
het is niet omdat hun marketing hun product het populairste maakte, dat het ook de markt volwassen maakte hé.

- itunes en drm, geen idee gezien ik nooit in mijn leven itunes gebruikt heb, maar ik heb anderzijds ook weinig last gehad van drm op muziek.
er is een tijd geweest dat dit op cd's was, maar dan zit je nog voor de tijd van de digitale muziek, en dat duurde niet lang.

- touchscreen waren ze ook verre van de eerste (denk ibm simon) maar ze doen wat ze goeddoen: verbeteren op iets dat reeds bestaat

- ipads de oorzaak dat tablets mainstream zijn, vind ik evenzeer gezever, en de reden is simpel: moesten ze de ipad bv, met dezelfde specs, 5 jaar vroeger voorstellen, zou dat eveneens niet aanslagen: de markt is er klaar voor, of niet klaar voor.

je kan echter niet ontkennen dat jobs zijn job goed deed, en ook niet dat de apple producten slecht zijn - want dat zijn ze nu eenmaal niet.
ze zijn echter ook niet spectaculair of revolutionair, maar gewoon verbeteringen van bestaande producten, die een uniforme beleving geven over elk platform heen,
wat simpelweg niet mogelijk is met bv android (geen desktop os) of windows (teveel versies os op desktop)
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Splitter schreef: - de markt voor mp3 spelers volwassen gemaakt? je had destijds bv ook de creative zen e.d., apple had gewoon de marketing.
het is niet omdat hun marketing hun product het populairste maakte, dat het ook de markt volwassen maakte hé.
Aah, de Zen,die gaat nog steeds mee op reis, buiten 2 nieuwe batterijen doet dat ding nog altijd wat het moet doen. 1 van de langst levende apparaten hier in huis.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Maar dat is het hem net. Ik ben geen grote fan, maar apple slaagde erin om de vermelde producten aan de massa verkoopbaar, en bruikbaar zonder kopzorgen, te maken. Spijtig genoeg doen ze het enkel op hun manier. Maar ze hebben het wel gedaan.
Zonder apple hadden we zeker mp3 spelers, maar smartphones, en vooral tablets, zouden jaren achterstaan. Zeker voor tablets heeft apple de markt gecreeerd.

Apple verbetert en kijkt vooral naar gebruiksgemak voor de average user. Het is door de iphone en ipad dat ze ergens een reputatie gekregen hebben als innovatief, maar eigenlijk is dat onverdiend; de iphone was niet technisch superieur, maar de software werkte "seamlessly", of toch gigantisch beter dan de concurrentie. Ipads hadden gewoon geen concurrentie.

Ik blijf erbij, voor mij althans, als apple (desnoods verplicht wordt) third party app stores moet toelaten, jailbreaks overbodig maakt door de mensen via een pwd of andere methode zelf root access te geven, alle interne functies die met private apis werken ook opent (ik kijk bv naar actieve wifi scanners), dan zou ik niet meer naar android kijken hoor. Apple is goei spul, maar lijdt aan teveel lockdown naar mijn goesting. To each their own.

En om t effe te schetsen, toen ik mijn iphone 3gs (dat was 3e generatie, en toen nog een "schappelijke" 575 euro) kocht, bestond android nog niet in Belgie, en de enige full touchscreen concurrent was de BB Storm, die geen wifi aan boord had. Wat een keuze...

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ITnetadmin schreef:Apple is goei spul, maar lijdt aan teveel lockdown naar mijn goesting. To each their own.
Lockdown is een manier om een stabiele en fijne user experience te garanderen.

Hoe meer je open zet hoe meer er kan fout gaan... da's een afweging die Apple heeft gemaakt (zelfs tot op hardware niveau).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Haha, ZDnet :) Van dat artikel heb ik ook even in m'n haar moeten krabben. De reden daarvoor heb ik al in het lang en het breed uitgetypt ergens een paar pagina's terug in dit topic. Ik betwijfel of dat de schrijver van dat artikel al ooit eens een iOS/OSX combinatie gebruikt heeft om iets productiefs te verwezenlijken :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

Ik lees er toch ook waarheden in :)
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
ldw
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Als je zo gaat beginnen... Dan kan je voor elke negatieve review er 20 positieve gaan posten want zo zijn er veel meer... Nu schenk ik daar persoonlijk niet echt veel aandacht aan.
selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

Waarheden ... Dan heb je mijn posts in deze thread niet onthouden of niet gelezen :) Op specs wedijvert Apple al lang niet meer, op gebruikerservaring des te meer.

Nu niet voor het één of het ander hé, mijn neef heeft verleden week een smartphone gekregen voor zijn verjaardag. Niks te fancy, ik zou al niet eens meer weten welk model van Huawei, maar dus wel een Android telefoon. Ik heb er totaal geen details van, en zonder een dikke nek te krijgen hebben van die apparaten maar weinig geheimen voor me, maar ... zijn toetsenbord stond in QWERTY en hij had het graag in AZERTY gehad, dat is echt geen sinecure hoor :)
ldw schreef:Als je zo gaat beginnen... Dan kan je voor elke negatieve review er 20 positieve gaan posten want zo zijn er veel meer... Nu schenk ik daar persoonlijk niet echt veel aandacht aan.
Ook al. En om heel eerlijk te zijn ... ZDnet dat is de Dag Allemaal van het IT nieuws hé.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Van azerty naar querty op mijn Huawei duurt nog geen 30 seconden. Kortom : zo moeilijk is het niet?

Instellingen >> Taal en Invoer >> Android Toetsenbord (AOSP) ==> Nederlands (België). Klaar!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

krisken schreef:Van azerty naar querty op mijn Huawei duurt nog geen 30 seconden. Kortom : zo moeilijk is het niet?

Instellingen >> Taal en Invoer >> Android Toetsenbord (AOSP) ==> Nederlands (België). Klaar!
Duh. Ik zie het al, het zit hier weer vol met ongelovige thomassen :) :) Ik ga de stappen eens opschrijven, of zelfs een filmpje van te nemen. Die optie "Nederlands (België)" was namelijk niet aanwezig in de keuzelijst...
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

Ik zeg niet dat ik akkoord gaat met de hele artikel, zeg alleen dat er waarheden instaan, dat is alles.
Zo vind ik andere toestellen van 600€ en meer "DUUR", het is een heel goed en stabiel toestel maar echt duur! (voor mij een waarheid)
Specs en techs zijn al even bij andere toestellen ingebouwd (voor mij een waarheid, ook weet ik dat apple die hoge specs niet nodig heeft.)
Ieder heeft zijn voorkeuren en zal zijn product verdedigen, zolang dit op een normale manier gebeurd vind ik het goed :)
Beide hebben ze hun voor -en nadelen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Zij die in de comments een weerwoord geven op het artikel worden uitgemaakt "apple fanbois te zijn die er niet tegen kritiek op hun product kunnen", terwijl hun argumentatie vaak even sterk en gerechtvaardigd is als die van de artikelschrijver. Dan vind ik de verzuring van die uitmakers (vaak dus android fans) groter en onterechter, want ze doen net waar ze de andere kant van beschuldigen, nl niet tegen kritiek op hun geliefd product kunnen.

Dan weet je dat je met zwart-wit volk te doen hebt, en dan blijf je daar best uit weg. De waarheid zit hier niet eens in het midden. Het probleem is dat men er niet over akkoord geraakt waar de doelpalen liggen, en men met totaal verschillende verwachtingen en vereisten de "tegenstander" gaat beschuldigen dat ze niet dezelfde verwachtingen en vereisten hebben. Daar gaat het over. Niet over "wat is beter, apple of android devices", maar "wie heeft de enige juiste definitie van een goeie gsm".

Sylvester
Elite Poster
Elite Poster

Mij maakt het eigenlijk niet uit wie wat denkt over iPhone of welk ander product. Ik ben happy met mijn ding

TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

ITnetadmin schreef:"wie heeft de enige juiste definitie van een goeie gsm".
Niemand ;) Het zou anders maar saai zijn :)
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster

volgens mij staat het antwoord 1 post hoger.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

TiTanium schreef:
Juist.
Maar dat is hem net het probleem. Net zoals religie, is iedereen overtuigd van zijn eigen definitie, en willen ze die koste wat kost opdringen. Tis daarom dat die discussies blijven laaien.

AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

ITnetadmin schreef:
TiTanium schreef:
Juist.
Maar dat is hem net het probleem. Net zoals religie, is iedereen overtuigd van zijn eigen definitie, en willen ze die koste wat kost opdringen. Tis daarom dat die discussies blijven laaien.

Bwah, tot op zeker hoogte kan je gsm's vrij objectief beoordelen tot goed. De ene zijn camera kan gewoon betere foto's maken als de andere. Net zoals absolute snelheid (webpaginas laden bv).
Vanop zekere hoogte (design/grootte/OS) is het vrij persoonlijk. En als je dan objectief kijkt naar een iPhone 6, is de basis (het "meetbare"/ camerakwaliteit/snelheid/...) gewoon echt goed, hier en daar zelfs een stuk beter als welke concurrentie dan ook.

Het subjectieve design/grootte OS is dan weer persoonlijk. Maar een telefoon die gelijk/net iets minder presteert (op het objectieve vlak) is voor minder dan de helft van de prijs van een iPhone 6/5s te verkrijgen.

Dan blijft er nog over hoeveel je over hebt voor het subjectieve deel van de telefoon. En bij een iPhone vind ik dat deel te duur voor wat het is. Andere mensen zullen daar dan weer anders over denken.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

ITnetadmin schreef:
TiTanium schreef:
Juist.

Bwah, tot op zeker hoogte kan je gsm's vrij objectief beoordelen tot goed. De ene zijn camera kan gewoon betere foto's maken als de andere. Net zoals absolute snelheid (webpaginas laden bv).
Vanop zekere hoogte (design/grootte/OS) is het vrij persoonlijk. En als je dan objectief kijkt naar een iPhone 6, is de basis (het "meetbare"/ camerakwaliteit/snelheid/...) gewoon echt goed, hier en daar zelfs een stuk beter als welke concurrentie dan ook.

Het subjectieve design/grootte OS is dan weer persoonlijk. Maar een telefoon die gelijk/net iets minder presteert (op het objectieve vlak) is voor minder dan de helft van de prijs van een iPhone 6/5s te verkrijgen.

Dan blijft er nog over hoeveel je over hebt voor het subjectieve deel van de telefoon. En bij een iPhone vind ik dat deel te duur voor wat het is. Andere mensen zullen daar dan weer anders over denken.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Ik ga morgen mijne 6 bestellen sé.. Nog niet uit als ik de gewone of de plus ga nemen.
Of....... heeft er ook iemand hier kritiek op? Of begrijpt het niet ..?
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

Ik heb de 6 gekozen, de Plus is voor mij persoonlijk veel te groot en dus onhandig.
Ben er enorm tevreden van :) supertoestel
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Dafke schreef:Ik ga morgen mijne 6 bestellen sé.. Nog niet uit als ik de gewone of de plus ga nemen.
Of....... heeft er ook iemand hier kritiek op? Of begrijpt het niet ..?
In de fnac ( en misschien ook winkels als Switch) hebben ze winkelmodellen om mee te spelen. Ik zou dat eerst doen vooraleer ik er een bestel. Ík vind de 6 handiger dan de 6 Plus.
Persoonlijk wacht ik wel op 6S,elk jaar een nieuwe telefoon is voor mij een beetje teveel van het goeie.

selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

Ik heb ze allebei besteld, en verkoop diegene die me het minste ligt :)

OH NO, nu ben ik zeker een fanboy!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Amai, hoe decadent is dat seg :-)
J.

krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

selder schreef:Ik heb ze allebei besteld, en verkoop diegene die me het minste ligt :)

OH NO, nu ben ik zeker een fanboy!
Hoor, een nieuwe sponsor van Userbase spreekt ;-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

Ik dacht er nog bij te zeggen welke versie, maar da zal ik dan maar niet doen :)
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

Waarom niet gewoon naar de winkel gaan en vergelijken?
selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

Op die paar minuten vind ik niet dat ik daar een goed beeld van krijg om te kiezen tussen 4,7" of 5,5" hoor...
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

selder schreef: Nu niet voor het één of het ander hé, mijn neef heeft verleden week een smartphone gekregen voor zijn verjaardag. Niks te fancy, ik zou al niet eens meer weten welk model van Huawei, maar dus wel een Android telefoon. Ik heb er totaal geen details van, en zonder een dikke nek te krijgen hebben van die apparaten maar weinig geheimen voor me, maar ... zijn toetsenbord stond in QWERTY en hij had het graag in AZERTY gehad, dat is echt geen sinecure hoor :)
.

Sommige Huawei toestellen hebben idd geen Azerty keyboard, de nieuwere modellen hebben dit nu wel.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

De vele flavors van android kunnen uitermate vervelend zijn, als je een bepaalde functionaliteit verwacht omdat je ze kent van een ander toestel.

Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Stroper schreef: In de fnac ( en misschien ook winkels als Switch) hebben ze winkelmodellen om mee te spelen. Ik zou dat eerst doen vooraleer ik er een bestel. Ík vind de 6 handiger dan de 6 Plus.
Persoonlijk wacht ik wel op 6S,elk jaar een nieuwe telefoon is voor mij een beetje teveel van het goeie.
Deze avond de 6 spacegrey 64Gb bestellen.. de plus is te groot. Dan krijg ik em niet meer tegoei in mijn broek weggestoken!

Wel, en da's kak.. heel veel problemen lees ik met iOS8. Op mijn 4s (want ik wacht normaal ook tot de S uit is) ook wel een "paar" van die problemen, zoals het niet kantelen van filmpjes, embedded YT die heeeeeee lang moeten laden, apps die terug naar het homescherm vliegen, ...
op de 4S zou ik nog naar 7 kunnen terug gaan, maar op de 6 niet meer :/
selder
Moderator
Moderator
Te Koop forum

Ik denk dat we met z'n allen ook wel kunnen besluiten dat Apple helemaal niets aan hun strategie of manier van werken moet veranderen:

http://www.forbes.com/sites/markrogowsk ... ot-streak/

Of gaat er iemand beweren dat die 20 MILJOEN kopers allemaal iSheep en hipsters en ik-koop-gewoon-alles-van-Steve-zaliger zijn?
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Hier zit een groep iFollowers bijeen, maar niet verwonderijk op een technologisch forum zoals dit.

Ik persoonlijk zou nooit een Apple device kopen, wegens veel te duur voor hetgene dat je krijgt. Ik zie alternatieven die misschien de helft kosten en bijna/zeker zo goed zijn. En als de iStealers langskomen ben ik maar de helft van mijn geïnvesteerd geld kwijt.
Mijn moeder wou ook een smartphone, en ondanks mijn langdurige smeekbedes kon ik niet voorkomen dat ze toch een iphone gekocht heeft, zelfs nadat ik zei dat ze bij problemen niet bij mij kon afkomen, wegens geen "kennis" van Apple devices.

Allemaal de schuld van kuddegedrag, invloeden van buitenuit en mediagekte. Maar, het zal mij worst wezen deze mediagekte, iedereen mag doen en laten wat hij wil.

Zie maar naar het geloof. Een gek is ermee begonnen, een hoop massagekte, en nu staan we aan de rand van wereldoorlog III, als hij nog niet stiekem en zonder al te veel bombarderie begonnen is.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”