Geplaatst: 25 jun 2008, 23:35
download gewoon rechtstreeks home.exe & de dll af...?
uitgevoerd, probleem met ADSL signaal blijft bestaan.icekiller2k6 schreef:download gewoon rechtstreeks home.exe & de dll af...?
Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef:Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?chridarl schreef:ldf.dat , lds.dat verwijdert en daarna de homelink terug opgestard.
Resultaat: na het ingeven van mijn login gegevens worden er een nieuwe ldf.dat en lds.dat bestand aangemaakt en krijg ik terug de melding 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is'
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
bedoel je bij die link of..?Yargo schreef:Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef:Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?chridarl schreef:ldf.dat , lds.dat verwijdert en daarna de homelink terug opgestard.
Resultaat: na het ingeven van mijn login gegevens worden er een nieuwe ldf.dat en lds.dat bestand aangemaakt en krijg ik terug de melding 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is'
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
De download link werkt, maar als ik hem wil openen vanuit mn map, gebeurd er gewoon niets.icekiller2k6 schreef:bedoel je bij die link of..?Yargo schreef:Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef: Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
http://sunlight.schedom-europe.net/upgr ... wizard.exe
Hoe kunt ge dat controleren op hun webservice?FullHD schreef:Vanaf dat alles 'in orde is' voor de HomeConnect toepassing, vraagt die via je usernaam en paswoord aan de Dommel WebService (die op een Dommel server op het internet draait) hoe het zit met je ADSL connectie. Als die WebService antwoordt dat je ADSL nog niet actief is, dan krijg je de befaamde boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
Je mag nog 1000 keer proberen je software te updaten of je dat files te wissen. Die informatie zit niet daar. Bij Dommel moeten ze hun database aanpassen om aan te geven dat ADSL bij jou in orde is, zodat de WebService dat correct teruggeeft wanneer de HomeConnect software vraagt of jouw ADSL al geïnstalleerd is.
PS: ik zit in hetzelfde stadium. Mijn modem is OK, VOIP is geconfigureerd en afgeschermd. Ik kan bellen, maar niet opgebeld worden. Het is alsof ik nog steeds gerouteerd word naar Belgacom ipv Dommel. Als ik via HomeConnect probeer in te loggen, krijg ik ook de boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
de problemen met opgebeld worden zouden vanzelf moeten opgelost geraken, volgens helpdesk kan het tot enkele dagen duren vooraleer het telefoonnr volledig overgezet is zodat je bereikbaar bent vanuit elke telefoonmaatschappij. Ikzelf heb het probleem al sinds maandagavond, nog steeds niet in orde. Soms lukt het heel even, maar nu weer niet. Nog even geduld...sikk schreef:Ik ben er achter gekomen dat mijn telefonie niet volledig werkt... met de gsm kan er nar hier gebeld worden maar met een vast toestel niet![]()
![]()
Iemand dit probleem ook (gehad)??
EDIT: hanske heef dit dus ook(mss tussen de FAQ zetten?)
Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
Ja... Versie 1.8.0.0 ...silentkiller schreef:Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
best idd alles opnieuw installeren. Alle .dat files wissen of hernoemen, update wizard laten uitvoeren en mss ook best je router fabrieksmatig resetten, om daarna stap 3 van het installatieprogramma te doen, dan wordt alles opnieuw ingesteld.Kristal_be schreef:Ja... Versie 1.8.0.0 ...silentkiller schreef:Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
Mijn afvoer lekt. Wat moet ik doen?glenner05 schreef:best idd alles opnieuw installeren
ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
Met een corrupte DLL zou je niet eens zo ver geraken. Wat zit er in die twee andere dat files?silentkiller schreef:Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
Met een corrupte dll kan je naar mijn bescheide mening wel zo ver geraken. In die andere twee dat files zitten je instellingen opgeslagen (of je al geregistreerd bent, welke taal etc). Als je die verwijdert kan je de installatie overnieuw doen.FullHD schreef:Met een corrupte DLL zou je niet eens zo ver geraken. Wat zit er in die twee andere dat files?silentkiller schreef:Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
stekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Dit is geen enkel probleemstekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Idd, maar ik vind het "properder" om geen te hebben dan, maar maakt niet uit eigenlijk..Sniffie schreef:stekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Wat maakt het dan uit ? Je kan er eentje maken en niet gebruiken of eventueel overslaan indien dit kan .
Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
alles herinstalleren is veel sneller gedaan dan uren te zoeken naar wat je eventueel fout hebt gedaan, niet?FullHD schreef:Mijn afvoer lekt. Wat moet ik doen?glenner05 schreef:best idd alles opnieuw installeren
Huis afbreken en opnieuw zetten!
Thank you very much ! I am going to try tonight !FullHD schreef:Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
...
Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.
... And maybe i'll be able to phone !Kristal_be schreef:Thank you very much ! I am going to try tonight !FullHD schreef:Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
...
Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.
Zou in dit geval niks hebben opgelost want hij zou opnieuw Engels hebben gekozen - wat op zich niet fout is. Trouwens, wie zegt dat ik uren heb zitten zoeken?glenner05 schreef:alles herinstalleren is veel sneller gedaan dan uren te zoeken naar wat je eventueel fout hebt gedaan, niet?