Dat heeft zelfs niets te maken met pro- of anti- Oekraïens of Russisch, laat staan met discriminatie.Matt555 schreef: 1 maand geleden Ik lees en kijk en maak daar mijn oordeel over zonder pre dicriminatie of het nu Oekraine of Russisch is .....(Video was blijkbaar proffesioneel gemaakt , en een " mogelijk scenario " )
Ik zou dezelfde attitude hebben als ik een filmpje zie waarin op dezelfde schimmige methode een nieuwe verfborstel gepromote wordt.
Iemand die het serieus meent verwijst naar concrete bronnen, hier wordt veel mist gespuid.
Toegevoegd na 3 minuten 49 seconden:
Lijkt mij toch een nepoplossing.Abusimbal schreef: 1 maand geleden Dat er veel tankstations zijn met benzine tekort, is nu wel geweten.
De Russen hebben een mogelijke oplossing gevonden. Voor een jaar is Euro-2 benzine weer toegelaten.
Hiermee willen ze de tekorten tegen gaan omdat Euro-2 kwaliteit benzine minder geraffineerd moet worden.
Groot nadeel is dat moderne motoren stuk kunnen gaan hierdoor.
Ze zijn toch soms wel vindingrijk![]()
Als het minder geraffineerd moet worden, moet het toch nog altijd een beetje geraffineerd worden, en die raffinagestations worden toch nog altijd constant gebombardeerd?
Bovendien, of je nu Euro-2 benzine of betere kwaliteit vervoert, die moet toch nog altijd op zijn bestemming raken?
Dus de Oekraïners kunnen die tankwagens nog altijd bombarderen, zou ik denken?
Ik zie niet wat er met Euro-2 opgelost is.