Ik krijg niet de VDSL activatie voor €25 maar moet €99 betalen.
Na 4 jaar als trouwe klant moet ik meer betalen dan nieuwe klanten.
Volgens mij kan dit alleen maar in Belgie

3 maand bij Dommel's VDSL2 is wel heel erg lang als Belgacom de VDSL2 snelheden toepast vanaf 1 maart !Alfredo schreef:Volgens de klantendienst duurt het 3 maanden vooraleer bestaande klanten worden overgeschakeld op de hogere snelheden.

hmmja zou ik ook doen als ik u was. ik heb een dag voor de nieuwe prijzen vdsl2 migratie aangevraagd en kreeg ook te horen dat mijn betaling paar uurtjes voor de wijziging was doorgegaan, dus 99 euro moest betalen. Ik denk niet dat ik de volledige kost van de vdsl2 migratie, 238 euro kan terug eisen als ik men abbo opzeg. Men vdsl is toch nog niet geactiveerd en er staat geen datum vast en er is nog geen modem opgestuurd.patman schreef:Heb jammer genoeg mijn opzeg naar Dommel moeten stuuren.
Ik krijg niet de VDSL activatie voor €25 maar moet €99 betalen.
Na 4 jaar als trouwe klant moet ik meer betalen dan nieuwe klanten.
Volgens mij kan dit alleen maar in Belgie

Was inderdaad niet vermeld, dus dat kan je aanvechten volgens mij.Joneszy schreef:ik vrees dat je terug een jaar zult vasthangen... vorig jaar toen ik een speedboost pakket aanschafte, kwam achteraf ook uit dat ik weer een jaar vastzat , dit stond nochtans nergens vermeld bij mijn weten...

Met bovenstaand quote wil ik wel geen reklame maken, maar EDPnet biedt dus ook telefonie aan via VDSL. Hoe gaat dat in zijn werk, én (vooral) waarom kan Dommel zoiets niet aanbieden? Bij EDPnet is het wel zo dat men 1000 minuten per maand gratis gebeld mag worden en daarna is het 0.03 per minuut. Bij Dommel is het dan gratis 24/24 maar de snelheid is dan weer niet overal van toepassing. Wij kunnen maar 6Mps krijgen, dus géén ADSL2+, wel zouden we over VDSL2 kunnen beschikken (ROP staat hier niet ver van de deur) maar dan moeten we voor telefonie terug naar Belgacom.Onafhankelijk Internet Service Provider EDPnet introduceert haar nieuwe product 'Bellen via Internet' onder de naam Talk@Home. In eerste instantie wordt het geïntroduceerd bij de bestaande EDPnet ADSL- en VDSL-abonnees op 4 januari via My EDPnet, het online platform waar klanten hun abonnement kunnen beheren. Op termijn is het de bedoeling EDPnet Talk@Home ook als optie aan te bieden bij nieuwe ADSL Starter-, ADSL Home- en VDSL Home-abonnementen..