Lenovo herstelling

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1580
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Hallo,

De Lenovo laptop van mijn dochter is het langzaam maar zeker aan het begeven. De onderkant van de laptop is aan het loskomen. Hij is 3 jaar oud en valt dus dus buiten garantie maar is toch nog jong/goed genoeg om te laten herstellen (op voorwaarde dat het geen arm en been kost). Laptop is bij Coolblue aangekocht maar ik breng hem liever binnen bij een 'fysische' winkel.

Ik ben dus op zoek naar een hersteller. Ik heb op de Lenovo website zitten kijken en daar staan wel een aantal 'Lenovo Serviceproviders' maar er is er precies geen enkele in Limburg. Bovendien zijn het allemaal bedrijven waar je blijkbaar niet zomaar naar toe kan (geen inloop).

Weet er iemand een goede hersteller voor Lenovo laptops in de buurt van Genk/Hasselt ?

Alvast bedankt !

Uzzi
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je kan evt eens kijken of je geen garantie-uitbreiding kan aanschaffen bij Lenovo, waardoor die terug onder garantie komt, en je die goedkoper kan laten herstellen?
Zeker wel de kleine lettertjes lezen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

Auva Hasselt verkoopt Lenovo, bel ze best eens om te horen of ze ook 'in huis' reparaties uitvoeren op Lenovo laptops.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”