Scarlet via fiber

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Matthias_VL schreef: 01 nov 2022, 18:16 Gisteren een brief ontvangen van Scarlet met de mededeling dat ik moet overstappen aar Proximus of moet oprotten naar een andere provider ..... ( scarlet Trio in centrum Gent ) Ik betwijfel dus dat er fiber zal komen tegen het einde van het jaar... mogelijks zal Scarlet verdwijnen.
Maar is er sprake in die brief van 2 jaar proximus fiber aan hetzelfde tarief als je scarlet abo nu? Of helemaal niet?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Men kan daaruit ook het besluit trekken dat Scarlet gewoon nog geen fiber aanbieding heeft,en daardoor Proximus je wil inlijven als klant,je moet er mee rekening houden dat bijv. EDPnet wel al een aanbieding heeft op fiber,maar daar is geen tv aanbieding bij,ik zou goed laten informeren i.v.m. andere mogelijkheden dat zijn Telenet TV (alleen!!) of mss TV Vlaanderen op een of andere manier,mss. heeft U een ouder TV toestel?? laat je ook daar eens goed luisteren wat de mogelijkheden zijn.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1991
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Inderdaad Scarlet ook. Lang geduurd voordat verhoging was van 38 naar 40, nu naar 42 euro.
* Aangezien de huidige inflatie die onze kosten drastisch beïnvloeden moeten we de prijzen van onze Trio pack verhogen. Deze zal met €2 stijgen. €42 per maand vanaf 01/01/2023.
* Aangezien de huidige inflatie die onze kosten drastisch beïnvloeden moeten we de prijzen van ons Loco internet abonnement verhogen. Deze zal met €2 stijgen. €34 per maand vanaf 01/01/2023
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik de,k dat een dsl aanbieder binnenkort een nieuw concept zal aanbieden. Een enquette gehad oever een telecomprovider die zocht naar beste naam.
waren ook 3 snelgeden 100 300 en 1Gbps namen van supersnel tot gigasnel. 80tv zenders via tv box en een abo mobiel 5gb voor 8€. Da past mij het best bij een dsl aanbieder
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik heb die vragen map ook gekregen(en ingevuld) moet zeggen dat er ook een soort nieuwe provider bij was(met een fictieve naam) die ook een intresant aanbod (men kan zich afvragen hoe men daarbij is geraakt) had,maar de lijst zelf kwam inderdaad wel uit van scarlet dacht ik.

Heb trouwens nog geen bericht gekregen van Scarlet over een prijsverhoging: maar dat zal er wel komen denk ik.
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Voor die prijzen zouden ze het wel mogelijk mogen maken dat je TV opnames kan regelen via je smartphone of tablet zoals bij Proximus ( ze beloven dat al 3 jaar ) .... Ook veel uitval van internet en je kan ook niet terecht bij de WIFI hotspots ( of SMART WIFI ) van Proximus terwijl je zonder internet en TV zit. Overweeg Orange !
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb via familie gelukkig px WiFi spots enz

Maar begrijpelijk. Anderzijds het is een budget product …
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik zie nu op mijn rekening uittreksels dat men niet meer betaald aan Scarlet,maar rechtstreeks aan Proximus, toch wel meer een integratie van Scarlet aan de gang.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Klopt, hier ook de domiciliëring is nu Proximus.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Hebben jullie dan allemaal geen brief gekregen in september/oktober? Daarop stond dat Scarlet een Proximus product is geworden, het ondernemingsnummer van Scarlet zal worden geschrapt.

Zie het zoals Hey! Telecom... Alles zegt Hey! tot je juridische bekijkt: ligt volledig onder/in Orange (zie voorwaarden/disclaimers onderaan oa).
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Niks gekregen, ik werd door de bank op de hoogte gebracht dat de naam scarlet van mijn domiciliëring vervangen werd door Proximus. Ook van het overgaan op fiber nog nooit iets over gehoord langs Scarlet.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ook niets gekregen,geen brief of mail daarover.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Data News heeft al op 21/1/22 om 08.30h het nieuws gemeld dat Scarlet geweldig achterloopt bij dochter Proximus,waar glasvezel is gelegd staan Scarlet klanten in de kou.Maar Scarlet zou wel bezig zijn met een aanbod samen te stellen die via glasvezel zou gaan,dus (Volgens Data news) zou Scarlet helemaal niet verdwijnen.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er is een verschil tussen een merknaam en een bedrijfsentiteit.

De merknaam 'Scarlet' zal waarschijnlijk nog niet direct verdwijnen. Echter is het bedrijf 'Scarlet Belgium NV' wel reeds verdwenen.

Bron: https://trendstop.knack.be/en/detail/44 ... lgium.aspx
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kreeg vandaag deze info door (mail):

In de nabije toekomst zal Scarlet haar eerste fiber product lanceren, we adviseren je onze website en de reclame in de gaten te houden.

Klanten met een DSL internet abonnement of pakket kunnen dan makkelijk overstappen van DSL naar Fiber.

Uiteraard wordt Fiber door Scarlet aangeboden voor Scarlet prijzen.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Als dat klopt en dat zal wel, is dat een prima zaak.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Benieuwd wat het verschil met MV zal zijn.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Als ze het huidige Scarlet Trio op fiber aanbieden tegen een vergelijkbare prijs (straks €42/mnd), dan stap ik over. Er ligt al Px-glasvezel in de straat.
Computer(k)nul
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik denk dat je voor het fiber abo zeker 5 euro moet bijtellen tov van de huidige tarieven. Zo is het ook bij Px trouwens.

En het kan toch geen toeval zijn dat dit nieuws er nu zit aan te komen. Nog niet lang geleden had Youfone een mail gezonden voor testers op fiber. Maar op zich een prima evolutie.


EDIT: vraag is wel: welke snelheden gaan ze aanbieden? Hopelijk geen 50/4 op fiber, maar minstens 150/50.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dizzy schreef: 23 nov 2022, 15:43 Benieuwd wat het verschil met MV zal zijn.
Idd heb nu MV aan 38 euro. Zoveel verschil zal er met scarlet wel niet opzitten.
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Ratface schreef: 01 nov 2022, 21:32
Matthias_VL schreef: 01 nov 2022, 18:16 Gisteren een brief ontvangen van Scarlet met de mededeling dat ik moet overstappen aar Proximus of moet oprotten naar een andere provider ..... ( scarlet Trio in centrum Gent ) Ik betwijfel dus dat er fiber zal komen tegen het einde van het jaar... mogelijks zal Scarlet verdwijnen.
Maar is er sprake in die brief van 2 jaar proximus fiber aan hetzelfde tarief als je scarlet abo nu? Of helemaal niet?
idd gisteren heeft Proximus gebeld... 2 jaar aan Scarlet prijs ( vanaf januari 2023 is dat 42 euro )
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

streulma schreef: 23 nov 2022, 14:04 Kreeg vandaag deze info door (mail):

In de nabije toekomst zal Scarlet haar eerste fiber product lanceren, we adviseren je onze website en de reclame in de gaten te houden.

Klanten met een DSL internet abonnement of pakket kunnen dan makkelijk overstappen van DSL naar Fiber.

Uiteraard wordt Fiber door Scarlet aangeboden voor Scarlet prijzen.
kreeg jij die mail van Scarlet?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Toen ik nieuwe aanvraag binnen de 14 dagen beëindigde ja, omdat Fiber hier toch nooit beschikbaar zal zijn en koper hier binnen de 2 jaar toch gestopt word.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Hier heeft er niemand gebeld,en ook geen mail over een eventueel nieuw fiber aanbod van Scarlet.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Als ik het zo allemaal een beetje samenvat, is er eigenlijk niemand die juist weet wat er aan de hand is, zit hier dan niemand die nog iets in de pap te brokken heeft bij Scarlet of Proximus.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Niet moeilijk toch ..
  1. op dit ogenblik (vandaag 27/11/22) heeft Scarlet nog geen fiber aanbod, je kan dus nog geen Fiber krijgen bij Scarlet, en Scarlet stuurt de klanten waar koper uitgefaseerd wordt door naar Proximus (waar ze tijdelijk Fiber krijgen aan Scarlet condities).
  2. Scarlet heeft recent gecommuniceerd dat ze in de nabije toekomst een Fiber aanbod zullen uitbrengen.
Dus een beetje geduld en de website / reclame in de gaten houden ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Toch beetje bizar heel die situatie. Proximus weet wat hun fiberplannen zijn. Scarlet laten klanten overzetten naar PX en daarna pas Scarlet een fiberaanbod laten doen komt hen wel heel goed uit ;)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5785
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

We weten ondertussen dat Scarlet als bedrijf opgedoekt is.
Vandaag is Scarlet een zuiver Proximus-product. Dat stond wellicht eerst op de planning.

Je kan al raden dat Scarlet via fiber het 150/50 profiel zal zijn tegen 34 euro/maand.
Net iets goedkoper dan EDPnet en FASTfiber.
Lancering wellicht op hetzelfde moment als de Scarlet VDSL-prijsverhoging.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik geloof dat bij de overname van Scarlet overeen was gekomen dat Proximus een aantal jaren eigenlijk niet veel mocht veranderen aan het Scarlet produkt,en Scarlet zelf nog moest blijven bestaan (Maar die tijd zal nu zijn verstreken)terwijl men na nog wat jaren later dan Scarlet volledig mocht inlijven.

Het is jammer te moeten vaststellen dat Proximus de naam Scarlet nu zal gebruiken om anderen die in Belgie op gebied van Telecom iets zouden willen beginnen de goesting weg te nemen.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

fluppie schreef: 28 nov 2022, 11:37 Het is jammer te moeten vaststellen dat Proximus de naam Scarlet nu zal gebruiken om anderen die in Belgie op gebied van Telecom iets zouden willen beginnen de goesting weg te nemen.
Nou ja. Als een van de duopolisten een goedkoop merk heeft, dat eigen henzelf is maar met een bril en vals snorretje, dan valt de kritiek op het duopolie ook goeddeels weg. Zoveel mogelijk actieve spelers gewoon om te kunnen zeggen dat er concurrentie is, dat dient namelijk tot niks. Een duopolist die een goed aanbod aan een lage prijs biedt is veel beter dan 10 spelers die op een "competitieve" markt dezelfde producten bieden als de duopolisten aan bijna dezelfde prijzen.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Nog altijd geen fiber via Scarlet mogelijk
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Beste vrienden, Scarlet bevestigde mij opnieuw dat ze ook op fiber zullen komen. Fiber is hier deze week in de straat gelegd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ze zeggen dat al zeker twee maanden (op FB) dat ze op fiber gaan komen en dat je hun website in de gaten moet houden.
Benieuwd wat hun prijzen en snelheden zullen zijn in vergelijking met MV, Edpnet voor fiber ...(Ikzelf zal nog jaren mogen wachten vermoed ik op fiber)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Rudi.$ schreef: 19 maa 2023, 13:56 Beste vrienden, Scarlet bevestigde mij opnieuw dat ze ook op fiber zullen komen. Fiber is hier deze week in de straat gelegd.
Dit vind ik een volledig nutteloze post en gewoon "geruchten" ...
Zolang Scarlet geen Fiber aanbod publiceert op zijn website is voor mij de conclusie dat je via Scarlet geen Fiber kan krijgen.

Trouwens, Scarlet heeft de contracten die ze hadden met gebruikers, die gedwongen worden om over te stappen op Fiber, zelf éénzijdig verbroken, en hun klanten naar Proximus verwezen.

Conclusie: Scarlet biedt tot nader order geen Fiber aan. De rest is speculatie...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Geruchten zijn dit niet, ik ken Scarlet al lang en ook een aantal medewerkers van vroeger. Ik ga Scarlet niet verdedigen maar al wat Scarlet me ooit beloofde zijn ze nagekomen. Dus dat nutteloos en ,geruchten laat ik voor jou.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ja, maar wat hebben wij daaraan zolang het niet officieel bevestigd wordt?
En wat hebben de klanten die hun opzeg gekregen hebben daaraan?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Bedankt: 1 keer

Het is nog niet officieel bevestigd dat klopt, en daar zullen wel interne redenen voor zijn. De klanten met hun opzeg is idd heel ongelukkig om dat zo te hebben gedaan. Wees gerust er roert in die contreien wel wat.
Vlaanderen is op die manier een ontwikkelingsland, en de voordelen zijn nooit voor klanten maar eerder voor beleggers/aandeelhouders.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

philippe_d schreef: 20 maa 2023, 09:57 Trouwens, Scarlet heeft de contracten die ze hadden met gebruikers, die gedwongen worden om over te stappen op Fiber, zelf éénzijdig verbroken, en hun klanten naar Proximus verwezen.
Da's waar, maar is geen relevant gegeven voor wat je verder argumenteert dat de conclusie voorlopig moet zijn dat Scarlet geen fiber krijgt. De productstrategie van het Scarlet-merk is ondergeschikt aan die van het Proximus-merk, en grote bedrijven zijn vaak bereid heel wat klanten weg te jagen bij de secundaire merken om het primaire merk te beschermen. Vandaag klanten opzeggen omdat je vandaag het vervangproduct (fiber) nog niet mag bieden, em morgen het vervangproduct bieden, is niet onlogisch in die context.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Klopt, dat is doelbewust mensen naar een duurder abo duwen. Bij PX kennen ze hun eigen plannen inzake fiber goed genoeg. Ze hadden dus ook een aanbod voor Scarlet kunnen voorzien maar dat hebben ze uiteraard "vergeten". Ze hadden bovendien nog een andere concurrent opgekocht (MV) die ook een aanbod heeft, uiteindelijk komt het allemaal in dezelfde pocket terecht.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Maar als Proximus systematisch klanten wegduwt van pakweg Scarlet naar Proximus, ziet het er toch niet geweldig uit voor het merk Scarlet...
Al is dat in praktijk al een redelijk lege doos geworden, niet veel meer dan 'een merk' as such.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”