


De online betalingen worden ondersteund door de betaaldienst Klarna. Dit is een extern systeem dat wordt gebruikt om online betalingen mogelijk te maken. Omdat wij van Sodexo uw betaling helaas niet hebben ontvangen, zal een automatische terugbetaling gebeuren door de betaaldienst Klarna zelf. Wij rekenen op een maximale terugbetalingstermijn van 10 werkdagen, indien u deze terugbetaling niet heeft ontvangen binnen 10 werkdagen mag u ons terug contacteren. Kijk zeker uw bankrekening na om na te gaan of u reeds een terugbetaling heeft ontvangen.
Mogen wij u vriendelijk verzoeken om uw volgende bestelling opnieuw te proberen uitvoeren via de klassieke overschrijvingsprocedure
Ik deel die mening - sindsdien doe ik gewoon overschrijving is eigenlijk identiek.Splitter schreef: ↑07 maa 2023, 08:37 nog eens dienstencheques besteld via de nieuwe site van sodexo....
AF-SCHU-WE-LIJK.
1) niet geweldig gebruiksvriendelijk (ipv payconiq, of een doorverwijzing naar je banksite zelf, is het een eigen interface van sofort/klarna)
2) totaal tegen het "geef nergens je gegevens in behalve op de site van je bank", want ze vragen je letterlijk voor alles: kaartnr, klantnr, tekenen met de digipass
(als daar ooit een MITM aanval op zou zijn, wie is dan aansprakelijk? de overheid volgens mij toch, want zij forceren deze bad practice!)
3) en niet alleen dat, maar na mijn betaling kreeg ik doodleuk een foutmelding, het geld wel van de rekening af, de dienstencheques niet bij in de portefeuille...
Die praktijk van die scrapers mag wel eens beginnen stoppen, want idd, de veiligheidsrisico's zijn niet min, bovendien heb je geen enkele bescherming als het misgaat. Best zouden de banken deze scrapers (incl Sofort etc) gewoon blokkeren van toegang op hun systemen, probleem opgelost.Splitter schreef: ↑07 maa 2023, 08:37 1) niet geweldig gebruiksvriendelijk (ipv payconiq, of een doorverwijzing naar je banksite zelf, is het een eigen interface van sofort/klarna)
2) totaal tegen het "geef nergens je gegevens in behalve op de site van je bank", want ze vragen je letterlijk voor alles: kaartnr, klantnr, tekenen met de digipass
(als daar ooit een MITM aanval op zou zijn, wie is dan aansprakelijk? de overheid volgens mij toch, want zij forceren deze bad practice!)
En waarom? Daarom...Dizzy schreef: ↑13 maa 2023, 11:36 https://www.hln.be/buitenland/driejarig ... ~a98de490/
Elke f*** dag opnieuw
VRT Max, VTM Go, youtube, netflix, Disney+,... streamen tegenwoordig in 4K bluray kwaliteit?Om zorgeloos te streamen, heb je wel een internetsnelheid van minstens 100 Mbps nodig.
Nog lostaand van de W en Wh verwarring, welke desktop zuipt 200W voor wat officewerk??Een desktop verbruikt gemiddeld 200 watt voor één uur gebruik.
66W in standby?In stand-by valt het verbruik terug tot ongeveer een derde. ’s Avonds doe je er dus goed aan om je desktop of laptop helemaal uit te schakelen.
Zijn naam staat bovenaan
Code: Selecteer alles
De onderwijsinspectie maakt gebruik van de VOI.CE-app voor haar online bevragingen. De app kan je via de Google Play Store of Apple App Store gratis downloaden.
Voor hulp of extra info kan je terecht op onze webpagina 'Waar vind je de VOI.CE'.
Zonder mobiel apparaat kan u de VOI.CE-app gebruiken via de browser (https://voice.onderwijsinspectie.be).
In de app moet u eerst een profiel aanmaken.
• klik op ‘ouder’ of ‘leerling’ en daarna op ‘kies een school’
• zoek de academie – u kan zoeken op:
o xxxx Academie voor Muziek,Woord,Dans (let hierbij op het gebruik van hoofdletters en spaties !)
of op
o xxxx
• klik op de tussentitel ‘deeltijds kunstonderwijs’ en vink de academie aan
• klik op kies en u ziet vervolgens de bevraging
Het invullen van de vragen neemt ongeveer 10 minuten in beslag. De verwerking van de antwoorden gebeurt anoniem. U kunt dus aan uw kind(eren) zeggen dat de onderwijsinspecteurs niet weten welke antwoorden van welke leerlingen of ouders komen. Noch geven zij antwoorden door aan personeelsleden van onze academie.
Wow, rechtstreeks in mailSasuke schreef: ↑15 maa 2023, 10:11 Onderwijs vlaanderen ... wederom staaltje van geld verkwist aan iets dat goed lijkt maar in de praktijk compleet zijn doel voorbijschiet:
Vandaag mailtje van de schooldirectie ... mijn frustratie: Hoeveel reacties gaan ze verwachten te krijgen en de welke ? Ben je tevreden, dan neem je de moeite vermoedelijk niet, ben je lichtjes ontevreden, neem je de moeite niet. Enkel zeurpieten, moraalridders of ouders met te veel tijd gaan dit toch doen.
Zoon zit (no steeds) met hetzelfde probleem. Hij heeft voor het zoveelste jaar op rij een T-shirt "gewonnen" van hacktoberfest. Telkens gratis in de bus, verleden jaar moesten er plots invoerrechten betaald worden niettegenstaande de juiste codes voor vrijstelling op het label stonden. Gemaild naar de post en het werd in orde gebracht.. geen kosten.
Reply van Bpost "Alleen zendingen tussen particulieren mogen kosteloos verzend worden." Wist niet dat er een wet is die zegt dat een bedrijf niets gratis mag weggeven.on4bam schreef: ↑15 maa 2023, 10:45 Zoon zit (no steeds) met hetzelfde probleem. Hij heeft voor het zoveelste jaar op rij een T-shirt "gewonnen" van hacktoberfest. Telkens gratis in de bus, verleden jaar moesten er plots invoerrechten betaald worden niettegenstaande de juiste codes voor vrijstelling op het label stonden. Gemaild naar de post en het werd in orde gebracht.. geen kosten.
Dit jaar idem, €23 kosten, weer gemaild, onderzoek, mail terug.. betalen...
Opnieuw gemaild dat vorige jaren er geen kosten waren, men gaat nu opnieuw onderzoeken want het "zou toch zonder kosten moeten zijn". Wordt vervolgd...
BTW, kosten gaan niet betaald worden, worst case gaat de T-shirt terug naar de US.
Dat klopt, de vrijstelling geldt enkel C2C (in de ganse EU trouwens), ongeacht de verzendmaatschappij, dit vanuit de veronderstelling dat bedrijven niets voor niets sturen, er zit altijd wel iets van commerciële transactie achter. Omgekeerd net hetzelfde, als EU bedrijf kan je geen "gift" sturen naar een particulier in het VK.