Grandstream HT801 + OVH

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Willy52
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 weken geleden

Sinds een paar weken kan ik niet meer uitgaand bellen met OVH. Inkomende oproepen zijn nog steeds mogelijk. Mijn hardware is een Grandstream HT801 met een analoge telefoon (Sip server: sip server van ovh en outbound Proxy: 91.121.129.20:5962). Tot nu toe werkt het al jaren probleemloos. Ik ken andere mensen bij ovh die dezelfde installatie en hetzelfde probleem hebben. Ik heb het geprobeerd met een Gigaset 530 IP, en daar bestaat dit probleem niet. Weet iemand hoe ik de HT801 moet configureren zodat ik uitgaande gesprekken kan voeren?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16990
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 878 keer
Bedankt: 3175 keer
Recent bedankt: 28 keer

Willy52 schreef: 2 weken geleden Mijn hardware is een Grandstream HT801 met een analoge telefoon
(Sip server: sip server van ovh en outbound Proxy: 91.121.129.20:5962).
Zou dat niet 91.121.129.20:5062 moeten zijn?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”