Hallo,
meer dan een jaar geleden hebben ze bij ons in de straat Proximus fiber gelegd. Een onderaannemer van Proximus (Ctrl-G genaamd, kan ook een onderaannemer van een onderaannemer van een .... zijn) is dan een plaatsbezoek komen doen bij ons in het appartementsgebouw om te zien hoe ze de fiber tot in de gemeenschappelijke technische ruimte en tot aan de individuele woonunits kunnen trekken, en ze hebben daarvoor een officiëel voorstel aangeboden bij onze syndicus.
Die laatste heeft ondertussen al bijna een jaar geleden dat goedgekeurde voorstel teruggestuurd naar deze onderaannemer, maar heeft nog geen enkele respons gehad, ook niet na bijkomende vragen naar een statusupdate. Ze lijken daar wel van de aardbodem verdwenen.
Is dat normaal dat dat een jaar of meer moet duren?
Is er eventueel een manier om met Proximus contact op te nemen om deze aanvraag terug te activeren of te versnellen?
Proximus Fiber - afspraak met onderaannemer voor binnentrekken in appartementsgebouw?
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 5364
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 1641 keer
- Recent bedankt: 16 keer
Vreemd dat de syndicus niet op de hoogte is van de procedures. Voor Proximus Fiber is Proximus steeds het aanspreekpunt bij vragen of problemen.
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Dank je wel voor de info! Ik ga het doorsturen naar onze syndicus.