puk code opzoeken

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

we zoeken de puk code en deze zou terug te vinden zijn op mijn.telenet maar bij inloggen gebeurd er niets een blanco pagina. Ligt mijn telenet plat?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


Laatst gewijzigd door bartman 30 jan 2023, 18:57, in totaal 1 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

bartman schreef: 30 jan 2023, 18:57 we zoeken de puk code en deze zou terug te vinden zijn op mijn.telenet maar bij inloggen gebeurd er niets een blanco pagina. Ligt mijn telenet plat?
Eens gecheckt en bij mij werkt Mijn Telenet gewoon. Er is daar inderdaad een tegel voor je SIM-kaarten waar je de PIN en PUK kunt raadplegen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Tomby schreef: 30 jan 2023, 19:11
bartman schreef: 30 jan 2023, 18:57 we zoeken de puk code en deze zou terug te vinden zijn op mijn.telenet maar bij inloggen gebeurd er niets een blanco pagina. Ligt mijn telenet plat?
Eens gecheckt en bij mij werkt Mijn Telenet gewoon. Er is daar inderdaad een tegel voor je SIM-kaarten waar je de PIN en PUK kunt raadplegen.
Net nog eens ingelogd, geen foutmelding van ongeldig wachtwoord of logn gewoon een lege pagina. Mijn ma is ondertussen al onderweg naar de Telenet winkel
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”