EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 529
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 548 keer
Recent bedankt: 16 keer

robokat schreef: 19 jan 2023, 14:33 Het zijn dus de schuldeisers die een verlies gaan lijden? Misschien daarom dat de grootste schuldeiser zijn dividend gaat halveren :-D
Ik ben geen expert, maar met het geld van de overname zullen vermoedelijk wel wat schuldeisers betaald worden :wink:
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

ivob schreef: 19 jan 2023, 13:14 Dat de (of sommige) eindklant voor zichzelf dat financiële risico als te verwaarlozen beschouwt is iets anders.
Ik moet zeggen dat ik het contrast best wel grappig vind. Aan de ene kant mensen voor wie het een erezaak is dat ze al 10+ jaar klant bij edpnet zijn en helemaal meestappen in het David-tegen-Goliath-verhaal. Aan de andere kant mensen die zichzelf heel pienter vinden omdat ze constant op DEFCON-1 niveau zitten m.b.t. de mogelijkheid dat ze 33 Euro zouden kunnen verliezen met een factuur voor diensten die mogelijk niet meer geleverd gaan kunnen worden.
B.Kafka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 maa 2019, 02:45
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Joachim schreef: 19 jan 2023, 14:34
robokat schreef: 19 jan 2023, 14:33 Het zijn dus de schuldeisers die een verlies gaan lijden? Misschien daarom dat de grootste schuldeiser zijn dividend gaat halveren :-D
Ik ben geen expert, maar met het geld van de overname zullen vermoedelijk wel wat schuldeisers betaald worden :wink:
Kan die schuldeiser meteen de hopelijk gepeperde rekening / boete voor het uitbuiten van hun arbeiders via schimmige onderaannemers betalen.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 572 keer
Bedankt: 226 keer
Recent bedankt: 9 keer

stefan1234 schreef: 19 jan 2023, 17:29 Ik moet zeggen dat ik het contrast best wel grappig vind. Aan de ene kant mensen voor wie het een erezaak is dat ze al 10+ jaar klant bij edpnet zijn en helemaal meestappen in het David-tegen-Goliath-verhaal. Aan de andere kant mensen die zichzelf heel pienter vinden omdat ze constant op DEFCON-1 niveau zitten m.b.t. de mogelijkheid dat ze 33 Euro zouden kunnen verliezen met een factuur voor diensten die mogelijk niet meer geleverd gaan kunnen worden.
Kan.
Alleen vind ik het n deze het nu niet precies eenduidig "David tegen Goliath".
Er is daar wel wat meer aan de hand dan de onschuldige kleine David tegen de stoute Goliath. Maar soit, ieder zijn visie en zijn conclusies.
Sol Invictus!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik ben al heel lang aan het twijfelen om fiber binnen te halen, maar 'het werkt nu' en de perikelen houden me tegen.
Ik zal dan toch eens een overstap van koper naar glas wagen zeker?
Borromini
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 13 feb 2018, 08:36
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 26 keer

Was hier relatief pijnloos. Meeste tijd is gekropen in mijn eigen router juist configureren (en niet VLAN 10 intern gebruiken :lol: :bang:). Niet aan twijfelen zou ik zeggen.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 23.05 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP235-Wall (802.11ac) ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

cadsite schreef: 19 jan 2023, 18:58 Ik ben al heel lang aan het twijfelen om fiber binnen te halen, maar 'het werkt nu' en de perikelen houden me tegen.
Ik zal dan toch eens een overstap van koper naar glas wagen zeker?
Je moet een beetje zien wat je nu hebt hé. Ik ben van 100/40 VDSL naar 500/100 glasvezel gegaan en ik moet zeggen dat het verschil underwhelming is. Bij gewoon gebruik is het verschil totaal niet merkbaar. Ik upload vaak wel grote zaken en daar zie je wel een verschil in. Maar voor huis-, tuin- en keukengebruik is het eigenlijk z'n geld niet waard. Misschien als je constant 5 streams tegelijk wilt bekijken, maar of dat nu een realistisch gebruikspatroon is voor de meeste mensen is maar de vraag...
Kom je van een 20/1 lijn dan sure, dan is het zeker de moeite waard.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je kán ook fiberXS nemen(150/50).
Wanneer je op glas zit, zit je natuurlijk wel al op het netwerk dat in de toekomst wél gaat blijven bestaan...
fmcstaartmees
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

Wees gerust dat ze hun kopernetwerk niet zo snel gaan afbouwen. Ze hebben hier 5 jaar geleden fiber in de grond gestoken ... maar wanneer ze die gaan opgraven en aansluiten is hét grote vraagstuk ...
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

5 jaar is wel degelijk een feit nadat de wijk volledig van glasvezel is voorzien.

Zo zijn er in Brussel, Deurne, Gent en Hasselt al wijken die definitief buiten dienst werden gezet.

https://www.google.com/url?q=https://ww ... eC3w-FZ236
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

serialchiller schreef: 23 jan 2023, 13:40 Je kán ook fiberXS nemen(150/50).
Wanneer je op glas zit, zit je natuurlijk wel al op het netwerk dat in de toekomst wél gaat blijven bestaan...
Dat is inderdaad waar ik naar kijk.
Ik zit nu op koper en heb 85/30. Mooi, dus geen klagen.
Maar de installateur had al lang zo geen oude kabel meer gezien toen hij de aansluiting kwam maken. Ik heb hier nog eentje in lood.

Ik betaal nu €34, dus het zou een prijsstijging van €2 zijn. Dat maakt niet zoveel uit, maar de €50 activatie en de (halve?) dag verlof voor het binnentrekken van fiber houden me tegen.
Borromini
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 13 feb 2018, 08:36
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 26 keer

fmcstaartmees schreef: 23 jan 2023, 17:59 Wees gerust dat ze hun kopernetwerk niet zo snel gaan afbouwen. Ze hebben hier 5 jaar geleden fiber in de grond gestoken ... maar wanneer ze die gaan opgraven en aansluiten is hét grote vraagstuk ...
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Hier in het Antwerpse kregen we in Q2 een brief van Proximus dat we zouden worden overgezet met een infomoment in het Wijnegem shopping center begin van de zomer. Ik heb niet op dat infomoment gewacht en ben in juli op glas overgestapt (van VDSL2 XL naar Fiber XS (150/50) bij EDPnet). Als ik naar de lijst van Fallschirmjaeger kijk dan was er welgeteld één wijk in Antwerpen die in 2021 werd afgesloten, maar eind 2022 zijn er daar aardig wat bijgekomen bv.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 23.05 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP235-Wall (802.11ac) ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Ik zie hier prijzen passeren voor EdpNet VDSL XL van 33€ en 34€, maar denk toch dat de huidige prijs toch 35,95€ is ?
Dat is wat ik betaal momenteel.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 959
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 50 keer

Joachim schreef: 19 jan 2023, 12:26 Misschien kan ik wat extra duiding geven.
....
We blijven in elk geval hard werken om de service te geven zoals jullie van ons gewend zijn!
In elk geval ongelofelijk bedankt om ons te blijven steunen. :beerchug:
Kijk, dat is bewonderenswaardig en slim: inkijk geven in de stand van zaken!
Chapeau EDPnet!!!
Heppie NY!
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Posts over firmware staan nu in het topic fritzbox 7530 nu ook versie 7.50
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nog max 2 nachtjes slapen eer meer nieuws? :-D
B.Kafka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 maa 2019, 02:45
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef: 29 jan 2023, 17:56 Nog max 2 nachtjes slapen eer meer nieuws? :-D
Iemand postte op de vorige pagina dat het verlengd is tot 15 maart. Dus waarom meer nieuws op 1 Februari?
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

satsurfer schreef: 29 jan 2023, 17:56 Nog max 2 nachtjes slapen eer meer nieuws? :-D
Zal pas meer nieuws komen tegen 15 maart hoor.
Maar alles ligt nu in de handen van de advocaten die aangesteld zijn of die echt willen zoeken naar een overnemer en of ze al dan niet iemand vinden die de schulden wilt overnemen. Dus EDPNET kan nu zelf niemand meer zoeken en moet dus hopen op een goede afloop.
Bijlagen
23013430.pdf
(24.35 KiB) 195 keer gedownload
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

[quote=B.Kafka post_id=952385 time=1675012296 user_id=29796]iemand postte op de vorige pagina dat het verlengd is tot 15 maart. Dus waarom meer nieuws op 1 Februari?[/quote]
Sorry, niet gelezen :-(
B.Kafka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 maa 2019, 02:45
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef: 29 jan 2023, 19:18
B.Kafka schreef: 29 jan 2023, 18:11iemand postte op de vorige pagina dat het verlengd is tot 15 maart. Dus waarom meer nieuws op 1 Februari?
Sorry, niet gelezen :-(
't was een echte vraag, ik dacht dat jij misschien iets had gehoord of gelezen waardoor er morgen iets te gebeuren stond.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Data technicus schreef: 29 jan 2023, 18:11
satsurfer schreef: 29 jan 2023, 17:56 Nog max 2 nachtjes slapen eer meer nieuws? :-D
Zal pas meer nieuws komen tegen 15 maart hoor.
Maar alles ligt nu in de handen van de advocaten die aangesteld zijn of die echt willen zoeken naar een overnemer en of ze al dan niet iemand vinden die de schulden wilt overnemen. Dus EDPNET kan nu zelf niemand meer zoeken en moet dus hopen op een goede afloop.
Mischien moet je nog heel even lezen wat onze COO Joachim Slabbaert hier een weekje geleden heeft verduidelijkt... :wink:
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Als de schulden niet mee overgenomen worden zoals u COO zegt neemt de overnemer enkel de klanten en personeel mss over en niet de activiteiten want daar zaten en zitten nog altijd de schulden op dus eigenlijk een lege doos zoals ze zeggen.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Dat klopt niet wat u hier zegt. Bij een gerechtelijke reorganisatie door overdracht onder gerechtelijk gezag worden de activiteiten mee overgedragen. Schuldeisers worden (gedeeltelijk) betaald met het bedrag van de overname. Dit levert doorgaans meer op dan bij een faillissement waarbij de activa worden verkocht en is dus in het voordeel van alle partijen.

Best eens twee keer nadenken en uzelf correct informeren vooraleer nog wat paniek te gaan zaaien.
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

nickz schreef: 31 jan 2023, 07:43 Dat klopt niet wat u hier zegt. Bij een gerechtelijke reorganisatie door overdracht onder gerechtelijk gezag worden de activiteiten mee overgedragen. Schuldeisers worden (gedeeltelijk) betaald met het bedrag van de overname. Dit levert doorgaans meer op dan bij een faillissement waarbij de activa worden verkocht en is dus in het voordeel van alle partijen.

Best eens twee keer nadenken en uzelf correct informeren vooraleer nog wat paniek te gaan zaaien.
Als de lopende overeenkomsten met proximus mee overgenomen worden moeten de schulden wel meegenomen worden. Is al een wet van 2018.
Bijlagen
Screenshot_20230131-123329_Chrome.jpg
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wat houdt de bieder dan tegen om dan het bedrag van de schulden van z'n overnamebudget af te trekken en aan de schuldeiser(s) te geven in plaats van aan de vorige eigenaar?
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Zo'n overdracht gebeurd via een notaris, en die is verplicht eerst de schuldeisers te betalen alvorens de, eventuele, rest uit te keren aan de voormalige eigenaar.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Jesio
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2023, 18:17

Was nog van plan om over te stappen van Proximus naar edpnet maar is dat nu wel verstandig, afwachten of iets anders zoeken? Wat denken jullie van Fastfiber.be?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Gelieve dat te bespreken in een ander topic, bvb viewtopic.php?p=944380
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Data technicus schreef: 31 jan 2023, 12:35 Als de lopende overeenkomsten met proximus mee overgenomen worden moeten de schulden wel meegenomen worden. Is al een wet van 2018.
Bij een overname via deze weg zal EDPNET NV hoe dan ook ophouden te bestaan en zullen de activiteiten worden ondergebracht in een nieuwe juridische entiteit (zoals hier ook reeds vermeld door Joachim).
Ik neem aan dat er dan ook gewoon een nieuwe overeenkomst met Proximus kan worden aangegaan. Die overeenkomsten zijn geen gunst van Proximus, maar een wettelijke verplichting waar het BIPT op toeziet.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Het bedrijf kan in delen verkocht worden, soms wordt dit toegelaten zoals beschreven hierboven, als de kans is op meer opbrengst, werkzekerheid wordt deze piste wel eens gevolgd. Klein beetje is het in mijn ogen een sterfhuisconstructie, maar dan eentje om zo een klein mogelijke put achter te laten ipv een krater.

Wat bv kan - puur theoretisch. Een andere provider is geinstresseerd in de particuliere klanten - deze neemt deze klanten over, maar niet bv de servers en de bandbreedte want dat heeft hij zelf met zijn eigen netwerk. Een andere partij de business klanten. De proximus overeenkomst moet niet noodzakelijk over, als de nieuwe partij ook een wholesaler is zou deze een migratie kunnen doen van het Edpnet contract naar zijn overeenkomst. Maar dat is allemaal theoretisch.
In de praktijk hangt alles er van af hoe iedereen meewerkt, ik gok dat de gerechtsmandatarissen ook zullen inzetten om zo weinig mogelijk te splitsen, en vooral ook te gaan voor jobs. Zie naar metro - een bod waar veel personeel blijft is veel waard uit de ogen van de overheid.
schuideleet
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 maa 2023, 06:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

@EDPnet @EDPnet Team @Joachim ,

Goede moed gewenst aan alle EDPnet-medewerkers in lastige tijden! Ik hoop van harte dat er een bevredigende oplossing uit de bus komt, in de eerste plaats voor jullie als medewerkers.

Als klant vist iemand mij wel op. Ik hoop stilletjes dat ik nog steeds bij een iets of wat onafhankelijke opvolger van edpnet klant kan blijven.

schuideleet

P.S. De bende gangsters die indertijd Dommel in de vernieling gereden heeft zou ik nooit op deze manier steunen. Ik was beschaamd klant te zijn toen ik vernam wie daar de laatste periode aan de touwtjes trok. Als ik een uiterst integere vriend in de isp-wereld mag geloven is dat bij jullie wel even anders.
bliman001
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 maa 2023, 19:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vandaag hebben we weer een rekening gekregen (we hebben VDSLXL) die we manueel moeten betalen. Dit is nu al een geruime tijd.
Kan nu iemand uitleggen wat er precies aan de hand is en of we moeten veranderen van provider?
Want ondertussen gaat dit nu al zolang door zonder een oplossing. En zonder enige communicatie naar ons toe.
Kan iemand zeggen wanneer er enige duidelijkheid komt van de situatie?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Zoek eens naar de berichten van @Joachim in dit topic. Hij geeft meer informatie.
MartenBE
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 maa 2023, 12:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Goztow schreef: 01 maa 2023, 20:04 Zoek eens naar de berichten van @Joachim in dit topic. Hij geeft meer informatie.
Mja, maar dat is enkel toepasbaar voor mensen die dit forum vinden. Ik snap de kreet van @bliman001 wel. Voor de gebruikers die niet via dit forum info krijgen is het echt triest: het enige wat je weet uit de media is dat EDPNet waarschijnlijk failliet is en ondertussen blijven de maanden maar aanslepen dat er "bankproblemen" zijn. Voor de gewone klant heeft dit echt de perceptie van een zinkend schip ... . Die domicilie was vergeefbaar voor een paar keer, maar nu blijft alles toch structureel aanslepen. EDPNet houdt me nu aan dankzij de geleverde kwaliteit, maar het doet een mens toch twijfelen om te springen.
Laatst gewijzigd door MartenBE 02 maa 2023, 19:51, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat klopt, we moeten die mensen naar userbase weten te krijgen 😊
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 jun 2018, 16:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

MartenBE schreef: 02 maa 2023, 12:41 Voor de gebruikers die niet via dit forum info krijgen is het echt triest: het enige wat je weet uit de media is dat EDPNet waarschijnlijk failliet is en ondertussen blijven de maanden maar aanslepen dat er "bankproblemen" zijn. Voor de gewone klant heeft dit echt de preceptie van een zinkend schip ... . Die domicilie was vergeefbaar voor een paar keer, maar nu blijft alles toch structureel aanslepen.
Het maakt het ook moeilijk om nog nieuwe klanten aan te brengen. Dit weekend nog met iemand aan het praten geweest die een internet aansluiting zocht voor een airbnb. VDSL XS zou daar het ideale product voor zijn, snel genoeg om Netflix te streamen en geen volume limiet. (Vorige huurder had er in geslaagd de limiet voor de hele maand op te souperen in een weekend) Maar dat je de facturen niet automatisch kon laten betalen ging bij deze persoon er echt niet in gaan.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

EDPnet is jammergenoeg het momentum aan het missen. Op dit moment zijn heel veel mensen aan het overstappen naar internet only abonnementen. Mobile Vikings pikt het meerendeel van die cordcutters in.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Goztow schreef: 02 maa 2023, 13:53 Dat klopt, we moeten die mensen naar userbase weten te krijgen 😊
De meevaller is dat als je googlet op "edpnet schuldeisers", dit topic nog net op pagina 1 van de resultaten tevoorschijn komt.
Gewoon op edpnet googlen nog niet, spijtig genoeg.

Maar als je dus topics de juiste titels geeft en de juiste woorden gebruikt, krijg je dat wel gestuurd ;-)
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Misschien ff 'tweeten' ? :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 383
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Sorry for the radio silence maar ons team is druk in de weer om jullie nog altijd zoals het moet de service die je als klant van ons gewend bent, te verlenen. Binnenkort kunnen we weer meer vertellen. Maar no panic, trust us. We zullen, van zodra we kunnen en mogen, communiceren. En dan zullen alle klanten een persoonlijk bericht ontvangen. Geduld moet je in onze huidige situatie hebben. Dat heeft ons team zeker geleerd, en jullie ook. 😉
internet, fiber & telephony
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”