Telenet & activesync

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
jerommeken
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 maa 2011, 19:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo,

Ik heb net van Microsoft support begrepen dat ik mijn Outlook agenda en contacten niet kan synchroniseren tussen PC en Android tenzij activesync geactiveerd is. Als particulier heb ik een gewone @telenet.be mailbox (IMAP) en blijkbaar biedt telenet dit niet aan. Of anders heb ik die optie niet actief staan.
Ik heb Office 365 en wil graag Outlook blijven gebruiken maar dan moet mijn agenda gesynchroniseerd zijn. Is hier een oplossing voor ?

Toegevoegd na 1 uur 45 minuten 34 seconden:
Intussen heb ik de oplossing gevonden. Let's pretend that I'm schizo, dan kan ik de oplossing aan mezelf suggereren.

Beste Jerommeken, daar is inderdaad een oplossing voor: de webversie van Microsoft 365. Je kan via die portal naar Outlook gaan, je mails, contacten en agenda worden daar gesynchroniseerd. Net zoals je Onedrive en alle andere 365-tools.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Jerommeken.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”