youfone <-> hey!
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6125
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik ben even edpnet mobiel klant geweest, maar dat was geen succes...
Erna ben ik naar youfone gegaan, dat was weer compleet zoals het hoort. Zoals ik ook bij proximus gewend was. Ze waren ook een complete prijsbreker.
Ondertussen blijkt hey! een heel stuk goedkoper te zijn, zeker voor mijn dochters. Hoe zit het eigenlijk de dekking/connectie van hey! ?
Erna ben ik naar youfone gegaan, dat was weer compleet zoals het hoort. Zoals ik ook bij proximus gewend was. Ze waren ook een complete prijsbreker.
Ondertussen blijkt hey! een heel stuk goedkoper te zijn, zeker voor mijn dochters. Hoe zit het eigenlijk de dekking/connectie van hey! ?
-
- Pro Member
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 36 keer
Hey gebruikt net als edpnet het netwerk van orange.
Als je problemen had met edpnet, dan zal jij waarschijnlijk dezelfde problemen hebben met hey.
Ik ben klant bij hey sinds een 6 tal maanden en ben er wel tevreden over.
Als je problemen had met edpnet, dan zal jij waarschijnlijk dezelfde problemen hebben met hey.
Ik ben klant bij hey sinds een 6 tal maanden en ben er wel tevreden over.
- alloja
- Plus Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 06 jun 2017, 14:07
- Locatie: Evere
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 45 keer
In het verleden, ja.
Nu gebruiken ze het Orange-netwerk.
Net : Proximus Flex Ultra Fiber + Internet Box+ / AmpliFi Alien / UCG-Ultra
Mobile : Mobile Flex S + Mobile Unlimited
TV : DVB-T2 + V7c & Apple TV 4K (w/ Pickx Mix FR & Be tv)
Mobile : Mobile Flex S + Mobile Unlimited
TV : DVB-T2 + V7c & Apple TV 4K (w/ Pickx Mix FR & Be tv)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1544
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 94 keer
Een MVNO maakt gebruik van de antennes van een specifieke operator, maar daarom nog niet van het achterliggende platform. Transatel bvb, maar er zullen er nog wel andere zijn.
En dan heb je nog de routering van je data, die over een ander netwerk gaan.
Verschillende factoren dus die er dus voor zorgen dat wanneer je problemen hebt bij de ene, niet zomaar mag zeggen dat je dat bij een andere ook zult hebben wanneer ze dezelfde antennes gebruiken.
En dan heb je nog de routering van je data, die over een ander netwerk gaan.
Verschillende factoren dus die er dus voor zorgen dat wanneer je problemen hebt bij de ene, niet zomaar mag zeggen dat je dat bij een andere ook zult hebben wanneer ze dezelfde antennes gebruiken.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3223
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 217 keer
Hey is 100% dochter van Orange. Ze hadden ook direct VoWiFi en VolTE, de klantendienst is 100% dezelfde als die van Orange, het betalingsplatform is dezelfde, ... Kortom dit is gewoon Orange zelf met een subnaam...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 3223
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 217 keer
Sinds mei klant hier met 2 nummers, komende van Orange. Geen enkel verschil hier in kwaliteit gemerkt. Is gewoon zelfde product
Laatst gewijzigd door Vaganzza 14 dec 2022, 09:55, in totaal 1 gewijzigd.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 78 keer
Onlangs 2 YouFone nummers naar Hey overgezet waarbij 1tje vlekkeloos en 1tje met een probleem.
Klantendienst is uiteraard behulpzaam maar via chat moeilijk bereikbaar.
Denk dat ik volgende keer gewoon Twitter of Facebook zou gebruiken.
1ste poging: geen reactie na verschillende uren te wachten en ik werd nooit gecontacteerd na achterlaten gegevens
2de poging: reactie na 1u, persoon antwoord (niet op mijn vraag), ik antwoord, na 1u geen reactie, ik stuur herinnering en na 1u krijg ik antwoord van andere medewerker
3de poging: reactie na 1u
Voor de prijs dat je betaald moet je uiteraard niet veel verwachten.
Enkel wat zuur dat ze 1 van de 2 nummers aan de volle prijs rekenen omdat die promo er heel korte tijd niet was en opeens wel terug én zelfs verschillende keren verlengen.
Klantendienst is uiteraard behulpzaam maar via chat moeilijk bereikbaar.
Denk dat ik volgende keer gewoon Twitter of Facebook zou gebruiken.
1ste poging: geen reactie na verschillende uren te wachten en ik werd nooit gecontacteerd na achterlaten gegevens
2de poging: reactie na 1u, persoon antwoord (niet op mijn vraag), ik antwoord, na 1u geen reactie, ik stuur herinnering en na 1u krijg ik antwoord van andere medewerker
3de poging: reactie na 1u
Voor de prijs dat je betaald moet je uiteraard niet veel verwachten.
Enkel wat zuur dat ze 1 van de 2 nummers aan de volle prijs rekenen omdat die promo er heel korte tijd niet was en opeens wel terug én zelfs verschillende keren verlengen.
TV:
ISP:
Tel.:
-
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Kan je bij Hey Telecom verbruik van mobiele data buiten bundel blokkeren ? ( of limiet 0€ zetten ).
Gevraagd via hun chat en 2 verschillende antwoorden gekregen: volgens de ene kan je verbruik buiten bundel blokkeren via hun App of chat, een andere collega zegt vaste limiet tot 50€ buiten bundel.
Hoe zit het nu bij Hey ? Kan je mobiele data buiten bundel blokkeren via hun App of niet ?
Gevraagd via hun chat en 2 verschillende antwoorden gekregen: volgens de ene kan je verbruik buiten bundel blokkeren via hun App of chat, een andere collega zegt vaste limiet tot 50€ buiten bundel.
Hoe zit het nu bij Hey ? Kan je mobiele data buiten bundel blokkeren via hun App of niet ?
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6125
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Daarvoor zitten de mijne bij youfone, maar als ik voor hetzelfde geld van 5 naar 10GB kan gaan dan kan ik een harde rem in hun gsm zetten op 9GB. Dan gaan ze er nog sterk op vooruit.
-
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Youphone gebruikt netwerk van Proximus en helaas heb ik op mijn locatie quasi geen 3g/4g ontvangst van proximus.
Mobiel internet is onbruikbaar, je haalt nog geen 5Mbit op LTE. Orange werkt wel goed, zonder problemen zo’n 60 Mbps binnen op 4G, buitenshuis stuk meer.
Mobiel internet is onbruikbaar, je haalt nog geen 5Mbit op LTE. Orange werkt wel goed, zonder problemen zo’n 60 Mbps binnen op 4G, buitenshuis stuk meer.
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6125
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Het proximus netwerk is voor mij dan weer beter.
En doordat youfone zijn €10 abonnement net van 5 naar 12GB heeft verhoogd blijf ik voorlopig waar ik ben.
En doordat youfone zijn €10 abonnement net van 5 naar 12GB heeft verhoogd blijf ik voorlopig waar ik ben.
-
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Is een mooie deal ook. Orange zelf wordt wel heel duur met de nieuwe prijsverhoging.
https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Je krijgt wel meer data , 20GB, maar 23€ per maand vind ik toch wel duur.
https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Je krijgt wel meer data , 20GB, maar 23€ per maand vind ik toch wel duur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4027
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 102 keer
Biedt youphone enkel 5G aan op de hogere abonnementen (40GB+5G-speed) ?
https://www.youfone.be/nl/order?br=151
Toegevoegd na 23 uren 25 minuten 17 seconden:
https://www.youfone.be/nl/order?br=151
Toegevoegd na 23 uren 25 minuten 17 seconden:
Iemand die dit kan bevestigen?silencer schreef: ↑13 maa 2023, 22:36 Biedt youphone enkel 5G aan op de hogere abonnementen (40GB+5G-speed) ?
https://www.youfone.be/nl/order?br=151
- Matt555
- Premium Member
- Berichten: 659
- Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 103 keer
- Bedankt: 30 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ben heel tevreden met Orange....voor 49.60 € heb ik onbeperkt internet en onbeperkt bellen & sms ,en 20Gb mobiel internet,hieronder het facturatie Goplus gedeeltenvdeynde schreef: ↑15 dec 2022, 13:32 Is een mooie deal ook. Orange zelf wordt wel heel duur met de nieuwe prijsverhoging.
https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
Je krijgt wel meer data , 20GB, maar 23€ per maand vind ik toch wel duur.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Hier zijn de kinderen enkele maanden geleden overgeschakeld van youfone naar hey. Enkel en alleen owv de hoeveelheid data. Ik heb geen klachten gehoord over de bereikbaarheid of snelheid.
Wat betreft de databeperking vinden we dat het beter is om ze te leren vissen . We hebben de HEY-app op hun telefoon gezet, eigen login aangemaakt en uitgelegd hoe ze het verbruik zelf kunnen opvolgen. OP = zelf betalen. Simpel, maar duidelijk.
Wat betreft de databeperking vinden we dat het beter is om ze te leren vissen . We hebben de HEY-app op hun telefoon gezet, eigen login aangemaakt en uitgelegd hoe ze het verbruik zelf kunnen opvolgen. OP = zelf betalen. Simpel, maar duidelijk.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6008
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
- Bedankt: 506 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik overweeg momenteel om ook de overstap te doen naar Hey of YouFone. Van beide lees ik goede en slechte zaken... Hoe zit het ondertussen met hun helpdesks ed? Ik las wel wat drama rond YF daaromtrend in andere topics.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Gewoon eens kijken op Trustpilot ... Hey krijgt een score van 2,2 - https://nl-be.trustpilot.com/review/www.heytelecom.be - ... Youfone blijkt toch ook niet alles te zijn, buiten zogezegd goedkoop - https://nl-be.trustpilot.com/review/youfone.be
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 6125
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
- Bedankt: 584 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik vind een 4,2 behoorlijk deftig.fmcstaartmees schreef: ↑04 jul 2023, 17:25 Youfone blijkt toch ook niet alles te zijn, buiten zogezegd goedkoop - https://nl-be.trustpilot.com/review/youfone.be
Alvast veel beter dan een proximus bijvoorbeeld:
en wat bedoel je met "zogezegd goedkoop"? Ik vind dat (naar Belgische maatstaven) echt goedkoop.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6008
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
- Bedankt: 506 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Orange, 1.2, en van al de klachten die daar op staan herken ik er zeer weinig.
Zoals bijna altijd zijn het vooral negatieve opmerkingen op zulke review sites.
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Zoals bijna altijd zijn het vooral negatieve opmerkingen op zulke review sites.
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 35 keer
Sinds een aantal maanden ben ik ook klant geworden bij Youfone en dit vooralsnog tot tevredenheid. Ik schrijf met opzet niet 'volle tevredenheid' omdat er wat vreemde dingen in hun 'systeem' zitten, zoals een bizarre factureringscyclus (een factuur opmaken kost hen blijkbaar 3 weken), enigszins wispelturige roamingconnecties (waarbij het uiteraard altijd de vraag is wat precies de oorzaak is) en het aanrekenen van belminuten en sms op basis van één pot van gebruikseenheden (waardoor een sms en een minuut bellen de facto evenveel kosten).
Voorts vind ik de configuratiemogelijkheden via de app en website wel best OK. Niet altijd qua layout, maar het doet wat het moet doen. Een helpdesk heb ik in ieder geval nog niet nodig gehad.
Kortom, niet de allerbeste provider waar ik ooit klant ben geweest (dat was Dommel in de 'bloeiperiode'), maar zeker ook geen harde contra-indicaties.
Voorts vind ik de configuratiemogelijkheden via de app en website wel best OK. Niet altijd qua layout, maar het doet wat het moet doen. Een helpdesk heb ik in ieder geval nog niet nodig gehad.
Kortom, niet de allerbeste provider waar ik ooit klant ben geweest (dat was Dommel in de 'bloeiperiode'), maar zeker ook geen harde contra-indicaties.