Google account vs GMail

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
R009
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Beste leden,

ik hoop dat ik via deze weg een antwoord kan vinden op een heel raar probleem met Google account en Gmail.

Als ik naar www.google.be ga en daar op de knop inloggen klik, kan ik inloggen met 2 verschillende e-mail adressen. Mijn [email protected] adres en [email protected] adres. Wanneer ik daarmee inlog, zie ik ,als ik op mijn initialen klik het volgende email adres: [email protected]

Wanneer ik naar "Je Google account beheren" ga, persoonlijke informatie selecteer, zie ik bij contact gegevens mijn @hotmail.com en [email protected] adres staan. Onder "Je Profielen" selecteer ik "Gmail en productiviteitsapps" onder profiel beheren zie ik bij contactgegevens het [email protected] e-mail adres staan.

Nu komt het leuke gedeelte. Je zou er dan vanuit gaan dat als je een e-mail stuurt naar [email protected] dat dit in de mailbox zie toekomen. Dit is niet het geval. Wanneer ik zelf een test doe, krijg een delivery failure. Het e-mail adres kan niet worden gevonden... Als ik dan een nieuwe GMail account wil aanmaken met dat e-mail adres dan krijg ik de melding dat het account al bestaat...

Maw ik draai maar in het rond. Heeft er iemand hier wat ideeën wat ik kan doen? Ik dacht eraan om mijn Google account/Gmail account af te sluiten. Er wordt ook vermeld dat de mailbox na 2 werkdagen wordt afgesloten maar er staat niet bij dat ik dan het e-mail adres terug kan gebruiken. Dus voordat ik dit doe wil ik echt 100% zeker zijn dat ik terug hetzelfde gmail adres kan aanmaken.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”