Software update Huawei P20 Pro

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
zwintje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Al enige tijd krijg via forums te zien dat Huawei, voor de toch al iets oudere P20 Pro, nog een software update ging uitbrengen. Namelijk Emui 12. Zowel ik als mijn echtgenote hebben dergelijk toestel. De mijne gekocht via een locale winkel. Deze van mijn vrouw gekocht via internet. Mijn vrouw heeft inderdaad een software update gekregen naar Emui 12 reeds meerdere weken geleden. Op haar gsm staat niets vermeld van enige provider. Op de mijne staat bij de software: Emui 10 proximus.be. Ik ben geen klant bij Proximus, maar net zoals mijn vrouw bij Mobile Vikings. In het verleden kregen we ong. op het zelfde moment software updates. Maar nu niet meer. Iemand enig idee ?
Edwin

Toegevoegd na 1 minuut 50 seconden:
Bij instellingen, software update staat dat voor mij Emui 10 de recentste versie is.
zwintje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Nu een sim kaart van Proximus er in en nog steeds geen update.

Iemand ?
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Alternatively, visit the My Huawei app on your phone and check it is running on the latest version. Now, go to the support section, tap on updates and you will be redirected to the update page. Afterward, tap on the download and install option.

Probeer dit eens ?
Heb dit ook eens voorgehad met mijn vrouw haar samsung gsm. manuel firmware erop geforceerd via odin.

Dit heb ik voor huawei nog niet gedaan, dus geen ervaring
zwintje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Bedankt. Het werkte niet, er komt geen update tab. Maar ben blij dat iemand me een hint geeft. Ik denk gewoon dat Proximus ergens hun goedkeuring moet geven gezien de firmware Proximus Branded is.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Het enige dat je nog kan proberen is via het programma van huawei. Hisuite

https://consumer.huawei.com/nl/support/hisuite/

Al denk ik dat het hetzelfde uitkomst zal zijn.
zwintje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Hmmmm, voel me in de zak gezet door Proximus en Eldi. Ik wil gewoon een P20 pro, maar krijg er ene met een prepaid simkaartje van Proximus. Nu, ik was op dat moment bij Proximus met abbo. Nu een paar jaar later krijg ik geen update naar emui 12 omdat Proximus het nodig vond om hun stempel te zetten op de firmware, en geen moeite doet om nieuwe firmware goed te keuren. Mijn vrouw met het zelfde toestel gekocht via internet krijgt nog steeds updates binnen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”