Mobile Vikings start met abonnementen vast internet

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

streulma schreef:Neen maar ik heb de speedtest toen gezien toen ik er zelf woonde als buur en hij had maar 30.
Vandaag op bezoek geweest en de speedtest was 90-100.
Je vergelijkt dus appelen en peren. Wanneer was "toen"? Misschien had hij toen nog geen vectoring?
Vraag is: welke lijnwaarden had hij voor- en na de omschakeling?
En heb je die 40 upload ook met je eigen ogen gezien?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

De lijnwaarden weet ik niet meteen.

"Toen" was ongeveer in 2018.

De upload van 40 heb ik vandaag met mijn eigen ogen gezien.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Er zijn veel factoren, hebben ze bij de installatie van MV kabel gelast, in de kast poorten gewisseld,.. of puur modem die niet goed was kan zo veel.

Allesinds top dat die persoon kan genieten van leuke snelheden op vdsl
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Vandaag heeft de Proximus Tech mijn fiber kapot gemaakt bij het aansluiten van een buur...
Opnieuw zijn connectie moeten lassen.

Hopelijk is dat niet elke keer zo :eek:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Update voor betaling met MV punten.

Deze keer is het meteen en automatisch gelukt.
Eerste maal zal je gewoon moeten betalen en zonder punten lijkt me.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

buthead schreef:Update voor betaling met MV punten.

Deze keer is het meteen en automatisch gelukt.
Eerste maal zal je gewoon moeten betalen en zonder punten lijkt me.
Bedankt voor de feedback. Hopelijk niet maar bon. :|
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Kun je voor vast internet kiezen hoeveel van je vikingpunten je die maand wil inzetten? Of moet alles in 1 keer gebruikt worden?

Ik ben nooit klant bij MV geweest, ook niet voor mobiel, dus geen ervaring met hoe het exact werkt.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1895
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dat kan enkel bij prepaid.
Bij abonnementen(zowel vast als mobiel), worden automatisch alle beschikbare punten gebruikt.

De enigste uitzondering, om de zoveel tijd moet je eens met Bancontact betalen, om je te identificeren (vanwege wet op anonieme SIM-kaarten, weet niet hoe dat dan zit bij vaste verbindingen).
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

fibrbuzz1 schreef:Kun je voor vast internet kiezen hoeveel van je vikingpunten je die maand wil inzetten? Of moet alles in 1 keer gebruikt worden?

Ik ben nooit klant bij MV geweest, ook niet voor mobiel, dus geen ervaring met hoe het exact werkt.
Deze morgend heb ik een soortgelijke vraag gesteld. ik kreeg als antwoord: bij opstelling van de factuur kijken ze na hoeveel punten je beschikbaar hebt en deze worden vervolgens automatisch verrekend. ik lees nergens dat dit afhankelijk is van jou abbo / prepaid. ik heb nog 180 punten beschikbaar, dus ik vermoed nog enkele maanden "gratis" internet.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Nexus1980 schreef:
fibrbuzz1 schreef:Kun je voor vast internet kiezen hoeveel van je vikingpunten je die maand wil inzetten? Of moet alles in 1 keer gebruikt worden?

Ik ben nooit klant bij MV geweest, ook niet voor mobiel, dus geen ervaring met hoe het exact werkt.
Deze morgend heb ik een soortgelijke vraag gesteld. ik kreeg als antwoord: bij opstelling van de factuur kijken ze na hoeveel punten je beschikbaar hebt en deze worden vervolgens automatisch verrekend. ik lees nergens dat dit afhankelijk is van jou abbo / prepaid. ik heb nog 180 punten beschikbaar, dus ik vermoed nog enkele maanden "gratis" internet.
Is geen vermoeden, maar zekerheid eerst de punten daarna de maandelijkse betaling.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1895
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Nexus1980 schreef: ik lees nergens dat dit afhankelijk is van jou abbo / prepaid.
Bij Prepaid maken ze natuurlijk geen factuur op, daar beslis je zelf wanneer je betaalt, en dan kan je ook kiezen met hoeveel punten je wil betalen. :P
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Wat voor prullen zouden normaal gezien in de MV welkomsbox zitten? De doos lijkt me een beetje groot voor Één sticker.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Hier geen welkomspakket gezien.

Gewoon modem in de standaard doos zoals px
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

9livesuni schreef:Wat voor prullen zouden normaal gezien in de MV welkomsbox zitten? De doos lijkt me een beetje groot voor Één sticker.
Wij hebben het welkomstpakket gisteren gekregen. We zijn al effectief aangesloten sinds eind mei. vermoedelijk loopt het daar wat vertraging op.

Er zitten heel wat stickers in. 1 grote sticker om op de Bbox te plakken en andere wat kleinere. Ook krijg je wat papier voor als de technieker komt :lol: en het leukste is een flesopener met MV op.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Nexus1980 schreef: en het leukste is een flesopener met MV op.
Jammer dat je de fles champagne om het afscheid van uw vorige provider te vieren zelf moet betalen :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Das een fleske Krug betaald door MV als we naar Edpnet trekken.

:drool:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

vind de korting actie van EDPnet wel fijn voor 12 maanden juist jammer van die duurdere router :P ( ja 2de hands vind je overal wel maar als die kapot is sta je daar :p ).

Bij MV heb je dan weer de punten die je kan inwisselen wat handig is :D

tot hiertoe tevreden
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

jphermans schreef:Iemand nog problemen met de snelheid bij MV?
Waar ik eerder deze week nog een kleine 500mbps haalde over wifi is dit vandaag maar 35mbps.
Heb vandaag nog eens een test gedaan en moet zeggen dat het heel snel gaat.
Weet er iemand of de test van openspeedtest correct zijn?
Zoals je kan zien een betere upload dan download.
test.png
test.png (15.94 KiB) 2671 keer bekeken
Internet via Mobile Vikings
YordiDR
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 mei 2022, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 9 keer

Dat is een interessante upload snelheid, ik dacht dat die gecapped werd op 500mbps...
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

jphermans schreef:Weet er iemand of de test van openspeedtest correct zijn?
Normaalgezien wel. Test ook eens met https://www.speedtest.net/ en https://fast.com/nl/ dan weet je het zeker.
Technisch gezien is het alleszins mogelijk om zulke snelheden te halen op het Proximus fibernetwerk.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Dat is een interessante upload snelheid, ik dacht dat die gecapped werd op 500mbps...
Dacht ik ook, maar je ziet het.
raf1 schreef: Normaalgezien wel. Test ook eens met https://www.speedtest.net/ en https://fast.com/nl/ dan weet je het zeker.
Technisch gezien is het alleszins mogelijk om zulke snelheden te halen op het Proximus fibernetwerk.
Wanneer ik via deze sites test zijn deze lager maar gelijk aan elkaar. Moet wel zeggen dat ik deze test over wifi en de openspeedtest heb ik draaien in een docker container en getest met een kabel.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
djVmaX
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 okt 2015, 23:27
Locatie: Edingen
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

jphermans schreef:Moet wel zeggen dat ik deze test over wifi en de openspeedtest heb ik draaien in een docker container en getest met een kabel.
Waar is de docker gehost?
Op uw lokaal netwerk ergens (nas of een laptop) of op cloud / server op internet?

Als de docker op uw lokaal netwerk zit, ben je volgens mij uw lokale netwerk snelheid aan het meten ipv internet snelheid.
EdpNet XL 70/30 Mbps
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

djVmaX schreef:Waar is de docker gehost?
Op uw lokaal netwerk ergens (nas of een laptop) of op cloud / server op internet?
Als de docker op uw lokaal netwerk zit, ben je volgens mij uw lokale netwerk snelheid aan het meten ipv internet snelheid.
Draait hier bij mij op een server. Wanneer ik op de site van openspeedtest eens meet dan heb ik minder, maar nog tevreden.
Over wifi meet ik dus 632/327 en een ping van 18ms.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
Tyrasuki
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2022, 07:13
Twitter: Tyrasuki

bogdanni schreef:
bralm schreef:Is er iemand die reeds klant is bij Mobile Vikings voor vast internet? Bieden ze ook IPv6 aan voor hun producten?
Yes.
Zelf heel geïnteresseerd in die 500mbps upload, sync een groot deel van m'n devices met een storage-provider.
(Alsook websites draaien thuis)

Is het toevallig ook al duidelijk of de v6-prefix veranderd? Ik zit nu een half jaar bij EDPnet en mijn v6-prefix is nog steeds dezelfde als toen ik hem aanzette via het portaal. (Zeer handing voor home-hosted services. :-) )

Alsook lijkt het bij EDPnet mogelijk om (een voor mij nog onbekend) aantal PPPoE-sessies open te zetten.
(bv. via pppd op een device met Linux erop)

Ik ben niet goed op de hoogtte van hoe dat zit bij Pxs, maar ik ga ervanuit dat dit niet kan bij hun?
(Dus met verlenging ook bij MV)
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Aangezien er bij MV (nog) geen verbruik meter (teller) is zou ik dit zelf willen bijhouden.
Hoe zou ik dit het best aanpakken?
Internet via Mobile Vikings
rth741
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2022, 14:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wat zijn de geteste snelheden van Mobile Vikings Fiber " Unlimited superfast internet " (theoretische max. download 1 Gbps / max. upload 500 Mbps) .
Een partner van Proximus vertelde mij ,op een onvriendelijke toon ,dat de snelheden van MV voor fiber zeer laag zouden zijn ..(zij staan op de onderste trap van de ladder bij Proximus(- beeldspraak ).
Heeft iemand hier testgegevens van .Ik gebruik enkel een aansluiting via UTP en geen tv .
Ik twijfel tussen EDP en Mobil Vikings .
Tom2000
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 21 mei 2022, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer

Persoonlijk voorkeur voor EDPnet

Maar wel positief dat MV/proximus aanbod bestaat, EDPnet heeft onlangs zijn fiberXS profiel beter gemaakt omdat er veel klanten naar MV vertrokken
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

rth741 schreef: 10 sep 2022, 18:33 Wat zijn de geteste snelheden van Mobile Vikings Fiber " Unlimited superfast internet " (theoretische max. download 1 Gbps / max. upload 500 Mbps) .
Een partner van Proximus vertelde mij ,op een onvriendelijke toon ,dat de snelheden van MV voor fiber zeer laag zouden zijn ..(zij staan op de onderste trap van de ladder bij Proximus(- beeldspraak ).
Heeft iemand hier testgegevens van .Ik gebruik enkel een aansluiting via UTP en geen tv .
Ik twijfel tussen EDP en Mobil Vikings .
Speedtest by Ookla

Server: Proximus - Brussels (id = 12627)
ISP: Proximus
Latency: 1.99 ms (0.06 ms jitter)
Download: 909.22 Mbps (data used: 409.2 MB )
Upload: 464.09 Mbps (data used: 209.1 MB )
Packet Loss: 0.0%
rth741
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2022, 14:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

dupondje bent u klant bij MV
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

rth741 schreef: 10 sep 2022, 20:48 dupondje bent u klant bij MV
Ja :)
Je krijgt gewoon een Proximus ip enzo. Volgens mij gewoon technisch 100% identiek aan PX.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

rth741 schreef: 10 sep 2022, 18:33 Een partner van Proximus vertelde mij ,op een onvriendelijke toon ,dat de snelheden van MV voor fiber zeer laag zouden zijn
Tijdens de piekuren is dat zeker mogelijk. Met de geadverteerde snelheid van 1 Gbps down/500 Mbps up verkoop je momenteel eigenlijk 40% van de maximumcapaciteit van het fibernetwerk aan één gebruiker terwijl er meerdere actieve gebruikers op één glasvezel zijn aangesloten.

De maximumcapaciteit van het Proximus GPON-fibernetwerk is 2488 Mbps down en 1244 Mbps up. Die capaciteit wordt doorgaans verdeeld over 64 of 32 aansluitingen.
Gemiddeld 20% van de woningen in fibergebied hebben vandaag een abonnement, dus zou je per gebruiker maar 194 Mbps down hebben als iedereen tegelijkertijd aan het downloaden is.
Vanaf dit najaar en in de loop van 2023 zal Proximus upgraden naar XGS-PON waardoor de maximumcapaciteit van het fibernetwerk 9953 Mbps symmetrisch wordt.

Trage snelheden zijn dus mogelijk wanneer veel klanten een fiber-abonnement nemen in jouw appartement of straat. Maar in principe kan Proximus gemakkelijk de maximumcapaciteit van het fibernetwerk verhogen indien noodzakelijk.
Op https://proximus.be/internetsnelheid kan je testen wat de verwachte snelheden zijn op jouw adres.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Heb die pagina van PX geprobeerd en krijg veel lagere snelheden dan als ik zelf de snelheid meet (ookla).

Ik weet van 2 buren dat ze fiber van px hebben.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
leeyuentuen
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 mei 2022, 19:13
Bedankt: 10 keer

Vandaag aansluiting van Mobile vikings gehad voor vdsl (fiberklaar nog niet beschikbaar)

blijkbaar stond er op MV website, dat men de modem in bridge mode kon zetten.
https://support.mobilevikings.be/hc/en- ... idge-Mode-
eigenlijk klop het niet direct. Men zet daar gewoon de PPPoE sessie uit zodat men geen verbinding maakt.

Ik heb die daarachter aangesloten op een opnsense (pfsense variant) met de volgende gevens

Code: Selecteer alles

username: (circuit_id)@wholesale_pro
password: (circuit_id)
vervang circuit_id naar iets van 12 cijfers. Je kan die vinden in de modem, of je kan het ook aan de technieker vragen.

mtu: 1492
Ik krijg hier zowel een IPv4 als IPv6 adres.

even terugkeren op de eerste deel van de bridge mode, blijkbaar kan men die ook aan laten staan en een 2de extra verbinding maken (2 verschillende IP's, zelf nog meerdere). Weet niet of ze met opzet dit gedaan heeft.

Eerst dacht ik dat ik Vlan 10 moest gebruiken (opnsense op een Proxmox), maar blijkbaar kan men direct een verbinden maken zonder Vlan. enkel in proxmox ook een MTU gezet op 1492
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Net zoals bij Proximus dus ....
  1. Niet echt een bridge mode, maar door de PPPoE sessie op de Bbox3 uit te zetten, gebruik je de Bbox dus als 'modem-only" ...
  2. Net zoals bij Proximus kan je meerdere simultane PPPOE sessies hebben. Je hoeft dus niet noodzakelijk de PPPoE op de Bbox uit te zetten om je eigen router te gebruiken.
  3. VLAN is niet nodig, gezien de Bbox3 de correcte VLAN tag toevoegt.
    VLAN ID 10 zou wel nodig zijn indien je een eigen modem gebruikt (vb Fritz!Box).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb door bepaalde reden(privé) het abbo opgezegd.
Dit kon niet automatisch via de site -> moest ticketje aanmaken -> gedaan ging makkelijk -> 2 weken verder -> op site staat het te zien dat ik aanvraag deed voor opzegging.
-> nog steeds geen officiële mail gehad voor opzegging + label voor de retour.

Had na 1 week MV via whatsapp gestuurd wat de status hiervan was "zijn ermee bezig". vandaag nog eens gedaan "zelfde respons".
Ondertussen wel al 38 betaald automatisch van vikingpunten gehaald ondanks het al 2 weken geleden was opgezegd.

Wat een zooitje is me dat. Toppunt van al -> internet werkt gewoon nog op die bbox.

Iemand gelijkaardige ervaring of tips?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5786
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Je moet wettelijk gezien schriftelijk opzeggen en ook best de gewenste datum van de opzegging meedelen. Dat kan digitaal. Dus via website, whatsapp of ticket is oké.
Je moet de gebruikleende modem terugsturen op eigen kosten.
Je zou best eens de algemene voorwaarden lezen: https://mobilevikings.be/nl/terms-of-use/overview/
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Support zegt en op site staat dat je een ticket krijgt voor terug te sturen
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 699
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 127 keer

buthead schreef: 22 sep 2022, 15:45 Dit kon niet automatisch via de site
In mijn account staat daar thans een knop voor
Bijlagen
Clipboard01.jpg
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Ik heb exact dezelfde knop -> druk erop, en ik kreeg melding om mailtje te sturen.

Update: klantendienst reageerde dat ik even moet wachten op respons van hun voor terug sturen enz , alles is in gang gezet.

Ben eerlijk gezegd teleurgesteld in hun klantendienst 2 weken ver voor opzegging en amper stap verder.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Iemand die al weet hoe je de PPPoE gegevens kan uitlezen.

Zonet eens gekeken en wat blijkt. MV beweert dat opzeg in orde is. Nog steeds internet actief.

Dus wil eens testen zodra de bbox retour gestuurd is(volgende week,wacht op retour etiket) een andere aanhangen en dan heb ik die PPPoE gegevens nodig van deze zeker?

Normaal moet het dan niet meer werken toch.

Advies welkom
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”