Streamz: Vlaamse Netflix

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Een tijdje geleden een maand gratis genomen en op die 1 maand heb ik al het interessante wel gezien. Betalen hiervoor? No way...
Bergrijp eigenlijk ook niet waarom de politiek persé (en VRT gedwongen heeft heel al zijn content aan te bieden hieraan) een 'vlaamse' netflix wil promoten/steunen. Hoe vlaams is de grootste (telenet) aanbieder en in hoeverre is het nodig men DPG steunen in hun digitalisatie?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

cadsite schreef:Waarom open je dan geen nieuw topic om je ongenoegen aan te kaarten maar kaap je dit topic? :twisted:
Gewoon toegeven dat ik op dat punt gelijk heb, is pijnlijk zeker?
Ik zie dat meerderen mijn bericht gesteund hebben.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

boulder schreef:
cadsite schreef:Waarom open je dan geen nieuw topic om je ongenoegen aan te kaarten maar kaap je dit topic? :twisted:
Gewoon toegeven dat ik op dat punt gelijk heb, is pijnlijk zeker?
Ik zie dat meerderen mijn bericht gesteund hebben.
Natuurlijk heb je gelijk.
Maar zie je zelf de grap niet? :roll:

Klagen over off topic en regels negeren door off topic te gaan en regels te negeren.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

De VRT werkt blijkbaar liever samen met Netflix en Minister Dalle is niet tevreden:

https://www.demorgen.be/nieuws/in-plaat ... ~bb4c93b4/
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

En gelijk hebben ze.

Veel belastingsgeld in producties steken en dan heel lang moeten wachten om het te mogen uitzenden, dat kan echt wel beter.

Zoals blijkt bij co-producties met Netflix.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Toont weer de neutraliteit van Dalle aan :lol:

Laat ons nog maar eens besparen op de VRT en subsidies uitdelen aan commerciële spelers, de Vlaamse content zal er wel bij varen :roll:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Stroper schreef:De VRT werkt blijkbaar liever samen met Netflix en Minister Dalle is niet tevreden:

https://www.demorgen.be/nieuws/in-plaat ... ~bb4c93b4/
Natuurlijk is Dalle niet tevreden.
Hij wil dat de VRT nóg meer cadeaus geeft aan DPG/Streamz.

En dan zijn er UB'ers die klagen dat in heel wat topic de politiek erbij gehaald wordt.
Tja, je kan moeilijk anders zo :).
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

RTL XL gaat op in Videoland. Mensen met RLT XL account (en vpn) kunnen na inloggen Videoland tijdelijk voor 1 jaar halen voor 12 euro...

Zou zoiets hier ook kunnen gebeuren met Streamz?
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Zou in Vlaanderen betekenen dat VTM Go en/of GoPlay opgaat in Streamz...doe er VRT Max bij en dan heb je pas echt dé Vlaamse Netflix, en rechtvaardig je die €12/maand (mag dan zelfs €15/maand worden).

En bied dan ineens een €5/maand Streamz aan (met GoPlay, VTM Go & VRT Max) met reclame, win-win.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Absoluut NIET. 15 EUR als je VRT max wil is belachelijk want we hebben daar al voor betaald. Wel akkoord met 1 platvorm maar dan met GRATIS VRT max en betalen voor wie de platte brol erbij wil.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Rustig rustig, VRT Max kan ook gewoon apart blijven bestaan. Zou gewoon handig zijn dat alles in 1 app zit voor zij die er wel voor kunnen betalen ;)
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Rustig rustig. Ik kan wel betalen maar ik wil niet betalen, zeker als ik al betaald heb. Ik ben een beetje een rare Belg op dat vlak :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Doet mij denken aan de mensen die 15-20(of meer?) euro betalen voor een TV abbo bovenop hun internet abbo en enkel VRT en eventueel VTM/play zenders kijken.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Waar je vorig jaar de vouchers voor een (half) jaar nog - bij wijze van spreke - gratis kreeg bij een pak boter, zie ik dat nu niet meer gebeuren.
Zou het toch beter gaan met Streamz?

De reden dat ik het vraag is dat Xander De Rycke zijn shows niet meer op YT zet, zoals ie vroeger deed, maar enkel op Streamz houdt. En niet al zijn shows komen naar een CC dat enigszins bereikbaar is.
Straks ga ik nog een (maand?)abo nemen, om mezelf elk weekend halfdood te kunnen lachen met XDR...

Hij heeft net op zijn YT-kanaal enkele filmpjes gepost: hilarisch.
https://www.youtube.com/c/XanderDeRycke
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5785
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

heist_175 schreef: 17 okt 2022, 16:07Zou het toch beter gaan met Streamz?
Neen. Het gaat slecht.
Ik heb de cijfers van Telenet eens opgezocht.
Aantal Streamz, Streamz+ en Play More-klanten die via Telenet abonneren:
Q1 2021: 405 900
Q2 2021: 405 500
Q3 2021: 392 000
Q4 2021: 387 300
Q1 2022: 379 500
Q2 2022: 370 400

Het kan natuurlijk dat die weggelopen klanten rechtstreeks op de website van Streamz abonneren...
Maar ik geloof niet dat Streamz een succes is.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Als je het van recente blockbusters moet hebben dan steek je die 10 euro de maand extra beter in uw eigen zak of neem je een andere aanbieder. Het is echt huilen wat dat betreft. De gewone Streamz is nog een beetje zijn geld waard met HBO, anders was het hier ook al lang buiten.

Probeer in België eens Star Trek: Strange New Worlds te streamen. Legaal. Zo'n dingen verwacht ik dan weer wel terug te vinden op Streamz.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Het gaat niet beteren, nu de grote streamers ook een versie met reclame lanceren. Dat zal pas echt een deel reclamegeld wegzuigen, de grootste bron van inkomsten. Vraag is en blijft, hoe lang gaan de zenders deze bodemloze put open houden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Fluppeke schreef: 26 apr 2022, 14:48 Een tijdje geleden een maand gratis genomen en op die 1 maand heb ik al het interessante wel gezien. Betalen hiervoor? No way...
Heeft toevallig iemand en voucher voor een gratis maand proef ? Ik zou graag naar The White Lotus kijken.
MartK
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 aug 2022, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

openaf schreef: 08 nov 2022, 20:16
Fluppeke schreef: 26 apr 2022, 14:48 Een tijdje geleden een maand gratis genomen en op die 1 maand heb ik al het interessante wel gezien. Betalen hiervoor? No way...
Heeft toevallig iemand en voucher voor een gratis maand proef ? Ik zou graag naar The White Lotus kijken.
Ja zou idd heel handig zijn, ik dacht dat er vorig jaar bij delijn gratis maanden werden uitgedeeld...
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

https://www.hln.be/tv/streamz-ceo-bart- ... ~ac4df932/
Streamz-CEO Bart De Groote laat voor het eerst in zijn kaarten kijken: "Op dit moment steken we er meer kapitaal in dan er inkomsten zijn”
Enkele hoogtepunten uit het plus artikel... Het kost momenteel meer dan het oplevert, we gaan de internationale titels herbekijken en we gaan iets ondernemen tegen accountsharing.

Indien dat laatste en dat voorlaatste... Goh ja, dan komt het mij 5 euro goedkoper uit per maand. Simpel. :)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Is bij al die streamingdiensten wel een probleem. In Netflix topic ook al gezegd; gewoon 1 account = 1 stream (aan een lagere prijs).
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Het verhaal van de bodemloze put gaat verder. Cijfers over abo's geeft men uiteraard niet.

Minder internationale titels en mensen die abo delen wegjagen zal het ongetwijfeld oplossen :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik blijf ook sceptisch of Streamz het succesverhaal kan worden wat ze nastreven zonder echte fundamentele samenwerking op vlak van veel meer programma's. Wel fan van het concept van reclame-vrij kunnen kijken van Previews zoals Nonkels & Over De Oceaan, maar deze zijn nog veel te beperkt en vooral gefocust op fictie.

Streamz is een samenwerking tussen Telenet (Play zenders) en DPG (VTM zenders), maar ik zie maar een fractie van hun aanbod op Streamz terecht komen (ik zou ook lokale programma's als Expeditie Gooris, De Verhulstjes, James de Musical, De Rechtbank, Helden van Hier, ... verwachten). Nonkels & Over De Oceaan tonen aan dat het kan: staan telkens nr. 1 op Streamz en halen nog miljoenen kijkers op Play 4. Voor de nu aangekondigde 28 lokale series/docus/reality per jaar kan je toch écht geen €12/maand vragen, al zit daar nu gelukkig ook nog HBO bij (tot zeker eind 2023). Ik heb dus alvast het jaar abo van €70/jaar verlengd, wat met de HBO content voor mij toch nog een no-brainer is.

De samenwerking met VRT zou binnenkort opnieuw tot stand moeten komen lees ik, hopelijk is dit dan wel met een grote toestroom van lokale programma's. Maar als dit al niet van de eigen zenders komt, hoe zouden die dan wel van die van de VRT moeten komen...

Als Streamz echt dé lokale streaming dienst wil worden, moeten ze ook echt veel meer lokale content aanbieden.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Oh nee, dus nog meer cheap Cheery Mampaey "docu's"? Pffff...
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ben er zelf ook nog niet altijd fan van, maar met Elks 500 duizend - 1 miljoen kijkers is er wel een markt voor....
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Er is een markt voor... maar geen rendabele. Die lokale programma's kunnen ook lokaal uitgezonden worden zonder Streamz.

Het zou veel beter zijn dat men zou inzetten op kwaliteit die ze ook in het buitenland kunnen verkopen. Zo worden lokale producties ook rendabeler en zit je niet te doen alsof alles zich rond de kerktoren zou afspelen.

Soit, hier is PX klaar om buiten te vliegen en de decoder is al vervangen door Apple TV. Toevallig i-of niet is de Pickx app de enige die geregeld vastloopt of waar je ineens weer opnieuw moet inloggen. Men geeft mensen gewoon redenen om ermee te kappen krijg je de indruk.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hier is de TV Box ook al buiten gezwierd en is het ook de Telenet TV app die langs geen kanten werkt 🤣

TV Box (€20/maand) vervangen door Streamz (€3), Netflix (€13), Discovery (€3), Disney (€7,5) & Prime Video (€2). Voorlopig hebben we ook nog de Flow app (€10) omdat deze voor live kijken toch nog goed werkt en we hierdoor Play Sports kunnen kijken (Eleven app is nóg slechter dan Telenet app). Die wordt eigenlijk voor max 3 programma's gebruikt hier in het gezin (Verhulstjes, Journaal & Masked Singer (en voetbal + Formule 1)). Misschien op termijn vervangen met de VRT Max, VTM Go & GoPlay app op Apple TV.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Dizzy schreef: 28 jan 2023, 12:15 Er is een markt voor... maar geen rendabele. Die lokale programma's kunnen ook lokaal uitgezonden worden zonder Streamz.

Het zou veel beter zijn dat men zou inzetten op kwaliteit die ze ook in het buitenland kunnen verkopen. Zo worden lokale producties ook rendabeler en zit je niet te doen alsof alles zich rond de kerktoren zou afspelen.

Soit, hier is PX klaar om buiten te vliegen en de decoder is al vervangen door Apple TV. Toevallig i-of niet is de Pickx app de enige die geregeld vastloopt of waar je ineens weer opnieuw moet inloggen. Men geeft mensen gewoon redenen om ermee te kappen krijg je de indruk.
Op uwe Apple tv?
Ik heb sinds 2 tal weken proximus terug en deze keer voor de apple tv gekozen inplaats van die android decoder, hier gaat alles heel goed (enige ik eens voor heb zijn zo kleine haperingetjes bij terug kijk tv of opgenomen programma's). Voor de rest moet ik niet herinloggen of loopt de app tot nu toe toch nog geen enkele keer vast.

Ik heb het gadver nu wel voor plots met mijne nvdia shield pro lol, sinds ik die apple tv heb aangesloten , geen idee wrm of hoe maar plots heeft diene nvidia er last van, stekker uittrekken en dan ist oke, zeer bizar soms allemaal haha.

Toegevoegd na 2 minuten 56 seconden:
raf1 schreef: 17 okt 2022, 17:06
heist_175 schreef: 17 okt 2022, 16:07Zou het toch beter gaan met Streamz?
Neen. Het gaat slecht.
Ik heb de cijfers van Telenet eens opgezocht.
Aantal Streamz, Streamz+ en Play More-klanten die via Telenet abonneren:
Q1 2021: 405 900
Q2 2021: 405 500
Q3 2021: 392 000
Q4 2021: 387 300
Q1 2022: 379 500
Q2 2022: 370 400

Het kan natuurlijk dat die weggelopen klanten rechtstreeks op de website van Streamz abonneren...
Maar ik geloof niet dat Streamz een succes is.
Telecom is hier al zo duur, als mensen dan nog eens 20 euro ofzo alleen al voor streamz+ moeten dokken dat is niet niks, das 240 euro extra per jaar.
Voor vele is het wat veel zeker als je bv nog eens netflix meer zou verkiezen of disney+ erbij ofzo. Dan begint het flink op te lopen.

Nochtans is streamz+ zo slecht nog niet maarja..... zoveel concurrentie en dan de prijs, tis niet makkelijk.
Binnenkort fair trade 2, daar kijk ik wel naar uit, is een top serie.
Tttsss
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Je betaalt dan 9 euro de maand voor 1 serie? Een serie die dan 2 maand later gewoon wordt uitgezonden op tv. Allez, dat is mijn situatie zo'n beetje met Streamz. 5 nieuwe titels per week is wat weinig. ;(
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

SPR schreef: 28 jan 2023, 22:25 Je betaalt dan 9 euro de maand voor 1 serie? Een serie die dan 2 maand later gewoon wordt uitgezonden op tv. Allez, dat is mijn situatie zo'n beetje met Streamz. 5 nieuwe titels per week is wat weinig. ;(
Mijn ouders hebben dit in een pack steken bij telenet waardoor ze 6 euro maandelijks betalen, ze doen dat ook voor als de klein mannen van mijn broers komen voor die tekenfilms enz... Maar ik maakt er natuurlijk ook gebruik van ;).

Mocht je volgende series nog niet hebben gezien op streamz;
Een aantal die ik goed vond;

Game of thrones
The undoing
Chucky (1 ste seizoen was beter , 2de seizoen begon me wat teveel te worden, gebeurt niet zoveel ik dat voor heb).
Succession (topserie)
The sopranos
the window
dexter new blood
nonkels
fair trade
billie vs benjamin
red light
de kraak
2de zit
the white lotus (topserie).
warrior (ook heel leuk)
house of the dragon

Om er enkele al op te sommen. Het mag altijd wel meer zijn maarja, de rest is dan door disney+ en netflix gemaakt of apple tv enz...

Mocht je 1 of meerdere van deze nog niet gezien hebben, zeker eens het proberen waard.
Tttsss
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Wel, dat bedoel ik dus. Als je al veel gezien hebt (toch al behoorlijk wat van je lijstje) is 9 euro, of 6, of 12, afhankelijk van wat je hebt, eigenlijk best wel veel voor de povere updates. Soms is er maanden niets naar wat ik echt wil kijken. Zelfs The Last of Us stelt mij wat teleur, ondanks de hype.

Nonkels en Fairtrade zijn ook gewoon op tv uitgezonden, Nonkels was zelfs redelijk snel na de release op Streamz, Billie vs Benjamin was dan weer wel veel later. Neem nu Over de oceaan... Dat is maar even later op TV verschenen en ik blijf er bij, voor dat geld mag zowat elke Vlaamse serie of docu gewoon gelijk op Streamz verschijnen.

Ik weet niet waarom iedereen trouwens The White Lotus als topserie naar voor schuift maar ik vond het na 2 afleveringen wel genoeg. Dexer New Blood heb ik ook 2 afleveringen een kans gegeven, kwam niet in de buurt van het origineel en geskipped. Raised by Wolves, ook zo'n serie. Eerste seizoen top en seizoen 2 vond ik flop en zelf niet eens half kunnen uitkijken. Idem Avenue 5... Voor HBO alleen heb ik dus niet persé Streamz nodig.

Iets wat in je lijstje voor mij dan wel ontbreekt, Halo. :)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ik vind Halo dan weer niks, en The White Lotus een topserie (die misschien wat traag op gang komt). 8)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

SPR schreef: 29 jan 2023, 10:33 ...Zelfs The Last of Us stelt mij wat teleur, ondanks de hype.
...
Nu al :? , de 3de aflevering wordt deze avond uitgezonden. Ik kijk nog wel even.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Ik zeg niet dat ze slecht is. Ik krijg alleen het gevoel alsof ik alles als eens eerder gezien heb.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Dizzy schreef: 28 jan 2023, 12:15 Er is een markt voor... maar geen rendabele. Die lokale programma's kunnen ook lokaal uitgezonden worden zonder Streamz.
Misschien is dat niet relevant?
Als Streamz verlies maakt, hebben DPG en Play/SBS nog eens een reden om te gaan bedelen bij navelstarende politici?
Met wat "geluk" is die bodemloze put dus gewoon een reden om nog meer subsidies te krijgen, "lokale content", weet je wel? In dezelfde artikelenreeks (in andere media ook) zegt de CEO dat deals rond buitenlandse content (HBO) essentieel zijn. Ziedaar de "lokale content".
Wanneer zou Benjamin Dalle reageren?
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Tja, uiteindelijk zal er toch iets van moeten komen want zelfs de Vlaamse overheid heeft niet eindeloos geld voor al haar putten, hoe moeten ze anders bvb de totaal onrendabele luchthavens subsidiëren?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

SPR schreef: 29 jan 2023, 10:33 Dat is maar even later op TV verschenen en ik blijf er bij, voor dat geld mag zowat elke Vlaamse serie of docu gewoon gelijk op Streamz verschijnen.
Inderdaad!
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

SPR tja, als je zo weinig goeds vindt ist natuurlijk wel zeer moeilijk.

Dan gaade naar Succession moeten kijken, als je dit niet goed ga vinden dan ben ik ten einde raad haha.
Tttsss
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Het probleem is dat er zo weinig op staat dat ik het al gezien heb natuurlijk. :) 75% van uw lijstje heb ik al gezien.

Ik vind de updates op Disney+ niet echt lopen als een trein, maar Streamz is bij wijlen nog erger en het kost meer. Zelfs het aanbod in Streamz+ wat films betreft, dat zijn precies allemaal B films... Bruce Willis is heel erg goed vertegenwoordigd. :D
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Wat is die fair trade een schitterende serie.
En binnen 23 dagen nieuw seizoen van succession.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”