TerugkijkTV op Telenet TV app

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Zou het 7-dagen 'terugkijken' ook op de nieuwe Telenet TV app moeten werken? Of is dit alleen voor de TV-box?

Edit : ik heb nu even getest via de browser. Daarin kan ik wel meer programma's terugkijken maar niet allemaal.
De meest recente van een paar uurtjes geleden kan ik bekijken, maar verder terug in de tijd (bv. 2 dagen) bijna geen enkel programma.
Op de TV box kan ik die programma's wel terugkijken.

Is dat normaal?
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

En reclame blokken bij terugkijk tv ook niet doorspoelbaar op de tv box van vtm bv, online ook dit probleem dacht ik.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Sylvester schreef:Zou het 7-dagen 'terugkijken' ook op de nieuwe Telenet TV app moeten werken? Of is dit alleen voor de TV-box?

Edit : ik heb nu even getest via de browser. Daarin kan ik wel meer programma's terugkijken maar niet allemaal.
De meest recente van een paar uurtjes geleden kan ik bekijken, maar verder terug in de tijd (bv. 2 dagen) bijna geen enkel programma.
Op de TV box kan ik die programma's wel terugkijken.

Is dat normaal?
Nee dat werkt gewoon hoor !
Screenshot_20220216-080149_Telenet TV.jpg
(348.25 KiB) Nog niet gedownload
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Ha die chukky weer...
Het werkt gewoon? Ja en nee... Bij Telenet is niks 'gewoon'.
in de week Telenet gebeld, maar zoals gewoonlijk moet je daar de juiste persoon aan de lijn krijgen, anders ben je gezien...
Ook in dit geval had ik helaas iemand aan de lijn die het niet echt wist en het probleem dan maar op 'rechten' toewees.
Zij zei dat het normaal was dat je maar een dag of max. 2 dagen zou kunnen terugkijken op de apps en in de browser.

Onzin natuurlijk. Ondertussen zijn we er zelf achter gekomen. Blijkbaar werkt het terugkijken op de TV-box onmiddellijk na de installatie voor de volle 7 dagen.
Op de apps werkt het terugkijken tot de dag van installatie. Dus 2 dagen na de installatie van de TV-box kan je maar 2 dagen terugkijken op de apps, en dat gaat precies tot op het uur. Pas na 7 dagen kan je in de apps 7 dagen terugkijken.
Heel bizar, maar het zal zo wel zijn.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

"Probleem" dus opgelost :-D
Goed om te weten dus: de TV App terugkijk TV gaat maar terug tot aan de dag van de TV-Box installatie.
Na 7 dagen heb je dus de normale terugkijk service, ook op de App.

Grappig (eigenlijk triestig) dat de Helpdesk dat niet weet :oops:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt? Ik kan me toch herinneren dat eenmaal je overgeschakeld was naar de TV-Box dat Yelo TV website niet meer werkte en je enkel Telenet TV website kon/moest gebruiken.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

philippe_d schreef: Na 7 dagen heb je dus de normale terugkijk service, ook op de App.
Grappig (eigenlijk triestig) dat de Helpdesk dat niet weet :oops:
Inderdaad, grappig. Ik maak geen verwijten naar de persoon zelf, doch ik heb dikwijls al direct door dat de persoon aan de andere kant van de lijn mij kan helpen of niet.
LoewieKatorz schreef:Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt?
Dat werkt wel, zoals ik al eerder zei, denk ik...
Andere URL:
https://www.telenettv.be/nl.html

Het is wel zo dat sommige zenders en/of sommige programma's geen terugkijk hebben, dat zal dan wel aan bepaalde 'rechten ' liggen.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Sylvester schreef:
LoewieKatorz schreef:Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt?
Dat werkt wel, zoals ik al eerder zei, denk ik...
Andere URL:
https://www.telenettv.be/nl.html
Als ik via PC zie, is de website is er, maar krijg hem enkel als lay-out te zien (leeg, geen TV-beeld dus), de Yelo website werkt wel.
De Apps van Telenet TV (op iphone, ipad, ...) werken ook, alsook via website via mac laptop, enkel de web website via PC niet. Getest met 2 verschillende TV-Box accounts, 3 verschillende browsers, dus ligt niet aan account of browser.
dannyro
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2022, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

De laatste dagen ook last van gehad. Safari op de Mac. Ik heb de caches eens leeggemaakt, en nu doet de site het wel. Hopelijk blijft het zo.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”