App TV - Eleven sports verdwenen

Alles over TV en Internet via satelliet
Plaats reactie
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

Ik merkte zonet op dat de Eleven Sports zenders niet meer tussen mijn favorieten stonden. Enkel nog de pro league zenders, en dus niet meer de internationale (La liga, NBA, …)
Nu blijkt dus dat die plotseling niet meer in het aanbod zitten :eek:
Hier werd geen enkele melding van gemaakt, of enig bericht over gestuurd. Op de website van TVV staan ze ook nergens meer vermeld.

Het ironische is dat ik mijn Orange TV opgezegd heb waar dit nog steeds wel in het pakket zit.

W T F
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Jawel, stond in hun nieuwsbrief van december, wat verborgen in hun goed nieuws show:
WIJZIGING AANBOD SPORTZENDERS
Begin 2022 brengen we ook een nieuwe sportzender naar TV VLAANDEREN, Sport10. Hiermee brengen we Belgische Rally, Champions League Basketbal, zeilsport, Inside Line Formule 1 Specials en veel meer naar jouw huiskamer. Meer informatie volgt later.

We willen jou het Belgisch topvoetbal, de uitbreiding met Sport10 en de volledige catalogus met series en films tegen diezelfde scherpe prijs blijven aanbieden. Jammer genoeg blijven de kosten van de internationale sportzenders stijgen. Daarom zullen vanaf 15 januari ELEVEN 1, ELEVEN 2 en ELEVEN 3 verdwijnen uit het zenderaanbod.

De 3 Pro League-zenders blijven in jouw standaard tv-abonnement. Zo kijk je naar al jouw favoriete matchen van het Belgisch voetbal bij TV VLAANDEREN.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

Nieuwsbrief? :wink: Dat noem ik geen officiële mededeling imo.
En 15 januari? Ze zijn nu al verdwenen...
Wetertje
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 nov 2021, 12:12
Bedankt: 1 keer

De 3 Eleven zenders (buitenland) zijn sinds maandag verdwenen uit het aanbod. Wat heel jammer is voor de voetballiefhebber.

Ik zou zeggen: eventueel de abo van TVV downgraden naar TV light en je bespaart 5 tot 10 euro/maand.
Hier hebben we een aparte abo van Eleven sports (app en via hun website) en zo kunnen we kijken.

Hun uitleg is: Eleven kost teveel! Maar hun s.x-zenders laten ze staan....
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

Wetertje schreef:Maar hun s.x-zenders laten ze staan....
Misschien zijn die spotgoedkoop, want wie kijkt er nog naar dat charmante subject via TV aanbod?

Vind die zenders eigenlijk best irritant, ouders hebben sat in frankrijk en ik gebruik dan de gratis app op de tv.
Expres een pincode opgezet, dat ik of iemand er niet per ongeluk op zap.
Dat zou een leuk gesprek zijn met de persoon die dat ziet gebeuren. Dat is mijn oprechte angst dus xp
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Belgissschenaap schreef:
Dat zou een leuk gesprek zijn met de persoon die dat ziet gebeuren. Dat is mijn oprechte angst dus xp
Niemand kijkt, maar weten er van alles over te vertellen.
Zelfs de gelovigen kunnen er in de biechtstoel over praten.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

fendtje schreef:
Belgissschenaap schreef:
Dat zou een leuk gesprek zijn met de persoon die dat ziet gebeuren. Dat is mijn oprechte angst dus xp
Niemand kijkt, maar weten er van alles over te vertellen.
Zelfs de gelovigen kunnen er in de biechtstoel over praten.
Ik durf dat toegeven hoor en er over te spreken.
Maar:
Niet via tv kanalen
Niet in zicht van anderen
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

Ergerlijk inderdaad. Het aanbod oogt interessant maar na de beeldkwaliteitsdiscussie nu dit. Het is alsof men geen klanten wil aantrekken.

Het is ook een voorbeeld hoe er telkens voor jou gekozen wordt. Waarom geen bevraging bij de klanten naar HUN voorkeuren qua zenders? Misschien willen inderdaad veel meer mensen die zenders behouden en de natuurdocumentaires schrappen? Neen, we vervangen populair voetbal door minder populair basket en ze moeten het maar vreten.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zo gaat het altijd bij TVV. Geen idee of men daar bewust voor kiest of als daar verkeerde mensen aan de knoppen zitten.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ik vermoed dat men over deze gegevens zelfs beschikt zonder een klantenbevraging, zeker met app tv waarbij men kijkgedrag goed in kaart kan brengen.

Als aanvulling op het kwaliteitstopic, ik vrees dat men voor een budget product gaat en dat dit ook de grote klantenbasis is. Zelf wil ik ook extra betalen voor 4k streams etc maar ik vrees dat dit momenteel de uitzondering blijft. Een niet prijsbewuste klant kiest al snel voor een Telenet met alle pakketten die mogelijk zijn…

Nog een gat in de markt
Everything that has a beginning has an end.
Wetertje
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 nov 2021, 12:12
Bedankt: 1 keer

TVV tv app is meer een budget merk dan een kwaliteit merk. En op die budget merk springen veel mensen erop; kwaliteit is minder belangrijk.

Als je dan kiest om alleen een tv light te nemen, kan TVV minder geld innen bij jou dan iemand die tv basic+ neemt. Van mij krijgen ze minder geld en dat is een mooie besparing; geld over dan en een pintje meer :angel:

Bij Telenet of Prox, daar betaal je meer, maar dan heb je ook veel meer kwaliteit. En kwaliteit kost ook geld.
Het is een afweging en een keuze die je als consument maakt.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

Je gaat me niet wijsmaken dat er meer mensen naar de basket gaan kijken dan naar het voetbal.

Hun +pakket is nu ineens veel minder interessant voor een pak mensen waardoor ze inderdaad kunnen overschakelen naar een goedkoper abo. Eindresultaat is minder klanten en klanten die minder betalen. Tel daar nog bij dat de klantenbasis al deels is opgebouwd uit mensen die al eerder opstapten bij de klassieke aanbieders en actief iets anders zoeken. Kans is bestaande dat ze gewoon hun TVV-abo opzeggen. Ik betwijfel ook of dit zozeer mensen zijn die puur om bugettaire redenen cordcutters zijn, hoogstens een deel.

Waarom zou TVV niet voor kwaliteit moeten gaan? Hun product is anders dan de klassieke aanbieders. Ze moeten niet de klassieke aanbieders imiteren maar zich net onderscheiden. U onderscheiden door minder te bieden lijkt me niet echt wervend. Voetbal was een troef die hen onderscheidde want dit is een dure optie elders.

Ook de kwaliteit van beeld is zoiets. Mensen gaan weg bij de klassieke aanbieders maar niet om slechter bedient te worden. TVV mist dus een hoop potentiële klanten. Ik ben er zeker van dat als ze hun kwaliteit zouden optrekken en een basisaanbod met enkel de Vlaamse zenders, ze veel mensen zouden kunnen overtuigen, zelfs zonder voetbal.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6125
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Dizzy schreef:Hun +pakket is nu ineens veel minder interessant voor een pak mensen waardoor ze inderdaad kunnen overschakelen naar een goedkoper abo. Eindresultaat is minder klanten en klanten die minder betalen.
Ik stel voor dat je het hen eens gaat uitleggen want blijkbaar weet jij het veel beter dan zij. :roll:
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

cadsite schreef:
Dizzy schreef:Hun +pakket is nu ineens veel minder interessant voor een pak mensen waardoor ze inderdaad kunnen overschakelen naar een goedkoper abo. Eindresultaat is minder klanten en klanten die minder betalen.
Ik stel voor dat je het hen eens gaat uitleggen want blijkbaar weet jij het veel beter dan zij. :roll:
Bedankt voor deze nuttige bijdrage. Ik stel enkel een vraag en stel vast dat het niet logisch lijkt. Uiteraard beschikken wij niet over alle gegevens zoals de kostprijs van die zenders maar het is aan TVV om hun beslissingen te communiceren. Uiteindelijk is het ook TVV die de gevolgen zal moeten dragen.

Ik ben potentiële klant maar met zo'n "aanpak" zie ik niet in hoe ze veel mensen gaan overtuigen en ik ging ervan uit dat dat toch de bedoeling was van een commercieel bedrijf.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6125
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Het is niet aan hen om over een beslissing te communiceren. Dat is interne keuken.
Je kan zelf wel bedenken dat voetbal duurder is dan basket, neen?
Wetertje
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 nov 2021, 12:12
Bedankt: 1 keer

cadsite schreef:Het is niet aan hen om over een beslissing te communiceren. Dat is interne keuken.
Je kan zelf wel bedenken dat voetbal duurder is dan basket, neen?
Ja, inderdaad is voetbal duurder, want ik heb ook aandelen in het voetbal :angel:

Het is een formule te bedenken met daarin Vlaamse zenders, docu en voetbal. Alles apart of samen en laat de klant zelf beslissen.

Liever wat een paar zenders minder en in HD, dan veel en in SD en dan nog eens aangevuld met s.. zenders.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb ze net een mailtje gestuurd. Met als opmerking dat ze enkele jaren terug hun abonnementsprijs sterk hebben opgetrokken omdat er voetbal bij kwam. Ik heb hen gevraagd om terug naar het niveau van enkele jaren terug te gaan, aangezien deze nu ook terug weg zijn. Anders is TVV wel een dure oplossing aan het worden. Wij hebben trouwens TVV specifiek voor de satelliet-oplossing (handiger met caravan ;-))

Hier eigenlijk geen klachten over de TVV app of kwaliteit trouwens. Werkt prima op onze android-tv toestellen!
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

Communiceren hoeft uiteraard niet, de consument is toch een domme gans die graag betaalt, waarom die informeren.

Ik ben meer voor de reactie van Woutervh, een stevige prijsverhoging voor iets vragen en dan bij afschaffing... de prijs gelijk houden dat doet vragen rijzen. Eingelijk is de verlaging van het aanbod ook een vorm van prijsverhoging want je krijgt minder voor dezelfde prijs. Bedrijven die aan hun prijzen/aanbod morrelen mogen daar beste een uitleg voor geven.

Ze gokken nu gewoon en hopen dat de meerderheid gewoon gelijk een lammetje blijft betalen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Of ze schrappen in het aanbod om aan de kant van de zenders druk te zetten om hun prijs voor doorgifte te verlagen.
Wetertje
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 nov 2021, 12:12
Bedankt: 1 keer

Dizzy schreef:Ze gokken nu gewoon en hopen dat de meerderheid gewoon gelijk een lammetje blijft betalen.
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Ik volg niet als een lammetje en consumeer ook niet zoals zij dat willen.

Van mij krijgen ze juist minder geld en als iedereen mijn voorbeeld volgt, dan krijgt TVV een donder op hunne broek.

Kwaliteit zenders minder is ook minder geld van mij :angel:
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb er geen aandelen en ik ben er ook geen klant...

Maar wat een "geneut" over dat buitenlands voetbal. Ken je in België providers die voor 15 euro én het Belgisch voetbal én alle belangrijkste zenders geven? Bij alle providers betaal je al 10 tot 15 euro voor Belgisch voetbal alleen.

En wil je bij Eleven zélf het volledig pakket (Belgisch+internationaal) dan betaal je 16 euro. Zonder Belgische zenders erbij.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het probleem is eerder dat sommigen (wij) die sport of voetbal gewoon niet willen, maar toch door onze strot geramd krijgen, en moeten betalen.
En het light abonnement is geen optie wegens het ontbreken van de kinderzenders
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

Klopt, het gaat niet puur om dat voetbal maar wel om de richting van het aanbod en de prijs. Het aanbod vermindert maar de prijs blijft gelijk terwijl ook aan de kwaliteitskant het beter kan. Logisch dat mensen dan vragen beginnen stellen. TVV had bvb de kwaliteit van het beeld kunnen verbeteren, dat zouden heel veel klanten positief vinden en dan was het verlies van de eleven-zenders minder een probleem.

Een andere oplossing was de eleven-zenders in een duurder pakket te steken, dan konden klanten ZELF kiezen of ze het de moeite vinden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2964
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Dan vind ik het systeem van boeketten zoals bij Scarlet nog zo slecht niet.
Eigenlijk zou je gewoon iets à la carte moeten kunnen hebben aan zeg €1 / zender / maand voor het basisaanbod en hoger voor de speciallekes.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6125
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Dizzy schreef:Communiceren hoeft uiteraard niet, de consument is toch een domme gans die graag betaalt, waarom die informeren.

Ik ben meer voor de reactie van Woutervh, een stevige prijsverhoging voor iets vragen en dan bij afschaffing... de prijs gelijk houden dat doet vragen rijzen. Eingelijk is de verlaging van het aanbod ook een vorm van prijsverhoging want je krijgt minder voor dezelfde prijs. Bedrijven die aan hun prijzen/aanbod morrelen mogen daar beste een uitleg voor geven.

Ze gokken nu gewoon en hopen dat de meerderheid gewoon gelijk een lammetje blijft betalen.
Je ziet hetzelfde bij voeding.
Pakjes van 250g worden ineens maar 225g voor dezelfde prijs. Ze hopen erop dat je het niet doorhebt.

Zoal je zegt, het merendeel let totaal niet op wat ze betalen of kopen.
Op kantoor schrik ik ervan hoe weinig mensen kennen over prijzen bijvoorbeeld.

Het zou natuurlijk leuk zijn mochten ze dat uitleggen, maar ik versta helemaal dat ze dat niet doen. Het merendeel ziet het niet.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Hetzelfde toch met frituren. Stijgt de aardappelprijs, dan krijg je hogere prijzen. Daalt die, gebeurt er niks en verhoogt de winstmarge.

Idem dito nu bij de supermarkten. Prijsverhogingen omdat ingrediënten duurder worden. Dalen die weer, dan daalt de prijs niet mee. Zo was het altijd en zo zal het altijd blijven.

En TVV doet gewoon mee aan die politiek. Minder voor dezelfde prijs. Opzeggen lijkt de enige strategie die hen mogelijk zal raken.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2964
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

phil48 schreef:Idem dito nu bij de supermarkten. Prijsverhogingen omdat ingrediënten duurder worden. Dalen die weer, dan daalt de prijs niet mee. Zo was het altijd en zo zal het altijd blijven.
... tenzij een supermarkt(keten) beslist om een prijzenoorlog te ontketenen. Dan kunnen de prijzen opeens wel terug naar beneden, soms tot groot ongenoegen van de boeren. Jammer dat we niet weten welk percentage van de totaalprijs aan welke strijkstok blijft plakken.
Computer(k)nul
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

cadsite schreef:
Dizzy schreef:Hun +pakket is nu ineens veel minder interessant voor een pak mensen waardoor ze inderdaad kunnen overschakelen naar een goedkoper abo. Eindresultaat is minder klanten en klanten die minder betalen.
Ik stel voor dat je het hen eens gaat uitleggen want blijkbaar weet jij het veel beter dan zij. :roll:
In mijn geval wist hij het toch zeer goed althans, want ik heb intussen effectief ook opgezegd omwille van deze reden.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6125
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Natuurlijk, ik ben er zeker van dat er nog zullen zijn.
Maar ik ben er ook redelijk zeker van dat ze hun rekening wel gemaakt hebben.

Er zijn nog genoeg mensen die met een HD TV zitten. Ook zijn er genoeg mensen voor wie sport kijken even interessant is als het gras zien groeien.
Dat opgeteld bij de belachelijke bedragen dat het kost om sjotten te mogen uitzenden is het niet verwonderlijk dat dit stukje weg valt.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

De mensen met een HD TV sterven samen met de TV uit, de groep wordt maw kleiner. Niet de richting die je als aanbieder uit wil.

Je projecteert een eigen mening over sport op anderen. Feit is dat sport wel degelijk populair is en dat voetbal de populairste sport is. Het aanbod van een populair product wordt vervangen door een minder populair product. Logisch dat dus een groep niet tevreden is, zeker als de prijs gelijk blijft. Het product is dus minder interessant geworden voor meer mensen, opnieuw de verkeerde richting.

De rekening kunnen ze nog niet gemaakt hebben want de rekening hangt af van het aantal mensen dat afhaakt. Bovendien is dat onvolledig want je weet nooit hoeveel potentiële klanten je nu niet kan overtuigen. TVV rekent erop dat de Belg graag betaalt en dat braaf en zonder teveel morren verder doet.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

en ondertussen zijn Cartoon Network en Boomerang enkele dagen later ook verwijderd ;)
het wordt daar een leegloop aan zenders sinds Canal+ Tv Vlaanderen heeft overgenomen en het mag allemaal niks meer kosten, discovery en Eurosport al tijdje weg, discovery was nog leuk om te zien soms.

vrees dat Tv Vlaanderen hun klantenbestand zo laag is en enkel light of basis abbo's zijn zodat ze minder inkomsten hebben om de zenders te kunnen behouden.
ze delen zenders met proximus, vrees dat de kwaliteit dan genoeg zegt ;)
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

ze zijn er blijkbaar terug
Ben jij een eche sportfan? Dan zit je bij TV VLAANDEREN goed... want vanaf nu kan je terug genieten van ELEVEN SPORTS 1, 2 en 3!
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

woutervh schreef:ze zijn er blijkbaar terug
Ben jij een eche sportfan? Dan zit je bij TV VLAANDEREN goed... want vanaf nu kan je terug genieten van ELEVEN SPORTS 1, 2 en 3!
en dan opnieuw wegnemen als het voetbalseizoen begint :-D
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

woutervh schreef:ze zijn er blijkbaar terug
Ben jij een eche sportfan? Dan zit je bij TV VLAANDEREN goed... want vanaf nu kan je terug genieten van ELEVEN SPORTS 1, 2 en 3!
De rekening is blijkbaar gemaakt of teveel mensen hebben opgezegd :lol:

Eleven heeft nog meer zender dan deze 3, heeft iemand een idee van wat er op Eleven 1, 2 e 3 te zien is en wat op de andere zenders?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

Om via internet uit te zenden is het goedkoper dan via satelliet, internet tv van tv Vlaanderen is nog niet te delen via internet met andere (de login buiten idee gelaten)
Ze hebben minder klanten via hun app tv dan satelliet kijkers ook, kost hen minder aan rechten.
En canal+ de grote eigenaar is ook bezig met een sportkanaal, dus kan zijn dat dit weer voor een jaar is of tot dat canal+ sport start voor de benelux.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Dizzy schreef: heeft iemand een idee van wat er op Eleven 1, 2 e 3 te zien is en wat op de andere zenders?
Naast de drie pro league zenders heeft Eleven ook nog drie "gewone" zenders. Daarop vooral Duits, Spaans en Italiaans voetbal, maar ook US en nog wat andere landen. Op het derde kanaal heel veel boksen e.d. - bij mij staat er dan parental control :lol:
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 591 keer
Recent bedankt: 39 keer

Er is dus enkel Belgisch voetbal te zien. Merci Phil voor de uitleg.

Zou deze verandering niets te maken hebben met de verkoop van Eleven?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”