Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecommunicatie
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

thomiwilli schreef:Dat mensen lekkerbekken op het falen van een Vlaams alternatief in een door (Amerikaans) gedomineerde markt, kan ik alleen maar betreuren.
Daar gaat het m.i. niet om.
Mocht Streamz én meer content hebben én goedkoper zijn, dan was ik klant, Vlaams of niet. En het werd hier al gezegd; dat series later tóch gratis beschikbaar zijn via andere platformen helpt ook niet.

Trouwens, dé initiator is Telenet, en die kan je moeilijk Vlaams noemen...
Laatst gewijzigd door phildww 13 okt 2021, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Ik had ergens een code gevonden om Streamz te proberen voor 1 euro, en heb hoop en al een half uur gekeken en al terug geannuleerd.
Vlaamse films en series boeien mij niet, en er is ook geen 5.1 geluid mogelijk als je geen Telenet klant bent (5.1 werkt dus enkel via de Telenet Digicorders).
Als ze nog niet eens de moeite doen om alle functionaliteit te bieden op alle platformen, dan mogen ze het houden. Het is duidelijk dat Telenet hier mee tussen zit en zo probeert hun dure abonnementen aan te smeren.

En Netflix... Tja, zolang mensen niet massaal afhaken kunnen ze doen wat ze willen. Ik vrees dat ze enkel de mensen terug naar piraterij duwen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Geduld wordt inderdaad beloond:
Zondag a.s. op VTM "De bende van Jan de Lichte", aflevering 1... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Electribe schreef:Ik had ergens een code gevonden om Streamz te proberen voor 1 euro, en heb hoop en al een half uur gekeken en al terug geannuleerd.
Vlaamse films en series boeien mij niet, en er is ook geen 5.1 geluid mogelijk als je geen Telenet klant bent (5.1 werkt dus enkel via de Telenet Digicorders).
Als ze nog niet eens de moeite doen om alle functionaliteit te bieden op alle platformen, dan mogen ze het houden. Het is duidelijk dat Telenet hier mee tussen zit en zo probeert hun dure abonnementen aan te smeren.

En Netflix... Tja, zolang mensen niet massaal afhaken kunnen ze doen wat ze willen. Ik vrees dat ze enkel de mensen terug naar piraterij duwen.
Goh zolang je netflix kunt delen met vrienden valt de kost goed mee en blijf je netflix houden.
Het zijn al de andere streamingdiensten die zorgen dat mensen naar de piraterij gaan omdat ze er geen 5-6 willen nemen.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Je hebt ook helemaal geen meerdere streamingdiensten nodig want je krijgt amper gezien wat eentje biedt. Neem een abo en kijk de series die je wil en als dat al gedaan raakt, zeg uw abo dan op en neem een abo op een andere dienst.

En Streamz is niet enkel van bij ons want zonder de inhoud die niet van bij ons is was het helemaal hopeloos. Vraag is hoe lang ze die inhoud nog gaan mogen aanbieden.

Het opzet is bovendien een commercieel project dat DPG en Telenet (Amerikaans en dus niet van bij ons) geld moet opleveren, veel betere content is pas een lagere prioriteit.

Neen, ofwel komt er een Europees project waarin alle EU-landen deelnemen ofwel ga je de bestaande platformen gebruiken en steek je het geld van Streamz in content van hier die kwalitatief genoeg is zodat mensen buiten België het ook willen zien. Dat model is meer open en heeft meer kansen dan dit gedrocht dat men door onze strot wil rammen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

thomiwilli schreef:Dat mensen lekkerbekken op het falen van een Vlaams alternatief in een door (Amerikaans) gedomineerde markt, kan ik alleen maar betreuren.
Persoonlijk ben ik niet zo geïnteresseerd in die vlaamse content. Hetgeen ik reeds (gedeeltelijk) gezien heb, is gewoon kopie van die door (amerikaans) gedomineerde markt. Daarom ook vind ik (tot nu toe) mijn goesting op Netflix. Content van over de ganse wereld, en dus verbreding van mijn horizon.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Klopt, de inhoud van Streamz is niet zo Vlaams en er zit ook Vlaamse en ook niet-Amerikaanse content op Netflix. Successeries als casa de papel, Lupin en nu Squid game om maar enkele te noemen. Dat emotioneel argument van bij ons gaat dus niet zomaar op.

Ik heb geen probleem om lokale content te steunen maar Amerikaanse aandeelhouders steunen met excuses als "van bij ons" dat hoeft niet. Steek dat geld in content van bij ons en zet die content op leefbare platformen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Dizzy schreef: "van bij ons"
Onz*
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Misschien moeten we maar weer eens een voorbeeld aan gidsland Nederland nemen; daar is Videoland een gigantisch succes.
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

thomiwilli schreef:Misschien moeten we maar weer eens een voorbeeld aan gidsland Nederland nemen; daar is Videoland een gigantisch succes.
En waarom moeten wij daar een voorbeeld aan nemen? Omwille van artificiële "vlaamse" gevoelens? Nee dank u!
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Nederland is het gidsland.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Videoland doet het inderdaad beter en heeft dan ook ongeveer 1.000.000 abonnees. Dus 1 op 17 Nederlanders heeft Videoland. Hoeveel er gratis kijken weet ik niet. Ze hebben ook last gehad van de covid-periode terwijl dit net voor hen voordelig zou moeten zijn.

Ze hebben echter ook veel goedkopere basisabo's en hun premium is goedkoper dan men hier wil vragen. Kortom men is hier weer te gulzig en gaat uit van de Belg betaalt graag. Rekenen op net zoveel abo's is gewoon waanzin in een land met flink minder inwoners.

Men had beter met de Nederlanders samengewerkt want het is ook hetzelfde taalgebied en dus is er een win/win. Alleen dan moet je onderhandelen en de winst delen, als je de Vlamingen hun trackrecord op onderhandelen kent en de ervaring van de Nederlanders daarin dan weet je het wel :lol:

Neen, hier wil men ipv gerold te worden door de Nederlanders de Vlamingen rollen door hen gewoon dik te laten betalen voor zaken waar ze vaak al voor betaald hebben via belastingen. Een aanbod van zaken die men al gezien heeft aangevuld met zaken die men achtergehouden heeft. Men zal nooit in staat zijn om genoeg nieuwe content te maken voor een vaste groep kijkers want waar gaat men dat geld halen? Nu vloeit het geld naar aanbieders als HBO die zelf een aanbod willen lanceren en dus op termijn wegvallen. Het is twijfelachtig dat men in Vlaanderen met dat geld een gelijkaardig aanbod kan bieden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

orionis schreef:dus idd, 4€ erbij...
Idem hier, gisteren de mail gekregen, maandelijks bedrag is ineens +29%.
Ze gaan dus vlotjes door met de prijsverhoging.

Ok, dat worden dan boterhammen met choco ipv hesp :-D
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer

Juist eens Netflix opengedaan en kreeg de melding dat vanaf 22 November prijs opslaat naar 17.99€ momenteel betaal ik 11.99€ dat is ongeveer 42% erbij :bang:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ja je hebt nog het geluk de oude prijs te betalen daar willen ze komaf mee maken denk ik.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

stevenvs schreef:dat is ongeveer 42% erbij :bang:
Zoals hierboven al gezegd mag je dat zo niet bekijken. We hebben gewoon een hele tijd een verkeerde (goedkopere) prijs gekregen. Maar die €11.99 voor Premium had ik nog nooit gezien. Zelf betaalde ik nog €13.99. Maar hier is het nu ook gedaan met de leute. Gisteren 2 mails gekregen, en ook op de TV app kwam er eerst een melding dat de prijs omhoog gaat.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

https://www.hln.be/tv/netflix-heeft-pla ... ~adc93ec0/

Even een oud topic bumpen maar het wordt waarschijnlijk wel actueel.

Streamingdienst Netflix is van plan om de prijzen van zijn abonnementen op te trekken. Dat schreef ‘The Wall Street Journal’ dinsdag op basis van anonieme bronnen.

Dus na al die extra klanten gaan we nu de prijs ook maar gewoon even verhogen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het is ook omdat al de acteurs schrijvers en dergelijke meer loon gaan krijgen. Dus enigzins logisch. Niet tegenstaande dat het al ferm duur is maargoed.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Mijne Turkse Netflix is vorige week ook gestegen van 130,99 TL naar 199,99 TL. Toch ook stevig (iets meer dan 50%)!
ooh. shiny.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik betaal momenteel 12 euro per maand voor Netflix premium. Vraag me af wat de stijging zal doen.

Abbonement via Roemenië mocht je het afvragen.

Turkije werkte niet voor me en Filippijnen doen ook lastig laatste tijd met die nummerverificatie.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Er is natuurlijk al ontzettend veel over gezegd en de meningen lopen uiteen maar hier komt het op neer:

1. Je slikt de zoveelste prijsverhoging.
Of
2. Je probeert je account en dus de kosten te delen als dat lukt.
Of
3. Je neemt Netflix via Turkije (met Turkse giftcards) of via Argentinië (gewoon via je kredietkaart).
Of
4. Je bekijkt het per maand en stopt het abonnement tussentijds zodat je op jaarbasis minder uitgeeft aan streaming diensten. (Hoppen tussen diensten is wat mensen doen).
Of
5. Je haalt je content ergens anders vandaan. Maar dat mag eigenlijk niet :wink:


Het is uiteindelijk een keuze tussen veel of weinig moeite doen en hoe zeer het je tegenstaat om steeds weer prijsverhogingen te slikken terwijl je misschien nog amper kijkt. Idem voor Disney en de vele andere diensten: blijf het voor jezelf in vraag stellen of het wel nodig is en of het ook anders kan.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Netflix en Disney+ om beurten voor 3 maanden stopzetten lijkt mij voorlopig de beste aanpak... :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

wied schreef: 5 maanden geleden Netflix en Disney+ om beurten voor 3 maanden stopzetten lijkt mij voorlopig de beste aanpak... :-)
Dan mis je toch een hele tijd bepalde films/series van de ander maar kan je logica begrijpen :beerchug:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Zijn er al prijzen gekend voor de EU en Belgie dan?? krijg de laatste tijd ook wel wat nieuws over series en films die nog niet in Belgie te verkrijgen zijn (Band of Brothers bijv) of van films (65)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2998
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zit BoB niet bij Streamz?
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

BoB is van HBO met als gevolg dus te zien bij Streamz
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

In Nederland staat BoB op Netflix, net zoals True Blood... Zucht.

Ook zie ik daar meer films passeren dan dat er bij ons uitkomen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

De film 65 zou mij ook wel kunnen boeien, maar natuurlijk ook de reeks BoB. Ik zie die dan ook allen in Nederland uitkomen, en (voorlopig) niet in Belgie.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

ghostboy1993 schreef: 5 maanden geleden
wied schreef: 5 maanden geleden Netflix en Disney+ om beurten voor 3 maanden stopzetten lijkt mij voorlopig de beste aanpak... :-)
Dan mis je toch een hele tijd bepalde films/series van de ander maar kan je logica begrijpen :beerchug:
Daar zijn inderdaad al heel wat mensen aan gestorven :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2998
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

fluppie schreef: 5 maanden geledenDe film 65 zou mij ook wel kunnen boeien
Lees net dat hij tegen valt..
https://defilmblog.be/archive/2023/03/1 ... view.html/
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1268
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

cloink schreef: 5 maanden geleden Mijne Turkse Netflix is vorige week ook gestegen van 130,99 TL naar 199,99 TL. Toch ook stevig (iets meer dan 50%)!
Maar nog altijd minder dan het goedkoopste Belgische abbonement.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

cloink schreef: 5 maanden geleden Mijne Turkse Netflix is vorige week ook gestegen van 130,99 TL naar 199,99 TL. Toch ook stevig (iets meer dan 50%)!
Ik zag het daarnet ook en schrok er ook een beetje van. Mijn huidige Standard is nu dus goedkoper (aan 97,99 TRY of + 3,40 EUR) dan een 'upgrade' naar Basic (99,99 TRY of + 3,45 EUR).

Ik ben even in de app van de bank gaan kijken, in maart 2022 betaalde ik zelf nog 40,99 TRY Basic (toen €2,60, vandaag €1,40) en voor Standard 57,99 TRY (toen €3,30, vandaag €2,-).
Aangezien de lira alleen maar verder gedaald is sindsdien, betekent dat wel dat, ik althans, momenteel wel nog ongeveer hetzelfde betaal voor het abonnement met 2 schermen.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

VPN en Amerikaanse streaming diensten à la Pluto TV en aanverwante binnen halen. Gratis. Enkel abo van VPN provider betalen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Na te lezen over lira's en vpn abbo's, zou je niet beter gaan voor Ptoeneigh's optie 5?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Petrikske schreef: 5 maanden geleden
fluppie schreef: 5 maanden geledenDe film 65 zou mij ook wel kunnen boeien
Lees net dat hij tegen valt..
https://defilmblog.be/archive/2023/03/1 ... view.html/
De film zou bij het uitkomen slechte recensies hebben gekregen, maar breekt nu toch door via Netflix ( zo zijn er al meerdere geweest).Maar ik wil natuurlijk BoB nog eens herbekijken heb deze destijds gezien op tv, (de eerste keer er is een herhaling geweest ook)maar nu met een moderne tv/ en geluid sound bar wil ik de reeks zeker en vast nog wel eens zien.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

bollegijs schreef: 5 maanden geleden Na te lezen over lira's en vpn abbo's, zou je niet beter gaan voor Ptoeneigh's optie 5?
Ja, waarom niet?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

3de seizoen van Lupin ziet er interessanter uit
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2998
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

fluppie schreef: 5 maanden geledenDe film zou bij het uitkomen slechte recensies hebben gekregen, maar breekt nu toch door via Netflix ( zo zijn er al meerdere geweest).Maar ik wil natuurlijk BoB nog eens herbekijken heb deze destijds gezien op tv, (de eerste keer er is een herhaling geweest ook)maar nu met een moderne tv/ en geluid sound bar wil ik de reeks zeker en vast nog wel eens zien.
Een slechte film blijft voor mij een slechte film maar soit.
Als je zo graag BoB nog eens wil herbekijken dan kunnen die paar euro's voor Streamz toch geen onoverkomelijk probleem zijn denk ik, nee?
In ieder geval, mocht je in de Kempen wonen, ik heb die hier liggen net zoals z'n opvolger 'The Pacific'.
Bij interesse stuur je maar een PB.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Petrikske schreef: 5 maanden geleden Als je zo graag BoB nog eens wil herbekijken dan kunnen die paar euro's voor Streamz toch geen onoverkomelijk probleem zijn denk ik, nee?
Dat is relatief, als het bij Netflix NL wel in het abo zit en hier niet... Streamz app is ook geen Dolby.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik denk er ineens ook aan dat qasa de papel ook destijds een geflopte reeks was, met slechte recensies en totaal onbekende figuren en Netflix heeft die heel goedkoop kunnen strikken het verhaal van wat daarna is gebeurt hoef ik niet te herhalen. Vond Tokyo trouwens een geweldige figuur ...
Woon spijtig genoeg in de rand van Gent- Kanaalzone.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”