Disney+ tijdelijk goedkoper

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

'k heb m'n mening moeten herzien van de Mandalorian - halverwege S1 is het stroeve eruit, en is het echt wel beter.. kan het nu wel smaken ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

devilkin schreef:'k heb m'n mening moeten herzien van de Mandalorian - halverwege S1 is het stroeve eruit, en is het echt wel beter.. kan het nu wel smaken ;)
seizoen 2 is ook beter dan seizoen 1 :beerchug:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zullen het eens een tweede kans geven dan. Ben met mijn zoontje niet verder geraakt dan aflevering 3 en hij praat zelfs al een tijd niet meer over verderkijken, of over 'baby Yoda' :p. Ik dacht zelfs van Disney+ op te zeggen, maar dan kwamen ze met het nieuws van Star én de prijsverhoging die voor bestaande abonnees pas 6 maand later komt, dat ik toch gewoon ga laten doorlopen. Uiteindelijk hebben we het sowieso virtueel voor niets gezien we met Google Play (en dus met belwaarde of Rewards) betalen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bijna komt Wandavision online. Dat is de 15de. Geen idee of het goed zal zijn maar Buzz om er naar uit te kijken heeft gewerkt. Al kijk ik wel meer uit naar nieuwe afleveringen van The Orvile, die niet op Disney+ gaat komen ;-(
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Nu klaar met S1 van The Mandalorian en qua verhaal betert het nu wel, maar blijf me toch wel bij elke aflevering ergeren aan compleet onlogische zaken in het script. Ja, ok, het is Star Wars, maar doe toch aub een minimum aan moeite.

Bvb in The Prisoner
Op het prison ship komt de bende een viertal robots tegen, die ze totaal niet meester kunnen, en Mando verschijnt dan achter hen, en moet ook een heel gevecht doen om ze uit te schakelen. Beetje later in de aflevering, komt er ene van die bende 3 van die robots tegen en schakelt ze in 2 seconden uit met 3 headshots... :roll:

(zijn hier precies geen SPOILER tags, maar bon, echt een spoiler is dit nu ook weer niet).
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Ik had het nog nergens gezien, kan ook zijn dat ik mis ben.
Disney+
De prijs voor nieuwe abonnees bedraagt vanaf 23/02/21 €8,99 per maand of €89,90 per jaar. De prijs voor bestaande abonnees wordt niet verhoogd tot de eerste facturering na 22/08/21.
https://www.disneyplus.com/nl-be/welcom ... lsrc=aw.ds
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Wordt tijd dat zij iets toevoegen wat (hopelijk) de moeite loont voor volwassenen :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Abusimbal schreef:Ik had het nog nergens gezien, kan ook zijn dat ik mis ben.
Gewoon op de vorige page van deze thread, incl. link naar Tweakers ;).
wied schreef:Wordt tijd dat zij iets toevoegen wat (hopelijk) de moeite loont voor volwassenen :-(
De prijsstijging komt dus door 'Star' : op 23 februari wordt Disney+ uitgebreid met 'Star', wat eigenlijk een internationale versie is van Hulu. Zoals quovadis al linkt komen er dus op termijn meer dan 1000 titels voor volwassenen bij.
Dit is de officiële lijst die bij ons vanaf 23/2 erbij komt : https://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/ ... d54295.pdf . Maar die zal gaandeweg uitgebreid worden, wellicht omdat sommige licenties nog niet afgelopen zijn. Zo is het officiële lijstje voor Nederland beduidend langer.
Dit gaat wel gepaard met een prijsstijging (€8.99 ipv €6.99) maar die gaat voor bestaande abonnees pas over 6 maand in.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Meeste heeft al op Prime en Netflix gestaan. 2 euro extra voor grotendeels oude 'brol'...
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Tomby schreef:
Abusimbal schreef:Ik had het nog nergens gezien, kan ook zijn dat ik mis ben.
Gewoon op de vorige page van deze thread, incl. link naar Tweakers ;).
wied schreef:Wordt tijd dat zij iets toevoegen wat (hopelijk) de moeite loont voor volwassenen :-(
De prijsstijging komt dus door 'Star' : op 23 februari wordt Disney+ uitgebreid met 'Star', wat eigenlijk een internationale versie is van Hulu. Zoals quovadis al linkt komen er dus op termijn meer dan 1000 titels voor volwassenen bij.
Dit is de officiële lijst die bij ons vanaf 23/2 erbij komt : https://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/ ... d54295.pdf . Maar die zal gaandeweg uitgebreid worden, wellicht omdat sommige licenties nog niet afgelopen zijn. Zo is het officiële lijstje voor Nederland beduidend langer.
Dit gaat wel gepaard met een prijsstijging (€8.99 ipv €6.99) maar die gaat voor bestaande abonnees pas over 6 maand in.
Ok, ik zie nu de link. Maar staat niets van prijs in tekst bedoel ik.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb nog quasi niks van die "ouden brol" gezien, dus overweeg sterk om in te tekenen voor een jaar.

Iemand een idee of ik voor een jaar kan betalen en onmiddellijk opzeggen? Of moet ik het in mijn agenda zetten over 11 maand?

Met andere woorden, kan ik intekenen, €70 betalen en opzeggen en dan 12 maand genieten van disney+?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Je kan meteen annuleren na het intekenen. Abonnement blijft geldig tot aan de einddatum.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Ik heb net gekeken wat er bij de release van Star te zien zal zijn. 90 procent staat nog te bekijken bij andere streaming diensten of was er recent nog te zien. Disney+ is de eerste afvaller samen met Streamz... Netflix met Prime ga ik houden. Een abo nemen enkel voor The Mandalorian is echt zot. Kan ik beter eens een losse maand nemen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Zo, Star is paraat, denk ditmaal "sons of anarchy" eens een kans te geven... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

SPR schreef:Meeste heeft al op Prime en Netflix gestaan. 2 euro extra voor grotendeels oude 'brol'...
Heb is naar het nieuwe aanbod gekeken, en inderdaad. 80% vind je al ergens anders en de overige 20% is rommel.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mja, dan ga je toch gewoon naar die andere diensten ? Ik snap al dat gezaag niet over die streaming diensten. Op Facebook zie je hetzelfde gezaag over de Netflix content. Trouwens, nu staat misschien 80% nog ergens anders, maar dat is volgens mij simpelweg door oude contracten die ze nog moeten naleven. Je mag er zeker van zijn dat bvb 24 of Prison Break binnen het jaar gaan verdwijnen van Netflix.

Ik vind €8.99 voor Disney+ mét Star overigens een betere deal dan €6.99 voor Disney+ zonder Star. Na een tijd ben je Marvel of Star Wars ook wel beu gezien hoor. Dat gezegd zijnde, acht ik de kans eerder klein dat ik abonnee blijf, ondanks dat het quasi gratis is want via overtollige belwaarde. Er mogen met Stars nog wat oude reeksen zijn die ik nog wel eens wil zien, maar heb er gewoon de tijd niet voor want op Netflix is er ook gewoon nog een hoop dat ik interessant vind. En voor de kinderen moet ik het ook niet doen, want die zijn een beetje voorbij hun Disney periode en Marvel of Star Wars voor de zoon is ook maar in perioden.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Tomby schreef:Ik vind €8.99 voor Disney+ mét Star overigens een betere deal dan €6.99 voor Disney+ zonder Star.
Ik vind €8,99 nog vrij veel, maar gisteren betaalde ik €69,99 voor 12 maand, dus €5,83/maand met Star.
2 weken geleden heb ik een film op Youtube gehuurd aan €3. Als je dat ermee vergelijkt is dit abonnement zeker de moeite.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hier ook een jaarabonnement voor Disney genomen in september voor €59. Goede deal, zeker omdat enkele gezinsleden er quasi dagelijks gebruik van maken. Ik minder, ik hou het op Netflix & Streamz. Prime hebben we hier ook, maar is meer een extra van de webshop Amazon, wat overigens ook “maar” €50/jaar kost. Al die “maar” opgeteld, wordt samen wel een aardig bedrag per maand natuurlijk...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Daarom heb ik vandaag mijn Netflix abo teruggebracht naar 1 scherm! Hopelijk ben ik niet de enige, en vertellen hun algorithmes dat de concurrentie aktief is ook... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik kijk veel twitch en ik weet dat dit voor velen geen interessante kijkbezighouding is maar zo heb ik bijna nauwelijks tijd voor al de streamingdiensten. Je moet er wat reclame bij nemen maar al bij al valt dat serieus mee tov lineair kijken.

Daarnaast deel ik wel netflix maar buiten dat zie ik geen noodzaak in streamdiensten.

Sinds kort heb ik weer toegang tot discovery+ en ik vermoed dat het ligt aan het feit dat ik net aan de grens met NL woon.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

wied schreef:Daarom heb ik vandaag mijn Netflix abo teruggebracht naar 1 scherm!
Maar 1 scherm betekent ook SD kwaliteit, wat toch echt niet meer van deze tijd is. Ik snap niet waarom Netflix de kwaliteit en aantal schermen blijft koppelen. Daarmee werken ze ook nog meer het account-sharing in de hand, want als je als alleenstaande toch 4K/HDR wil, moet je toch voor een abonnement met 4 schermen betalen.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

boonpwnz schreef:Sinds kort heb ik weer toegang tot discovery+ en ik vermoed dat het ligt aan het feit dat ik net aan de grens met NL woon.
Ik had dit ook graag in huis gehaald, maar je kan enkel klant worden met NL betaalgegevens. Dus zonder NL-er die wil delen en de betaling op zich nemen lukt het jammer genoeg niet.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

cadsite schreef: Ik had dit ook graag in huis gehaald, maar je kan enkel klant worden met NL betaalgegevens.
Vind het sowieso echt abnormaal dat wij achter zitten op Nederland.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Tomby schrijft: ...moet je toch voor een abonnement met 4 schermen betalen...

Tja, als je veeleisend bent :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Tomby schreef:Mja, dan ga je toch gewoon naar die andere diensten ? Ik snap al dat gezaag niet over die streaming diensten.
Dat is geen gezaag. Dat is een vaststelling. Disney+ vraagt mij en vele anderen nu 2 euro extra voor oude content die ik al gezien heb of nog te zien is bij andere diensten. Wou ik die series zien had ik deze ook effectief al bekeken op andere diensten natuurlijk. Ik verwacht van streaming diensten nieuwe content. Iets wat Disney+ tot op heden maar met mondjesmaat levert. Zelfs Prime voor 3 euro de maand plaatst meer nieuwe content.

Een kennis van mij was ook blij met Star want nu kon ze Lost eindelijk uitkijken... Vroeg of ze ook al eens had gekeken op Prime dat ze ook heeft... Woeps. :|
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Eindelijk nog eens Futurama bingen, nu heb ik ook eens iets te bezien op Disney+ en de Deadpool films :-).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

SPR schreef: Disney+ vraagt mij en vele anderen nu 2 euro extra voor oude content die ik al gezien heb of nog te zien is bij andere diensten. Wou ik die series zien had ik deze ook effectief al bekeken op andere diensten natuurlijk. Ik verwacht van streaming diensten nieuwe content. Iets wat Disney+ tot op heden maar met mondjesmaat levert. Zelfs Prime voor 3 euro de maand plaatst meer nieuwe content.
Die 2 euro extra gaat pas over 6 maand in als je nu al D+ lid bent. Bovendien is jouw kritiek enkel van toepassing voor mensen die nu blijkbaar ook al alle andere streaming diensten nemen. Het is ook niet onlogisch dat er vanalles elders beschikbaar is, want Disney heeft in het verleden dan gewoon die rechten verkocht. Nu ze zelf een streaming dienst hebben in nieuwe markten, gaan ze natuurlijk die rechten niet meer verlengen. Dus de Losts en 24s van deze wereld gaan gewoon geleidelijk verdwijnen van de Netflixen en Prime Videos.

Qua prijs-kwaliteit gaat natuurlijk niets boven Prime gewoon omdat hun prijs zo ongelooflijk scherp is (waarvoor je dan ook nog eens andere voordelen krijgt). Heb vroeger ook zelf Prime gehad, maar was niet zo'n fan van hun app, en grootste nadeel voor hier thuis was toch wel dat de helft van de content geen NL ondertitels had.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Prime is voor mij voor loot bij Twitch. Video was een groot pluspunt. Voor de snellere verzending moet je het niet perse doen naar mijn mening.

Ik heb bij Disney ingetekend voor de start. Mijn abo loopt inderdaad nog even door maar ik betaal als ik me niet vergis meer dan 2 euro meer al ik bij teken. Van 59, 99 naar 89,99.

Vind ik toch al behoorlijke stijging.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

wied schreef:Zo, Star is paraat, denk ditmaal "sons of anarchy" eens een kans te geven... :-D
Nader momenteel einde van seizoen 5...
Nodeloos geweld enerzijds icm melig boyscout gedrag anderzijds begint nu echt te vervelen. Maar dank zij de passages die aan het werk van de Coen brothers doen denken wens ik toch (eventueel versneld!?) het einde te zien :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb nu een paar weken disney+ en vind er eigenlijk niet veel aan...
Ik heb een paar mooie films gezien, maar verder dan The Simpsons kom ik zelden.
Goed dat de kinderen er wel heel blij mee zijn, maar voor mij hoeft het niet meer. VRTnu heeft meer dingen staan die me aanstaan. :oops:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik ben niet meer geabboneerd en wou mijn wachtwoord veranderen. Maar ik geraak als ongeabboneerde niet in mijn accountzone.
Dat is toch echt gek?

Ik heb het opgelost door niet in te loggen en op wachtwoord vergeten te klikken en zo het wachtwoord te veranderen. Best omslachtig :bang:
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Ben al blij dat er wat series bijkomen af en toe... Big Shot is goed, The Falcon and the Winter Soldier vond ik minder maar WandaVision vond ik dan weer wel goed. Het toont wel aan dat er verdomd weinig nieuw spul tussen zit wat de abo prijs moeilijk kan verantwoorden.

Als ik vergelijk op streamwijzer is het nog opmerkelijker. Amper nieuwe titels, zelfs minder dan Prime wat maar 2,99 kost. Kan me moeilijk voorstellen dat mensen hun abo lang houden voor het weinige wat ze krijgen.

@Cadsite: ik dacht dat je net intekende voor de 'oude brol' te zien want dat maakte het toch interessant? Het nadeel van oud materiaal is... Het is oud.

Ben bvb begonnen met 24 te kijken op Netflix. Na 12 afleveringen gestopt. Sorry, dat is gedateerd, traag, kan er niet meer naar kijken. Tenenkrullend vaak. De moed zakte me in de schoenen en automatisch kijk je toch meer naar recentere dingen.
Laatst gewijzigd door SPR 19 apr 2021, 06:59, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

De kinderen zijn heel tevreden met de mooie pixar films. Die sparen we op om samen naar te kijken. Ik vind het jammer dat streamingdiensten pareltjes degraderen tot ordinaire avondvulling.
Door er een beetje zuinig op te zijn hoop ik dat mijn kinderen er de waarde van inzien. :oops:

Voor mezelf heb ik nog niet veel tegen gekomen, maar ik ben dan ook een lastige TV-kijker. Godfather of Harlem heb ik net bekeken, dat vond ik wel leuk.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ja, Forest Whitaker was de goeie keuze voor deze reeks. Seizoen 2 is inmiddels afgetrapt:
https://tvline.com/2021/03/17/godfather ... ting-news/
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

MClaeys schreef:Eindelijk nog eens Futurama bingen, nu heb ik ook eens iets te bezien op Disney+ en de Deadpool films :-).
Staan alles van Futurama er op in België?
Dacht het niet in de lijst te zien staan even terug. Want dit zou wel even een abonnement voor mij verantwoorden...

En over de Simpsons, hebben ze het probleem met de beeldverhouding bij de oude afleveringen al aangepast?
-*-
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Er staan 10 seizoenen van Futurama op Disney+
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Geen idee op welk probleem je doelt, maar de kwaliteit is (zelfs voor mij) ondermaats.
Maar laat ons eerlijk zijn. Dat bederft de pret totaal niet. Een reeks als the simpsons heeft het van iets anders dan de grafische hoogstanjes.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Marsmillo schreef:
MClaeys schreef:Eindelijk nog eens Futurama bingen, nu heb ik ook eens iets te bezien op Disney+ en de Deadpool films :-).
En over de Simpsons, hebben ze het probleem met de beeldverhouding bij de oude afleveringen al aangepast?
Ja. Je kan zelf kiezen via een setting in welke beeldverhouding je deze gaat kijken.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

cadsite schreef:Geen idee op welk probleem je doelt
Zie: https://www.theverge.com/21273476/simps ... eam-how-to . Er was nogal veel heisa over het feit dat initieel Disney+ de 4:3 omzette naar 16:9 door boven en onder te knippen, waardoor dan bvb die brouwerij-mop (zie screenshots in dat artikel) totaal verloren ging.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”