Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
Free2be
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 aug 2020, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Hetgeen ik lees, als je in de EU boven de 50GB gaat, je een toeslag zal moeten bij betalen. Of je de sim kaart in een modem kan steken, lees ik nergens. Volgens TADAAM zit er verschil in een simkaart die voor het mobiel bellen en voor een modem gebruikt wordt.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is Tadaam nog altijd onbeperkt of wordt dit gereduceerd naar 300GB?

De modem zou altijd op dezelfde plaats blijven staan dus geen verandering van mast.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

streulma schreef:Is Tadaam nog altijd onbeperkt of wordt dit gereduceerd naar 300GB?

De modem zou altijd op dezelfde plaats blijven staan dus geen verandering van mast.
ik heb nog steeds niets gemerkt van enige FUP sinds ik klant ben (september vorig jaar)

10/2020 382.827 GB
9/2020 1078.767 GB
8/2020 908.751 GB
7/2020 793.866 GB
6/2020 885.05 GB
5/2020 1241.616 GB
4/2020 1052.449 GB
3/2020 1310.786 GB
2/2020 1149.917 GB
1/2020 1026.801 GB
12/2019 1097.735 GB
11/2019 1137.757 GB
10/2019 704.907 GB
9/2019 185.716 GB
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Maar als ze u op smallband dreigen te zetten is er wel geen waarschuwing.

Het is goed natuurlijk dat het geen harde grens is maar je kunt er niet op vertrouwen dat je op die snelheid kunt rekenen. Naargelang u gebruik kan het zijn dat je het niet kunt permitteren op smallband te komen zelfs al is het niet erg waarschijnlijk dat dit zou gebeuren.
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

WalterB1 schreef:Maar als ze u op smallband dreigen te zetten is er wel geen waarschuwing.

Het is goed natuurlijk dat het geen harde grens is maar je kunt er niet op vertrouwen dat je op die snelheid kunt rekenen. Naargelang u gebruik kan het zijn dat je het niet kunt permitteren op smallband te komen zelfs al is het niet erg waarschijnlijk dat dit zou gebeuren.
Om die reden ben ik na 10 maanden Tadaam overgestapt. Met veelvuldig streamen is de FUP simpelweg te laag en met het vele thuiswerk wil ik het risico niet nemen om ooit onverwacht op smallband te komen. Spijtig van de Tadaam TV app, want die mis ik wel.
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Goedemiddag,

Kan iemand bevestigen dat pauzeren werkt met een minimumperiode van 1 abbo-maand? Ik moest naar het buitenland vetrekken voor een langere periode voor het werk maar ik sta nu reeds na 2 weken terug thuis. Ik heb mijn abbo gepauzeerd op 27/sep en ik kan nu niet meer terug activeren. Ik sta hier nu in het weekend zonder internet en zonder support. Op mytadaam staat dat mijn abbo verder loopt vanaf 1/nov. Met andere woorden, pauzeren is dus voor minimaal 1 maand, je kan niet hervatten na 2 weken. Is dit correct?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Nee het heractivatieproces lijkt gewoon niet op punt. Ik heb enkele maanden gepauzeerd. Mijn heractivatie is door de tweedelijns helpdesk moeten gebeuren (online tool bracht niets bij).
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hi Dfrog, hoe ben je in contact gekomen met die tweedelijns helpdesk?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Hier hetzelfde probleem. Tadaam krijgt het niet opgelost.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ratface schreef:Hi Dfrog, hoe ben je in contact gekomen met die tweedelijns helpdesk?
De personen van de eerstelijnshulp via WhatsApp hadden mijn probleem naar hen doorgestuurd.

Moest ik niet beter weten, ik zou denken dat die WhatsApp-operatoren studenten zijn die ingehuurd worden om wat algemene antwoorden te geven.

Soit ditmaal werd ik dus wel op redelijke termijn geholpen (enkele dagen).
-- betreft bovenstaand: hier geen enkel probleem (ik gebruik wel enkel hun tv-app)
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

johcla schreef:
Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Hier hetzelfde probleem. Tadaam krijgt het niet opgelost.
Zoals hierboven gezegd, die eerstelijnssupportmedewerkers ZIJN studenten die gewoon de bal terugkaatsen tot je het beu wordt :-D

Ik heb de modem nu ipv met powerknop voorzijde nu minuutje zonder stroom gezet (voedingskabel eruit). Nu heb ik toch al 24u stabiele verbinding en normaal werkende TV app.

Voor de rest eigenlijk tevreden gebruiker sinds 25/05/2020, wetend dat je klant bent bij spin-off en met (relatief) innovatief product.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dfrog schreef:
Ratface schreef:Hi Dfrog, hoe ben je in contact gekomen met die tweedelijns helpdesk?
De personen van de eerstelijnshulp via WhatsApp hadden mijn probleem naar hen doorgestuurd.
Hoe raak je in contact met eerstelijns in de eerste plaats, ik vind nergens een nummer??
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Toen ik 6 maanden klant was tijdens de black-friday deal was mijn werkwijze;

Eerst e-mail sturen naar [email protected]

Na 5 werkdagen een bericht via Facebook sturen om te vragen om mijn e-mail van 5 dagen geleden te beantwoorden. Een paar uur later kreeg ik dan een inhoudelijke reactie.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

WhatsApp naar +32 460 20 86 83
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

Fredo2020 schreef:
johcla schreef:
Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Hier hetzelfde probleem. Tadaam krijgt het niet opgelost.
Zoals hierboven gezegd, die eerstelijnssupportmedewerkers ZIJN studenten die gewoon de bal terugkaatsen tot je het beu wordt :-D

Ik heb de modem nu ipv met powerknop voorzijde nu minuutje zonder stroom gezet (voedingskabel eruit). Nu heb ik toch al 24u stabiele verbinding en normaal werkende TV app.

Voor de rest eigenlijk tevreden gebruiker sinds 25/05/2020, wetend dat je klant bent bij spin-off en met (relatief) innovatief product.
En nu weer gedaan, streamen via (built-in) chromecast valt uit en idd: internetverbinding mank en geen verbinding voor de TV app...
stybola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2019, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Ik won een wedstrijd bij Tadaam om naar the park te gaan.

Blijkt dat de code niet werkt. Ik krijg ook nergens gehoor, en dit al een week. Ikzelf stoor me er niet aan maar als klant kan dit soort trage support niet in mijn ogen.
dhorseman
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2020, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Zelfde hier. Blijkt iets met IPv6 ... Die was niet beschikbaar, ook niet na heropstart tadaam box. Sinds gisteren terug ok. Datzelfde probleem liet ook apps zoals vtm-go en vrt-nu niet meer werken. Netflix app daarentegen wel. Geen idee of ze er zelf iets aan gedaan hebben want op tadaam status pagina stond internet etc op groen
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Niks van antwoord deze voormiddag, niks op messenger, niks via mail en niks op whatsapp. Diep triest dit. Ik WIL hen €40 geven en die reageren niet?
Free2be
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 aug 2020, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Onlangs 5 dagen geen TV app, reageren wel snel via Twitter, inmiddels het probleem weer opgelost. Verder hebben ze problemen met leveringen, waarschijnlijk zit er een covidje vanuit China tussen.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

WalterB1 schreef:@Indigiswe Bedankt ...

Toch triestig eigenlijk. Ik stelde uitdrukkelijk die vraag aan Tadaam-support. Dit op 29/07/2020. En wegens geen reactie nog een keer op 29/08/2020. Reactie op 04/09/2020.
Sorry, had jouw antwoord niet meer gelezen. Maar klopt, de klantendienst is maar matig (is nu bij de meeste providers niet denderend).

Heractivatie ging hier ook mis, modem opnieuw provisioneren ging niet (bleef rood branden), dan hebben ze een nieuwe modem gestuurd, dan ging de oude terug en de nieuwe niet, dan een fout op het factuur waar ze ontzettend moeilijk over deden, blablabla.....

Anyways, ik heb een 2de smallband gehad. Ingewikkeld verhaal kort: tadaam is in de auto blijven insteken en tijdens het rijden (misschien door drukkere zones) op smallband gegaan.
Wanneer de modem enkel thuis aan staat, al perfect tot in de 900 GB verbruikt zonder smallband.... bij terug thuiskomen blijft de smallband gewoon lopen helaas.. ik heb standaard 30/30

Mijn excuses als iemand het al heeft gepost: maar zijn er ervaringen met of het al dan niet werkt in de EU? Wou het deze zomer graag testen, maar is er niet van gekomen..... had ergens gehoord ja gehoord, ergens anders nee, dan enkel met premium, blabla.. maar nooit echt een concreet antwoord of zelf kunnen testen helaas
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Werkte alleszins niet in Nederland
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Maar de hardware van Tadaam moet wel werken. Dus lokale sim of andere sim die wel roaming heeft in het toestel steken. Men zal zich dan wel moeten inhouden met het dataverbruik.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

data van Tadaam werkt enkel in België tenzij je een lokale simkaart erin stopt.

De Tadaam tv app daarentegen werkt alvast in de EU
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

das jammer (maar begrijpelijk), bedankt!!
Andere sim heb ik idd ook al geprobeerd en werkt prima, zelf mv zonder apn instellingen

Zou wel een tof idee geweest zijn voor mensen die de eu rondreizen / boondocken ;)
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb ondertussen gistermiddag laat nog antwoord gekregen via whatsapp. Ze hebben mijn modem terug geprovisioneerd en de verbinding werkt terug. Zal een wederkerend drama worden heb ik het vermoeden. Prachtig als je 's avonds of in het weekend terug moet activeren :banana:
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

'k Ben met Proximus 5G nog geen enkele keer op smallband gekomen.

Verbruik:

08/2020 - 570GB
09/2020 - 2200GB
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

dhorseman schreef:
Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Zelfde hier. Blijkt iets met IPv6 ... Die was niet beschikbaar, ook niet na heropstart tadaam box. Sinds gisteren terug ok. Datzelfde probleem liet ook apps zoals vtm-go en vrt-nu niet meer werken. Netflix app daarentegen wel. Geen idee of ze er zelf iets aan gedaan hebben want op tadaam status pagina stond internet etc op groen
Na een ingreep door Tadaam modem gereset maar ik kan nu google account niet koppelen via de pincode op androidtv.com/setup. Blijkbaar denkt pc of telefoon waarop ik pincode ingeef dat hij niet op zelfde netwerk zit, wat wel het geval is. Kan dus google account enkel manueel inloggen, tv app werkt nu probleemloos maar nu dus gebrekkige/instabiele chromecast connectie... Nog steeds niet opgelost dus...

[Afbeelding

Laatst gewijzigd door Fredo2020 15 okt 2020, 08:22, in totaal 1 gewijzigd.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Volgens een promo filmpje op Facebook heb ik (denk ik?) opgemerkt dat Tadaam een nieuwe versie van de Huawei modem gebruikt.
Kunnen nieuwe klanten dit bevestigen?
Tadaammodem.png
gvnnd
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2019, 05:50

streulma schreef:Volgens een promo filmpje op Facebook heb ik (denk ik?) opgemerkt dat Tadaam een nieuwe versie van de Huawei modem gebruikt.
Kunnen nieuwe klanten dit bevestigen?

Tadaammodem.png
Inderdaad, had ik ook opgemerkt vorige week. Het blijkt de Huawei B818-263 te zijn.
Momenteel staat er al een tijd op hun site dat hun voorraad op is. Misschien zal de nieuwe voorraad deze routemodem bevatten.

Waarschijnlijk is de vorige Huawei niet meer te verkrijgen, die kon al theoretisch 300 Mbps halen in download en 50 Mbps in upload.
De nieuwe:
4G Router LTE CAT.19 op basis van 3GPP Release 13
4 tot 5 keer Carrier Aggregation met 4x4 MiMo
Downloadsnelheid: 1.600 Mbps
Uploadsnelheid: 150 Mbps

Denk niet dat we hogere snelheden moeten verwachten in hun abonnementenaanbod ondanks een nieuwe routemodem.
Jagitc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mei 2019, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Een vraagje voor diegenen die hun abonnement al stopgezet hebben. Ik vermoed dat naast de modem ook de android box teruggestuurd moet worden bij het opzeggen van het abonnement? Als ik me niet vergis zijn er die in het begin een Xiaomi kregen, anderen een coupon om te bestellen, anderen een Tadaam box?
DenDries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mei 2006, 00:06
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Jagitc schreef:Een vraagje voor diegenen die hun abonnement al stopgezet hebben. Ik vermoed dat naast de modem ook de android box teruggestuurd moet worden bij het opzeggen van het abonnement? Als ik me niet vergis zijn er die in het begin een Xiaomi kregen, anderen een coupon om te bestellen, anderen een Tadaam box?
Klopt, moet ook teruggestuurd worden (ik had de Tadaam setopbox)
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

Fredo2020 schreef:
dhorseman schreef:
Fredo2020 schreef:Moet sinds enkele dagen af en toe Wifi box (Huawei) herstarten om vlot internet te hebben maar vooral om de tadaam app (op de android box) terug toegang te geven op internet. Als ik niet heropstart heb ik (haperend) internet en kan de tadaam app geen verbinding maken.

Nog gebruikers met deze klachten?
Zelfde hier. Blijkt iets met IPv6 ... Die was niet beschikbaar, ook niet na heropstart tadaam box. Sinds gisteren terug ok. Datzelfde probleem liet ook apps zoals vtm-go en vrt-nu niet meer werken. Netflix app daarentegen wel. Geen idee of ze er zelf iets aan gedaan hebben want op tadaam status pagina stond internet etc op groen
Na een ingreep door Tadaam modem gereset maar ik kan nu google account niet koppelen via de pincode op androidtv.com/setup. Blijkbaar denkt pc of telefoon waarop ik pincode ingeef dat hij niet op zelfde netwerk zit, wat wel het geval is. Kan dus google account enkel manueel inloggen, tv app werkt nu probleemloos maar nu dus gebrekkige/instabiele chromecast connectie... Nog steeds niet opgelost dus...

[Afbeelding

Factory resetje proberen op de Huawei Wifi modem of is dat een te groot risico?

Andere optie is wachten op support Tadaam :cry:
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Mijn 8e WhatsApp:

Lesley, Livia, Bjarne, Lieselot, Daan... Sinds 7 oktober is mijn Tadaam TV box defect! Waar kan ik de defecte Tadaam tv box terugsturen voor nazicht of herstelling. Graag een spoedige oplossing. (8)

Geen reactie :nono:
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een volledige reset heb je al gedaan? Jammer dat er geen reactie komt van Tadaam. Aangezien Tadaam eigenlijk Telenet is zou dat niet mogen. Die hebben capaciteit en ervaring genoeg. Probeer het positief te bekijken; internet werkt blijkbaar wel.
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Volledige reset gedaan (meerdere keren, pinnetje onderaan + terug opstarten)...
na koppelen remote,
loopt vast op eerste menu...
dan geen reactie meer
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

ivybec schreef:Volledige reset gedaan (meerdere keren, pinnetje onderaan + terug opstarten)...
na koppelen remote,
loopt vast op eerste menu...
dan geen reactie meer
Pinnetje? Bedoel je op de Wifi modem onderaan? Ik wil dat ook eens proberen voor mijn issue (casten via smartphone lukt niet meer) maar weet niet of dat een goed idee is ...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Anders eens een franstalige vraag stellen? Lijkt me een product voornamelijk voor franstalig België. Mogelijk is hun bezetting in FR veel ruimer en wordt je misschien sneller geholpen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Iemand die de black friday deal vorig jaar genomen heeft ?

ik krijg namelijk dit:
image_2020-10-27_213711.png
image_2020-10-27_213711.png (9.17 KiB) 922 keer bekeken

149 euro PER MAAND... ik heb maar snel mijn abbo op pauze gezet, want heb geen zin dit uit te zoeken met tadaam hun support.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Zalig... :)

Oepsie, iemand heeft een foutje gemaakt. :)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”