TV Vlaanderen - APP TV

Alles over TV en Internet via satelliet
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Stievie Premium stopt ermee vanaf September: https://stievie.be/

En verwijzen naar de TVV App TV:
"En na 1 september?

Dan verwijzigen we je graag door naar de nieuwe APP TV van TV VLAANDEREN. Iedereen kan APP TV alvast gratis testen gedurende 30 dagen. Je hebt al een abonnement vanaf € 9,95 per maand."
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Mijn bedenkingen voorafgaand te abonneren :
* Ik ben in een vorig leven lang sat gebruiker geweest bij TVV en ik heb er nog steeds een beetje een wrang gevoel bij over hoe ze hun klanten behandelden, vooral naar betalingen en abonnementen toe.
* Ook het decriptie debacle ben ik nog niet vergeten.
* Het aanbod lijkt alleszins aantrekkelijk gezien ik al jaren bij Edpnet ben en afhankelijk ben van één of andere TV-aanbieder en dan kwam ik al snel bij Telenet uit die ik eigenlijk liever kwijt dan rijk ben.
* Ik lees hier dat er ook zich toch wel wat (hopelijk tijdelijke) kinderziekten voordoen.
* Op de website staat te lezen dat online betalingen kunnen via paypal, credit card en bancontact tot je jezelf wil abonneren en op een domiciliëring stoot. En laat nu net dat zijn waar ik mij zorgen over maak, gezien de problemen in het verleden. De maandelijkse opzeg gaat problemen geven! Als men daar echt een domiciliëring wil doordrukken blijft mijn scepsis dus.

Mochten ze de app betalend maken via paypal teken ik in. Ze hebben echt mijn bankrekeningnummer niet nodig om mij (terug) klant te maken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Via domiciliering kunnen zij mogelijk aantonen hoeveel klanten een abo hebben afgesloten, wat van belang is ivm de rechten die ze betalen aan de zenders...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb het gisteren geprobeerd en het is een ramp, de problemen zijn duidelijk nog niet opgelost.

-APP TV Basic niet de beloofde zenders aanbieden
-Chat beschikbaar, maar 3uren later nog steeds geen antwoord
-2x 10min aan de lijn gehangen om hen te bereiken, zonder succes
-Kan abbo niet annuleren via internet

Conclusie: maandag poging 2 om deze dienst te annuleren.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5785
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Als je wil opzeggen, is het verstandig om eens de algemene voorwaarden te lezen:
De TV VLAANDEREN APP TV- overeenkomst kan op elk moment opgezegd worden, telefonisch via de TV VLAANDEREN Klantendienst, of schriftelijk per brief of via mail.
Dus niet via chat, best ook niet telefonisch in het weekend wanneer de meeste mensen thuis zijn en de meeste klantendiensten onderbemand.

Bij de proefperiode moet je ten laatste 2 werkdagen voor het einde van de gratis proefperiode opzeggen. Werkdagen betekent normaliter van maandag tot en met vrijdag, maar wees op je hoede voor feestdagen.

Ik heb goede ervaringen met de TV Vlaanderen klantendienst via e-mail. (klantendienst at tv-vlaanderen.be)
bollegijs schreef:-APP TV Basic niet de beloofde zenders aanbieden
Maak dat eens concreet. Aangezien het om een gloednieuw aanbod gaat, veronderstel ik dat het dan om een fout gaat op de website, je kan die fout dan ook melden aan de klantendienst zodat toekomstige klanten correct worden geïnformeerd over het zenderaanbod.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Beste is een mail sturen daar heb ik het meest effect mee gehad. Wel duidelijk je abboneenummer enzo vermelden.

Dat ging in mijn geval best vlot.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

bollegijs schreef:
Conclusie: maandag poging 2 om deze dienst te annuleren.

T zal druk zijn maandag als al die impulsaankopers zich bedacht hebben. Matchke gemist?
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

9livesuni schreef:
bollegijs schreef:
Conclusie: maandag poging 2 om deze dienst te annuleren.

T zal druk zijn maandag als al die impulsaankopers zich bedacht hebben. Matchke gemist?
Niet dat ik fan ben van de illegale streams, maar al een geluk dat deze beschikbaar zijn op zo momenten he :wink:

Nog altijd Play Sports abbo though, dus laten we hopen dat dit gefixt wordt.

@raf1: laten we erbij houden dat het dan ongelukkige samenloop van omstandigheden is, onderbemande weekenddienst & fouten op website.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

wied schreef:Via domiciliering kunnen zij mogelijk aantonen hoeveel klanten een abo hebben afgesloten, wat van belang is ivm de rechten die ze betalen aan de zenders...
Via andere betalingsmiddelen kunnen ze dat ook want ze werken met geregistreerde abonnees gezien de abonnentsnummers. Dat staat los van mekaar. Alleen wordt de drempel nu iets groter om op te zeggen. Niets zegt dat ook al heb je opgezegd dat de domiciliëring correct verloopt. En dat heb ik bij hen tot twee keer toe mogen ondervinden, vandaar mijn twijfel. Eigenlijk zou je al schriftelijk moeten opzeggen en tegelijk bij je bank de domiciliëring opzeggen.

Dat is iets complexer dan bij een Netflix of dergelijke...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Is dat geen primitieve regiobeveiliging?

Maar een drempel is het zeker, mocht dit niet echt nodig zijn zouden ze daar beter vanaf stappen.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Regiobeperking zou inderdaad een plausibele verklaring kunnen zijn.

We zijn het net in de familie aan het bespreken en dan stoten we natuurlijk op de kafkaiaanse regeltjes.
"Hoe zit dat met TLC en de andere Discovery zenders? Shit ja, Voor die rechten heeft TVV geen contract meer. "Oh wacht, er is Dplay. Shit dat kan alleen in Nederland."
Dat is toch echt om moedeloos van te worden he.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5785
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

De domiciliëring is een kostenbesparing op herinneringsbrieven want wettelijk gezien moet de eerste herinnering gratis zijn.
Klanten van satelliet-tv kunnen ook jaarlijks via overschrijving betalen, bij app tv is die mogelijkheid niet meer in het contract opgenomen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Maar ik snap iets niet waarom lukt dplay bij jullie niet en bij mij wel.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

@boonpwnz : Omdat je moet betalen met een Nederlandse kredietkaart. Ik weet dus ook niet of zelfs de stream in België gaat werken. Misschien moet je eens met ons delen wat jij anders doet?

@raf1 : Kan inderdaad kostenbesparend zijn, maar daar heb ik geen verhaal aan, ik zie het eerder als een vorm van klantenbinding. Destijds betaalde ik ook met overschrijving in één keer voor een jaar. Maar toen ik begon te twijfelen om het abonnement nog een jaar te nemen vroeg ik naar maandelijkse betalingen. Dat ging dus alleen via domiciliëring.
Dus ja, ik activeer dat om maandelijks via domiciliëring te betalen. Je kan al raden wat er gebeurde. In één keer een jaarbedrag van mijn rekening op een moment wanneer ik dat niet wou. Dat was de druppel destijds. Dus ik sta wat sceptisch tegenover domiciliëring, want eigenlijk geef je de toelating aan een ander om geld van je rekening te halen. Nu dat bedrag was rap gerecupereerd en de opzeg ging de deur uit.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik betaalde blijkbaar altijd met beobank en de laatste met revolut.. Idk of het altijd lukt. Ik heb daar goldrush wel op gekeken nog laatst met men proefperiode. De stream werkt wel in België.

0 €
Premium, JAAR
Bekijk aankoopbewijs
18-05-2019
3,99 €
Premium, MAAND
Bekijk aankoopbewijs
18-04-2019
3,99 €
Premium, MAAND
Bekijk aankoopbewijs
18-03-2019
3,99 €
Premium, MAAND
Bekijk aankoopbewijs

Die van 2019 was met beobank kredietkaart en de volgende voor een jaar was met een revolut beide werden geaccepteerd.

Kijk proefperiode loopt nog

Afbeelding
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

is nu de Vlaamse voetbal ook op app tv zonder satelliet abbo beschikbaar of nog steeds enkel met satelliet abbo,
is omdat ik satelliet abbo heb en app tv en dus standaard ook alle voetbal kanalen heb op de app, m'n maat vroeg me net als die app tv ook kon nemen met de voetbal kanalen er bij, en wil het eens weten of het nu wel word doorgegeven of nog steeds niet,
volgens de tekst op hun site heb je een sat abbo nodig voor de voetbal kanalen, maar ze maken fel reclame op hun site met de Jupiler league bij tv Vlaanderen en er word mij veel vragen over gesteld.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Die zitten bij Eleven momenteel en die heb je in het basic pakket van app TV. Maar zoals gewoonlijk bij TVV kan dat al eens veranderen in de tijd...
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

petrol242 schreef:Die zitten bij Eleven momenteel en die heb je in het basic pakket van app TV. Maar zoals gewoonlijk bij TVV kan dat al eens veranderen in de tijd...
met of zonder satelliet abbo ???
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

petrol242 schreef:Die zitten bij Eleven momenteel en die heb je in het basic pakket van app TV. Maar zoals gewoonlijk bij TVV kan dat al eens veranderen in de tijd...
Ik kan je bevestigen dat die op heden niet bij Basic pakket zitten.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

bollegijs schreef:
petrol242 schreef:Die zitten bij Eleven momenteel en die heb je in het basic pakket van app TV. Maar zoals gewoonlijk bij TVV kan dat al eens veranderen in de tijd...
Ik kan je bevestigen dat die op heden niet bij Basic pakket zitten.
dus enkel met satelliet abo beschikbaar ;) zoals gedacht van in begin.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-basic/
De website is anders duidelijk? Of zie ik iets uit het oog?
apptv.png
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

petrol242 schreef:https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-basic/
De website is anders duidelijk? Of zie ik iets uit het oog?
apptv.png
ze vernoemen het onduidelijk maar app tv klanten met het duurste abbo hebben ook geen eleven, en mensen met satelliet hebben deze eleven zenders wel via app en satelliet, dus denk dat het enkel voor satelliet abbo eigenaars is, zou anders wel raar zijn, tv Vlaanderen, de kleine aanbieder in Vlaanderen met alle voetbal zenders gratis in het abbo van 15 euro, ze winnen er dus niks op.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

petrol242 schreef:https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-basic/
De website is anders duidelijk? Of zie ik iets uit het oog?
apptv.png
Dacht ik ook :|
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

de prijs zal wel omhoog gaan tegen volgend jaar, de voetbal centjes moeten ergens gehaald worden want vind het eigenaardig dat duur voetbal wel kan en een ook duur discovery groep zender aanbod niet meer kan.
of ze moeten per klant betalen, dat kan ook, en zo groot is dat aantal klanten ook niet als je ziet dat ze alsmaar minder en minder transponders over houden en zelf geen Vijf TV en Zes en Vitaya in HD kunnen aanbieden omdat de transponders vol zitten.
op alles besparen en toch voetbal aanbieden, begrijpen wie begrijpen kan hé ;)
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

petrol242 schreef:Of zie ik iets uit het oog?


Dat de website iets voorloopt op hun app. Is hier ergens terloops vermeld dat het nog niet werkte bij basic maar wellicht wel bij de plus versie.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

9livesuni schreef:
petrol242 schreef:Of zie ik iets uit het oog?


Dat de website iets voorloopt op hun app. Is hier ergens terloops vermeld dat het nog niet werkte bij basic maar wellicht wel bij de plus versie.
op fb verschillende berichten gelezen dat je moet bellen naar tv Vlaanderen om het te activeren als je basic hebt, niet alle klanten zijn al overgezet met voetbal op.
dus bieden ze het kennelijk wel aan als je het vraagt. :eek:
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Ze hebben goei kaarten in handen maar hun amateuristisch geklungel zal er voor zorgen dat ze heel wat potentieel mislopen.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

9livesuni schreef:Ze hebben goei kaarten in handen maar hun amateuristisch geklungel zal er voor zorgen dat ze heel wat potentieel mislopen.
er zijn zelf mensen die enkel via satelliet kijken en die zender nog niet in de zenderlijst hebben en dus niet kunnen kijken.
als je manueel een update doet dan komt die automatisch op plek 30 te staan,
alleen 1 nadeel, via satelliet heb je maar 1 zender van de 3, wel is die in HD maar de beeldkwaliteit laat te wensen over vind ik persoonlijk.
via de app wel beeld, maar via de website mooier beeld dan via de app, dus tip is, kijk via de website in plaats van de app voor een stabieler beeld en mooier beeld.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb tv vlaanderen stop gezet.

Ik vond het best oke en alles ging vrij goed tot ik al een week lang problemen had met tvreplay + bepaalde zenders kon ik op de nvidia niet nemen terwijl die int pakket zaten, op de laptop werkte het wel.

Tvreplay ging flink mis hier: ik wou bv telefacts opzetten: dat spel begon zowat halverwege ofzo met het vorige programma, ik kon niet doorspoelen ook, dus heb ik nog 20 min ong moeten kijken naar het vorige voor telefacts begon. Goed, joepie, telefacts begint maar meer naar het einde op brak telefacts af, dus ik kon het niet volledig bekijken. Ik zeg ik ga het volgende programma opzetten, zo zie ik mss dat laatste stuk van telefacts maar noppes dus.

Dan had ik betaald voor 1 tot 31 augustus 10€.
Ik zeg ik ga nu al een mail sturen dat ze het mogen stop zetten, dan benk ervan af. Ik krijg na goeie 2 tal werkdagen een antwoord en ze hebben het geregeld maarja...... die hebben de boel direct afgesloten lol.
Ik stuur een mail terug dat ik betaald hzd tot den 31ste en ik zei geen probleem mazr krijg ik mijn overige geld san terug, eind deze maand of begin volgende maand zouden ze het storten, ik ben benieuwd of ze dat gaan doen.

Als je bij telenet iet stop zet dan stopt het pas nadat uwe tijd om is, zoals het in feite hoort ook.
Tttsss
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Zie ik het nu goed dat er in het App TV Plus abonnement alle Eleven zenders inbegrepen zijn? Dat zou willen zeggen dat in die prijs van €19,95 een Eleven abonnement van €14,99 inbegrepen zit. Bovenop de extra zenders ivm het Light en Basic abonnement.
Dat klinkt toch echt wel als een goede deal voor iemand die Eleven wil met enkele zenders!
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... p-tv-plus/

Edit: Ze staan zelfs in het lijstje van de Basic zenders??
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, maar geen nood. Wij oude trouwe klanten waarvan voetbal ons geen fluit interesseert, betalen mee... :cop:
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Kun je zeggen dat je meebetaald als de prijs niet gestegen is tov van daarvoor? Of zijn er andere zenders weggevallen omwille hiervan?
yvesfouquet4
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 feb 2013, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Het zenderaanbod voor die prijs is heel ruim, een aanrader. Enkel wacht ik nog altijd op een app voor op de apple tv, iemand enig idee wanneer dit er zal komen?
i used to sleep at night
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

punk schreef: Dat klinkt toch echt wel als een goede deal voor iemand die Eleven wil met enkele zenders!
Vroeg me af of daar ook nog terugkijk tv in zit of is dat niet mogelijk via de app ?? Iemand die het heeft en kan bevestigen / ontkennen ?

Ingeval niet, hoe doe je dat via die app ivm opnemen van een programma als je niet thuis bent ?
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Toen ik het een maand geprobeerd heb in het begin, was er een relatief uitgebreide bibliotheek van programma's die je kon terugkijken. Van Vlaamse zenders toch.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

de prijs voor satelliet kijkers met Basic en hoger krijgt vanaf oktober een verhoging in prijs van +3euro omdat de voetbal kanalen erbij zijn gekomen (JL)
dat ze dit in de app ook nog gaan toepassen mag je zeker van zijn ;)
maar eerst nog wat klantjes halen en dan verhogen.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Allemaal goed mogelijk. Maar ik vind het raar dat we blijkbaar dit in vraag stellen. Maar niet dat er pakweg erotische zenders in het aanbod zitten die wellicht ook het abonnement duurder maken en mensen daar ook niet altijd naar vragen.
TV Vlaanderen kiest dit in de prijs te zetten en daarvoor bij hun satelliet een prijsverhoging door te voeren. Ik denk niet dat ze veel klanten gaan verliezen hierdoor. Ik denk zelfs dat het een slimme strategische zet is, toch als je ziet wat je betaalt bij Telenet voor een tv abonnement met daar bovenop sportpakket. Maar wie ben ik he.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb de App TV geprobeerd en heb beslist het te houden.
Het werkt voor mij zelfs perfect over mijn 4G (5G Unlimited) verbinding op mijn TV toestel.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

punk schreef:Allemaal goed mogelijk. Maar ik vind het raar dat we blijkbaar dit in vraag stellen. Maar niet dat er pakweg erotische zenders in het aanbod zitten die wellicht ook het abonnement duurder maken en mensen daar ook niet altijd naar vragen.
TV Vlaanderen kiest dit in de prijs te zetten en daarvoor bij hun satelliet een prijsverhoging door te voeren. Ik denk niet dat ze veel klanten gaan verliezen hierdoor. Ik denk zelfs dat het een slimme strategische zet is, toch als je ziet wat je betaalt bij Telenet voor een tv abonnement met daar bovenop sportpakket. Maar wie ben ik he.
Als het zo'n mooi aanbod lijkt, dan kun je er donder op zeggen dat het straks duurder wordt, of dat ze die zenders dan weer in een duurder pakket gaan stoppen.
Dat is overal zo, mensen lokken met heel interessante aanbiedingen, en dan geleidelijk aan alles duurder maken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

streulma schreef:Ik heb de App TV geprobeerd en heb beslist het te houden.
Het werkt voor mij zelfs perfect over mijn 4G (5G Unlimited) verbinding op mijn TV toestel.
Wat vond je zelf van de beeldkwaliteit? Met wat zij HD noemen (1280x720) vond ik opzich nog OK, maar de rest was dan weer 720x396.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”