Sluit Telenet je helemaal af bij opzeg

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
jaku627
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 okt 2018, 19:35
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Snel, misschien dom vraagje: als u geen diensten van Telenet meer afneemt.. zit er dan nog iets van signaal op je binnenkomende kabel?

Ik wou een tijd terug een modem van een buur bij mij thuis gebruiken, werkte vroeger perfect. Nu kreeg de modem, als ook mijn docsis 2 modem van vroeger, geen enkel signaal. Ging er eerst vanuit dat ze docsis 2 gewoon niet meer ondersteunen.
Bij iedereen die nog een modem van tn heeft, maar geen abonnement, kom ik namelijk op de self starter pagina terecht.

In 2017 hadden we nog tv bij hun, daarna niets meer. Een technieker kwam langs, maar ik ging er vanuit dat die een filter plaatst voor tv signalen om niet te kunnen zwart kijken. Er hangt ook niets "los" aan de paal, alles zit aan de tap (1 met een soort filter ertussen, maar overburen hebben ook al een jaar geen tn meer). Of koppelen ze jou echt los?

Twijfel omdat in 2013 een technieker eens zei dat de kabel in slechte kwaliteit is, dus vreesde dat ze nu helemaal stuk is (als ze verbonden is).
Wil ook Orange nemen, en als er mss een wijziging aan de paal moet gebeuren, is dat mss een stap moeilijker (Telenet netwerk, Orange klant, .......)

mvg

edit: indien afgesloten, zou je denken dat het slimmer is tenminste data door te laten. Stel dat er ooit nieuwe bewoners komen, kunnen ze zo zelf snel een abonnement afsluiten toch
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Je kan altijd met een multimeter eens meten op je coax.

Maar normaal koppelt Telenet de kabel los als je geen klant meer bent.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je eerst tv gaat opzeggen maar enkel internet gaat behouden kwamen ze vroeger een filter plaatsen. Als je daarna internet opzegde namen ze niet de moeite de kabel volledig te ontkoppelen. Was om analoge televisie weg te filteren.

Dus, met een filter, kon/kun je nog wat signaal hebben als niet klant zonder aan de kabel te prutsen.

Niet je daar - zeker tegenwoordig met de stopzetting van het analge tv-signaal - iets mee bent.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Als je telenet opzegt werkt het internet niet meer.
Het TV-signaal blijft meestal wel behouden.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

jaku627 schreef:In 2017 hadden we nog tv bij hun, daarna niets meer. Een technieker kwam langs, maar ik ging er vanuit dat die een filter plaatst voor tv signalen om niet te kunnen zwart kijken. Er hangt ook niets "los" aan de paal, alles zit aan de tap (1 met een soort filter ertussen, maar overburen hebben ook al een jaar geen tn meer). Of koppelen ze jou echt los?
In dit geval heeft de technieker jou losgekoppeld.
Maar "loskoppelen" betekent niet dat de kabel los hangt te bengelen aan de paal.
Er wordt een tussenstukje gestoken tussen de kabel en de tap (die geen verbinding maakt), lijkt op een filter:
coax stop.jpg
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Steven7 schreef:Als je telenet opzegt werkt het internet niet meer.
Het TV-signaal blijft meestal wel behouden.
Hier (appartementsgebouw) ontvangen wij de VRT HD signalen nog steeds ongecodeerd (zijn al eeuwen geen klant meer bij TN!?)...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

al 2,5 jaar geen Orange kabelklant (tv+internet) meer, voorheen TN.
Tot op heden nog alles te zien via kabel. :-D
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hier ook signaal (maar niet aangesloten op de TV wegens totale desinteresse).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

"Zwartkijken" is vandaag de dag niet meer het probleem dat het ooit was, ten eerste omdat de interesse in TV als lineaire vorm van entertainment drastisch afneemt (times are changing), en ten tweede omdat het overblijvende aanbod zonder decoder sowieso al niet interessant is voor de meesten. Voor de groep van de bevolking die daar wel nog mee toekomt zal de houdbaarheidsdatum toch passeren in de komende jaren, dus grote campagnes hebben geen zin meer.

Een incentive om je echt nog fysiek af te sluiten is er volgens mij dan ook niet meer, misschien als er eens een technicus in de buurt is dat het op zijn lijstje staat maar zelfs dan zal dat wel de laagste prioriteit van de dag zijn.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Telenet sluit niet meer fysiek af, dus als je een Digicorder registreert op iemand anders zijn naam, kan je die nog gebruiken.
(dat mag natuurlijk niet!)
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

wied schreef:Hier (appartementsgebouw) ontvangen wij de VRT HD signalen nog steeds ongecodeerd (zijn al eeuwen geen klant meer bij TN!?)...
Dus ook alle ongecodeerde SD zenders (20-tal) van het "Compact Signaal" en alle ongecodeerde radiozenders (40-tal) :wink: .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

Wat gebeurd er met diegene die op die moment nog kijken via SD ?
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

philippe_d schreef:
wied schreef:Hier (appartementsgebouw) ontvangen wij de VRT HD signalen nog steeds ongecodeerd (zijn al eeuwen geen klant meer bij TN!?)...
Dus ook alle ongecodeerde SD zenders (20-tal) van het "Compact Signaal" en alle ongecodeerde radiozenders (40-tal) :wink: .
Ik spreek nu over een situatie van ongeveer 15 jaar geleden. Ik woonde in een appartement en keek televisie via Telenet. Ik maakte de overstap naar tv via satelliet en heb mijn abo bij TN opgezegd. Toen ik 5 jaar later uit dat appartement vertrokken ben kon je nog steeds het volledige aanbod via de coax ontvangen. Het signaal werd nooit fysiek onderbroken, het was blijkbaar een louter administratieve aangelegenheid.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Het is natuurlijk niet zo dat het signaal altijd standaard aan blijft.

Een nicht verhuisde een tijdje geleden en toen wij er een paar weken later nog waren om wat overgebleven spullen op te halen, was het tv-signaal al weg. Getest omdat er net die grote corona persconferentie was van Wilmes :)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

De stelling van CCatalyst is erg correct, lijkt mij. Wij kunnen hier inderdaad alle SD zenders ontvangen, maar zijn toch bij de 3 VRT HD zenders gebleven als compensatie voor de verloren DVB-T zenders...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik had begrepen dat TN niet d'office meer een filter plaatst. Wss mss. ook dat Orange -wegens hun gebrekkige communicatie, ook over werken id straat- niet doorgegeven heeft.

Begrijp niet dat TN dit niet meer doet zoals 25 jaar terug. Nu gewoon Ci+ kaartje op ouders en klaar is kees.

Geen inkomstenverlies voor hen in mijn geval, anders wel sat kijken als back-up. Maar beeldkwaliteit kabel is beter (toch in vergelijking TVV).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bij installatie met enkel internet krijg je wel gegarandeerd een filter.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus als ik nu Orange duo zou nemen, heb ik het vlaggen. :eek:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

wied schreef:De stelling van CCatalyst is erg correct, lijkt mij. Wij kunnen hier inderdaad alle SD zenders ontvangen, maar zijn toch bij de 3 VRT HD zenders gebleven als compensatie voor de verloren DVB-T zenders...
De 3 VRT zenders in HD zijn inderdaad onversleuteld, en maken ook deel uit van het "Compact Signaal"
Heeft niets te maken met compensatie voor de verloren DVB-T zenders, VRT is al altijd onversleuteld op de kabel geweest...
boonpwnz schreef:Bij installatie met enkel internet krijg je wel gegarandeerd een filter.
Niets is gegarandeerd :wink:
Zoals vorige posters schrijven:
  • - bij sommigen is het signaal na een tijd weggevallen (dus ontkoppeld of via het plastieken tussenstuk).
    - bij sommigen zit het signaal er na 15 jaar nog altijd op.
Telenet maakt er geen prioriteit meer van om kabels fysiek af te sluiten.

Bij nieuwe installaties met alleen internet, waar de technieker toch aanwezig is om de kabel aan te sluiten, kan ik mij wel voorstellen dat ze (in het verleden) er toch nog een filter plaatsten.
Maar zo'n filter heeft (in de toekomst) waarschijnlijk niet veel zin meer nà de uitfasering van het analoge FM/TV signaal, en zeker niet nà de uitrol van Docsis 3.1, waar ze deze frequenties gaan nodig hebben voor uitbreiding van de internet bandbreedte ?

Filter of niet, het onrechtmatig TV kijken op de kabel zonder hiervoor te betalen is zwartkijken :x .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:Filter of niet, het onrechtmatig TV kijken op de kabel zonder hiervoor te betalen is zwartkijken :x .
Dacht wel dat je dit zou zeggen. Ken uw pappenheimers.
:-D

Als TN verzuimt een filter op te zetten is dat hun probleem. Ik ga zelf gn TOF filter of zo gaan verwijderen of kabel vd buren aftakken.

Als je ergens rijdt waar je niet woont en fkes niet oplet, en 2 km verder merkt dat je 70 reed, waar je eigenlijk 50 moest rijden...stuur je dan ook een kopie van je dashcam nr de flikken dat je ergens te rap reed? (omdat er gn flitspaal stond). Ik ga echt niet bellen nr TN en melden dat ze gn TOF-filter geplaatst hebben.

Voor de rest betaal ik netjes belastingen, ga ook niet binnen in huis waar deur openstaat, en heb nog nooit niets gestolen, of rekening niet betaald en rijdt -als ik me niet vergis- altijd volgens verkeersborden (ook zone 30)

Ik ben niet heiliger dan de paus. En als ze mij aanklagen, moeten ze zeker doen. Ik lig er niet wakker van.
Zou sowieso gn abbo op telenet meer nemen. Dus aan mij verdienen ze niets.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Zwartkijken is gelukkig geen "halsmisdaad" meer blijkbaar :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Ik had nooit TV bij Telenet, was >10 jaar klant, heb TV nooit getest (dus geen idee of er een filter geplaatst was).
Ca. jaar geleden op Orange overgeschakeld (Love Duo).
Analoge tv werkt hier (of misschien ondertussen compact signaal zou eens moeten testen)
Dus hier geen filter geplaatst bij de Orange installatie, eventueel werd de filter zelf verwijderd.

off topic: Voor de TV gebruik ik TV Vlaanderen, met kaartje in Raspberry Pi, in elke kamer heb ik hiermee TV, dankzij Vu+ kan ik ook streamen en dankzij VPN server op de raspberry kan ik ook onderweg streamen.
Laatst gewijzigd door Clemens2 30 aug 2020, 17:54, in totaal 1 gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ook een volger dus van het gedrag dat enkele postings vroeger werd beschreven door CCatalyst!? :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Clemens2 schreef:dankzij Vu+ kan ik ook streamen en dankzij VPN server op de raspberry kan ik ook onderweg streamen.
da's ook broodroof voor TVV hé, extra kaart is 5€/maand +kaart+activatie. :-D

Voor alle duidelijkheid, ik stream ook met Vu+ naar andere decoder.

Nr buitenshuis niet. Die portforwarding niet zo duidelijk, en poorten openzetten ook niet zo veilig?

@wied: betreft 'halsmisdaad'. wil de userbasers niet te eten geven die torrents downloaden. Maar voor de 'schone schijn' hier allemaal freeware downloaden en TB's verstoken vr. backup van hun NAS :-D
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:Ik ga echt niet bellen nr TN en melden dat ze gn TOF-filter geplaatst hebben.
Maar je stopt wel je coax in de wandcontactdoos en gaat actief scannen naar TV stations ?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik dacht al, waar blijft DarkV's commentaar :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

DarkV schreef:Maar je stopt wel je coax in de wandcontactdoos en gaat actief scannen naar TV stations ?
Tja, dat doet een sat-surfer? :-D

Ik had 1 jaar TN, en dan overgeschakeld nr Orange voor 2 jaar.
Toen ik Orange opzegde, had ik in mijn tv id keuken CI+ TN. Ik dacht, binnen de week gaat signaal wegvallen, maar nee..jan 2018 opgezegd en tot op heden nog signaal. :-D

Had Enigma2 id living, en voor zekerheid gekozen voor sat+kabelversie (FBC) :-D Veel vooruitstrevender dan die dichtgetimmerde telco boxen op ALLE gebied.

Zoals gezegd, dat TN me afsluit. Dan vallen de satsignalen wel binnen :-D(en die stream ik nr de keuken, allemaal mogelijk met linux boxen standaard)
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Een vraagje. Als ik alles op zeg bij telenet en het flex pack bij belgacom neem voor Antwerpen, kan ik dan op mijn 2de tv nog steeds met de gewone kabel tv kijken of is dat eigendom van telenet en verdwijnt dit als ik overstap naar belgacom?
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Indien u alles opzegt bij Telenet zult u op uw 2de TV uiteraard via "gewone kabel" (coax) niet meer kunnen kijken
Telenet = via teledistributie coax-kabel
Proximus = via telefoonkabel

Indien u bij Proximus gelijktijdig op 2 TVs wilt kijken zult u 2 decoders nodig hebben (tenzij u gebruik maakt van bv. Pickx via internetaansluiting)

https://www.proximus.be/pickx/nl
vergelijkbaar met Telenet yelowplay oplossing
https://www.yeloplay.be/
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Al zou gaat dat eigenlijk niet het verschil maken. Telenet gaat spoedig toch stoppen met het analoge signaal op de kabel. Zolang het er wel nog opzit zal je nog een bepaalde poos via de analoge kabel kunnen kijken. Na stopzetting van uw abonnement kan Telenet uwe kabels fysiek komen afsluiten maar dan kan lang duren, als ze zelfs al ooit de moeite doen.

Als ik van u was zou ik na stopzetting van uw Telenet-abonnement op die tv met de kabeldistributie aangesloten de in de tv ingebouwde DVB-C tuner eens laten scannen. Misschien kan die nog wat ongeïncrypteerde zenders vinden. Als er de optie is vink aan om geëncrypteerde zenders over te slaan.

Zolang het werkt kunt u er naar kijken. En als het wegvalt ... dan zijn problemen om dan op te lossen.
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Telenet plaatst een filter om het signaal (analoog of compact digitaal signaal) te blokkeren...maar dit doen ze niet steeds en misschien heb je geluk.
Vaak gebeurt dit ook pas enkele weken na opzegging.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=58755

Interessante lectuur voor TS...

[Mod]
Beide topics samengevoegd, gezien het over exact hetzelfde gaat: afsluiten van kabel na opzeg Telenet TV
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jaku627
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 okt 2018, 19:35
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

excuseer, ik was hier helemaal vergeten op te antwoorden!
Bedankt voor alle interessante en leerzame antwoorden!

Jammer dat ze je dan loskoppelen en niet " een filter " o.i.d. plaatsen, zou hun dan geen moeite kosten indien iemand snel een internet abo wil afsluiten..
Of zouden ze dat doen om evt. storingen op hun coax netwerk zoveel mogelijk te kunnen beperken ?


Zou Telenet die kabel snel in de straat terug kunnen aansluiten als ik beslis bv. compact TV signaal of misschien digitaal tv te nemen, of moet ik hiervoor thuis zijn om een technieker binnen te laten?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

je zal thuis moeten zijn, zodat de technieker de diensten kan testen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”