Telenet digicorder opnames

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Tenzij dit een tijdelijk probleem is, maar ik kan geen opgenomen programma meer wissen. Er komt telkens dat dit nog in gebruik is door iemand anders. Nu is het zo dat de modem uit staat en de netwerkkabel weg is. Dus kan je je opnames zonder modem en netwerkkabel wel bekijken maar niet wissen? Het kabelsignaal is ook gedesactiveerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Nu maak je toch een probleem waar géén probleem is?
Ik neem dus aan: je bent geen klant meer van Telenet, jouw kabelsignaal is gedeactiveerd, en je hebt een aangekochte digicorder.

Het enige wat je nog kan doen met dit toestel, is naar je opnames kijken.
Wat voor zin heeft het dan nog om opnames te willen wissen?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

philippe_d schreef:Nu maak je toch een probleem waar géén probleem is?
Ik neem dus aan: je bent geen klant meer van Telenet, jouw kabelsignaal is gedeactiveerd, en je hebt een aangekochte digicorder.

Het enige wat je nog kan doen met dit toestel, is naar je opnames kijken.
Wat voor zin heeft het dan nog om opnames te willen wissen?
Ik betaal iedere maand 9,37 voor huur digicorder dus ik vermoed dat die ooit terug binnen moet?

De klok op de display heeft tijdje nog gewerkt maar nu staan er - - : - - . Wel vreemd dat ik net nog een nieuwe aanrekening in mijn.telenet vind van 8.05.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
guido4096
Plus Member
Plus Member
Berichten: 175
Lid geworden op: 03 sep 2017, 11:13
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 26 keer

Ah, je wil opnames deleten voordat je hem binnendoet. Nu maak je me wel nieuwsgierig naar de opnames :-D
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Is er dan geen mogelijkheid voor een volledige reset (inclusief alle opnames?).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 694
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Dank voor de tips. En nee het zijn geen supergeheme ppnames

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”