Apple Paykomt naar KBC

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

KBC deelt in een tweet mee: "In de loop van dit jaar willen we onze klanten Apple Pay aanbieden. Binnenkort geven we graag meer informatie."



Ik kan alvast niet meer wachten :)
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Orange esim (binnenkort ook op smartwatches), kbc apple pay.
Binnenkort kan ik die smartphone gewoon thuislaten, en nog steeds alles uitvoeren. :-D
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hopelijk niet alleen met Maestro, maar ook met Mastercard om in het buitenland te werken(alhoewel er hier wel alternatieven zijn met én een goeie app én ApplePay).
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

Je bent in dit land wel verplicht steeds je identiteitskaart bij te hebben. En in voorkomend geval je rijbewijs en badge van 't werk. Dus wat het praktisch voordeel is van een 1 millimeter dunnere portefeuille ontgaat mij.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Stefan, moet je nu in elk topic aanhalen dat we beter terugvliegen naar ponskaart jaren? Ik vraag me af wat je op een techforum doet eigenlijk.

Dit is hier toch geen seniorennet? Ben je verplicht om het te gebruiken? Nee. Wel dan. Kies de optie die u het best past, klaar.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

Slafes schreef:Stefan, moet je nu in elk topic aanhalen dat we beter terugvliegen naar ponskaart jaren? Ik vraag me af wat je op een techforum doet eigenlijk.

Dit is hier toch geen seniorennet? Ben je verplicht om het te gebruiken? Nee. Wel dan. Kies de optie die u het best past, klaar.
Kritisch staan t.a.v. closed source proprietary hype vanuit Unix-filosofie-overwegingen betekent dat je rijp bent voor seniorennet... Ik leer bij over hoe nauw de definitie van interesse hebben voor hedendaagse consumer tech moet zijn voor sommigen. Het is nieuw! Nieuw zeg ik u! Dus goed! Juich het te of ik ga beweren dat ge oud zijt of vast zit in het verleden!
Laatst gewijzigd door stefan1234 24 feb 2020, 21:21, in totaal 1 gewijzigd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

Bij KBC moet je wel altijd "eerst zien dan geloven" toepassen op hun Tweets. Ze spreken al jaren over Apple Pay maar de realisatie blijft uit. In Ierland konden ze er daarentegen niet rap genoeg mee zijn.

Maar soit gezien er deze keer niet veel meer te rapen is met "fake news" inzake dit onderwerp - wie Apple Pay echt wil zal ondertussen wel al van grootbank veranderd zijn - zal het nu wel serieus zijn (hoop ik). Blijkbaar tonen de cijfers nu toch aan dat "de Vlaming klaar is voor Apple Pay".

Dat gezegd zijnde gebruik ik Apple Pay nu al sinds de introductie bij BNPPF en ik zou niet meer terug willen.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

CCatalyst schreef:Bij KBC moet je wel altijd "eerst zien dan geloven" toepassen op hun Tweets. Ze spreken al jaren over Apple Pay maar de realisatie blijft uit. In Ierland konden ze er daarentegen niet rap genoeg mee zijn.
Ik herinner me nochtans altijd dit als antwoord op de vraag: "Apple Pay staat voorlopig niet op de planning".
Dit is vziw de eerste keer dat ze erover spreken dus.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

blaatpraat schreef: Ik herinner me nochtans altijd dit als antwoord op de vraag: "Apple Pay staat voorlopig niet op de planning".
Dit is vziw de eerste keer dat ze erover spreken dus.
Nope.

Ze gingen de eerste zijn in 2015, weet je nog?

En in 2017 gingen ze nog eens de eerste zijn :).

Uiteindelijk was BNPPF de eerste in 2018.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze hebben het nu aangekondigd op Twitter, Facebook & Instagram. Dus het zal wel serieus zijn. :P
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Nogal makkelijk om zo een aankondiging in februari te maken natuurlijk.
Tenzij ze weten dat bv ING of Belfius binnen enkele weken aankondigt om Apple Pay te ondersteunen en zo te vermijden dat er nog extra klanten zouden overstappen?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

Zorba schreef:Tenzij ze weten dat bv ING of Belfius binnen enkele weken aankondigt om Apple Pay te ondersteunen en zo te vermijden dat er nog extra klanten zouden overstappen?
Er zal idd wel iets meer achter zitten. Ze hebben er een deel naar BNPPF zien vertrekken indertijd en ze willen dat wellicht niet herhaald zien.

Btw nog maar vorige maand heeft er hier iemand op het forum nog eens gevraagd naar Apple Pay bij KBC en toen was het antwoord nog volmondig nee daar Apple "onmogelijke" eisen had (lees: de transactiekosten zijn relatief hoog en ze mogen ze van Apple niet doorrekenen aan de klant - wat ze anders wel doen).
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

CCatalyst schreef:
Zorba schreef:Tenzij ze weten dat bv ING of Belfius binnen enkele weken aankondigt om Apple Pay te ondersteunen en zo te vermijden dat er nog extra klanten zouden overstappen?
Er zal idd wel iets meer achter zitten. Ze hebben er een deel naar BNPPF zien vertrekken indertijd en ze willen dat wellicht niet herhaald zien.

Btw nog maar vorige maand heeft er hier iemand op het forum nog eens gevraagd naar Apple Pay bij KBC en toen was het antwoord nog volmondig nee daar Apple "onmogelijke" eisen had (lees: de transactiekosten zijn relatief hoog en ze mogen ze van Apple niet doorrekenen aan de klant - wat ze anders wel doen).
Inderdaad! Ik ben best verrast dat ze ineens toch eraan toegeven. Ze moesten toch mee met de trend. Ook als je ziet dat er in het openbaar vervoer testen mee gaan zijn (MIVB, De Lijn noemt het ook als voorbeeld).
Blij mee.

Ga Fortis / hello bank opzeggen.
Bunq en Curve zeker houden.

Debit / Maestro gaat erg fijn zijn voor dagelijks gebruik. Creditcard vooral buiten de Eurozone.

Hopelijk binnenkort ook meer actuele transactie info, jammer genoeg loopt het nu nog dagen achter terwijl de internetbanken zoals Bunq alle transacties real time tonen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

macamba schreef:Ga Fortis / hello bank opzeggen.
Je doet wat je wil natuurlijk, maar ik zou toch even de kat uit de boom kijken wat betreft KBC/ApplePay.
Beter BNPPF (Hello Bank) in de hand, dan KBC "in de lucht".
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik denk dat wij als buitenstaanders het raden ernaar hebben waarom eerst wel, dan niet, nu wel. Ik volg wel, ze zullen het niet aankondigen in de sociale kanalen als het er nu niet zou komen.
stefan1234 schreef:Je bent in dit land wel verplicht steeds je identiteitskaart bij te hebben. En in voorkomend geval je rijbewijs en badge van 't werk. Dus wat het praktisch voordeel is van een 1 millimeter dunnere portefeuille ontgaat mij.
Dat het kan. Keuze. Dat je kan betalen met je Apple watch.
Feit dat als je weer een kaartje minder op zak moet hebben je binnenkort met nog enkel je ID + rijbewijs (indien van toepassing) genoeg hebt en je niet nog 3-4 andere kaarten moet meezeulen.

Mensen moeten natuurlijk ook beseffen dat het ook first-world-problems met zich meebrengt. Als je GSM/smartwatch plat is, is het ook gedaan met betalen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

CCatalyst schreef:wie Apple Pay echt wil zal ondertussen wel al van grootbank veranderd zijn
Waarom zou je van bank moeten veranderen... ik heb gewoon een extra gratis rekening genomen bij Hello Bank voor Apple Pay.

Het enige wat ik moet doen is af en toe eens een bedrag overschrijven naar die rekening.
CCatalyst schreef:Dat gezegd zijnde gebruik ik Apple Pay nu al sinds de introductie bij BNPPF en ik zou niet meer terug willen.
Idem maar via Hello Bank... werkt zalig.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

DarkV schreef:Waarom zou je van bank moeten veranderen... ik heb gewoon een extra gratis rekening genomen bij Hello Bank voor Apple Pay.
De enige reden dat ik zie is omdat de Hellobank app tov de KBC app wel van een ander kaliber is.

Hellobank app kan minder, maar voelt zoveel trager & minder afgewerkt aan...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

devilkin schreef:
De enige reden dat ik zie is omdat de Hellobank app tov de KBC app wel van een ander kaliber is.

Hellobank app kan minder, maar voelt zoveel trager & minder afgewerkt aan...
Je hebt zelfs geen app nodig voor Apple Pay.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

devilkin schreef:Hellobank app kan minder, maar voelt zoveel trager & minder afgewerkt aan...
M'n primaire bank is niet HelloBank dus ik heb de app niet nodig.

Het enige wat ik dus doe is af en toe wat geld overschrijven (maar da's dus van m'n primaire bank) naar m'n HelloBank rekening.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

texarcanaa schreef:Je hebt zelfs geen app nodig voor Apple Pay.
Tenzij je een miljardair bent, wil je toch weten hoeveel er nog op je rekening staat :bang: .
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

devilkin schreef: Mensen moeten natuurlijk ook beseffen dat het ook first-world-problems met zich meebrengt. Als je GSM/smartwatch plat is, is het ook gedaan met betalen.
Vroeger was het simpel je betaalde cash nu heb je een veelvoud aan systemen en het is steeds een beetje bang afwachten wat ze zullen aanvaarden. Het mobieltje word steeds belangrijker maar de dag dat we enkel het daarmee kunnen doen ligt nog ver voor ons.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik gebruik Apple Pay nu ook met hello bank omdat er geen andere optie is voor “maestro”.

Instant overschrijving van KBC dus best bruikbaar maar natuurlijk omslachtig.

Hello Bank app is inderdaad slecht. Nog erger is dat transactie info tot wel 3 dagen achterloopt. Heel irritant dus als je niet weet hoeveel geld er echt nog beschikbaar is.

KBC en Belfius bieden in hun apps een echt beschikbaar saldo aan.
Internetbanken zoals Bunq tonen echt alles real time.

Nee met alle respect maar Fortis loopt echt hopeloos achter. Nu KBC Apple Pay gaat bieden is het voor mij af, ideaal. En dat mag ook want we betalen genoeg (voor een plusrekening).
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 23 keer

devilkin schreef:
stefan1234 schreef:Je bent in dit land wel verplicht steeds je identiteitskaart bij te hebben. En in voorkomend geval je rijbewijs en badge van 't werk. Dus wat het praktisch voordeel is van een 1 millimeter dunnere portefeuille ontgaat mij.
Dat het kan. Keuze. Dat je kan betalen met je Apple watch.
Feit dat als je weer een kaartje minder op zak moet hebben je binnenkort met nog enkel je ID + rijbewijs (indien van toepassing) genoeg hebt en je niet nog 3-4 andere kaarten moet meezeulen.
"Meezeulen" :-D
https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/zeulen
zeu·len (zeulde, heeft gezeuld) 1met moeite voortslepen, sjouwen
Dat moet dan wel de Amex Plutonium zijn.
M.a.w., onbestaand probleem.

Van keuze gesproken, dat is een woord dat altijd goed klinkt. Wie is er nu tegen keuze? In de EU hebben we echter alle kaarten verboden die op de markt zouden kunnen zijn indien ze meer dan 0,3% verwerkingskosten konden aanrekenen. Het verschil met de verwerkingkosten in de V.S. blijft plakken bij iedereen behalve VISA, MasterCard, de kaartuitgevers en de houders van kaarten met bovengemiddelde cashback (wat leuk is als je het hebt, maar er is niets sociaals aan). Bye-bye keuze maar ka-ching ka-ching. Daar zeurt niemand over omdat je niet kan missen wat je niet weet dat er zou kunnen zijn, en dan nog, geen enkel bedrijf kan rekenen op zoveel pro-corporate consumentenactivisme en hype als Apple. Met Apple Pay wordt een probleem opgelost dat niet bestaat, wordt een probleem van nieuwe, nutteloze complexiteit gecreëerd, en wordt in ruil weer een bepaalde hoeveelheid nationale welvaart weggezogen door een Amerikaans bedrijf. Het is belangrijk dat dat geld bij lokale uitzuigers genre KBC en BNPPF blijft, ondanks alles. Complete nationale controle over betalingsverkeer is een zaak van nationale veiligheid en economisch zelfbestuur. Rusland en China zijn bezig met verstandige langetermijnstrategieën op dat vlak. Hier blijven we weer steken in "'t Is van Apple! Dus 't is cool! Moeten we aanbieden en kosten moeten we slikken of de klanten lopen weg naar een hippere bank!"
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Man man man.. kunnen we misschien weer over de kern van het topic praten, en dit niet een zoveelste maatschappelijk topic maken?

Ieder z'n keuze. Niemand verplicht je. Ikzelf ga het niet gebruiken - zoals ik ook geen Google Pay gebruik (wegens het feit dat die bedrijven niks te zien hebben met mijn betaalverkeer)

Voor wie het wilt gebruiken is het een goede zaak. De rest gebruikt het niet, kous af. Stop whining about it.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik wacht nog steeds op het chronologisch kunnen afdrukken van verrichtingen in hun PDF exports op KBC touch. 1x per jaar bel ik dus naar de bank om alle verrichtingen als een PDF te exporteren, hun programma kan het wel. Belachelijk anno 2020, want vroeger dus in 2010 ging dit wel met KBC Online.

De prioriteiten liggen bij KBC duidelijk anders.
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

devilkin schreef:De rest gebruikt het niet, kous af. Stop whining about it.
Maar dus zelfs als ik het zelf niet gebruik, moet ik er wel voor betalen aangezien de kosten niet (rechtstreeks) mogen doorgerekend worden van Apple. Ik hoop dus dat het er niet komt.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

depeje schreef:Maar dus zelfs als ik het zelf niet gebruik, moet ik er wel voor betalen
Een bedrijf zal enkel zoiets doen als ze denken dat het meer zal opbrengen dan kosten, aangezien HelloBank maandenlang problemen heeft door de toestroom aan nieuwe klanten, vermoeden ze dat de meerkost voor meer opbrengsten zal zorgen.
KBC is ook een grote wielersponser, aangezien ik nooit naar de koers kijk, is dat voor mij ook weggesmeten geld.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Veel grootbanken in andere landen bieden dit soort opties enkel aan in een betalend pakket zoals de plusrekening..

Ik verwacht dat KBC dit ook gaat doen, net zoals bij de instant payments: enkel voor de klanten die betalen voor hun rekening.

Toch bijzonder dat (waarom?) ze nu ineens overstag zijn gegaan. Er zal nog wel het e.e.a. gaan bewegen.

Zelf heb ik ook bij iedere “transfer” naar Hello Bank en Bunq “Apple Pay” ik de omschrijving gezet (voor mezelf om achteraf een rapport te kunnen trekken). Ik vermoed dat KBC vooral last heeft van de Fintech banken waarbij je niet alleen Apple Pay hebt maar ook nog eens een betere wisselkoers. Daar zit voor de banken natuurlijk een behoorlijk verdienmodel in: klanten die hun kaarten buiten de eurozone gebruiken flink uitmelken.

Dus zo lang een deel van de klanten niet op zoek gaat naar een alternatief spelen ze safe. Maar iedereen die zich een beetje informeert (hier op Userbase bijv.) weet dat je KBC prima kunt gebruiken voor de dagelijkse zaken, dat ze de beste app hebben maar voor zaken als betalen buiten de eurozone of verzekeringen (nog zoiets) zijn er wel alternatieven die je veel geld doen besparen.
Ik denk dat dit een poging is om klanten een totaalpakket te bieden, hopende dat ze alles bij 1 bank houden. Dus dan slikken ze het wereldwijd te gebruiken Apple Pay maar i.p.v. wanhopig payconic te blijven pushen.
If you can’t beat them, join them.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

ub4b schreef:Ik wacht nog steeds op het chronologisch kunnen afdrukken van verrichtingen in hun PDF exports op KBC touch. 1x per jaar bel ik dus naar de bank om alle verrichtingen als een PDF te exporteren, hun programma kan het wel. Belachelijk anno 2020, want vroeger dus in 2010 ging dit wel met KBC Online.

De prioriteiten liggen bij KBC duidelijk anders.
Tiens. Je kan toch gewoon een pdf rapport opvragen waar alles instaat, volgens datum, in touch?

Dat heb ik toch al gedaan voor de vzw waar penningmeester voor was.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

macamba schreef:Daar zit voor de banken natuurlijk een behoorlijk verdienmodel in: klanten die hun kaarten buiten de eurozone gebruiken flink uitmelken

Nu de fintechers kennen er ook wat van en niet enkel in het buitenland.
Taaner242
Plus Member
Plus Member
Berichten: 184
Lid geworden op: 25 sep 2019, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 25 keer
Recent bedankt: 1 keer

devilkin schreef:
ub4b schreef:Ik wacht nog steeds op het chronologisch kunnen afdrukken van verrichtingen in hun PDF exports op KBC touch. 1x per jaar bel ik dus naar de bank om alle verrichtingen als een PDF te exporteren, hun programma kan het wel. Belachelijk anno 2020, want vroeger dus in 2010 ging dit wel met KBC Online.

De prioriteiten liggen bij KBC duidelijk anders.
Tiens. Je kan toch gewoon een pdf rapport opvragen waar alles instaat, volgens datum, in touch?

Dat heb ik toch al gedaan voor de vzw waar penningmeester voor was.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Bij mij staat dat ook chronologisch? Denk op verrichtingsdatum, als je wil sorteren op valutadatum kan je nog altijd exporteren naar csv en zelf sorteren natuurlijk.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik hoorde dit weekend van iemand dat Apple Pay begin oktober beschikbaar zou zijn voor KBC.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Dat zou overeen komen met de eerdere melding om het 'in het najaar' te gaan activeren.

Ik hoorde onlangs ook dat technisch alles al een tijdje geïmplementeerd zit in KBC Mobile.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij de update van de KBC-app deze ochtend gemerkt dat de app vanaf nu wallet ondersteund. Het zal dus voor binnenkort zijn.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Waar zie je dat precies... ik heb trouwens geen update ontvangen van KBC Mobile.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je zoekt in de AppStore naar KBC en opent de pagina van de app.
Daarna scroll je naar beneden naar ondersteunt.
Dan zie je dat de KBC-app *Siri * Wallet en * Delen met gezin ondersteunt.
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vanaf vandaag zou Apple Pay actief zijn binnen KBC.
Zelf ben ik niet bij KBC, testen maar wie bij KBC zit!

Bron: https://www.iculture.nl/nieuws/kbc-belgie-apple-pay/
Laatst gewijzigd door TheCeet 03 nov 2020, 10:20, in totaal 2 gewijzigd.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Het klopt!! Eindelijk!!
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Nice!

Minder nice: "The details can not be displayed due to technical problems. Try again later".

EDIT: ondertussen gelukt.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier is het ook prima gelukt (zowel bank als creditkaart).

Nu kan ik m'n Hello Bank stopzetten en eigenlijk zelfs Curve ook.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”