Het zinkend schip van Mobile Vikings

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
EotT
Crew support
Crew support
Berichten: 657
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 301 keer

henkdee schreef:bleek ik minder Vikingpunten te krijgen dan waar ik recht op had.
Ze vermelden overal: "krijg x% van je aankoopbedrag terug", maar eigenlijk is dit niet correct. In de kleine lettertjes staat er "Je Vikingpunten worden bepaald op basis van het totaalbedrag exclusief btw, servicekosten en/of andere hotelkosten." Dus je krijgt 21% minder viking punten dan je zou denken. Ik veronderstel dat het dan wel overeen komt met het bedrag dat je hebt gekregen. Maar eigenlijk misleiden ze je hierdoor wel.
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

en aankoop van een PS4 Pro via Collishop maar afgehaald en betaald in een Okay winkel blijkt ook een probleem,
niks punten terwijl ze bij MV wel bevestigd zijn... +-20€ weg...
Oculus Quest via Coolblue "6+2bonus%" week van Black Friday ipv 36€(bruto) 22,2€ gekregen....
ONE + 4 sims
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@henkdee. Als je via cashback werkt, moet je altijd online betalen, asap!
via shopbuddies (heb geen MV), hoogste ca$hback. wel excl. BTW. :-( (379 € promoprijs + bundle :wink: , incl. 2 jaar extra garantie via mijn visakaart)
Knipsel.JPG
[tweet][/tweet]
'We knew last year there were still some challenges ahead' :lol: 'We also knew we'd make it, like we promised, like we said, and so, we're back in business'
oei...NL versie https://www.facebook.com/mobilevikings/ ... 613369513/
klopt dit? alles terug vlotjes? eufimistisch gesteld allemaal (marketing talk)
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

bedankt voor de tip Satsurfer :-)
ONE + 4 sims
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

afrekening van mijn eerste van 4 gestopte abonnementen gekregen, lap gewoon nog 1 maand erbij.... da's gemakkelijk rekenen, uitleg gevraagd aan de vriendelijke Vikings op Facebook en dossier is opgemaakt :)

edit: achteraf is alles goed gekomen en dank zij vikingpunten heft het me niks gekost
Laatst gewijzigd door henkdee 16 feb 2020, 10:18, in totaal 1 gewijzigd.
ONE + 4 sims
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 40 keer

Nog iemand problemen met MV? Regio Gent geen ontvangst

Edit: ondertussen lijkt het opgelost te zijn. Volgens hun twitter weer een algemene storing
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Heb er ook last van gehad. Bij mij enkel data weg gelukkig, vriendin had helemaal geen ontvangst meer.

Volgende maand kan ik mijn GSM laten lopen via de werkgever. Juist nog een kijken waar we naartoe kunnen met GSM van de vriendin, want dit is voor ons toch echt wel de druppel..
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 9 keer

henkdee schreef:afrekening van mijn eerste van 4 gestopte abonnementen gekregen, lap gewoon nog 1 maand erbij.... da's gemakkelijk rekenen, uitleg gevraagd aan de vriendelijke Vikings op Facebook en dossier is opgemaakt :)

edit: achteraf is alles goed gekomen en dank zij vikingpunten heft het me niks gekost
Hebben ze een uitleg gegeven voor die 1 maand extra ?
Hier ook 2 nummers afgesloten en op abo ook gewoon maand erbij, dacht dat ze dit pro rata gingen verrekenen ...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Het rare is ik heb 2 gsm's naast elkaar van MV beiden geen data, de ene geen netwerk de andere wel.
Best vervelend maar goedkoper vind ik niet.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

[tweet][/tweet]
weeral panne.....

Duidelijk dat dit problemen zou geven met de Corona actie. Zonder extra belasting ligt het al regelmatig in de shit.

Gewoon een onbetrouwbare mobile operator, my 2 cents.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Probleem zou enkel geteld hebben voor prepaid op het uitgaand bellen. Daar stond een config fout. Die hebben normaal geen onbeperkt bellen en daar was iets over het hoofd gezien (door Transatel)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://t.co/dnN4j5KAOZ

We’ve made this permanent due to overwhelming success: top up via My Viking now, and add some additional mobile data for only 2 EUR per gigabyte! Those bundles remain valid for 1 month.
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”