black friday (e.d.) 2019

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

devastator schreef:Heb je een link ? Ben ook op zoek voor mn vrouw ...


Vanmorgen gekocht, maar momenteel uitverkocht.
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

Harman Kardon Enchant 1300 soundbar, normaal 999, nu 599
Harman Kardon Enchant subwoofer, normaal 699, nu 299

En als kers op de taart, nog eens 25 % extra korting via het werk, dus ipv 599+299 = 898, nu 673 € betaald.
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vandaag een zware ergernis bij alternate .....

Gisteren zag ik bij alternate de 2 TB QVO SSD voor 189.90 en er stond nergens bij dat dit de black friday deal was.
Vandaag met ons bestellijstje naar alternate, en de disk is plots veel duurder: 50 euro duurder!!!

Blijkt dat Samsung stunt en niet meedoet aan cybermonday, maar er stond ook nergens expliciet in de productpagina dat het een speciale deal was. Gezien ik de prijzen van SSD's niet zwaar volg, dacht ik initieel dat SSD's wel erg democratisch geworden waren ;) Alternate mocht enkel de disk tot en met eind van het weekend zo goedkoop zetten, en vandaag zouden ze met verlies verkopen aan die prijzen.

Dus vandaag dan maar op amazon.de gekocht voor net geen 213 euro


ipv vandaag bij alternate € 239,90
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

ub4b schreef:Gisteren zag ik bij alternate de 2 TB QVO SSD voor 189.90 en er stond nergens bij dat dit de black friday deal was.
Vandaag met ons bestellijstje naar alternate, en de disk is plots veel duurder: 50 euro duurder!!!
Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc... Online prijs opzoeken, om dan 's anderdaags naar de shop te trekken is zo 20ste eeuws... Bij sommige winkels zijn de prijzen in fysieke winkels zelfs anders dan online (bvb MediaMarkt, Dreamland...).
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

ALTIJD online bestellen, ook al ga je het nadien zelf halen in de winkel. Je bent dan beter beschermd.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer

Ik ben deze zomer 2 keer naar de Hubo moeten rijden: een gerant zei eerst dat het item niet in de winkel was terwijl het online wel als aanwezig stond. Dan maar online het item besteld en het was vrijwel meteen klaar voor afhaling dus het moet toch al in de winkel gelegen hebben. Als je een specifiek item wil, kan je dus beter eentje laten apart leggen.

De monitor die ik al enkele weken op het oog heb (AOC 24G2U) stond dit weekend aan €150 ipv €190 op de FNAC site maar ik lees enkel slechte reviews over FNAC's online business dat ik me er niet aan gewaagd heb, hoewel ze de enigen leken die hem zo laag geprijsd hadden. (En ik twijfel wel ook nog een beetje over een monitorswitch.)

Bij het browsen zag ik een LG OLED die overal in promotie stond, eerst van €1800 naar €1200 en op maandag nog naar €1100. Cybermonday afwachten was in dat geval dus toch nog iets beter dan blackfriday.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Was dat trouwens een LG oled computer monitor of een TV? Ik denk zelf ook aan een nieuw computerscherm. Vandaar.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Tomby schreef:Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc...
Omdat ik de dag nadien vlakbij alternate moest zijn voor iets anders. Ik haat heel dat dagprijzen gedoe, je wordt gewoon genaaid ....
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

cptKangaroo schreef:Ik ben deze zomer 2 keer naar de Hubo moeten rijden: een gerant zei eerst dat het item niet in de winkel was terwijl het online wel als aanwezig stond. Dan maar online het item besteld en het was vrijwel meteen klaar voor afhaling dus het moet toch al in de winkel gelegen hebben. Als je een specifiek item wil, kan je dus beter eentje laten apart leggen.

De monitor die ik al enkele weken op het oog heb (AOC 24G2U) stond dit weekend aan €150 ipv €190 op de FNAC site maar ik lees enkel slechte reviews over FNAC's online business dat ik me er niet aan gewaagd heb, hoewel ze de enigen leken die hem zo laag geprijsd hadden. (En ik twijfel wel ook nog een beetje over een monitorswitch.)

Bij het browsen zag ik een LG OLED die overal in promotie stond, eerst van €1800 naar €1200 en op maandag nog naar €1100. Cybermonday afwachten was in dat geval dus toch nog iets beter dan blackfriday.
Fnac Business is dus mailen en bellen ( die zitten nog in vorige eeuw!)

Fnac.be is ENKEL voor particulieren en krijg je GEEN factuur. Oplossing: bestel online. Ga het afhalen, cancel daar uw order en koop opnieuw in de winkel.

Heb de MiBox aan 55 euro gekocht en online besteld, maar kreeg dus geen factuur mee. Dit was de oplossing dat Fnac Leuven me voorstelde.


We zitten bijna in 2020, maar wellicht gaan klagen dat Amazon, Bol of Coolblue ze kapot concurreert!

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

ub4b schreef:
Tomby schreef:Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc...
Omdat ik de dag nadien vlakbij alternate moest zijn voor iets anders. Ik haat heel dat dagprijzen gedoe, je wordt gewoon genaaid ....
Prijsalerts voor alles en nog wat instellen op tweakers en wachten maar.

Toch paar mooie deals kunnen scoren afgelopen weekend.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer

liegebeestig schreef:Was dat trouwens een LG oled computer monitor of een TV? Ik denk zelf ook aan een nieuw computerscherm. Vandaar.
Ik denk dat het een LG OLED55C9PLA tv was die ik overal tegenkwam -- 't viel gewoon op, ik was niet op zoek naar een tv. OLED monitoren zijn nog erg zeldzaam, geloof ik.

Monitoren zijn nog steeds een "panel lottery" blijkbaar, met defecten zoals backlight bleed en dergelijke, zelfs bij duurdere modellen. Dat was één van mijn bezorgdheden: als de kans reëel is dat er een probleem gaat zijn, dan is het ongemak des te erger als de winkel moeilijk doet. Voor de duidelijkheid: ik ga hier enkel af op online reviews, ik heb zelf nog geen bestellingen gedaan via FNAC.be
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 1 keer

cptKangaroo schreef:Ik ben deze zomer 2 keer naar de Hubo moeten rijden: een gerant zei eerst dat het item niet in de winkel was terwijl het online wel als aanwezig stond. Dan maar online het item besteld en het was vrijwel meteen klaar voor afhaling dus het moet toch al in de winkel gelegen hebben. Als je een specifiek item wil, kan je dus beter eentje laten apart leggen.
Zwijg stil over hubo en hun 'aanbiedingen'. Nooit slechtere ervaring gehad. Site en winkel komt quasi nooit overeen :bang:
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ben precies de enige die vanalles van hardware heeft gekocht op maandag wat vandaag zelfs goedkoper staat. :)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

het enige noemenswaardige dat ik gekocht heb binnen de black friday deals is eigenlijk de roborock s5max.
voor de rest nog een paar kleinigheden, maar die heb ik niet speciaal gekocht voor black friday en waren ook niet echt erg afwijkend van de gewone prijzen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

BF is al voorbij en de meeste hebben hun speelgoed ondertussen ontvangen.
Als ik me niet vergis zocht er hier iemand naar WD Reds aan een mooie prijs.
Op Amazon.es staat de 4TB voor de moment aan 92 EUR + een 5 EUR verzending.


Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1580
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Ik zocht Reds maar van 8TB. Toch bedankt voor de heads-up !
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Linux academy accountje gemaakt. Nog duur, maar IMHO wel z'n geld waard.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”