Telenet 23/09 nieuwe snelheden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
bcool
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 03 sep 2012, 10:20
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

ik had de speedboost optie besteld.
Downloadsnelheid werkte fantastisch goed, upload bleef echter hangen op 33
(dit terwijl ervoor de speedboost 500 optie wel perfect upload tot 40 ging)

Na controle technische dienst net technieker langs gekomen en een CV8560E geplaatst.
Probleem opgelost :-)
Blijkbaar toch wat problemen met de vorige generatie witte toestellen
marcvt63
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 maa 2016, 08:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

heeft dan iedereen de juiste modem.?
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

svermassen schreef:Wat mij vooral stoort is dat veel klanten nu voor een product betalen dat niet werkt zoals het zou moeten.
Dan hadden ze op zen minst 50% van die kost kunnen laten vallen tot januari of tot alles ook in orde is.
Idd ik betaal ook 15€ en ga nog jaarke mogen wachten voor ze er 1000mbit voor willen geven.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ondertussen de factuur ontvangen. (zie bijlage)
Met een permanente korting voor vaste klanten van 9 Euro, ooit eens aangeboden geweest door een callcenter medewerker.
Bijlagen
Aantekening 2019-10-05 201145.jpg
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

mailracer schreef:...mijn upload is al gestegen naar 40 Gbit ...
euuh....
streulma schreef:...permanente korting...
sociaal tarief staat er; dacht dat je daarvoor aan bepaalde criteria moest voldoen, of heeft die helpdesker dan vals gespeeld?
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Vlak boven sociaal tarief staat korting op internet.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

splinterbyte schreef:
mailracer schreef:...mijn upload is al gestegen naar 40 Gbit ...
euuh....
:oops: (aangepast) :wink:
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

streulma schreef:...permanente korting...
sociaal tarief staat er; dacht dat je daarvoor aan bepaalde criteria moest voldoen, of heeft die helpdesker dan vals gespeeld?[/quote]

Neen, alhoewel addertje... Ik had even internet opgezegd (wegens gedeelde lijn). En daarna terug willen aansluiten maar ik had geklaagd over de prijs dat ik te veel betaalde. De callcenter medewerker bood me plots Internet Fiber 200 aan aan 45 Euro in de plaats van 54 Euro per maand.
Vandaar dus de 9 Euro permanente "Korting op internet". Die met omzetting naar All-Internet gebleven is...
Voor het sociaal tarief 8,4 Euro per maand korting, ik voldoe aan de eisen.
Jeefff
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 jun 2012, 11:25
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Is het ondertussen nu al duidelijk of Whoppa ook de nieuwe snelheidsverhoging gaat krijgen of?
Hier nog steeds 200/20 Mbit met een CV6181E modem...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Nee Whoppa krijgt geen snelheidsverhoging (dood product), dan moet je de Wigo home nemen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Omdat Whoppa "dood" blijkt te zijn (dus geen snelheidsverhoging meer bood), de overstap maar gemaakt naar Wigo Home.
Bevestigingsmail gekregen van de overstap.
Vandaag dit als resultaat
Screenshot_20191006_182854 (1).jpg
Eerder een 240/40 profiel op dit ogenblik dus....

Elrocco 8)
charlez
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 13 apr 2017, 08:02
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 24 keer

Je moet een nieuwe modem gaan halen.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Kan er me iemand zeggen waarvoor hij 1Gbit gebruikt waar 400Mbit niet volstaat?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Of waar zelfs 200mbit (nu 300) niet voldoende voor is...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

@Bababa
De 400 blijft niet bestaan, dat veranderd naar de 1 Gbps speedboost.... maar je hebt echt wel mensen die daar op kicken ( 1000 Mbps ) :)
Voor mij is 200 of 300 meeeeer dan genoeg.
Eerder een 240/40 profiel op dit ogenblik dus....
" Elrocco " vermoedelijk heb je een zwarte modem, die kan de 300 niet aan en dan krijgt men een glitch zoals 240 / 40 , terwijl het 300 / 20 moet zijn ... aan u de keuze of je bij die modem blijft of mss zal telenet u nog contacteren.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Acemath
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 feb 2010, 14:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

met alle respect, maar ik vind de hele heisa rond 1 gigabit ook redelijk overdreven. Ik merk nu al downloadverschil qua snelheid en tijd voor een film , en ik ben gewoon van 200 naar 300 gegaan. Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen zo ongeduldig geworden zijn dat ze moeite hebben om 1 minuut extra te wachten...
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Zoals hier eerder gezegd. Die 200 of 300 is eigenlijk al ruim voldoende. Ik zou echt wel veel liever die upload zien omhoog gaan. Daar zou ik wel voor bijbetalen.
marcvt63
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 maa 2016, 08:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer

mailracer schreef:
splinterbyte schreef:
mailracer schreef:...mijn upload is al gestegen naar 40 Gbit ...
euuh....
:oops: (aangepast) :wink:
bij mij ook upload
maar nog geen download
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Patje schreef:@Bababa
De 400 blijft niet bestaan, dat veranderd naar de 1 Gbps speedboost.... maar je hebt echt wel mensen die daar op kicken ( 1000 Mbps ) :)
Voor mij is 200 of 300 meeeeer dan genoeg.
Eerder een 240/40 profiel op dit ogenblik dus....
" Elrocco " vermoedelijk heb je een zwarte modem, die kan de 300 niet aan en dan krijgt men een glitch zoals 240 / 40 , terwijl het 300 / 20 moet zijn ... aan u de keuze of je bij die modem blijft of mss zal telenet u nog contacteren.
'k Heb inderdaad een zwarte Motorola / CV6181E (DOCSIS). Omdat het mij uit bovenstaande berichten nu onduidelijk leek of ie de 300Mbs aankan of niet, keek ik nog effe de kat uit de boom...Je zou er mogen vanuit gaan dat wanneer uw internetprovider nieuwe snelheden "verkoopt" ze daar ook de nodige hardware voor voorzien en/of leveren.... :roll:

Elrocco 8)
charlez
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 13 apr 2017, 08:02
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 24 keer

De CV6181E doet geen 300mbit, altans bij Telenet toch niet.
Ik ga mijne in ieder geval niet omruilen, liever die hogere upload ipv die iets snellere download.

Inderdaad, volk bij Telenet die weten hoe en wat is moeilijk te vinden blijkbaar.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ik wil eens zien waar de fuzz over gaat en heb die 15€ maar eens aangekocht op zaterdag voor mijn Fibernet Business abbo.
Ik zat nog steeds ergens rond de 190Mbps te schommelen, dus nog nix 300Mbps upgrade gehad.

Vandaag nog geen GIGA te zien. en ik heb "bel me op" aangevinkt. Ik merkte een minuut of 3 later een hickup in YT video en draaide daarom de speedtest nog eens (voorgevoel).
Nu zit ik ineens op 292Mbps, dus de reguliere verhoging gehad.
Echter nog geen giga. Belt vriendelijke man van Telenet mij maar zit niets in mijn producten staan. Wil dit manueel proberen, lukt niet en stelt voor om me binnen een uurtje terug te bellen.
Precies een uur later de uitleg dat IT achterliggende dienst het ook niet kunnen vinden heeft. Ze kunnen de optie niet toevoegen aan mijn abbo.
Ze gaan proberen dit op te lossen voor begin volgende week. Nu niet dat het zo een dringende zaak is, maar say again? Een week nodig??
JAMIN001
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Dafke schreef:Ik wil eens zien waar de fuzz over gaat en heb die 15€ maar eens aangekocht op zaterdag voor mijn Fibernet Business abbo.
Ik zat nog steeds ergens rond de 190Mbps te schommelen, dus nog nix 300Mbps upgrade gehad.

Vandaag nog geen GIGA te zien. en ik heb "bel me op" aangevinkt. Ik merkte een minuut of 3 later een hickup in YT video en draaide daarom de speedtest nog eens (voorgevoel).
Nu zit ik ineens op 292Mbps, dus de reguliere verhoging gehad.
Echter nog geen giga. Belt vriendelijke man van Telenet mij maar zit niets in mijn producten staan. Wil dit manueel proberen, lukt niet en stelt voor om me binnen een uurtje terug te bellen.
Precies een uur later de uitleg dat IT achterliggende dienst het ook niet kunnen vinden heeft. Ze kunnen de optie niet toevoegen aan mijn abbo.
Ze gaan proberen dit op te lossen voor begin volgende week. Nu niet dat het zo een dringende zaak is, maar say again? Een week nodig??
Jou regio zal “giga speedboost” nog niet aanbieden...
7% a 10% van de gemeentes moet nog werken uitgevoerd voor giga speedboost
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Nochtans zijn hier iets meer dan een jaar geleden heel wat werken uitgevoerd hoor :)
JAMIN001
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Dafke schreef:Nochtans zijn hier iets meer dan een jaar geleden heel wat werken uitgevoerd hoor :)
Het kan ook gewoon onderhoudswerken geweest zijn
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Was voor de grote netwerf blabla.. dus ik veronderstel wel dat we hier klaar zullen zijn.
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

elrocco schreef:
Patje schreef:@Bababa
De 400 blijft niet bestaan, dat veranderd naar de 1 Gbps speedboost.... maar je hebt echt wel mensen die daar op kicken ( 1000 Mbps ) :)
Voor mij is 200 of 300 meeeeer dan genoeg.
Eerder een 240/40 profiel op dit ogenblik dus....
" Elrocco " vermoedelijk heb je een zwarte modem, die kan de 300 niet aan en dan krijgt men een glitch zoals 240 / 40 , terwijl het 300 / 20 moet zijn ... aan u de keuze of je bij die modem blijft of mss zal telenet u nog contacteren.
'k Heb inderdaad een zwarte Motorola / CV6181E (DOCSIS). Omdat het mij uit bovenstaande berichten nu onduidelijk leek of ie de 300Mbs aankan of niet, keek ik nog effe de kat uit de boom...Je zou er mogen vanuit gaan dat wanneer uw internetprovider nieuwe snelheden "verkoopt" ze daar ook de nodige hardware voor voorzien en/of leveren.... :roll:

Elrocco 8)
Ze gaan jou nog contacteren om jouw modem te vervangen komende maanden ;)
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Dafke schreef:Ik wil eens zien waar de fuzz over gaat en heb die 15€ maar eens aangekocht op zaterdag voor mijn Fibernet Business abbo.
Ik zat nog steeds ergens rond de 190Mbps te schommelen, dus nog nix 300Mbps upgrade gehad.

Vandaag nog geen GIGA te zien. en ik heb "bel me op" aangevinkt. Ik merkte een minuut of 3 later een hickup in YT video en draaide daarom de speedtest nog eens (voorgevoel).
Nu zit ik ineens op 292Mbps, dus de reguliere verhoging gehad.
Echter nog geen giga. Belt vriendelijke man van Telenet mij maar zit niets in mijn producten staan. Wil dit manueel proberen, lukt niet en stelt voor om me binnen een uurtje terug te bellen.
Precies een uur later de uitleg dat IT achterliggende dienst het ook niet kunnen vinden heeft. Ze kunnen de optie niet toevoegen aan mijn abbo.
Ze gaan proberen dit op te lossen voor begin volgende week. Nu niet dat het zo een dringende zaak is, maar say again? Een week nodig??
Toch maar even een kameraad gebeld die bij TN werkt en warempel, ik heb nu +- 900 Mbps.
Dus zo snel kan het WEL gaan.

Nu effe maandje kijken of het de moeite is :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

TheCeet schreef: Ze gaan jou nog contacteren om jouw modem te vervangen komende maanden ;)
Heb je hier meer info over ? Ikzelf heb ook een 6181E en zou deze kunnen vervangen, Om mijn 300Mbit te halen zou ik de 7160E kunnen gaan halen, of ik kan wachten tot de 8560E in voorraad is in een centrum. Wat raad jij aan ?
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Als je modem-only wil, dan zou ik voor de 7160E gaan. Geen gedoe met eventuele pass-through en/of mogelijks ontbrekende dynamische IP-adressen.
Computer(k)nul
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer

Zou vanaf vandaag 1 Gbps moeten downloaden met mijn Speedboost abo. Haal amper nog 3OO Mbps down en 35 up. Lijkt wel downgrade ipv. upgragde ...
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

koenraaddeconinck schreef:...
Welke modem heb je ?
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

mailracer schreef:
TheCeet schreef: Ze gaan jou nog contacteren om jouw modem te vervangen komende maanden ;)
Heb je hier meer info over ? Ikzelf heb ook een 6181E en zou deze kunnen vervangen, Om mijn 300Mbit te halen zou ik de 7160E kunnen gaan halen, of ik kan wachten tot de 8560E in voorraad is in een centrum. Wat raad jij aan ?
Komende dagen/weken zou er meer info vrijgegeven worden over de nieuwe modems. Zowel HGW als Modem-only.
Site van Netweters in het oog houden ;)
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

koenraaddeconinck schreef:Zou vanaf vandaag 1 Gbps moeten downloaden met mijn Speedboost abo. Haal amper nog 3OO Mbps down en 35 up. Lijkt wel downgrade ipv. upgragde ...
Dat noemt Calimero-pack :lol:
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Snelheid dat ik nu haal (vrouw is wel aan het netflixen terwijl):

Afbeelding

En dit is via de PXS speedtest:

https://pxs.speedtestcustom.com/result/ ... 67639fdf70
TeleDent
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jun 2019, 11:07
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Ik zit "nog steeds" op Fibernet 200 (volgens mijn telenet) , uitrol naar 300 Mbit kon nog heel de maand oktober duren zeker ?
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer

mailracer schreef:
koenraaddeconinck schreef:...
Welke modem heb je ?
Ik ken de types niet maar het is de voorlaatste witte: 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS 3.0) . De nieuwste modem is een DOCSIS 3.1 heb ik gelezen.
Ze hebben me al eens van de klantendienst naar de TN- winkel gestuurd maar daar was hij nog niet voorradig. Men zei misschien vanaf vandaag wel ...

Anderzijds gelezen dat deze 3.0 ook de 1 giga moet aankunnen. Ga in de loop van de dag alles eens resetten en rebooten in de hoop ...
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

TeleDent schreef:Ik zit "nog steeds" op Fibernet 200 (volgens mijn telenet) , uitrol naar 300 Mbit kon nog heel de maand oktober duren zeker ?
Klopt, als je hun contacteert kunnen ze dit handmatig overzetten geloof ik.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

TheCeet schreef:
TeleDent schreef:Ik zit "nog steeds" op Fibernet 200 (volgens mijn telenet) , uitrol naar 300 Mbit kon nog heel de maand oktober duren zeker ?
Klopt, als je hun contacteert kunnen ze dit handmatig overzetten geloof ik.
Nee, Ik zit ook nog steeds op Fibernet 200 (die begin september geactiveerd werd LOL). Bij bellen zeggen ze modem reset (LOL), als het niet werkt zeggen ze geduld uitoefenen...
TeleDent
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jun 2019, 11:07
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

bollegijs schreef:
TheCeet schreef:
TeleDent schreef:Ik zit "nog steeds" op Fibernet 200 (volgens mijn telenet) , uitrol naar 300 Mbit kon nog heel de maand oktober duren zeker ?
Klopt, als je hun contacteert kunnen ze dit handmatig overzetten geloof ik.
Nee, Ik zit ook nog steeds op Fibernet 200 (die begin september geactiveerd werd LOL). Bij bellen zeggen ze modem reset (LOL), als het niet werkt zeggen ze geduld uitoefenen...
Mja , in dit verhaal vraag ik me af of je modem "moet" rebooten nadat je product op mijn telenet als All-Internet staat (mijn vermoeden), of juist dat het op je mijn telenet pas ziet veranderen na een reboot :)

Soit, maakt nu niet zo veel uit op zich hoor, ik vroeg het me gewoon af.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Juist Telenet installateur geweest, van EDPnet terug naar Telenet All-Internet.
Oude CV6181E is vervangen door een CV7160E

Afbeelding
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”