Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Kan men met Tadaam ook Play Sports bestellen? of is dat volledig onafhankelijk van Telenet?
Laatst gewijzigd door jollito 02 okt 2019, 15:01, in totaal 1 gewijzigd.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

mgo72 schreef:Iemand die me tijdelijk uit de nood wil/kan helpen.

Zit met een Studentenstudio waar de wifi niet reikt en wou tadaam ervoor bestellen. Maar deze is nu uitverkocht en sta op de wachtlijst.

Iemand die me zijn tadaam wil uitlenen hiervoor? Uiteraard betaal ik de kosten ervoor. Kan zowel in Leuven als Antwerpen, Brussel afgehaald worden.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
zie https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

jollito schreef:Kan m'n met Tadaam ook Play Sports bestellen? of is dat volledig onafhankelijk van Telenet?
Je kan dat toch sowieso al?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... sports-go/
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bababa schreef:
mgo72 schreef:Iemand die me tijdelijk uit de nood wil/kan helpen.

Zit met een Studentenstudio waar de wifi niet reikt en wou tadaam ervoor bestellen. Maar deze is nu uitverkocht en sta op de wachtlijst.

Iemand die me zijn tadaam wil uitlenen hiervoor? Uiteraard betaal ik de kosten ervoor. Kan zowel in Leuven als Antwerpen, Brussel afgehaald worden.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
zie https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox
Helaas 12 maanden engagement

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@mgo72: Niet als je deze zonder de flybox neemt, werkt in een andere 4G modem als je aanvraagt om gebruik te maken van de web.pro.be (gratis)
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

1ste probleem. Geen internet connectie meer. Bovenste lampje op de HUAWEI staat rood en een restart helpt niet. Ook geen gehoor meer op hun telefoonnummer want buiten de kantooruren. Hopelijk wel snel antwoord op hun mailadres
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Ik had ook een uitval internet en TV in Bredene. Rood lampje op modem.
Momentel terug internet (blauw lampje op modem)
Tadaam via MobileVikings (Orange netwerk) werkt terug OK.
Tadaam TV op Mi box en Sony Android TV liggen er nog uit


18h13: alles werkt terug
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

ivybec schreef:Ik had ook een uitval internet en TV in Bredene. Rood lampje op modem.
Momentel terug internet (blauw lampje op modem)
Tadaam via MobileVikings (Orange netwerk) werkt terug OK.
Tadaam TV op Mi box en Sony Android TV liggen er nog uit


18h13: alles werkt terug
hier nog niet terug ok. Gelukkig werkt mijn Orange internet blijkbaar nog. Heb je de modem moeten herstarten of kwam het vanzelf terug in orde?
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

modem herstart en alles werkt weer

https://allestoringen.be/storing/base/kaart/
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

ivybec schreef:modem herstart en alles werkt weer

https://allestoringen.be/storing/base/kaart/
nu ook weer ok na een reboot :)
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

Hakki schreef:
ITnetadmin schreef:
Bo. schreef:Telenet moet zich dan blijkbaar niet houden aan de algemene voorwaarden??

https://tadaam.be/terms#0

Code: Selecteer alles

11. PAUZEREN

11.1Klanten hebben de mogelijkheid om de Diensten te pauzeren. De Klant dient hiervoor voor het einde van de huidige abonnementsperiode zijn overeenkomst te pauzeren via mytadaam. De pauzering gaat in op het einde van de lopende abonnementsperiode. De Diensten kunnen maximaal gedurende 6 opeenvolgende maanden gepauzeerd worden. Bij een pauzering van meer dan 6 maanden zal de overeenkomst worden beëindigd na kennisgeving aan de Klant.
Je zou dat idd kunnen gaan afdwingen, maar veel geluk daarmee in de praktijk.
Beste,

Ik kan met plezier meedelen dat ik juist de bevestiging heb gehad dat pauzeren van uw abonnement in de loop van deze maand geimplementeerd gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Het Tadaam-team
Toch handig dat Telenet hier meeleest :lol:
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

ik vind precies het Ketnet kanaal niet. Wat zie ik over het hoofd?
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Even enkele zaken terugkoppelen:

Na de eerste maand gebruik (op eerste dagen september na) zijn wij afgeklokt op 387 GB. Oktober zit nu al op 38 GB.
Vooral het TV kijken weegt door, waardoor het mij geen volwaardig TV alternatief lijkt in die zin dat je best geen TV laat aan staan als je niet effectief kijkt.

Ik blijf wel enthousiast over het gebruik van Android TV omdat ik hier al lang een oplossing zocht met de juiste ondersteuning. Tadaam was de eerste! Blijft vreemd dat een alternatief zoals Stievie (nog) niet ingezet heeft op Android TV ondersteuning.
Bovendien heb ik hier vragen zien passeren over VRT NU en dit is inderdaad niet compatibel met Android TV. Onlangs ontdekte ik wel toevallig dat VTM GO nu wel beschikbaar is op Android TV. Buiten de Tadaam omgeving en opnames in de cloud heb je dus ook makkelijk toegang tot de catalogus van de Medialaan zenders zonder de Kodi toer op te moeten gaan.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

kurt schreef: in die zin dat je best geen TV laat aan staan als je niet effectief kijkt.
:idea:
Gebruikersavatar
robtje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 sep 2012, 11:42
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb gisteren bericht gekregen van Tadaam dat de boxen vanaf half oktober weer beschikbaar zullen zijn. Het product zit vanaf dan niet meer in "beta" waardoor het tarief van € 5 voor de eerste maand komt te vervallen en we dus direct de volle pot (€ 40) moeten betalen vanaf dag 1.

Jammer, want ik had graag toch eerst zekerheid gehad dat ik voldoende snelheid kan halen via Tadaam alvorens de knoop door te hakken.

Een voucher voor de aankoop van een Mi-box of Apple TV zou er wel nog bij zitten, en mag je gebruiken als je minstens 3 maanden klant blijft.
DidierDW
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2019, 09:53
Bedankt: 1 keer

Ik kreeg net mijn tweede rekening binnen. De tweede maand is momenteel nog 5€ bij mij. Volgens mij zal dit zo zijn tot het product uit beta gaat.
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Ik ook: 5€ aanrekening :P

INTERNETVERBRUIK
PERIODE VERBRUIKT VOLUME
10/2019 84.605 GB <--------------- gaat blijkbaar sneller vooruit nu? :nono:
9/2019 540.941 GB

Laatste speedtests zijn nu:
PING ms DOWNLOAD Mbps UPLOAD Mbps
24 51.18 32.15
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

tien schreef:
kurt schreef: in die zin dat je best geen TV laat aan staan als je niet effectief kijkt.
:idea:
Tja...
Mijn tv staat hier ook vaak aan zonder dat ik aan het kijken ben.
Ofwel in afwachting van een volgend programma (want anders vergeet ik hem op het juiste moment aan te zetten), ofwel als "achtergrondgeluid" terwijl ik met iets bezig ben.
En ik neem aan dat vele anderen dezelfde gewoonte hebben.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Vaganzza schreef:Wat een prijzen :eek:

https://www.playsports.be/ott/onboarding/plans
inderdaad te zot voor woorden 30€ per maand...
en dit gaat niet verbeteren nu de VRT niet meer mag meebieden voor de voetbal rechten door het nieuw regeer akkoord. :roll:

iedereen in mijn vrienden kring (milenials en hun familie) die extra betalen voor sport doen dit a lang niet meer via telenet of proximus.
Maar ze nemen de streaming dienst elven sports https://www.elevensports.be/packages?type=0
8€ per maand of 80€ per jaar en soms zelfs goedkoper als er promo's zijn (meestal op black friday 60€/ jaar) 8)
Greetz cyberbug

Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

En ik neem aan dat vele anderen dezelfde gewoonte hebben.

Zeker, op voorwaarde dat bandbreedte niks kost. Vroeger werd hier bijvoorbeeld ¨de 7de dag¨ volledig uitgekeken. Nu blijkt via mijn VRTNU login dat ik wekelijks hooguit nog 10 á 15 minuten kijk naar datzelfde programma :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

cyberbug schreef:iedereen in mijn vrienden kring (milenials en hun familie) die extra betalen voor sport doen dit a lang niet meer via telenet of proximus.
Maar ze nemen de streaming dienst elven sports https://www.elevensports.be/packages?type=0
8€ per maand of 80€ per jaar en soms zelfs goedkoper als er promo's zijn (meestal op black friday 60€/ jaar) 8)
Ik ken er ook veel die illegale streams bekijken, van - naar het schijnt - zowat alle klassementen van over gans de wereld (inclusief streams die films, Netflix, ... aanbieden)
Een collega verstookt 800Gb/maand met die streams :)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik sta met spanning te wachten tot de nieuwe Tadaam boxen er zijn!
Maar nog enkele vragen:
Al iemand over de 300 Gigabyte geraakt?
Kan je nu al betalen met Bancontact?
Ik had graag MTV gehad, maar blijkbaar is het de Franse MTV.

EDIT: Krijg juist de info door dat er deze week nieuwe Tadaam pakketten zullen zijn! Maar vanaf nu de volle prijs te betalen, er zit nog een voucher bij en een verrassing. Ze beschouwen het nu wel als een volwaardig product.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik ben ook aan het twijfelen om te proberen en mogelijk over te stappen, maar zit nog met enkele vragen:
Is port forwarding nu mogelijk of niet (om VPN-server te draaien)?
Is de Wifi ondertussen al uitschakelbaar?
Kan reclame van TV-opnames doorgespoeld worden?
Is er personalisering van reclame en zoja is er een opt-out (ik wil mij niet laten profileren en hou van mijn privacy)?
Is de snelheid nog altijd de best mogelijke (dus boven de opgegeven snelheden, waar haalbaar)?
Merk je de latency bij het surfen? +20ms is niet min ivm de 6ms ofzo die ik nu meestal haal naar de belangrijkste servers (dns enzo).
Ik zit nu gemiddeld toch al aan 200-250GB per maand, soms met uitschieters ver boven 300GB (voor de geïnteresseerden, remote backups van high res, high bitrate zelf geschoten familie video's), hopelijk is de 300 grens niet te scherp.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

NuKeM schreef:ik wil mij niet laten profileren en hou van mijn privacy
NuKeM schreef:voor de geïnteresseerden, remote backups van high res, high bitrate zelf geschoten familie video's
Oei, daar gaat al een stukje van jouw privacy... :-D
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb gisteren mijn TADAAM box ontvangen. Ze stuurden een persoonlijke link door om te bestellen. Een mooi product moet ik zeggen. De klantendienst zei me dat er zeker nog uitbreiding komt kwa Nederlandstalige kanalen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Flippi schreef:Oei, daar gaat al een stukje van jouw privacy... :-D
Ik geef vrij wat ik zelf wil (anders zijn er altijd die skanderen dat zo'n hoog verbruik legaal niet mogelijk is) ;)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

NuKeM schreef:anders zijn er altijd die skanderen dat zo'n hoog verbruik legaal niet mogelijk is
Dat kan zeker wel, een nog veel hoger verbruik duidt evenmin noodzakelijkerwijze op illegale activiteiten:
- video streaming: VRT nu, YouTube, Netflix, ... (zeker in FHD of 4K)
- backup van NAS of externe HDD
- install: Windows, Office, games, ...
- online gaming
- ...
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gisteren ook de Tadaam box ontvangen.
Eerst Tadaam modem geïnstalleerd en gekeken of het werkt, LAN-netwerk met 1 kabeltje aangesloten en binnen een paar seconden had ik verbinding. Ook mooi IPv6.
Daarna Telenet gebeld met de melding dat ik naar hun product Tadaam overstap en mijn Telenet internet wou opzeggen. De medewerker was een beetje verbaasd of dit al op de markt was. Hij was eerlijk gezegd ook een beetje boos dat ik hen verlaat, maar uiteindelijk komt het toch in dezelfde pot.
Dan met de voucher om Xiaomi Mi S Box geweest in de Coolblue winkel hier dichtbij. Voucher ingeleverd aan de kassa en werd mooi verrekend, dus gratis meegekregen.
TV getest, voorlopig nog de 16 test posten, vandaag woensdag zou daar verandering in komen en zouden we 30 posten krijgen. Er werd mij ook gezegd dat er nog Nederlandstalige zenders komen.
Dataverbruik maar na de nacht nagekeken en gezien dat die op 0 staat, maar heb toch heel wat data verbruikt al gisteren.
En in de TV voucher doos zat ook een zakje chips.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Dat is best wel een hele verandering. Je vraagt eerst de gbit speed upgrade aan, om daarna in minder dan een maand volledig naar internet over 4G over te schakelen?
Heb je dat "boos zijn" niet verkeerd geinterpreteerd als dat je misschien nu kosten moet betalen, of telt dat bij TN niet als "nieuw contract" met nieuwe minimale termijnen?

Die 9€ korting welke je kreeg ga je nu ook wel kwijt zijn denk ik als je terug naar TN zelf overgaat.

Nuja, wie ben ik om zo te reageren, maar het is toch best allemaal wel wat raar :P.

Wat is "heel wat data verbruikt" trouwens? Dat is voor veel mensen anders. Voor de ene is 1GB/maand veel, voor de andere is 1TiB/maand weinig.
Ik behoor tot het 2de kamp.
Jazquez556
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2019, 16:31

FYI:

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

Goede beslissing om van Huawei af te stappen. Ze zullen daar wellicht ook wel veel vragen over gekregen hebben.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

CCatalyst schreef:Goede beslissing om van Huawei af te stappen. Ze zullen daar wellicht ook wel veel vragen over gekregen hebben.
hun 4G router is wel nog altijd van Huawei ;-)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik wil niet moeilijk doen, maar ik ben al altijd voorstander geweest van oplossingen via 4G.
Ben geen voorstander van techniekers en wachten op aansluitingen.
Daarom ik nu ook ben overgestapt van Telenet kabel naar Tadaam 4G.
Het is natuurlijk wel een snelheidsimpact, maar op zich valt alles goed mee!
Het downloaden bij mij gaat vooral om tv kijken, youtube en Linux ISO's downloaden.
Ik heb vandaag ook de modem voor de eerste keer meegenomen naar een andere plaats. Snelheid bleef hetzelfde.

Info:
Tadaam heeft ook een telefoonnummer +32 2 899 44 33

Heb Tadaam eens gebeld voor de lol om te kijken of het nummer werkt. Ze zijn enkel bereikbaar tussen 9 en 17u. Niet om 8 uur 's morgens zoals bij Telenet. Ik denk dat je mensen van Tadaam zelf aan de lijn krijgt. Ze vragen wel buiten de openingstijden een bericht in te spreken en ze bellen u terug.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Mmm, chips was lekker :beerchug:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Tim.Bracquez schreef:Mmm, chips was lekker :beerchug:
Spijtig dat je niet zakelijk kan bestellen, handige mobiele backup router dan ipv flybox :-)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Haal bij de pieken zelfs tot 40Mbps op het standaard pakket.

Info: smtp-server uit.telenet.be poort 25 (zonder verificatie) werkt zelfs op een Tadaam abonnement!
dovo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 nov 2015, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 39 keer

NuKeM schreef: Is port forwarding nu mogelijk of niet (om VPN-server te draaien)?
Dit zal nooit mogelijk zijn, je kan echter wel een VPS ergens nemen, en dan achter de tadaam een router / pi een connectie naar de vps laten opzetten en zo je thuis services beschikbaar maken. Een voorbeeld is https://pritunl.com/ , die hebben ook een edgerouter package. Vpn out 24/7 mag gewoon op tadaam. Er is trouwens echt een valide technische reden waarom dit niet mogelijk is.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

In de Premium versie zijn nu 5 gelijktijdige streams beschikbaar. Dat was voordien nog 3.
Ik wacht nog op nog meer Nederlandstalige zenders, maar ze zijn ermee bezig.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

heb een 35euro extra rekening gekregen voor maand 2 :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”