Onbeschoft behandeld in proximus center

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Vandaag rond 13.30h in het proximus center in kortrijk een nieuwe prepaid kaartje gaan vragen met nr. overdracht, er zaten 2 medewerkers in de zaak een meisje en een jongen de vraag had ik gesteld aan het meisje en het was precies of ze het hoorde donderen in Keulen, zij tegen haar collega of dat kon. Ik herhaal de vraag tegen hem ( Thibaut) en die gast beweerde dat het niet kon, ik herhaal de vraag voor de derde keer en die knul zegt als ik de vraag beleeft stel dat hij misschien zal kijken of het kan, mijn theewater was op dat moment al behoorlijk aan het overkoken. Ik vind het zeer triestig dat er zo een bedienden aan de balie zitten die hun stiel of werk niet kunnen,
Proximus moet beter kijken wie ze achter de balie zetten, en al zeker kijken of ze hun job aankunnen of ze zullen klanten verliezen.
Ben al 45 jaar klant en van in het begin van het internet en tv abonnement aangesloten bij Belgacom en had graag toch een beetje een beleefdere medewerker verwacht. :bang:
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Het is inderdaad niet leuk dat je slecht behandeld werd, spijtig genoeg kan je dit bij elke leverancier mee maken, bijna elke helpdesk'r krijgt constant klagende mensen aan de lijn en soms is het teveel en dan reageren ze zich blijkbaar soms uit op een andere klant.
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 sep 2019, 10:04, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: off-topic stuk verwijderd
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

XIII schreef: het is hier nog altijd een forum
Het is vooral een forum om elkaar te helpen.
In dit topic heb ik tot hiertoe weinig reacties gezien die "helpen" als leitmotiv hebben/hadden...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ready to serve, maar wat verwacht de TS eigenlijk van zijn post vraag ik me af... ? :roll:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

[Mod]
Off-topic reacties (over taalgebruik enz.) en persoonlijke aanvallen verwijderd
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

ddd schreef:Ready to serve, maar wat verwacht de TS eigenlijk van zijn post vraag ik me af... ? :roll:
Eerherstel van het gekrenkte ego.

De meeste kennen in hun netwerk dan tenminste nog wat mensen met vermeende invloed waar ze hun ongenoegen tegen kunnen uiten, als je dat niet hebt dan maar het HLN of t internet zeker.

Zelf moet ik altijd eens lachen met het ontlenen van status aan je abonnementsduur. Ik kan echt niets anders bedenken waarom dat steevast moet vermeld worden.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Loyaliteit is dezer dagen, zeker in het geval van telco's, niet veel meer waard.

Tenzij je een specifieke formule of optie hebt welke als je zou overstappen je niet meer kan krijgen en dus verliest is het de moeite niet om er veel waarde aan te hechten. Ze gaan je niet speciaal behandelen ofzo.

Nuja, om even van ISP te wisselen omdat je in een center waar ze sowieso "questionable" mensen altijd aanwerven is wat snel. Aangezien de aantal keren dat ik in die centers ook langsging ook nogal vragen had bij de kennis, laat staan kunnen of wil van de mensen "achter de balie"...
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Blijkbaar zijn er hier sommige mensen die graag onbeschoft bediend worden, ofwel hebben ze nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord, het is een zeer triestige wereld aan het worden. Ik zou op mijn vroeger werk (een vrachtwagen garage) zo tegen klanten moeten uitgevallen hebben het zou niet lang geduurd hebben eer de C4 klaarlag. verder goedendag en we zien wel wanneer ik nog eens iets post.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Nee, eerder dat we niet veel kunnen doen, dus we stellen ons de vraag wat voor nut dit topic heeft?

Waarom een topic openen als het enige dat je wil komen klagen is, en niet geholpen worden? Dat kan je evengoed op je facebook ofzo doen :P.

Je zou het kunnen proberen aankaarten bij mensen hogerop op sociale media of andere manieren maar wij hier kunnen niet veel doen. Al helemaal als je blijkbaar zelf ook niet geholpen wil worden, gezien je uitingen?

Als je zo snel doet alsof de wereld vergaat omdat uitgerekend jij een slechte ervaring had... Oef

Even opnieuw je eerste post gelezen en je duidt zelf ook niet van veel geduld eigenlijk. We weten niet hoe druk het was in dat center maar gezien de reacties denk ik niet dat je zelf ook al te "vriendelijk" of duidelijk was?
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Laatste reactie, ik was de enige klant, en wat is er moeilijk aan de vraag van mij om een prepaid kaartje met nr. overdracht te verstaan, nu als er daar achter de balie verkopers zitten die bij een simpele vraag uit de lucht vallen en je probeert het driemaal uit te leggen en dat je het oude gsm nr wenst mee te nemen naar het nieuwe kaartje en ze het dan nog niet snappen t'ja waar zijn we mee bezig. ps en mijn wereld vergaat niet daardoor, alleen maar door onbeschofte mensen. En als het topic geen nut heeft waarom reageert ge dan!!!!!
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 sep 2019, 13:01, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

GuntherDW schreef:Loyaliteit is dezer dagen, zeker in het geval van telco's, niet veel meer waard.
Iemand heeft ooit bedacht dat je beter nieuwe klanten kan verwennen, ipv de oude/bestaande te belonen.

Als ik veel op hotel ga in dezelfde keten, krijg ik extra voordelen (gratis extra verblijf, gratis upgrade van categorie, ...).
In heel wat andere sectoren zijn het nieuwe klanten die gratis spullen krijgen. Ik heb dat nooit goed begrepen.

En dat er overal onbeschofte mensen rond lopen, is niet echt een verrassing.
Wat het niet aangenaam maakt natuurlijk, maar ook niet echt een uitzondering.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

XIII schreef:En als het topic geen nut heeft waarom reageert ge dan!!!!!
First, de fullqoute hoefde niet, en is tegen de forumregels.

Second, probeer eens wat duidelijker te zijn in plaats van een letterlijke wall of text. Leest ook wat makkelijker.

Third, ga je nu het slachtoffer uithangen omdat je tegenwind krijgt?
Als je even hard reageerde bij die medewerkers kan ik verstaan waarom ze geen zin hadden om je verder te helpen eigenlijk.

Dus omdat wij vinden dat het topic geen nut heeft mogen wij geen reply geven maar jij wel je gal de hele tijd spuwen zonder dat iemand een reply mag geven?
Zoals we al zeiden, daar bestaat facebook voor. Al helemaal als je blijkbaar niet geholpen wil worden.

EDIT: Om het wat duidelijker te maken, wat denk je dat wij hieraan kunnen of willen doen? Wat is je doel met deze topic, buiten je gal te spuwen over een ervaring die je had in een proximus center?
Of is het al "opgelost" en was dat letterlijk je enige ding? Als je enige doel "je gal spuwen" was hebben we al een "kleine frustratie" topic op dit forum.
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 8&p=798313
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik stel voor dat TS voortaan naar een andere PX center gaat waar men wel vriendelijker is, in Kortrijk zijn er 2 PX centers.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Dit topic heeft - mijn inziens - maar een beperkt bestaansrecht.
Teveel van deze klaagtopics waar geen oplossing door de community gegeven kan worden verzuren de hele sfeer.
Al helemaal als er geen technische ondergrond is, dat is toch nog altijd de "core business" van UB.

Daarom gaat dit topic op slot.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”