Scarlet Red GSM

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 491
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 54 keer

Ik bekijk momenteel de optie Scarlet Red als GSM abonnement voor mijn kinderen, maar ik zit een beetje te tobben omdat als er over de datalimiet zordt gegaan, de factuur aardig oploopt. Kan dit worden geblokkeerd zodat de abonnementskosten eigenlijk elke maand gelijk blijven? Kan er eventueel 'in nood' met een bepaalde code nog extra datakrediet worden bijgekocht (zoals bij een prepaid formule)?
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 473
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Neen, het verbruik zal niet stoppen maar je kan wel meldingen instellen via hun eigen sms en "jouw" e-mail adres" en zo dus via de klantenzone tijdig ingrijpen.
De "My Scarlet" app is een must have op je smartphone. Daar kan je je verbruik prima in de gaten houden en zie je ook wanneer de tellers gereset worden.
Ik gebruik een Red ... en heb er voor 5€ 1Gb data extra bijgenomen wat voor mij voldoende is.
Totaal dus 13€ voor 150min. bellen, onbeperkt sms'en en 1,5Gb mobiele data .... prima voor mijn gebruik ;)

Onderstaand screenshot zegt het allemaal :wink:
Bijlagen
Naamloos.jpg
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 921
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Just for information: Scarlet Hot is er 1 gig bijgekomen :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kan je meerdere simkaarten in 1 account stoppen? vb. mijn simkaart + die van de kinderen?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik denk het wel,(lukt in ieder geval bij Orange) in dat geval komen alle nrs op jouw rekening nr,m.a.w. je mag dan ook alles betalen.
Ik gebruik Orange omdat men dan naar die nrs onderling gratis kan bellen,zonder te betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”