Abbonement

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
statione
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2019, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Beste,
Als je een contract afsluit met orange heb je een overeenkomst voor 6maand,als je voor tijd opzegt krijg je een verbreking vergoeding?
Iemand al meegemaakt ?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... ragen-over
U mag het contract niet verbreken tijdens de eerste 6 maanden. Beslist u dat toch te doen, dan moet u maximaal alle abonnementskosten betalen die u nog verschuldigd bent tot het einde van de 6e maand na de inwerkingtreding van het contract.
volledig terecht lijkt me.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er zijn wel uitzonderingen, bvb geen bereik gsm, je krijgt niet wat ze u beloofd hebben.
Maar de regel is infeite bij alle operatoren dat het maandelijks opzegbaar is muv orange blijkbaar.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

proximusboyke schreef: Maar de regel is infeite bij alle operatoren dat het maandelijks opzegbaar is muv orange blijkbaar.
is dat zo? good to know :)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Opzeggen kan je bij elke operator binnen de eerste zes maanden, maar je betaalt dan wel een verbrekingsvergoeding. Zijn er dan operatoren waar dit gratis is ?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Mailracer onder bepaalde omstandigheden is het bij telenet en proximus gratis.


En dat weet ik ben al genoeg gewisseld.

Proximus bij Scarlet hang je echt 6 maanden vast. Je mag proberen opzeggen maar dan mag je het aangetekend doen want via helpdesk luisteren ze niet.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

boonpwnz schreef: Proximus bij Scarlet hang je echt 6 maanden vast. Je mag proberen opzeggen maar dan mag je het aangetekend doen want via helpdesk luisteren ze niet.
bedankt. dus als je echt teveel tijd hebt kan je switchen tussen 2 providers om de 6 maanden en hun nieuwe promo's steeds activeren/meenemen. In voorwaarden van promo's lees ik nooit dat je in het verleden al geen promo mocht benuttigen. Alleen dat promo's tellen voor 'nieuwe klanten' wat je in principe bent als je switch tussen 2 providers.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Sowieso het switchen kan je heel vaak. Promos kunnen maar kan zijn dat je na een tijdje wel opgemerkt wordt dan is het beter om te veranderen om het jaar of 2 jaar.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Sowieso het switchen kan je heel vaak.
ja, jij bent ervaringsdeskundige hé. contract aangaan, en U dan plots bedenken. De schrik van elke operator. :wink: :-D
statione
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2019, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo,
Heb jullie hulp nodig!!!

Ben veranderd van telenet naar orange,volgende problemen
Hebben beiden een iphone:))
Kunnen niet meer smsen,
Met IMessage een beetje
Sms van buurvrouw naar mijn vrouw komt aan bij mij en die van mijn vrouw bij de dochter
Bij bezoek aan winkel orange raad gekregen andere Apple id te maken voor mij,heb dat gedaan,geen resultaat.
Veranderd naar Samsung telefoon,zelfde resultaat,geen sms kunnen versturen,dus duidelijk probleem bij Orange.

Klantendienst weet het zeker niet,alleen voor dossiertje aan te maken!!

Wie helpt mij!!!!
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

statione schreef:Wie helpt mij!!!!
Dus als ik het goed begrijp werkt alles maar je kan geen sms'en sturen (wel ontvangen)

Als dit het geval is; ik had exact hetzelfde probleem. Orange helpdesk kon niets verkeerd vinden en opende een dossier. Niets meer van gehoord maar dat had ik wel verwacht. Gelukkig had ik zelf via hun website een nieuwe SIM aangevraagd en de nieuwe SIM heeft het probleem opgelost. Was gratis en is waarschijnlijk nog gratis dus misschien het proberen waard. Bij mij was het wel na een jaar ofzo klant te zijn en was de SIM waarschijnlijk 'kapot gegaan'. Dit lijkt me wel minder waarschijnlijk bij een relatief nieuwe SIM (aangezien u pas klant bent).

Ps: sorry mods/admins; de vraag en het antwoord zouden in een nieuw topic moeten lijkt mij. :angel:
statione
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2019, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Probleem waarschijnlijk opgelost.
Allebei een iphone op zelfde appleID,nu ID gesplitst en nu is tot nu toe probleem opgelost,maar toch nog beetje wachten en dan nieuwe simkaart proberen zoals voorgesteld.
Dank voor de reactie.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”