Only Internet voor 34 € (+ min. abbo van 8 €)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Ik zit ook al lang te kijken naar een alternatief voor Telenet, eentje op coax. Dit duo-pakket van Orange is al interessanter, mijn vrouw kan eventueel van Scarlet overstappen naar Orange voor mobiel. TV wil ik wel bij Telenet behouden, daar ben ik echt tevreden over.
Momenteel wel op basic internet (50/5 met 150gb).

Hoe zit dat dan?

- 1 digicorder + 1 digibox (opnames delen is een must) > blijf ik die functionaliteit behouden na stopzetten internet bij Telenet? Dan moet mijn HGW toch blijven hangen neem ik aan? Is interactieve TV (Play) dan nog beschikbaar?

- Ik heb begrepen dat je de modem-router van Orange (Siligence) wel meer kan customizen? Wil vooral mijn eigen DNS kunnen inzetten, heb een RPI met Pi-Hole draaien als DNS. Naar buiten doe ik dan wel via port-forwarding en DDNS.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mijn aanvraag is ook de deur uit. 8 Augustus komen ze het aansluiten. Kan ik weer een beetje fatsoenlijk streaming dingen kijken IPV dat ik steeds op die limiet zit te hikken.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Drwho schreef:TV wil ik wel bij Telenet behouden, daar ben ik echt tevreden over.
Hoe zit dat dan?

- 1 digicorder + 1 digibox (opnames delen is een must) > blijf ik die functionaliteit behouden na stopzetten internet bij Telenet? Dan moet mijn HGW toch blijven hangen neem ik aan? Is interactieve TV (Play) dan nog beschikbaar?
De Orange technieker zal in dit geval een splitter steken na de NIU zodat de 2 modems naast mekaar aangesloten blijven:
  • - de Telenet modem (HGW) voor jouw interactieve TV.
    - de Orange modem voor jouw internet.
Je hebt geen internet van Telenet nodig voor interactive TV (Play). Opnames delen tussen de digicorder en digibox blijft ook mogelijk.
Je zal wel 2 aparte gescheiden netwerken hebben, je kan de Telenet digicorder/digibox niet aansluiten op jouw intern netwerk.

De Yello App zal niet meer werken, want daarvoor heb je internet van Telenet nodig
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Om eerlijk te zijn is de titel niet echt eerlijk. Het is geen 'only internet'. Er zit nog altijd een mobiel abonnement aan verbonden. Zelfs een prepaid is niet voldoende. Tot daar de omschrijving, want het blijft uiteindelijk nog altijd "duo" als ik me niet vergis.

En dan komen de limieten en snelheden op de proppen. De upload is, met alle respect, niet meer van deze tijd laag. En dan zijn er gebruikers die toch nog de mogelijkheid willen om lineaire TV bij een andere kabelprovider te verkrijgen. Het is mogelijk en het is aan te bevelen. Splitsen die handel, zoveel mogelijk, is mijn advies.

Maar het blijft in ieder geval een lauwe poging van Orange om wat beweging te krijgen in medialand. Ikzelf ben al van in den beginne tegenstander van de multipacks. Heel vroeger kenden we dat niet, toen kwam het er en nu willen we er terug vanaf? Gek is dat.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

De upload is laag? Is dezelfde upload snelheid welke Telenet toch hanteert?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

jupp de upload is hetzelfde.

Fibernet 100 is het gewone pakket die orange aanbod maar dan zonder limiet. De extra 10 euro zorgt voor fibernet 200 snelheid.

Upload is in wAllonië ibj basis 5 Mbps maar in Vlaanderen krijgj e werkelijk 10
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Voor mensen die geen fatsoenlijke snelheden halen op vdsl2 en nu basic internet hebben (of Fiber 100) of mensen die al een gsmabonnement hebben van Orange is het denk ik een interessant aanbod. En dat zijn er denk ik nog best veel. En er zullen ook mensen zijn die Fiber 200 hebben, maar 100 mbit ook genoeg vinden (alleen die 200 GB limiet per maand niet).

Met de verdubbelaar lijkt het me minder interessant, 5 euro verschil met Telenet en je moet dus een GSMabonnement koppelen.
Laatst gewijzigd door philippe_d 26 jul 2019, 12:44, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

philippe_d schreef:De Orange technieker zal in dit geval een splitter steken na de NIU zodat de 2 modems naast mekaar aangesloten blijven:
  • - de Telenet modem (HGW) voor jouw interactieve TV.
    - de Orange modem voor jouw internet.
Je hebt geen internet van Telenet nodig voor interactive TV (Play). Opnames delen tussen de digicorder en digibox blijft ook mogelijk.
Je zal wel 2 aparte gescheiden netwerken hebben, je kan de Telenet digicorder/digibox niet aansluiten op jouw intern netwerk.

De Yello App zal niet meer werken, want daarvoor heb je internet van Telenet nodig
Ok duidelijk, de 2 UTP van de digicorder en box blijven dan gewoon in de HGW zoals nu.
De rest zou ik dan via een switch op die van Orange koppelen. Missen van Yelo is geen dealbreaker, ik moet er dan gewoon aan denken op voorhand te programmeren.

Wat betreft de Siligence van Orange (die bij nieuwe klanten komt) kan je die veel verder customizen als de HGW? Kan ik een eigen DNS instellen?

Zal toch eens moeten gaan uitrekenen. Ik heb ook eens aan Eneco gevraagd of er nog iets komt van hun internet en tv-aanbod, daar hebben ze mij eind 2018 eens over bevraagd, maar sindsdien is het stil gebleven. Met de nieuwe groothandelsprijzen van het BIPT zou daar toch klaarheid over moeten kunnen komen.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Slafes schreef:De upload is laag? Is dezelfde upload snelheid welke Telenet toch hanteert?
Ja, dezelfde belachelijk lage uploadsnelheid dus.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Dat bedoel ik dus... Je kan moeilijk zeggen dat dit een slecht pakket is en dan over de concurrentie niet vertellen dat ze geen slecht pakket hebben met een extra verplichting tot TV. :)

De upload snelheid is denk ik voor de meeste mensen trouwens niet echt een probleem denk ik...

Waarmee ik eveneens niet wil gezegd hebben dat het niet beter mag natuurlijk.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

weet iemand toevallig trouwens of er bijkomende kosten zijn als ge wel ne kabel hebt liggen, maar niet aangesloten (dus geen versterker, splitters of whatsoever) ?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

philippe_d schreef:Je hebt geen internet van Telenet nodig voor interactive TV (Play). Opnames delen tussen de digicorder en digibox blijft ook mogelijk.

De Yello App zal niet meer werken, want daarvoor heb je internet van Telenet nodig
Hm, elders lees ik ook weer over de beperking van de TV-gids indien je geen internet bij hen afneemt. Nu kan je tot 7 dagen vooruit geloof ik, dat zal zonder internet ook terugvallen naar 2 dagen? Dju, dat zijn wel weer behoorlijke ongemakken...niet kunnen via programmeren met de Yelo-app is één ding, maar dan ook nog slechts 2 dagen vooruit...
Laatst gewijzigd door philippe_d 26 jul 2019, 12:43, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote ingekort
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Zag net deze passeren als een ad, en dan maar het volledig filmpje opgezocht:

jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Drwho schreef:
Hm, elders lees ik ook weer over de beperking van de TV-gids indien je geen internet bij hen afneemt. Nu kan je tot 7 dagen vooruit geloof ik, dat zal zonder internet ook terugvallen naar 2 dagen? Dju, dat zijn wel weer behoorlijke ongemakken...niet kunnen via programmeren met de Yelo-app is één ding, maar dan ook nog slechts 2 dagen vooruit...
Wat je elders hebt gelezen gaat over digitale televisie van Telenet zonder interactiviteit. Dat is iets heel anders dan digitale televisie zonder internet.
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

[mod=@marzman
Gelieve de Citeer (QUOTE) knop niet te gebruiken als je antwoordt om de vorige post.
Dat is volstrekt onnodig, het is storend, en ook nog eens niet toegelaten in dit Forum.
Gebruik de "PLAATS REACTIE" knop in plaats!

fullquote verwijderd]
jantje81 schreef:
Drwho schreef:
Hm, elders lees ik ook weer over de beperking van de TV-gids indien je geen internet bij hen afneemt. Nu kan je tot 7 dagen vooruit geloof ik, dat zal zonder internet ook terugvallen naar 2 dagen? Dju, dat zijn wel weer behoorlijke ongemakken...niet kunnen via programmeren met de Yelo-app is één ding, maar dan ook nog slechts 2 dagen vooruit...
Wat je elders hebt gelezen gaat over digitale televisie van Telenet zonder interactiviteit. Dat is iets heel anders dan digitale televisie zonder internet.
[/mod]
Niet helemaal. Voor interactiviteit heb je internet nodig. Of dat ook internet van Orange mag zijn dat weet ik niet
Laatst gewijzigd door philippe_d 26 jul 2019, 12:36, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Bij mijn weten heb je geen internet nodig, maar wel een modem van telenet. Er zijn genoeg mensen die enkel een kabel abonnement hebben bij telenet, maar die wel volledig van hun tv kunnen genieten (incl zaken als tv gids etc). Dat loopt gewoon via die modem.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

marzman schreef: Niet helemaal. Voor interactiviteit heb je internet nodig. Of dat ook internet van Orange mag zijn dat weet ik niet
Wat jantje81 schreef is correct.
Je hebt helemaal géén Internet nodig voor digitale TV.
Voor interactiviteit (en de volledige programmagids) heb je wel een Telenet modem of HGW nodig, maar geen Internet.

Interactiviteit van de Telenet digicorder zal niet werken met Internet van Orange, gezien de Interactiviteit niet eens via internet loopt :wink: .

Gelieve dus geen verkeerde info te verspreiden!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

fryelectro schreef:weet iemand toevallig trouwens of er bijkomende kosten zijn als ge wel ne kabel hebt liggen, maar niet aangesloten (dus geen versterker, splitters of whatsoever) ?
Jazeker, dan ben je in hetzelfde verhaal als ik was. Kabel stopkontakt was aanwezig binnen in de woning, maar ik had geen idee of deze aan de verdeeltap was aangesloten omdat ik geen actief abo had bij Telenet.

Orange technieker langsgekomen, er was wel degelijk signaal op het aansluitpunt binnen. Modem geplaatst, activatie en ik was vertrokken bij hen. (Volgens de Orange technieker koppelt Telenet zelden nog de straatzijde af van een woning die voorheen aangesloten was, waarschijnlijk uit kostenbesparing)

Totale kostprijs van de Orange tussenkomst: 49 euro vermeld op de eerste faktuur. MAAR die zijn in dezelfde faktuur terug in mindering gebracht.

Wel valt die eerste faktuur nogal hoog uit omdat Orange je deze pas na één maand activatie toestuurt en je aldus meteen een voorbije maand plus de nieuwe maand laat betalen. Persoonlijk zou ik dit liever anders hebben gezien. Maar het is wat het is, ik hoefde meteen 158 euro op te hoesten.

Voorlopig hou ik dit verder zes maand aan en stap ik dan over van een Trio naar een Duo, wat wel online te regelen valt zonder extra kost.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb ook interesse om over te schakelen naar Orange.
Kan iemand de grote verschillen met Telenet tv opsommen?
Is er bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om terugkijk tv te nemen bij Orange zoals dit mogelijk is bij Telenet?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Dit draadje gaat over internet ONLY, niet over TV!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

wied schreef:Dit draadje gaat over internet ONLY, niet over TV!
OK, geen probleem, dan start ik wel een nieuw topic.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Moet je die 49€ opstartkosten betalen als je van trio naar duo gaat?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Vaganzza schreef:Moet je die 49€ opstartkosten betalen als je van trio naar duo gaat?
neen.
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

timmermc schreef:
fryelectro schreef:weet iemand toevallig trouwens of er bijkomende kosten zijn als ge wel ne kabel hebt liggen, maar niet aangesloten (dus geen versterker, splitters of whatsoever) ?
Jazeker, dan ben je in hetzelfde verhaal als ik was. Kabel stopkontakt was aanwezig binnen in de woning, maar ik had geen idee of deze aan de verdeeltap was aangesloten omdat ik geen actief abo had bij Telenet.
[...]
Voorlopig hou ik dit verder zes maand aan en stap ik dan over van een Trio naar een Duo, wat wel online te regelen valt zonder extra kost.
Ik zit net in hetzelfde verhaal, nieuw gerenoveerd duplex (in huis) waar enkel een coaxkabel binnenkomt. Geen splitters of versterkers en dergelijke erop aanwezig.
Love Duo besteld. Gsm abbo is in orde maar moesten terug bellen voor de technieker.
Terug gebeld vandaag. Nu blijkt dat internet gecanceld is. Call center zei dat we een Telenet abbo voor internet moeten aangaan (klant worden) en binnen de 14 dagen annuleren omdat Orange techniekers die installatie sinds mei dit niet meer doen.

Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten of de call center gelijk heeft of niet en hoe we verder best te werk moeten gaan?

In dubbele opstartkosten betalen, heb ik geen zin en nog steeds internetloos in huis...
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

amai dat is wel straf. Eigenlijk stuurt orange u dus naar telenet om hun even een "kl**t" af te draaien door op hun kosten uw basisinstallatie in orde te krijgen. Het was professioneler geweest als ze gezegd hadden: "bij ons kost dat xx EUR maar :wink: :wink: hoor eens bij de concullegas"

Goed om weten, thx.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

die truk bestaat al sinds het begin toen ge van koper overkwam was er altijd discussie voor die 150€ te betalen door klanten. Ik denk daarmee ook dat ze het niet meer aanbieden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Bovenstaande klinkt toch maar raar?
Waarom zou Orange niet de volledig installatie kunnen regelen indien geen installatie aanwezig?
Is het misschien omdat Telenet lage prio geeft aan Orange en ze dat willen omzeilen door te doen alsof je Telenet klant wordt?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

misschien ook wel. Maar als er niks lag of je kwam van koper (proximus scarlet) dan moesten de mensen 149€ betalen. Daar was nog wat gezaag over want bij telenet was het gratis. Als je bvb maar 30€ uitspaarde moest ge al 5 maand klant zijn vooraleer ge winst maakte.De truc was gewoon even telenet gaan opzeggen en orange nemen en het was gratis. Maar ook dit is weg en is het voor iedereen 49€ opstartkosten. Natuurlijk doen ze al verlies aan tv als ze bvb 150€ aan telenet moeten betalen als er niks ligt om van start te gaan en ze rekenen maar 49€ aan dan is het nogmaals 100€ verlies dat ze doen, en ik denk dat daar de oorzaak ligt dat ze niet meer aanbieden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik zou mijn Orange abo willen gaan opzeggen, ten voordele van EDPnet.
Er ligt bij mij nog koper, het eindpunt is nog aanwezig, en toch krijg ik de melding dat ik een telecominstallatie moet doen (+49,95) bovenop de activatiekost.

Dus ik dacht, ik doe dezelfde omweg zoals jullie beschrijven voor Coax, namelijk, ik vraag een verbinding aan bij Proximus, zeg ze op binnen 14 dagen, en ga dan langs bij EDPnet. Zou dat lukken ?

Edit:
- En dan bedoel ik, zonder kosten aan Proximus (geen activatiekost)
- En dat EDPnet de lijn wel kan gebruiken, ook al heb ik de Proximuslijn opgezegd (een Easyswitch gaat vermoed ik niet lukken omdat je daarvoor eerst een factuur moet gehad hebben ?)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”