Only Internet voor 34 € (+ min. abbo van 8 €)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik heb momenteel:

Telenet group

- telenet Business Fibernet 200 = ex-btw € 52 /maand (200/20, 3TB limiet, modem only)
- Base: PRO CONTACT = ex-btw € 20 / maand

Das dus tesamen incl BTW € 87,12

Bij Orange:

Love Duo met Koala 8 GB (Data 2 x 4 GB) 54 €/maand -> die Koala is goedkoopste formule met onbeperkt bellen?
Speedboost optie = € 10

Dus tesamen € 64 euro


Kan ik bij Orange een modem-only krijgen? Heb namelijk een zware microtik router en geen zin in dubbele NAT en opgedrongen wifi pulser.
Ik gebruik tegenwoordig nog amper die 3 TB limiet van mijn Business Fibernet 200
Mobiel surfen zit ik tegenwoordig onder de 2GB / maand
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik heb nog de oude modem van Orange en heb dit op modem only. Gewoon die bepaalde poort uit de bridge halen en klaar!
Met de nieuwe modems heb ik al van diverse kanten gehoord dat dit ook mogelijk is, maar daar kan ik geen verdere info over geven. Zou iets zijn met telnetten/ssh'en naar je modem etc. Dus niet echt "klik klik klik finish".

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

hi Krisken,

als dit waar is, voor mij perfect OK, maar waar haal je deze info?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Deze info heb ik van een mede UB gebruiker welke ik persoonlijk ken. Deze heeft bij Orange het gsm + internet + tv abonnement met de nieuwe modem en wou er ook een Mikrotik modem achter hangen zonder de dubbele NAT. Ik heb dus geen howto of iets dergelijks hoe het moet. Ik weet alleen dat het mogelijk is.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Best grappig, gisteren zei ik nog tegen mijn vriendin, hopelijk komt Orange snel met internet only en gsm want die box ligt hier stof te happen... Beetje later kijk je naar het nieuws van de dag en heeeee. :) Zou voor mij een besparing zijn van 15 euro, leuk, 180 euro op jaarbasis gespaard. Hopelijk vragen ze wel geen omschakelkosten en weet ik veel en dan gaat Love eruit en is het enkel nog DUO. :)
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Deze info heb ik van een mede UB gebruiker welke ik persoonlijk ken. Deze heeft bij Orange het gsm + internet + tv abonnement met de nieuwe modem en wou er ook een Mikrotik modem achter hangen zonder de dubbele NAT. Ik heb dus geen howto of iets dergelijks hoe het moet. Ik weet alleen dat het mogelijk is.
OK bedankt en goed om weten. Ik wacht nog even af, maar kom bij je terug eens ik een beslissing neem in de hoop dat jij me dan in contact kan brengen ;)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Telt die 750GB enkel tijdens de piekuren, en "onbeperkt" tijdens de daluren? Of is dat 750GB over een maandtotaal? En in geval van het eerste : wat zijn de piekuren/daluren? Identiek aan die van telenet (van 00:00 tot 11u59)?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... use-policy
Om al onze klanten te kunnen laten profiteren van ultrasnel internet, kunnen dezelfde gebruiksvoorwaarden en het beheer van de internetdienst van toepassing zijn die bepaald worden door de kabeldistributeurs. De maximale snelheid van P2P-verkeer kan beperkt worden tijdens de piekuren. Het dataverkeer peer-to-peer (P2P) is het delen van bestanden tussen internetgebruikers. Het zijn applicaties zoals bv BitTorrent, Vuze, eMule, Gnutela,… Dit heeft niets te maken met het gebruik van Youtube, Facebook, surfen, emails, skype, web radio/TV, Spotify, iTunes, Netflix Usenet,… die geen P2P applicaties zijn.

Indien je tijdens piekuren meer dan 750GB tijdens eenzelfde maand verbruikt, zal je tijdelijk beschouwd worden als een intensieve gebruiker. In dit geval kan je internetsnelheid tijdens de piekuren tijdelijk verminderd worden (10 Mbps download en 1 Mbps upload) maar je volume blijft onbeperkt.
Wanneer de piekuren zijn wordt idd niet gezegd...
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hetzelfde als bij Telenet, ze zijn ook opgelegd door Telenet.
Laatst gewijzigd door philippe_d 19 jul 2019, 15:08, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

tien schreef:Belgie is te klein en ingewikkeld om schaalvoordeel en prijs van ander landen te krijgen maar is nog altijd duur.

Geen TV? Ik hoor al jaren dat er nooit iets op is, niemand kijkt soaps, al zeker niet 'reality' en diene reclame... vind het zelf vreemder dat er nog altijd zoveel mensen veel geld aan klassiek tv abo geven. Ik kijk zelf ook maar netflix en rest dvd/bluray dus ook maar 'enkel inet' nodig.
Je moest eens weten wat ik allemaal zie op een week ;). Tis zot, het voordeel zeker om alleen te zijn en geen klein patatte te hebben.
Tttsss
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Gisteren meteen TV opgezegd, vandaag deze bevestiging:

Afbeelding
zeromancer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 feb 2013, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Moet je hiervoor nu echt gaan bellen naar hun klantendienst ? gaat dat niet gewoon via hun website ?
Zou ook van Trio naar duo willen gaan.
Laatst gewijzigd door philippe_d 19 jul 2019, 21:13, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

zeromancer schreef:Moet je hiervoor nu echt gaan bellen naar hun klantendienst ? gaat dat niet gewoon via hun website ?
Zou ook van Trio naar duo willen gaan.
Ik heb via Twitter een DM gestuurd met m’n gegevens.
Dat is bij de meeste bedrijven de meest efficiënte manier gebleken. (Medewerkers lijken meer ervaren en beter getraind dan hun collega’s van het callcenter).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Blijkbaar loopt de teller van data van telenet en orange niet synchroon waardoor de 750 GB piek in werkelijkheid meer of minder kan zijn.

Heb ik gehoord via iemand van tweakers die dat hoorde van een level 3 bij orange.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Kreeg vandaag een telefoontje van de checkup dienst.
-Alles nog naar wens, en nog tevreden?
-Ja, maar er is sinds gisteren Orange Duo?
-Ja meneer dat klopt maar ik kan dat niet wijzigen, u moet daarvoor naar de klantendienst bellen.

Bel me dan niet op als mijn verbruik nog alles dekt?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Zowel mijn vriendin als ik hebben een Orange Koala en Orange Trio. Dus beiden onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en 4GB data. Met LOVE is dit dus 8GB data. Hiervan gebruik ik gemiddeld zo een 7GB, mijn vriendin 4 a 5GB.

Elke maand opnieuw krijgen we beiden een mail dat er een beter abonnement is voor ons (cheetah). Ook de Checkup laat ons dit weten. En telkens opnieuw (als we de factuur controleren) blijkt dat we beginnen de limieten van ons abonnement zitten.

Wat blijkt : het systeem kan geen rekening houden met de LOVE promo die je data verdubbelt. Volgens het systeem zitten wij boven onze 4GB volume (wat klopt) en moeten we die mail krijgen. Grrrrr...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

heb die Orange check up altijd onrealistisch gevonden, maar in hun shops zijn ze niet beter, ze kunnen maar proberen hee.

wat mij nog tegenhoudt om bij Orange internet te nemen zijn de Telenet mailboxen, maar ik laat iedereen thuis wennen aan een Gmail account :)
ONE + 4 sims
AndrewBourgeois
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 9 keer

Voor de mensen zoals mij die via de werkgever een mobiel abo (van Orange!) hebben is Love Duo nog steeds niet bruikbaar.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

henkdee schreef:
wat mij nog tegenhoudt om bij Orange internet te nemen zijn de Telenet mailboxen, maar ik laat iedereen thuis wennen aan een Gmail account :)
En bij opzegging , voorzover je dat aanvraagt voor het stopgezet is, heb je het recht om nog 18 maanden lang gratis uw oude mailbox te houden bij de oude ISP. Denk niet dat veel mensen dat eigenlijk weten. Webruimte is 6 maanden.

https://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/ ... s-behouden
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

ja ik weet het, daarom die GMail accounts, ben een beetje op de hoogte, volg al jaren de posts hier en bij Tik (PUB) :)
de meeste gebruikers echter zoals bvb mijn vrouw zijn alleen geinteresseerd in een product dat 100% werkt en slaan in paniek wanneer er iets hapert of moet veranderen, anders was ik al naar Orange LOVE .... :)
ONE + 4 sims
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als je geen abbo meer koppelt aan trio dan betaalde je 65 euro.

Zou je in dit geval 50 euro betalen als je geen abbo koppelt?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

henkdee schreef:ja ik weet het, daarom die GMail accounts, ben een beetje op de hoogte, volg al jaren de posts hier en bij Tik (PUB) :)
de meeste gebruikers echter zoals bvb mijn vrouw zijn alleen geinteresseerd in een product dat 100% werkt en slaan in paniek wanneer er iets hapert of moet veranderen, anders was ik al naar Orange LOVE .... :)

mmm dat zou ik nu ook niet direct zeggen, even kort nadenken en kan al 5 gezinnen bedenken waar telenet niet of slecht werkte. Laat ons zeggen telenet is het minst slechte :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

al 15 jaar content van Telenet, behalve van hun te dure tarieven, King, Kong , packs die duurder zijn dan alles wat ik nodig heb appart ect...

enfin, good luck Orange maar ik de overstap waar ik al een paar jaar op wacht doe ik nog niet en ondertussen zijn jullie 4 gsm abonnementen kwijt...
ONE + 4 sims
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

proximusboyke schreef:zoals ik hier al dikwijls zeg ze moigen het gratis geven de mensen gaan nog klagen :-D
Het is altijd teveel geld
Zo is dat. Ik vind het een mooie prijs. Had ik nu niet onlangs de Love met tv genomen dan was ik zeker in voor een duo pakket.
Spaar je tenminste 15 euro en na aftrek van je Netflix heb je nog wat over, eerst nu maar wachten tot mijn zes maanden contract verplichting voorbij zijn en dan aanpassen.
Maar waarom proberen om alsmaar een vergelijking te maken met de kabel en koper (Edpnet) prijzen, niet iedereen heeft het geluk om die Edpnet snelheden te ontvangen.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Onze promo 'Nestverlaters' loopt binnen paar wegen af bij Telenet.
Dus is het zoeken naar andere provider.

Zit al lang mee te volgen van Orange en nu zouden we Love Duo willen nemen.

Zit wel nog met paar vraagjes waar ik misschien hier een antwoord zal krijgen:
- Kan ik zelf in Orange center de modem ophalen en thuis installeren? Of is het verplicht dat er een technieker langskomt? Er is een eenmalige kost van 49eur activatie. Komt daar nog iets bij als er technieker moet komen?
- Telenet installatie mag gewoon blijven hangen neem ik aan? Ik ga enkel de gebruikte acces point moeten inleveren bij Telenet center?
- In productfiche van Orange staat "Verbrekingsvergoeding binnen eerste 6 maand", ik vind nergens het bedrag terug hoeveel dit zou kosten. Ik dacht tevens ook dat dit niet meer mocht?
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

TheCeet schreef:Kan ik zelf in Orange center de modem ophalen en thuis installeren? Of is het verplicht dat er een technieker langskomt? Er is een eenmalige kost van 49eur activatie. Komt daar nog iets bij als er technieker moet komen?
Voor zover ik weet komt er altijd een Orange technieker langs, en dat is inbegrepen in de eenmalige kost
TheCeet schreef:Telenet installatie mag gewoon blijven hangen neem ik aan? Ik ga enkel de gebruikte acces point moeten inleveren bij Telenet center?
De Telenet NIU blijft staan, de Telenet modem wordt door de technieker vervangen door een Orange modem. Geen idee of deze terug moet naar Telenet.
TheCeet schreef:In productfiche van Orange staat "Verbrekingsvergoeding binnen eerste 6 maand", ik vind nergens het bedrag terug hoeveel dit zou kosten. Ik dacht tevens ook dat dit niet meer mocht?
Waarom zou dat niet meer mogen? Volgens de telecomwet kan een minimum contractduur van 6 maanden. De verbrekingsvergoeding kan hoogstens gelijk zijn aan de abonnementskost van de resterende maanden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1116
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 100 keer

philippe_d schreef:De Telenet NIU blijft staan, de Telenet modem wordt door de technieker vervangen door een Orange modem. Geen idee of deze terug moet naar Telenet.
Is het technisch mogelijk om tegelijk een Telenet modem én een Orange modem op één verbinding aktief te hebben? (dus met twee abonnementen) Ik vermoed van wel, want ik heb ook al mensen gezien met twee Telenet modems op één lijn...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Technisch perfect mogelijk ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Wanneer je overschakelt van TN naar Orange, plaatst Orange een splitter. Beide systemen zijn perfect naast elkaar bruikbaar.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1116
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 100 keer

Vaganzza schreef:Wanneer je overschakelt van TN naar Orange, plaatst Orange een splitter
Splitter? Of bedoel je een filter, om de TV frequenties te blokkeren?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Nee, een splitter waarbij de inkomende coax kabel wordt gesplitst. Zo kan je zowel TN als Orange op zelfde moment hebben op dezelfde coax. Heb dat zelf nog gehad op mijn vorig adres.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Dit klopt, ze deden dit ook toen ik hun internet kon testen ( mobistar ) toen nog.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik heb het overigens even na gegaan hoe je van de nieuwe Orange kabelmodem een modem only kan maken. is niet via CLI maar via SNMP dat je moet prutsen.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

hmm snmp staat dan read/write langs klant kant???
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

"mogelijks"

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

crap, leuk maar denk niet dat Orange dat gaat laten openstaan....
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Zou analoge tv nog altijd werken in dit pakket? En Telenet tv met een kaartje?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Bababa schreef:Zou analoge tv nog altijd werken in dit pakket? En Telenet tv met een kaartje?
Er wordt waarschijnlijk een filter tussengestoken die de TV frequenties tegenhoudt zoals bij Telenet internet only.
Geen van beide zal dus werken.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

[quote="philippe_d"]
De Telenet NIU blijft staan, de Telenet modem wordt door de technieker vervangen door een Orange modem. Geen idee of deze terug moet naar Telenet.

Ik denk dat ik hier nog mijn telenet modem heb staan en nog geen brief ontvangen na 2 maanden dus ik vermoed dat deze niet terugmoet.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mijn verhuizing heb ik ook mijn Telenet modem laten hangen op het vorig adres na stopzetting abonnement. En op het nieuwe adres hing al een modem.

Is dit niet hetzelfde? Ook een opzegging in elk geval.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”