Argenta vs Hello

Plaats reactie
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Vandaag bericht gekregen dat mijn hoofdbank de tarieven binnenkort (maandag) opnieuw zal opslaan, en de toch al lage rente van het enige spaarproduct die nog iets gaf naar beneden doet.

Hierdoor ben ik aan het kijken naar een andere bank.
Zo ben ik Hello en Argenta tegengekomen.

Zelf heb ik al een rekening bij Hello (wegens hypotheek), maar daar stort ik iedere maand mijn loon door naar KBC (op hypotheek na).

Wat zoek ik?
- Gemeenschappelijke zichtrekening met 2 bankkaarten
- Hieraan gekoppelde creditcard-rekening (bij voorkeur ook met 2 kaarten)
- 2x aparte zichtrekening met 1 kaart
- Spaarboekje voor mijn vrouw en ik
- Spaarboekjes (nu is dit een rekening op onze naam, waarbij de titularis op een bepaalde datum gewijzigd wordt) voor de kindjes

Alle bankzaken worden uitgevoerd via een app.
Zo weet ik in feite dat de app van Hello/Fortis in feite totaal niet gebruiksvriendelijk is, Argenta heb ik geen ervaring mee.

Zijn er hier ervaringen met beide banken? En wat zouden jullie aanraden (een nog andere bank mag ook natuurlijk)?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Enigste ervaring met Argenta die ik heb is het nieuws: 2 grote Problemen met hun IT-infrastructuur in het afgelopen jaar.

Bij Hello is de CreditCard betalend, en de app rotslecht.

Overige ervaring met bankapps:
De Keytrade app is erg basic(is duidelijk dat de bank zich richt tot beleggers). Maar rekening en Creditcard zijn gratis(en brengen zelfs een beetje op) op voorwaarde dat het geen slapende CreditCard is. Bovendien zijn de transactiekosten iets lager en brengt de spaarrekening (voorlopig) iets meer op.
(als je voor 20 juli een rekening opent krijg je nu 50 euro mits je een promocode hebt te verkrijgen via PM :wink: )

ING Lion (ben ik niet langer klant, dus is nu misschien anders): Alleen CreditCard is betalend, maar er zijn vrij veel verborgen kosten(printen, rekeningverzekering).

Ik vrees dat KBC de meest gebruiksvriendelijke app heeft.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wat je kan doen voor je spaarrekeningen en aparte zichtrekeningen een kbc basisrekening nemen. Voor de andere opties weet il het niet.

Sowieso kbc en hun app zijn buiten belfius ver boven de concurrentie.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik zou niet alles bij 1 bank nemen, maar het als volgt organiseren:

1. zichtrekeningen met bancontact kaarten bij Keytrade (levert 5cent per verrichting op)
2. spaarrekeningen bij een bank die betrouwbaar is, je tegenrekening (=enige rekening waar geld naartoe overgeschreven kan worden) is je zichtrekening en veel meer rente oplevert, bv. Santander Consumer Bank. Ik weet evenwel niet of Keytrade ondertussen al aangenomen wordt als tegenrekening, want daar waren in 2017 problemen mee als ik ff zoek op spaargids (mocht dat zo zijn en Hello zou wel aangenomen worden als tegenrekening, dan zou ik die als vaste zichtrekening gebruiken icm Santander).
3. kredietkaart bij Beobank: levert cashback op of m.a.w. die 5€ per jaar kostprijs krijg je in veelvouden terug door ermee te betalen. Je moet geen zichtrekening hebben bij Beobank en als je niet zelf wilt overschrijven is domiciliëring ook mogelijk. Af en toe doen ze ook peterschapsacties waarbij we beiden geld voor krijgen. Ik kan je gerust een seintje geven als ik terug zo'n code heb (meestal in het najaar als ik mij niet vergis).

Argenta is alles gratis inderdaad, maar persoonlijk vind ik deze bank qua IT wel achter lopen (alhoewel ze al mooie inhaalbeweging gedaan hebben). Alleen zie ik meer voordelen in mijn systeem hierboven...

Zelf heb ik deze combinatie van 2 en 3 ook, alleen is punt 1 de gratis Belfius Pulse rekening (hypotheek zit bij Belfius bij mij, vandaar). Dat is in feite ook nog een optie als je er niet mee inzit om een extra zichtrekening te openen.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Vaganza sowieso de aanvraag van zichtrekeningen is simpel en een slapende zichtrekening is minder erg dan slapende spaareekeningen.

Ik ben ook aan het kijken om mijn hoofdbank belfius te maken. Kbc mijn 2de bank en beobank voor kredietkaart waarbij ik bij belfius de gratis rekening neem en bij kbc dus ook alsook bij beobank. Reden is spreiding indien er problemen zijn en alles is gratis.
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben al ongeveer een 6-7 jaar klant bij Keytrade bank. Ik heb hier persoonlijk een rekening (zicht/spaar - gratis) met debet kaart (gratis) en visa kaart (gratis vanaf 12 transacties per jaar).

Ik zit hier ook met een gemeenschappelijke rekening (zicht/spaar - gratis) met 2 debet kaarten (gratis) en 2 visa kaarten (gratis bij 12 transacties). Alles is online te regelen via de website, apps op gsm/tablet. En ik vind de app wel goed werken, itt tot hierboven. De KBC app is inderdaad beter, maar daar betaal je dan ook voor

Eigenlijk ben ik zeer tevreden hierover. Bovenop krijg je ook nog 5 cent per transactie. Dit is na 6-7 jaar zeker 200 euro geweest.

Momenteel loopt er ook een actie dat je (en zowel degene die de link verstuurt) 50 euro gratis krijgt bij het openen van een nieuwe rekening.
Kijk zeker eens naar keytrade en als je een rekening zou openen, mag je altijd mijn referral link gebruiken op pm
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9746
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Ik heb dezelfde zaken als je wenst bij Argenta sinds meer dan 10 jaar. Nog nooit 1 EUR betaald en dat bevalt me wel. Je hangt wat af van de lokale kantoorhouder maar als je in een redelijk stedelijk gebied woont heb je zelfs keuze. Ook onze lening zit bij Argenta.

Ik heb 2 kantoren gehad en de openingsuren waren ook nog te doen voor een mens die gaat werken, ook dat vond ik een pluspunt.

Het enige nadeel is de strakke politiek rond limieten. Dit is anderzijds ook een beveiliging.

Ook op reis heb ik geregeld meegemaakt dat Argenta geen kosten aanrekende voor afhalen van geld, in sommige landen waar je maar een beperkte hoeveelheid tegelijk kan afhalen speelt dat ook mee.

De app wordt ook steeds beter en je kan alles doen wat nodig is.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Ik ben een notoire bankhopper en neem het van me aan: als je de KBC app gewend bent, is elke andere app een downgrade. Zelfs échte internationale "internetbanken" (genre N26 of Bunq) kunnen hier nog een puntje aan zuigen (al was ik wel erg tevreden van N26, ware het niet dat de debet Mastercard niet overal aanvaard werd :( ).

Die app is dan ook precies de enige reden waarom ik momenteel nog KBC gebruik voor mijn dagelijks bankieren, incluis een (prepaid :roll: ) Mastercard. Het is niet gratis, maar imho wel elke cent waard.

De gezinsrekening is bij ING (snert-app) en beleggen die ik via Keytrade (leuk platform, maar inderdaad zeer basic app). Sparen via een spaarrekening levert nergens meer wat op, dus dat nemen we er bij (staat bij ING).
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

blaatpraat schreef:Wat zoek ik?
- Gemeenschappelijke zichtrekening met 2 bankkaarten
- Hieraan gekoppelde creditcard-rekening (bij voorkeur ook met 2 kaarten)
- 2x aparte zichtrekening met 1 kaart
- Spaarboekje voor mijn vrouw en ik
- Spaarboekjes (nu is dit een rekening op onze naam, waarbij de titularis op een bepaalde datum gewijzigd wordt) voor de kindjes
Als je alles bij dezelfde bank neemt, ga je altijd duurder af zijn.

Mijn suggestie -- alles gratis
Gemeenschappelijke zichtrekening met 2 bankkaarten: Belfius Pulse
Creditcard per persoon: Beobank Extra World Mastercard (1% aankoopbedrag terugbetaald)
2 x aparte zichtrekening met 1 kaart: Belfius Pulse
Spaarboekje voor mijn vrouw en ik: kies maar welke bank -> Rabobank, Belfius, ING, KBC, ... op basis van tarieven, bank rating, ...
Spaarboekjes voor de kindjes: kies maar welke bank -> Rabobank, Belfius, ING, KBC, ... op basis van tarieven, bank rating, ...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Voor velen precies een onbekende bank : VDK? Vooral gekend in omgeving Gent, maar heeft ook in andere provincies kantoren.

Wat heeft de KBC bank app dan, dat andere apps niet hebben?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Gewoon een complete app met bijzonder goeie user experience + toegevoegde waarde door zoals bv. geintegreerde modules voor parking tickets, bus/tran tickets, dienstencheques, enz. Het werkt gewoon allemaal zoals je zou verwachten.
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Voor velen precies een onbekende bank : VDK? Vooral gekend in omgeving Gent, maar heeft ook in andere provincies kantoren.

Wat heeft de KBC bank app dan, dat andere apps niet hebben?
- Flow die gewoon logischer ineen zit (vind ik zelf) en vooral minder betuttelend (ik krijg de kriebels van de argenta app)
- Mogelijkheid om je overschrijvingsformulier te scannen, wordt dan ingevuld in de app
- integratie met de lijn / nmbs - dat stuk in de kbc app werkt beter dan de apps van de vervoersmaatschappijen zelf..

Keytrade app is totaal een lachertje (imho), argenta so so, kbc een van de beste die ik tot hiertoe al heb gebruikt.
Deutsche bank was een totale ramp (buitengesmeten), ING heb ik al gezien van de vriendin en vind ik toch niet echt gebruiksvriendelijk (why oh why kan je geen copy-paste doen van een rekeningnummer??)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik snap toch niet wat iedereen hier tegen die Keytrade app heeft? Dat doet toch gewoon wat het moet doen?

- Eenvoudig aanmelden (fingerscan)
- Overschrijvingen
- Scannen van overschrijvingsformulieren en automatisch invullen
- beheer van begunstigden (recent toegevoegd, was nodig)

Dan doen de andere banken met een app waar ik ervaring mee heb/had, AXA en Deutsche Bank, het toch heel wat slechter.

Ik doe het trouwens een beetje zoals Vaganzza

Hoofdrekening: AXA (gekoppeld aan woningkrediet). Gratis start rekening
Werkrekening: Keytrade (yay, 5ct/verrichting)
Spaarrekening: MeDirect
Belegging: Keyplan bij Keytrade
Kredietkaart: VISA + MasterCard bij Beobank
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Maglor schreef:Ik snap toch niet wat iedereen hier tegen die Keytrade app heeft? Dat doet toch gewoon wat het moet doen?

- Eenvoudig aanmelden (fingerscan)
- Overschrijvingen
- Scannen van overschrijvingsformulieren en automatisch invullen
- beheer van begunstigden (recent toegevoegd, was nodig)
Ik heb nooit beweert dat de KeytradeApp slecht is. Maar alleen zeer basic in vgl. met bv. de KBC-apps.
* geen aparte Payconiq/bancontact app nodig om QR codes te scannen.
* Maestro betalingen verschijnen direct in KBC, zelfs in het weekend.
* Integratie met Maaltijd/Ecocheques(niet alle aanbieders).
* directe aankoop trein/bus/bluebike/...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Al die extra dingen moeten wat mij betreft juist niet in de app zitten, want dat maakt die app alleen maar logger en zwaarder. Om een treinbiljet te kopen heb ik geen app nodig, dat kan ik gerust met de pc doen of zelfs in het station zelf (automaten). Idem dito voor bus en andere dingen.

Wat Payconiq/Bancontact betreft : dit is wel een minimum iets dat men in de app mag steken van elke (!) bank : rondom mij heen zie ik veel mensen die dit elke dag gebruiken (veel al in werkverband : één iemand gaat achter de broodjes, en iedereen betaald hem terug via de QR code). Ook in kleinere handelszaken (frituur, groenten/fruitwinkel/...) zie ik dat men vaak dit gebruikt om klanten te laten betalen (bvb op een tablet) zonder dat ze moeten investeren in een echt bancontact bakje.

Eigenlijk ben ik allang blij als ik kan inloggen met fingerprint (ja, ik ben lui), als ik overschrijvingen kan uitvoeren en als ik de stand van mn rekening kan bekijken. Alle andere dingen zijn leuke foefjes. Ik blijf gewoon ergens vasthouden aan het "schoenmaker, blijf bij je leest" principe. Als ik morgen het nodig vind om bus/trein/bluebike (om het voorbeeld van hierboven te gebruiken) aankopen aan te gaan, dan installeer ik wel hun app, wat dan ook weer andere voordelen zal hebben.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Krisken ik vind het juist enorm handig dat ik via kbc mijn treintickets kan kopen, saldo van men dienstencheques kan raadplegen. Echt zalig :)

En echt log is die app niet hoor van kbc.

Daarnaast kan je via de kbc app:
Kredietkaart aanvragen, verzekeringen aanvragen, leningen aanvragen en alles ook digitaal afsluiten. Nieuwe spaarrekening zo gefixed, nieuwe zichtrekening kan je aanvragen etc.
Beleggen, pensioensparen kan je allemaal via de app starten, sommige dingen zijn zelfs exclusief app.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Om te beginnen : alles waar je van sprak (Kredietkaart aanvragen, verzekeringen aanvragen, leningen aanvragen en alles ook digitaal afsluiten. Nieuwe spaarrekening zo gefixed, nieuwe zichtrekening kan je aanvragen etc. Beleggen, pensioensparen kan je allemaal via de app starten, sommige dingen zijn zelfs exclusief app.) zijn prima voor mij, dat zijn immers bankgerelateerde zaken en daar dient zo een app voor. Of sommige dingen exclusief app moeten zijn ga ik mij hier niet uitspreken. Dat doet er weinig aan toe.

Je kan het handig vinden om treintickets te kopen en het saldo van je dienstencheques te raadplegen met de app, maar stel je de vraag of dit nodig is. Ik zou het ook handig vinden mocht mijn bankapp mij de kortste route naar de dichtstbijzijnde winkel, slager en bakker kunnen geven. Een idiote vergelijking, maar je snapt mn punt wel. Niet iedereen reist vaak met de trein of maakt gebruik van dienstencheques. Op die mensen hun smartphone is dat extra MB's dat het in beslag neemt zonder dat die ooit gaan aangesproken worden.

VDK Mobile is 37MB groot, ING 42MB, KBC mobile is net geen 70MB.
Dat bedoel ik dus met overtollige MB's. Er bestaat niet zoiets als een "one app fix it all", en KBC moet dat ook niet proberen uitvinden...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een voordeel van Hello-bank dat nog niet ter sprake is gekomen; 0,50 euro in Vikingpunten per transactie. Max 5 euro per maand.

Ik heb elke maand 5 euro aan Vikingpunten door 20 betalingen te doen met die kaart. Samen met de Vikingpunten die ik krijg via online aankopen bij andere partners is mijn telefoon/data gratis en al een paar jaar zo.
https://mobilevikings.be/nl/viking-deals/

Die Hello-bank promo heeft toch een waarde van 60 euro per jaar.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Een kleine opmerking
Wie al eens een trip boekt , reis.
Kan heden niet buiten Kbc en betalende mastercard om.
Waarom wanneer men via een kbc betaal middel een reis , trip betaald gratis reis annulatie automatisch.
Wanneer men 2 keer per jaar iets boekt is het al gauw voordeliger dan telkens annulatie bij boeking.
Hoe iets dat geld kost soms toch voordelig kan zijn.

Een reis verzekering ( wereldwijd ) + pechbijstand ( europa ) kost me maar 100 € per jaar met eender welk vervoermiddel ( bij ba auto)
Als we dan toch gaan vergelijken
Doe test maar met Europech , pech bijstand , europ assistance en hun polissen.
En annulatie bij boeken reis of trip.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Alles goed gelezen, en besproken met mijn echtgenote.

Wat zal het wellicht worden:
Spaarboek bij Santanders, als ik de trending volg van de laatste jaren, is dit de enige die net de intresten verhoogt in plaats van verlaagd.
En als je geen voorwaarden bij een spaarboekje wenst, zijn ze de hoogste (er zijn er die nog meer geven, maar mits voorwaarden).
En blijkbaar is hun kredietrating hoger dan de Belgische grootbanken, dus dat schept ook wel ergens vertrouwen.

Zichtrekeningen gaan ofwel naar Argenta ofwel naar Keytrade.
Voordeel van Argenta: de creditcard zit ook in het pakket, dus geen meerkost. Al is dit bij Keytrade ook het geval bij 12 (?) transacties per jaar.
Keytrade heb ik nog ergens een account (en bijhorende zichtrekening en kaart), zou ik eens mijn gebruikersnaam terug van moeten opzoeken.

Och, en geen Viking hier, dus die Viking Deals bieden mij niets extra's. :-(
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Keytrade wil gewoon dat je hun Visakaart minstens 12 keer per jaar gebruikt om gratis te blijven. Als je geen transacties doet kunnen ze er niks op verdienen en kost jouw kaart hen geld natuurlijk.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

krisken schreef:
VDK Mobile is 37MB groot, ING 42MB, KBC mobile is net geen 70MB.
Dat bedoel ik dus met overtollige MB's. Er bestaat niet zoiets als een "one app fix it all", en KBC moet dat ook niet proberen uitvinden...
Ik heb:
Monizze 33
De Lijn 34
Keytrade 51
Bancontact 59
NMBS 63
Payconiq standalone 65
Argenta 123
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

De Keytrade app werkt wel niet meer op onze smartphones (geroot, maar zelfs met magisk hide werkt het niet) . Mss toch overstappen naar andere bank (heb ook argenta: werkt ook, belfius en kbc werken ook).
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”