Proximus Pickx

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
geal.roggeman
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jun 2019, 23:08
Bedankt: 1 keer

jollito schreef:
geal.roggeman schreef:
jollito schreef:
geal.roggeman schreef:Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
Van waar heb je deze info? Ze zeggen dit al enkele jaren, maar ik vrees dat ze er nog ver van af zitten...
Ik heb onlangs contact opgenomen met Stevie om dit te vragen en één van hun medewerkers wisten mij te zeggen dat ze momenteel volop bezig zijn met het ontwikkelen van deze app. Ze zeiden ook dat het nog voor dit jaar eventueel ging zijn.

Bedankt hiervoor, maar dat had een Stievie medewerker mij al in 2016 beloofd ook :-)
Hopelijk klopt uw info en hebben we eindelijk een deftige native app in 2019!
Ik hoop dit natuurlijk ook! Momenteel behelp ik mijn eigen door te stream van ofwel vier, vijf, of yelotv maar heb toch liever één centrale applicatie waar alles op kan gebeuren waarbij airplay niet nodig is. Treden soms ook vaak fouten op bij het gebruiken van airplay.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Werkt Pickx bij jullie? Als ik inlog met mijn gegevens van MyProximus krijg ik een error
https://www.proximus.be/pickx/nl
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Werkt perfect :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mij werkt die niet. Via ipad een zwart scherm en als ik aanmeldt op de webpagina krijg ik de naam van een onbekende vrouw te zien als gebruiker. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”