Proximus Pickx

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9746
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Proximus Pickx is een nagelnieuw platform dat tv en web naadloos met elkaar verbindt. Thuis, in je broekzak of in je handtas: Proximus Pickx is er altijd bij. Kijk tv waar en wanneer je wil op je televisiescherm in de app of op het web, en profiteer bovendien van een schat aan nieuws, dossiers en wedstrijden. Van harte welkom!

Proximus Pickx is een gloednieuw platform dat tv en web naadloos met elkaar verbindt. Thuis, in je broekzak of in je handtas: Proximus Pickx is er altijd bij. Kijk tv waar en wanneer je wil op je televisiescherm, in de app* of op het web*.

Op Proximus Pickx kan je naast tv-kijken dus ook surfen naar alles wat jij leuk vindt. Denk maar aan je mailbox en de vele interessante artikels, exclusieve video’s en wedstrijden.

Televisie kijken op Proximus Pickx: een fluitje van een cent

Waar het bij Proximus Pickx allemaal om draait is de naadloze tv-ervaring. Ben je TV-klant van Proximus, dan krijg je zowel op tv, het web als op de nieuwe Proximus Pickx-app dezelfde kijkervaring voorgeschoteld. Proximus Pickx wordt als het ware de tv naar jouw goesting.

Het nieuwe tv-menu op de startpagina toont je altijd wat er nu bezig is op tv én je kan meteen ook kijken! Zin in iets anders? Laat je gidsen doorheen de programma’s waaraan je begonnen bent… of die je misschien wel zullen bevallen. Zoek je iets specifieks? Navigeer per categorie en vind alle gelijkaardige programma’s in één oogopslag terug, live of op aanvraag. Geniet van een avondje film of zet je tanden in een nieuwe serie!

Naast de tv-gids heb je ook permanent toegang tot je eigen opnames in de rubriek ‘Mijn video’s’. Ook je tv-opties of extra abonnementen zijn voortaan beschikbaar via de website. Handig, toch?!

Plande jij jouw tv-avond graag aan de hand van de online tv-gids op Skynet.be of op Proximustv.be? Geen nood, die is ook beschikbaar op de website van Proximus Pickx: klik helemaal bovenaan op de knop ‘Tv-gids’. Makkelijker kan haast niet!

De online tv-gids van Proximus Pickx heeft meer dan 80 zenders. Je kan ze stuk voor stuk live bekijken of via TV Replay*. Bovendien zie je erg gemakkelijk wat er in primetime zoal te beleven valt én vind je met de handige zoekfunctie snel een zender terug. En natuurlijk kan je je opnames ook via de website inplannen*.

Artikels en wedstrijden: lees maar lekker door en speel zeker mee

Op de website van Pickx vind je dagelijks nieuwe artikels en dossiers over tv, films, series, showbizz, muziek, sport en ook het meest recente binnenlandse en buitenlandse nieuws. Dat vind je op Proximuspickx.be eveneens terug op de startpagina en gerangschikt in duidelijke categorieën.

Ga naar de homepagina of klik op de categorie van je keuze:

Festivals
Films
Series
Tv-programma's
Sport
Docu & magazine
Kids
Muziek
Nieuws
Entertainment
en je vindt er onder meer alle artikels, dossiers en online video’s terug.

www.proximuspickx.be
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Als ik het goed las op verschillende websites waaronder deze van Proximus, dan moet je wel TV klant zijn.
Zodus je geraakt er niet voorbij zonder effectief een DSL te hebben liggen van Px thuis?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Ik zie eigenlijk niks dan gewoon Proximus TV... of ik snap het nieuwe weer gewoon niet :lol:
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

tien schreef:Ik zie eigenlijk niks dan gewoon Proximus TV... of ik snap het nieuwe weer gewoon niet :lol:
Kom zeg niet onnozel doen. Dit is niet gewoon Proximus TV, dit is een totaal nieuwe website, apps en voor veel mensen met proximus een leuke toegevoegde waarde. Leuk dat mensen nu ook kunnen genieten van Proximus TV op hun tablet, chrome cast, smartphone, etc...

Mooi antwoord op Yelo Play / Telenet TV!

Ik zie ook dat ze een nieuw abonnement hebben EPIC COMBO dat eigenlijk het antwoord is op Yugo.
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Nog geen TV klant bij Proximus?
Abonneer u op een van de Proximus packs om te genieten van de Pickx-ervaring.
We zien elkaar op en www.proximuspickx.be, leuke verrassingen wachten op jou.
Kan dus inderdaad niet stand-alone.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

500: Internal server error

Ik kan al maanden niet meer naar Proximus TV kijken op de website (Chrome, Firefox, Windows 10)
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Dus de bomma neemt ProxTV en ik kan met haar login op mijn smartphone ook TV kijken
Geniaal :beerchug:
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Dat kon je toch al langer met de proximus TV app of proximustv.be, tot op 5 toestellen tegelijk.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

...en met Netflix :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

amedeeus schreef:
tien schreef:Ik zie eigenlijk niks dan gewoon Proximus TV... of ik snap het nieuwe weer gewoon niet :lol:
Kom zeg niet onnozel doen. Dit is niet gewoon Proximus TV, dit is een totaal nieuwe website, apps en voor veel mensen met proximus een leuke toegevoegde waarde. Leuk dat mensen nu ook kunnen genieten van Proximus TV op hun tablet, chrome cast, smartphone, etc...
Ik snap het ook nog niet wat je met Pickx méér kan doen dan wat je nu ook al kan met de Proximus TV app?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Zou dit niet in combinatie zijn met hun AndroidTV decoder waar ik hier op het forum over las? Wel mooi dat ze innoveren!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

philippe_d schreef: Ik snap het ook nog niet wat je met Pickx méér kan doen dan wat je nu ook al kan met de Proximus TV app?
Naast ProximusTV zit de Skynet website hierin geïntegreerd. Wedstrijden, nieuws en sport artikelen zijn ook te lezen op Pickx.
Ook de festival video's zitten verwerkt op de site. Eigenlijk vind ik het zo slecht nog niet om dat op 1 plek te vinden :-)

Skynet zelf verdwijnt tegen 1 juli.

Edit: de TV apps zijn ook hernoemd naar Pickx.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Ik lees vooral dat dit een platform zal worden voor gepersonaliseerde reclame. Maar dan een stap verder dan bij de pauze schermen bij Telenet. Deze reclame ook bewust gaan uitbuiten en verkopen. Een eerste premature stap naar een Belgische Facebook / Google. Om daar reclame inkomsten van af te snoepen.

Voorwaarde zal natuurlijk zijn dat de verschillende partijen nog overeen zullen moeten komen. Tegen dat dat het geval zal zijn, zullen we als belastingbetaler al tien keer Madame Leroy haar uittredingsvergoeding mogen afdokken.

Het lijkt onwerkelijk dat een staatsbedrijf als Proximus zich zo gaat richten op reclame en deze personaliseren en uitbuiten. Nu nog een lijn leggen met de belastingsdienst/pensioendienst/alle overheidsdiensten en we leven in China 3.0
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Muziekbos, je vergeet dat Telenet dit al jaren doet.

Lees dit eens: https://www.sbsbelgium.be/adverteren/sbs-smart-ad

De kans zit er dik in dat Proximus op dezelfde manier gaat werken.

Edit: ik denk dat het advertentie gebeuren beter in dit topic wordt besproken :wink:
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Leuk voor de mensen die het gebruiken, maar hoe veel zijn er eigenlijk die dat doen?
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

konda schreef:Leuk voor de mensen die het gebruiken, maar hoe veel zijn er eigenlijk die dat doen?
Als iedereen zo denkt kun je beter stoppen met innoveren... want je weet nooit zeker op voorrand hoeveel mensen dit gaan gebruiken.
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Euh, normaal gezien doe je eerst een markt onderzoek voor je capitaal in zo iets dumpt.

Ik ken letterlijk niemand die meer doet dan de basis als in tv kijken en uitgesteld kijken. Een hand vol die al eens een filmpje buiten het abbo bestelden.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Op de trein wordt er toch veel tv gekeken
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Amper een dag nadat Proximus zijn nieuwe tv-platform met veel poeha aan de buitenwereld had voorgesteld, hebben de vier belangrijkste Belgische zenders een bom gelegd onder dat ambitieuze project. De televisiezenders nemen het niet dat de telecomgroep haar televisieaanbod grondig moderniseert zonder dat ze daar vooraf hun fiat voor hebben gegeven.

Bron: https://www.tijd.be/ondernemen/ict/tv-z ... 36780.html
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

De tijd van lineair kijken is voorbij. De tijd dat zenders u programmeren (u verplichten te kijken wanneer het HEN uitkomt) is ook voorbij sinds de VCR.

Waar het uiteindelijk om gaat is dat zenders niet zo happy zijn met de manier waarop de klant het consumeert.

Lineaire mainstream TV is ten dode opgeschreven. Ik ben al sinds dag 1 cable cutter.

Uiteraard is de oude garde van de MSM in zijn gat gebeten. Maar de vooruitgang is niet te stoppen.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Sinds gisteren is de Proximus app geupdate op m'n iPad, maar blijkbaar geen optie om te streamen via Chromecast/Apple TV.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9746
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Blijkbaar zijn de zenders ook niet tevreden omdat Proximus nog geen akkoord heeft voor de app:

Tv-zenders verklaren Proximus de oorlog
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1372
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 114 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik begrijp niet waarom de zenders tegen zijn.
Via proxilustv kan je ook al naar die zenders kijken.
Of je dat nu via de decoder doet of via een app, maakt toch niet echt uit.

Misschien zijn de zenders bang dat men nu beter kan kiezen wat men wil zien, zodat men merkt dat er eigenlijk geen bal op v is. Triestig is het. Gisteren zag ik indiana jones ergens in de tv gids. Jongens dat is een film van 25 jaar geleden.
Iets moderner graag.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

wied schrijft in een ander draadje: ...data-miners moeten eerst wel gevoed worden door de kabel-en koperdraadboeren! Onze monopolisten zitten weer op een goud-ader misschien, hun ¨stomme pijp¨ wordt mogelijk het nieuwe verdienmodel...

Dat is DE reden voor hun (lees zenders) verontwaardiging!
Trouwens, geen reactie voorlopig van Telenet/SBS :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

Er wordt geschreven van "dat Proximus nog geen deal heeft met de zenders".
Welke deal hebben de zenders precies nodig?
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

warpozio2 schreef:Er wordt geschreven van "dat Proximus nog geen deal heeft met de zenders".
Welke deal hebben de zenders precies nodig?
Als proximus gepersonaliseerde reclame wil mogelijk maken, dan moet er in theorie een wisselwerking zijn. Proximus moet data aanleveren over welke klant het gaat, en de zender moet die speficieke reclame pushen ifv zijn contracten met adverteerders. Het ziet ernaar uit dat Proximus een kar heeft gebouwd, maar dat de paarden nog niet klaar zijn.

Maar dan nog. "Zenders" zijn tradtioneel een soort "man in the middle" die content en advertenties koppelen aan gebruikers. Die rol verdwijnt. Je kan perfect een scenario bedenken waar Proximus die reclame pusht, en dus ook de inkomsten ervan int. Of waar gebruikers betalen om géén reclame te zien (Netflix, Spotify,...). Waarom zouden productiehuizen de omweg maken via een zender, als ze evengoed kunnen aanleveren aan Proximus of aan gelijk wie die hen deftig betaalt voor hun content? Waarom zouden adverteerders betalen voor advertentieruimte die als een bommentapijt werkt en bij veel gebruikers als negatief wordt ervaren, als ze evengoed en goedkoper via gepersonaliseerde reclame en social media een precisiebombardement kunnen uitvoeren?

Zoals de zenders momenteel omgaan met de digitalisering ziet het ernaar uit dat we een aantal kleine Kodakjes in wording hebben. Ze omarmen volop het digitale, maar alleen op voorwaarde dat het past hun traditioneel winstmodel.
Laatst gewijzigd door jutuiz 15 jun 2019, 14:47, in totaal 2 gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

jutuiz schrijft: ...dat Proximus een kar heeft gebouwd, maar dat de paarden nog niet klaar zijn...

Ik denk dat het een kar met ingebouwde motor wordt :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

warpozio2 schreef:Er wordt geschreven van "dat Proximus nog geen deal heeft met de zenders".
Welke deal hebben de zenders precies nodig?
Ik denk dat we hier het "project rond gepersonaliseerde reclame" verwarren met Pickx.

Wat de zenders niet leuk vinden in de nieuwe Pickx Interface, is de manier waarop de content gepresenteerd wordt: de "Netflix" layout per categorie en gepersonaliseerd, in plaats van "per zender" (zoals Stievie).
Op die manier kijken de gebruikers niet meer naar een zender, maar naar een programma ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

philippe_d schreef:
warpozio2 schreef: Ik denk dat we hier het "project rond gepersonaliseerde reclame" verwarren met Pickx. Wat de zenders niet leuk vinden in de nieuwe Pickx Interface, is de manier waarop de content gepresenteerd wordt: de "Netflix" layout per categorie en gepersonaliseerd, in plaats van "per zender" (zoals Stievie). Op die manier kijken de gebruikers niet meer naar een zender, maar naar een programma ...
Ja en nee.

Een zender doet nog zo zijn best om een eigen huisstijl te maken, en een eigen ecosysteem te ontwikkelen. De zender als je "familie" of je "thuis". Naargelang je goesting. Als het VTM nieuws bijvoorbeeld voor 15% van de zendtijd (geen wetenschappelijke studie, 't is een gok) over de eigen programma's gaat, dus de programma's die volgen nà dat nieuws (en dan nog eens 35% over voetbal, maar da's offtopic). Ja... hoe relevant is dat nieuws dan nog als media-consument? Als je over dat alles nog eens een schil giet met het blauw van Proximus, dan kleurt VTM onze dag niet meer. Maar wel Proximus.

Hoe dan ook. Als "zenders" geen langzame dood willen sterven zal de uitdaging zijn om de seriële kijker zolang mogelijk te bedienen zonder veel middelen en tegelijk de nieuwe kijker tegemoet te komen met goede lokale content die "op een manier" bij de kijker zal geraken.

Niet vergeten dat Proximus ook de vlucht vooruit moet nemen.. Straks komt 5G eraan. En dan nog Musk met zijn satelieten-internet. Hun verdienmodel zou er binnen enkele jaren ook wel eens helemaal anders kunnen uitzien.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik vrees dat gebruikers inderdaad naar een programma uitkijken, en de zender bijgevolg irrelevant wordt. Voorbeelden zoals Bhaalu, Netflix, e.a. hebben Proximus hierbij duidelijk geinspireerd...
En ja, 5G komt eraan, maar 4,5G (Medialaan, Orange) is dadelijk een feit ook!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9746
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Het principe van kijken naar WAT je wil WANNEER je wil is er en zal enkel groeien. De reflex om dit tegen te houden of vertragen zal enkel tijdverlies blijken. De zenders zullen zich moeten aanpassen aan de nieuwe realiteit en wensen van de markt of verdwijnen. Stilstaan is achteruitgaan, zoiets.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

warpozio2 schreef:Er wordt geschreven van "dat Proximus nog geen deal heeft met de zenders".
Welke deal hebben de zenders precies nodig?
Tja, Proximus wil het product van de zenders in een ander kleedje gieten, om zichzelf in een mooi daglicht te zetten. Ik begrijp dat de Zenders dan ook wat eisen mogen stellen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Dizzy

Zo is dat! Chernobyl bij TN, en de Handmaid`s Tale bij PX. Dat zijn programma`s die mensen willen zien!

@fred

Nee, de zenders zullen ditmaal moeten betalen voor data-feedback. Dat heeft helemaal niks met een ander kleedje te maken :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
gedeco
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 sep 2005, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Ik denk dat er nog een invalshoek is: Reclameinkomsten.
Vroeger kwamen die integraal toe aan de zender, maar met de komst van gepersonaliseerde reclame zal proximus hier ook een graantje meepikken en zo de inkomsten van de zenders afkalven. Of dacht je dat men dit gewoon uit menslievendheid aanbied?
Welke invloed dit geeft op de prijs van het abonnement is alsnog onduidelijk. Nu betaalt men de zenders om hun content aan te bieden.
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
geal.roggeman
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jun 2019, 23:08
Bedankt: 1 keer

Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

geal.roggeman schreef:Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
Van waar heb je deze info? Ze zeggen dit al enkele jaren, maar ik vrees dat ze er nog ver van af zitten...
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

geal.roggeman schreef:Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
En hopelijk een android TV app.
geal.roggeman
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jun 2019, 23:08
Bedankt: 1 keer

jollito schreef:
geal.roggeman schreef:Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
Van waar heb je deze info? Ze zeggen dit al enkele jaren, maar ik vrees dat ze er nog ver van af zitten...
Ik heb onlangs contact opgenomen met Stevie om dit te vragen en één van hun medewerkers wisten mij te zeggen dat ze momenteel volop bezig zijn met het ontwikkelen van deze app. Ze zeiden ook dat het nog voor dit jaar eventueel ging zijn.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

geal.roggeman schreef:
jollito schreef:
geal.roggeman schreef:Blijkbaar zou Stevie werken aan een apple tv app waardoor we via Apple tv, tv kunnen kijken. Dit zou blijkbaar op de planning van dit jaar staan.

Verder nog iemand een goeie app voor tv te zien op de apple tv?
Van waar heb je deze info? Ze zeggen dit al enkele jaren, maar ik vrees dat ze er nog ver van af zitten...
Ik heb onlangs contact opgenomen met Stevie om dit te vragen en één van hun medewerkers wisten mij te zeggen dat ze momenteel volop bezig zijn met het ontwikkelen van deze app. Ze zeiden ook dat het nog voor dit jaar eventueel ging zijn.

Bedankt hiervoor, maar dat had een Stievie medewerker mij al in 2016 beloofd ook :-)
Hopelijk klopt uw info en hebben we eindelijk een deftige native app in 2019!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ze zouden wel erg stom zijn om ditmaal geen tandje bij te steken! PX en TN hebben de maskers laten vallen en komen met een duidelijk (eigen) aanbod inzake VOD. De tandem Medialaan/Orange kan niet meer achterblijven indien zij een derde speler van formaat willen worden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”