Telenet verhoogt prijzen vanaf 4 augustus

Nieuws omtrent telecommunicatie
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Vanaf 4 augustus 2019 passen we de prijzen van onze abonnementen aan. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, digitale en analoge TV, mobiele en vaste telefonie.

Die worden verhoogd met 1,87%.

Bron: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/

En in mindere mate: https://press.telenet.be/telenet-inform ... tie-242159
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Zou dit willen zeggen dat op bv. Fiber 100 de permanente korting van €10/maand wordt stopgezet?

Internet Fiber 100 – permanent €10/maand korting

€10 korting per maand op de prijs van €51,5 van Internet Fiber 100 tot een eventuele prijswijziging. Geldig voor nieuwe klanten en bestaande klanten die upgraden/downgraden naar een Internet Fiber 100. Ook geldig voor bestaande klanten die een Internet Fiber 100 abonnement hebben en op 22/10/18 reeds van de tijdelijke €10 korting/maand gedurende 12 maanden genoten. Deze korting geldt al dan niet gecombineerd met Telenet TV of Freephone Europe. Prijzen incl. BTW.

Aanbod niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat ze de limieten weer eens wat opschroeven. 50 euro voor 100 mbit met 200 GB limiet is gewoon niet interessant.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Het excuus zal wel weer "indexatie" zijn, hoewel iedereen weet dat het onzin is.
Andere providers (Scarlet, EDPnet, Orange) doen het niet en op de totale kost zal de prijs van de tomaten toch niet zo veel invloed hebben op de kosten bij Telenet, wel?

De prijsverhogingen bij Telenet en Proximus gebeuren niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan.
De Belg laat zich gewoon graag overfactureren :).
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

marzman schreef:50 euro voor 100 mbit met 200 GB limiet is gewoon niet interessant.
34,95 euro voor 100 mbit zonder limiet is het interessantste aanbod: https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html

heist_175 schreef:Het excuus zal wel weer "indexatie" zijn, hoewel iedereen weet dat het onzin is.
Het is meer dan onzin, het is puur bedrog!

Dit is wat Telenet aan haar aandeelhouders vertelt:
Voor het jaar afgesloten op 31 december, 2018 bedroegen Telenets totale bedrijfskosten €1.935,3 miljoen, een daling met 7% tegenover
het jaar afgesloten op 31 december 2017, toen de totale kosten €2.080,7 miljoen bedroegen.
bron: Telenet Jaarverslag 2018
Laatst gewijzigd door raf1 03 jun 2019, 17:18, in totaal 4 gewijzigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 03 jun 2019, 17:14, in totaal 1 gewijzigd.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Voor mij is epic combo nu in feite het beste in mijn geval.

35 euro voor edpnet + nog mobiel abbonement en wat tv en ik kom al duurder uit qua verbruik.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

liegebeestig schreef:Was er niet iemand die via een reseller nog extra korting had bij EDPNet?
Geen extra (maandelijkse) korting, toch niet dat ik weet.
Wel "inbegrepen extra's".

Met het ter ziele gaan van Dommel weet ik niet of ze bij EDP marge/tijd/moeite willen steken in extra klantenwerving?
Voor het Orange aanbod - internet)only moet nog gelanceerd worden dacht ik - is dit alvast muziek in de oren! Ze maakten er recent ook een USP van: geen jaarlijkse prijsverhogingen.

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/or ... 1559575252
De CEO van Orange België wil dit jaar een sterk concurrerend broadband-only lanceren en belooft dit jaar geen prijsverhogingen door te voeren. Al zegt de operator er meteen bij dat ze niet de goedkoopste op de markt zal zijn.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Geef ze ne vinger en ze pakken u hele arm ondertussen.
Ik ben nog geen maand wiggo s 3Gb voor 83€ , direct een prijsverhoging 1.55€

bende corrupte bandieten
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

jah kwaliteit heeft zijn prijs. Ik heb hier al alles gehad die op de markt is en telenet is gewoon het beste.
Enja je zal wel eens ontevreden klanten hebben, iedere provider meer zelfs iedere zelfstandige zal wel ontevreden klanten hebben.
Ik hoor al zeggen de andere gaan niet omhoog, dat klopt misschien, maar met rommel dommel hebben we gezien tot wat dit kan leiden.
Orange gaat ook niet omhoog, jah ze hebben niks is niet moeilijk zelfs iets die gratis is VRT of VTM nieuws opvragen gaat niet. :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja, maar ze hebben wel een digicorder die betere beeldkwaliteit heeft (de nieuwe 4K telenet digicorder wel nog niet gezien :-D ), en mijn VU+ 4K sat/dvb-c decoder buiten beschouwing gelaten :-D . Beter datanetwerk.

Ook tv kijken via app. dubbele data. Tja, geen hotspots (werkt vele keren niet, gebruik die van mijn vader)

79 € en onbeperkt bellen via gsm en 8 GB data, niet slecht vind ik qua prijs (als je het nodig hebt)

Soit, ik geen Orange klant meer (dus niet bevooroordeeld).
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

proximusboyke schreef:jah kwaliteit heeft zijn prijs. Ik heb hier al alles gehad die op de markt is en telenet is gewoon het beste.
Enja je zal wel eens ontevreden klanten hebben, iedere provider meer zelfs iedere zelfstandige zal wel ontevreden klanten hebben.
Ik hoor al zeggen de andere gaan niet omhoog, dat klopt misschien, maar met rommel dommel hebben we gezien tot wat dit kan leiden.
Orange gaat ook niet omhoog, jah ze hebben niks is niet moeilijk zelfs iets die gratis is VRT of VTM nieuws opvragen gaat niet. :-D
En fanboy waar is de snelheidsverhoging waar jij al een jaar over schrijft? Voor 2019, 1gbit is het niet geworden, en voor 1 juni ook niet.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

proximusboyke schreef:jah kwaliteit heeft zijn prijs. Ik heb hier al alles gehad die op de markt is en telenet is gewoon het beste.
Telenet zal blij zijn dat er zo'n die-hard fans zijn.
Telenet is gewoon een ISP hé, met wat toeters en bellen eraan om de meerprijs te "verantwoorden".
Als jij het oké vindt dat de prijs elk jaar omhoog gaat, prima. Ik vind dat niet normaal.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Om even te vergelijken
Whoppa 2014: € 72,95
WIGO Home 2019: € 84,55
Dit voor een zo goed als identiek product!

Ook ging er 1 Gbit internet zijn tegen begin 2019! Dit is er ook nog niet!

Wie nu niet overstapt, doet het volgens mij nooit.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Ik heb medelijden met de telenet klanten :P

Flybox Orange Internet: 15 euro per maand
Tv Vlaanderen: 170 euro / jaar

wedden dat telenet 100x duurder is? :beerchug:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

EDPnet: €35 -> €420 per jaar
aangevuld met VRT mochten hun duidingsprogramma's wat minder infantiel zijn
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Vreemd dat proximus nu goedkoper is voor mij dan edpnet + mobiel en wat tv achtige toestanden :wink:
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Neen zal niet gebeuren. Je blijft 41.50€ betalen vanaf augustus komt er 1.87% bij. Heb ervoor naar Telenet gebeld.

simon1991 schreef:Zou dit willen zeggen dat op bv. Fiber 100 de permanente korting van €10/maand wordt stopgezet?

Internet Fiber 100 – permanent €10/maand korting

€10 korting per maand op de prijs van €51,5 van Internet Fiber 100 tot een eventuele prijswijziging. Geldig voor nieuwe klanten en bestaande klanten die upgraden/downgraden naar een Internet Fiber 100. Ook geldig voor bestaande klanten die een Internet Fiber 100 abonnement hebben en op 22/10/18 reeds van de tijdelijke €10 korting/maand gedurende 12 maanden genoten. Deze korting geldt al dan niet gecombineerd met Telenet TV of Freephone Europe. Prijzen incl. BTW.

Aanbod niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Na vorige prijsverhoging heeft Telenet toch wel een redelijk aantal klanten verloren,en toen was er Orange nog niet,ik ben wel benieuwd wat dit nu zal geven.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

fluppie schreef:Na vorige prijsverhoging heeft Telenet toch wel een redelijk aantal klanten verloren,en toen was er Orange nog niet,ik ben wel benieuwd wat dit nu zal geven.
Zij ook waarschijnlijk, het is altijd een experiment he, hoe ver kunnen we gaan. De actie met de onnodige verlegging van de facturatiedata was dus achteraf bekeken een manier om het getalletje op de factuur al wat hoger te krijgen. Wie nu in augustus de prijsverhoging met dat getalletje achteloos vergelijkt, denkt in het beste geval (voor telenet) dat de prijs gezakt is. In het slechtste geval herinneren ze zich gewoon dat de juni-factuur een nuloperatie was en vergeven ze het Telenet, samen met alle andere evil zonden van dat bedrijf. Wat een graaierig en ethisch compleet losgeslagen bedrijf is me dat geworden.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 03 jun 2019, 21:43, in totaal 1 gewijzigd.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

proximusboyke schreef:jah kwaliteit heeft zijn prijs. Ik heb hier al alles gehad die op de markt is en telenet is gewoon het beste.
Effe melden aan Telenet dat ze voor u de prijs mogen laten stijgen tot 1000 euro per maand. Geen probleem dus ... voor het beste trek je zonder verpinken je portemonnee open. :beerchug: :banana: :bdaysmile:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ben geen fanboy. Is gewoon realiteit. Ik heb 1 jaar orange gehad gsm en internet uitstekend. TV niks opvragen 3 decoders die elk 2 a 3x per week vastliepen. Dat deed me echt denken aan de eerste digicorders van telenet.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

ToMiKoN schreef:Om even te vergelijken
Whoppa 2014: € 72,95
WIGO Home 2019: € 84,55
Als we de officiële huurindex zouden volgen (wat best een correcte benadering is) komen we op...

78.79 EUR = 72.95 EUR * 130.98 / 121.27

Telenet doet het niet slecht dus met een stijging die dubbel zo hoog ligt. Ik denk niet dat veel mensen het in hun loon zien... eigenlijk best grappig dus, TN zorgt voor zichzelf met deze stijging welke ook weer voor extra inflatie zorgt.
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

ik ben al 2 jaar weg bij telenet , 1ste jaar had ik proximus genomen en ze hadden mij beloofd mijn kabels van onder de grond te vervangen en daarna nog eens te testen of ik traag internet had. Als dat zo was moest ik hun niks betalen dus ben er akkoord mee gegaan en geen spijt gehad !
Nu weet ik dat ik ADSL eindelijk kan nemen en van telenet weg kan :banana: De jaar daarna wel EDP net genome omdat ze duidelijk goedkoper zijn maar anders qua service van proximus ben ik content geweest. Mensen moeten gewoon masaal durven overstappen en eventueel durve vragen hoe oud hun ADSL kabel onder de grond is of dat mss de oorzaak niet kan zijn dat ze geen adsl kunne nemen zoals mijn geval.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

simon1991 schreef:Zou dit willen zeggen dat op bv. Fiber 100 de permanente korting van €10/maand wordt stopgezet?

Internet Fiber 100 – permanent €10/maand korting

€10 korting per maand op de prijs van €51,5 van Internet Fiber 100 tot een eventuele prijswijziging. Geldig voor nieuwe klanten en bestaande klanten die upgraden/downgraden naar een Internet Fiber 100. Ook geldig voor bestaande klanten die een Internet Fiber 100 abonnement hebben en op 22/10/18 reeds van de tijdelijke €10 korting/maand gedurende 12 maanden genoten. Deze korting geldt al dan niet gecombineerd met Telenet TV of Freephone Europe. Prijzen incl. BTW.

Aanbod niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
Valt wel op dat de 200 mbit en korting niet vermeld worden.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Hoe bedoel je? Staat toch op de site: https://www2.telenet.be/nl/producten/in ... nnementen/

"Internet Fiber 200 – permanent €20/maand korting

€20 korting per maand op de prijs van €74 van Internet Fiber 200 tot een eventuele prijswijziging."



En hier: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/

"Er is GEEN prijsaanpassing voor…
Internet Fiber 200
Prijs volgens verbruik
Play, Play More, Play Sports, Play Sports Dagpas
Buiten bundel tarieven voor vaste en mobiele telefonie"
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Men kan de rekening voor iemand anders niet maken,alle Telenet klanten die ik ken betalen meer/veel meer dan 100€ p/m,maar ja,alles hangt af van je inkomen,en het geld waar je per maand mee toe moet komen.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Blijkbaar komen ze met business fibernet 100.
https://www2.telenet.be/nl/business/nieuweprijzen/
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

fluppie schreef:Men kan de rekening voor iemand anders niet maken,alle Telenet klanten die ik ken betalen meer/veel meer dan 100€ p/m,maar ja,alles hangt af van je inkomen,en het geld waar je per maand mee toe moet komen.
Inkomen heeft er maar zijdelinks mee te maken.
Ik ken sukkelaars met een OLED tv van 65" en ingenieurs met een jaarsalaris van meer dan €80K die een Scarlet VDSL lijntje hebben.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

:P
ddd schreef:Hoe bedoel je? Staat toch op de site: https://www2.telenet.be/nl/producten/in ... nnementen/

"Internet Fiber 200 – permanent €20/maand korting

€20 korting per maand op de prijs van €74 van Internet Fiber 200 tot een eventuele prijswijziging."



En hier: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/

"Er is GEEN prijsaanpassing voor…
Internet Fiber 200
Prijs volgens verbruik
Play, Play More, Play Sports, Play Sports Dagpas
Buiten bundel tarieven voor vaste en mobiele telefonie"
Dan wordt die fiber 100 toch nog minder interessant? Maar 50 GB meer als basic internet en 3 euro verschil met de fiber 200.
snarie
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 maa 2003, 19:57
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Als indexeren zo een drama is, waarom stoppen we de indexering van de lonen dan niet? Is al iemand gaan klagen bij zijn baas omdat zijn loon wordt geïndexeerd? Nochtans is het ene het gevolg van het andere.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Geloof jij in sprookjes ofzo?
> Er zijn massa's diensten en producten die enkel maar goedkoper worden, of beter voor dezelfde prijs.
> Er zijn ISP's die blijkbaar geen last hebben van jaarlijkse prijsverhogingskoorts: EDPnet, Scarlet
Dus nee, het ene is niet gelinkt aan het andere.

Kijk ook eens naar het bericht van raf1 hierboven: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=789098#p789098
deman3417
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

Ik snap niet dat Telenet klanten niet massaal overstappen op Orange.
Die impact is toch minimaal?
Zolang de Vlaming dit van de Amerikaan blijft slikken, waarom zouden ze het niet doen.
Hoe zou je zelf zijn.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

deman3417 schreef:Ik snap niet dat Telenet klanten niet massaal overstappen op Orange.
Die impact is toch minimaal?
Zolang de Vlaming dit van de Amerikaan blijft slikken, waarom zouden ze het niet doen.
Hoe zou je zelf zijn.
Ik ben geen Vlaming, maar mijn reden is dat ik alleen internet afneem bij Telenet en bij Orange kan dit (nog) niet. EDPNet geeft dan weer een voorspelling van 16mbit als maximale snelheid, dus dat is ook niet echt een alternatief.

Ik ben benieuwd naar de internet only's van Orange en of Telenet daar nog op gaat reageren.

De impact is verder inderdaad minimaal want ik gebruik verder niks van Telenet, geen gsm, geen tv, geen e-mail waar ik aan vast zit.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3934
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

deman3417 schreef:Ik snap niet dat Telenet klanten niet massaal overstappen op Orange.
Die impact is toch minimaal?
Zolang de Vlaming dit van de Amerikaan blijft slikken, waarom zouden ze het niet doen.
Hoe zou je zelf zijn.

Bij vorige prijsverhoging van Telenet packs was Orange nog niet aanwezig,daarmee waren de alternatieven niet zo gemakkelijk,toch zijn er nog heel wat mensen overgestapt.Nu is Orange er wel,en het valt nog af te wachten wat het nu zal geven,als men overstapt in grote getallen zal dit zeker bekend geraken.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

deman3417 schreef:Ik snap niet dat Telenet klanten niet massaal overstappen op Orange.
Die impact is toch minimaal?
Zolang de Vlaming dit van de Amerikaan blijft slikken, waarom zouden ze het niet doen.
Hoe zou je zelf zijn.
Ik ben paar weken geleden overgestapt van orange naar Telenet, omdat ik teveel problemen had met internet en TV en ook nog omdat ik goedkoper uitkom nu bij Telenet dan als bij orange zou gebleven zijn ( 4 X Gsm onbeperkt bellen, internet , TV ,vaste lijn) ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Omdat orange in mijn geval duurder uitkomt, voor minder.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1372
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 114 keer
Recent bedankt: 5 keer

Betaal nu 46€ voor proximus fiber to home 100/10 met proximus tv. Vind dat meer dan voldoende duur.
70/80/90 of 100€ is echt een no go, hier.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar is het sop echt de kolen waard? (Of hoe ging dat spreekwoord?) .

Wil zeker niet de rekening van iemand anders maken, maar 4x gsm onbeperkt bellen + vaste lijn? Ik zou je rekening niet willen betalen :eek: :? :lol: :lol: :wink: :wink:
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

4x gsm onbeperkt bellen + vaste lijn? Ik zou je rekening niet willen betalen
Een zakenman, kan niet anders.... :-D
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”