Extender gsm signaal

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 494
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Iemand die meer weet over het feit dat Telenet heb extenders meer geeft aan de klanten en er zelfs geen meer hebben.

Dit werd me gemeld door een telenet medewerker aan de telefoon, ze zouden blijkbaar binnenkort de modem hiervoor gebruiken.

Kan dit ?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1605
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 149 keer

De modem kan alleen gebruikt worden voor Voip bellen via wifi, niet als mobiel signaal versterker.
Lukada
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 mei 2019, 11:23
Bedankt: 1 keer

Modem met ingebouwde mce is zeker mogelijk,

maar op de zakelijke markt gaan ze daar toch nog steeds vrijstaande mce’s moeten aanbieden hoor
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

Zover ik weet bestaat het ding nog en verkopen ze hem nog steeds aan 140 euro in de Telenet winkels. Er is wel een tijd (6 maanden?) een stockbreuk geweest, gelijktijdig met de lancering van de gratis wifiboosters.

Gratis in bruikleen geven bij slecht bereik gebeurd nog zelden sinds ze inzetten op VoWifi en op VoLTE zover ik hem mogen ervaren.

Edit: Oei, topic omhoog geschopt. Aangezien het in mijn ogen nog steeds iets toevoegt voor de verdwaalde googelaar laat ik het maar staan.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”