Easy Internet@Home: snelheid tegenwoordig?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zat overlaatst weer te kijken naar Easy Internet @ Home. Op de website van Orange wordt geadverteerd met 'tot 225 Mbps downloadsnelheid' gezien het product nu 4G+ heeft.

De mensen die het product hebben, hoe dicht komen jullie hierbij anno 2019 en wat is de uploadsnelheid? Is de upload sterk gecapped?

De laatste speedtests die ik hier zag voorbij komen vorig jaar hadden iets van een 20 mbps down en 20 mbps up, niet bijzonder :?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat zijn plaatsen waar 4G+ aanwezig is. En die is er bijlange niet overal. Om die snelheden te halen moet je al naast een antenne zitten en niemand in de buurt. Hier in kuurne bvb op mijn appattement haal ik vlotjes 150. Dus veronderstel ik met een flybox dat je ook die snelheid zou halen. Maar er zijn plaatsen waar je met gsm maar 10 of 15 haalt dusja met een flybox zal je ook maar die snelheden halen. Er staat ook nergens dat je overal 225 kan halen :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ubremoved_29612
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 dec 2018, 12:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

In 2016 haalde ik met de TP-Link modem zonder 4G+ al 50/45 mbps (toen capped op 50). Ja gaat hier waarschijnlijk wel wat voorbeelden krijgen van mooie snelheden maar veel hangt af waar jij woont. Als je dicht bij een 4G+ mast woont waarvan de antenne ook nog eens in jouw richting straalt kan ik best wel geloven dat je op rustige momenten 200+ mbps kan halen... (Als er geen cap is waar Orange niet over communiceert, heb het gevoel dat die er is bij prepaid)

Ik zou de test op de site van Orange waar je je adres moet invullen wel eens doen maar niet te veel vertrouwen.
Op deze site kan je nakijken waar er antennes staan en naar waar deze gericht staan: http://www.lne.be/kaart-zendantennes
Misschien nog eens thuis de signaalsterkte in dBm bekijken en of er al dan niet 4G+ is controleren met een gsm op Orange's netwerk.
Laatst gewijzigd door ubremoved_29612 09 maa 2019, 13:43, in totaal 1 gewijzigd.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Inderdaad, mijn fout, ik had iets meer context moeten geven :-) Ik woon vlakbij een mast en haal met mijn gsm 3/4 streepjes '4G+'.

Ik weet echter niet ofdat een speedtest van mijn Tempo kaart ook relevant zou zijn voor dit product, heb een beetje schrik dat ze de upload wat cappen op Easy Internet?
ubremoved_29612
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 dec 2018, 12:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Denk dat je bij de upload door de specs van de modem beperkt zal zijn tot ongeveer 50 mbps.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

fibrbuzz1 schreef:Inderdaad, mijn fout, ik had iets meer context moeten geven :-) Ik woon vlakbij een mast en haal met mijn gsm 3/4 streepjes '4G+'.

Ik weet echter niet ofdat een speedtest van mijn Tempo kaart ook relevant zou zijn voor dit product, heb een beetje schrik dat ze de upload wat cappen op Easy Internet?
De snelheid die je met tempokaart haalt is normaal de snelheid die flybox zal geven. Ik denk niet dat ze een cap steken op hun tempokaarten
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zojuist nog eens een verse speedtest gedaan. Via desktop, ethernet.

Afbeelding

Heb al hogere waarden gehad dan dit. Ooit eens 70 Mb/s down. Maar zeker niet lager dan dit normaal gezien.

Vorige generatie Flybox, de TP-link Archer. Zit op een slechte locatie, op maximale afstand van alle zendmasten. Al ben ik met mijn installatie al eens speciaal naar een plek geweest dichtbij de zendmast en vrije zichtlijn: snelheid was eigenlijk zeer gelijkaardig, weliswaar met de bijgeleverde sprieten.

Ik gebruik deze antenne;


.. en heb 3 van de 4 streepjes. Soms 4 streepjes.

Globaal heel tevreden over dit product. Met het boostpack heb je officieel een quota van 150gb maar naar mijn ervaring is dat eigenlijk een 180gb-185gb op volle snelheid en dan 0 snelheid. Geen smallband meer. het is alles of niets.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Hangt af van waar je zit en hoeveel volk er op die mast zit en hoe veel capaciteit die heeft.
Ik zit slechts 300 meter van de mast en toch haal ik bijna nooit meer dan dit:

Afbeelding

RSRQ: -5dB
RSRP: -56dBm
SINR: >=30dB
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vorige maanden was het dat na de 150gb ik op volle snelheid bleef tot 180-185gb en dan volledig zonder internet zat. Geen smallband.

Deze maand is anders. Op 150gb zit ik op smallband maar een ruimere smallband dan vroeger.
Afbeelding

.. i.p.v. 256kpbs. Dubbel zoveel.

Dat maakt dat Youtube en Netflix werkt, ook op smallband. - Weliswaar als er absoluut niets anders bezig is. Een app die aan het updaten is op uw telefoon en het zit verstopt. De beeldkwaliteit schakelde tussen zeer triestig tot SD. Voornamelijk SD. En het heeft zijn tijd nodig om te bufferen. Maar als het vertrokken is en je blijft er af dan is het juist genoeg snelheid om het te doen werken. Youtube gaat beter, vlotter, dan Netflix.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik heb een flybox gehad om te gebruiken op meerdere plaatsen en was er steeds tevreden over. Het gebruik was dan ook meer iets van surfen, mailen en skype. Handig ding dus om mee te nemen op plaatsen waar je weet dat er geen wifi is, wifi van belabberde kwaliteit of wifi waarmee je geen RDP, SSH, FTP, ... kan doen.

Ik heb het echter op het eind van het verplichte jaar stopgezet. Werk sindsdien met een FREE.FR kaartje welke kan roamen (op 4G) op elke beschikbare provider in de EU (25GB) en welke ik kan mee nemen naar Frankrijk (100GB).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

wat betaal jij dan aan het free.fr kaartje?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

20 euro per maand

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
gunnix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

138 down en 47 up is zowat het maximum dat de Flybox (Huawei) hier gehad heeft.

https://pxs.speedtestcustom.com/result/ ... b44f51f155

Varieert sterk met tijdstip, trager in de piekuren.

Die free.fr is dat niet 3g ipv 4g? Wel interessant anders ter vervanging van Tempo giga..
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:32, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

WalterB1 schreef:Vorige maanden was het dat na de 150gb ik op volle snelheid bleef tot 180-185gb en dan volledig zonder internet zat. Geen smallband.

Deze maand is anders. Op 150gb zit ik op smallband maar een ruimere smallband dan vroeger.
Orange is echt Wacky. Mijn reset datum is de 11de. Nu, de 10de, vanaf mindernacht heb ik terug volle snelheid. Geen quota-reset in klantenportaal.

Edit/aanvuling; ik sta nu op 232GB volgens teller Flybox en nog steeds op volle snelheid. Nog nooit zoveel kunnen verbruiken met de Flybox-oplossing.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Staat er nu "onbeperkt" in het klanten portaal of zie ik dit fout voor alle daluren? Als dit werkelijk zo is moet je gewoon jou aan de maximale 50GB in de piekuren houden...
Screenshot 2019-05-13 at 17.02.04.png
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

@ Hasselt.  Easy Internet @ Home abonnement 20 euro/maand
@ Hasselt. Easy Internet @ Home abonnement 20 euro/maand
Ben er tevreden over!
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Tim.Bracquez schreef:Staat er nu "onbeperkt" in het klanten portaal of zie ik dit fout voor alle daluren?
Die onbeperkt heeft er steeds al gestaan. Het is onbeperkt met een andere definitie van die term. In deze context wil onbeperkt zeggen 100gb. Bij Scarlet is onbeperkt 500GB.

Ben ook gaan zien in mijn klantenportaal. Al mijn tellers staan op verbruik 0. Reset-datum is dus de 11de.
Screenshot 2019-05-13 at 20.12.02.png
Ik heb nochtans weldegelijk data verbruikt.
Screenshot 2019-05-13 at 20.13.59.png
Heb ik nog niet eerder opgemerkt dat die tellers niet werken. Normaal zijn die zeer up-to-date.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Ja maar de reset datum van je flybox komt niet altijd overeen met orange hun teller.

Ik zie idd ook "Data Boost daluren: Onbeperkt" staan, met een verbruik boven 0 bij mij.
Ben benieuwd wat er gebeurd als je enkel tijdens de daluren/weekend veel download en zo nooit aan de 50GB piekeruren komt.
Misschien moet ik maar eens een testje doen om te kijken of dit klopt "Wanneer je meer dan 100 GB verbruikt in de daluren, word je verwittigd via sms en begin je je surfvolume van de piekuren te gebruiken."

EDIT: ja het is zoals ze aangeven;
Data Boost daluren: Onbeperkt, Verbruikt 100,0 GB
Data Boost piekuren: Nog xxGB <-- deze vermindert nu terwijl ik verder download.


Ook nog iets dat me opviel; momenteel heb ik een downloadsnelheid van 25Mbit/s op mn flybox. Als ik dan 4G aanzet op m'n GSM (orange tempo giga) dan krijg ik daar 43Mbit/s download terwijl de snelheid op de flybox dan zakt naar minder dan 10Mbit/s
Dus het lijkt alsof gewone orange abo/prepaid SIMs een hogere snelheid en voorrang krijgen op easyinternet...
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

splinterbyte schreef:Ja maar de reset datum van je flybox komt niet altijd overeen met orange hun teller.
Die komt niet overeen als je die niet zelf juist zet. Die van mij staat op om te resetten elke 11de. Zit nu aan 44Gb volgens de teller van de Flybox en de tellers in mijn klantenportaal staan nog steeds op totaal geen enkel verbruik. Info over van wanneer de laatste update is gedaan is wel actueel.

Nu is de vraag; werkt het quota-systeem voor mijn account (tijdelijk) niet en heb ik echt onbeperkt? Of werkt enkel het systeem niet om in mijn klantenportaal mijn verbruik te raadplegen? - Nouja, ik ga het niet testen. Toch niet in het midden van de cyclus.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

splinterbyte schreef: Dus het lijkt alsof gewone orange abo/prepaid SIMs een hogere snelheid en voorrang krijgen op easyinternet...
Zou me niets verbazen en is niet onlogisch, zal ik ook eens testen
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

WalterB1 schreef:Vorige maanden was het dat na de 150gb ik op volle snelheid bleef tot 180-185gb en dan volledig zonder internet zat. Geen smallband. ... Deze maand is anders....
Heb je ook eens getest of ie nu nog na 185GB ook stopt met werken?
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Heeft iemand dit al werkend gekregen in een ander (niet-ondersteund) toestel?
Ik heb dit net in een smartphone gestoken, ingesteld op 4G-only, maar toch kreeg ik de melding dat "deze modem niet wordt ondersteund"
Op welke manier verifieert de simkaart dit? MAC-adres?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Ik krijg de sim's niet werkende in andere modems tot ik vraag voor een public IP. Dus met web.pro.be APN kan dit wel.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik begrijp niet wat je bedoelt Tim, kan je het anders verwoorden? (ik weet wat een publiek IP en APN is).
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Ik contacteer hun voor mijn orange verbinding geen CGNAT IP te geven maar een publiek IP adres, dan moet je connecteren op web.pro.be ipv web.res.be en dan werkt alles op andere devices. (Bij mij toch)
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

Net Zelf even gebeld gehad en krijg als antwoord dat je geen extern ip adress kunt krijgen :p
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Klopt, hier gewoon altijd via twitter vragen voor toegang tot de web.pro.be APN, geen problemen mee. Ze kennen hun production en opties niet goed :-)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

En hun (gratis) 5000 nummer is al even hopeloos! Ik wil namelijk uitvissen of ik met mijn Tempo easy/giga simkaart hun (2de-hands aangekochte) flybox kan testen inzake signaalontvangst, wifi-bereik, e.d...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

steek die tempo giga sim er gewoon in en stel u pincode in op de flybox
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

wel erg dat je via twitter dit soort dingen dient te regelen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

splinterbyte schreef:steek die tempo giga sim er gewoon in en stel u pincode in op de flybox
Flybox laat invoeren pincode niet toe igv tempo giga simkaart! Iemand ervaring hiermee?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

wied schreef:
splinterbyte schreef:steek die tempo giga sim er gewoon in en stel u pincode in op de flybox
Flybox laat invoeren pincode niet toe igv tempo giga simkaart! Iemand ervaring hiermee?
Steek uw simkaart in je gsm en zet pincode af?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

splinterbyte schreef:
Heb je ook eens getest of ie nu nog na 185GB ook stopt met werken?
De 10de augustus, dag voor mijn resetdatum, ben ik terug offline gezet. Het was niet duidelijk hoeveel data ik toen heb verbruikt maar naar mijn inschatting zal dat waarschijnlijk wel zo'n 185gb zijn. Dus ja, dat is nog steeds van toepassing.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

mja ok. Ik had easy internet als 2de/backup line en was de limiet beetje beu en ook bij onweer/regen valt de verbinding soms weg; heb opgezegd, kan die 20 euro beter gebruiken voor een upgrade van mijn telenet line
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Tim.Bracquez schreef:
gunnix schreef: Die free.fr is dat niet 3g ipv 4g? Wel interessant anders ter vervanging van Tempo giga..
Nee, is 4G op zowel orange, base als proximus!
Zeer interessant. Op alle frequenties? Want op Mobileworldlive staat bvb. dat er geen overeenkomst met Proximus is voor LTE800Mhz. (M'n yagi is gebouwd voor 800Mhz en staat momenteel op een PX 800Mhz LTE antenne gericht :) )
Afbeelding
Is er een voorkeur voor bepaalde providers of pakt hij gewoon de sterkste?
En vooral: hoe lang kan je daarmee roamen in België?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Al 2+jaar roaming only, no issue. Je kan gewoon elk netwerk kiezen manueel, geen probleem.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus als ik een simkaart uit flybox haal en zomaar in een orange mifi ga stoppen zal dit niet werken ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@proximusboyke: Hier werkte dat niet, tot wanneer ik de APN veranderde naar de "pro", dit na contact klantendienst.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

maar ik krijg geen contact met mijn http://192.168.8.1
orange airbox of hoe het ook noemt
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”