Choice (bhaalu)

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 27 keer

De website van Choice staat blijkbaar online.

https://www.choice.be/nl/home
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

hmm, we komen dus blijkbaar kort bij de lancering van het nieuwe geheel rondom dommel/billi/bhaalu.
begint wel een erg uitgebreide constructie van bedrijfjes te worden (maar wel allemaal onder alpha11 lijkt het)

ben wel zeer benieuwd, maar om nu te zeggen dat ik er vlug even 250 euro in wil gooien... toch niet dadelijk
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben absoluut voor meer concurentie,

Maar de voorgeschiedenis van deze bende mooipraters en leugenaars geeft echt geen vertrouwen.

Al zeker niet om er in te investeren, ver weg van blijven!
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Heb net hetzelfde gevoel. Zwaar fan van het coöperatieve concept maar toch niet met deze bende dan.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

In het filmpje, geen VTM te zien tussen de kanalen, dus zal weer een kwestie van rechten worden die ze niet allemaal kunnen aankopen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

De waalse ‘ondernemers’ van Billi kan ik alvast uit eerste hand Niet anders benoemen dan als oplichters: ze hebben nog een uitstaande factuur bij mij voor portretfoto’s. Foto’s geleverd en factuur bezorgd, zelfs gebruikt in persberichten, maar doodleuk beweren dat ze die nooit besteld hebben.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Hmm, opvallend wel:
De bhaalu leden zullen dan hun investering in hardware uit het verleden kunnen doorrollen in gratis hardware en/of een fikse korting voor het nieuwe TV distributieproduct van Right Brain Interface.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Of deze teaser:

...daarenboven meerwaarden kan realiseren op je inleg van €250 als het onderliggende Choice project naar de beurs gaat of verkocht wordt aan een andere technologiespeler, bijvoorbeeld.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Eerst zien dan geloven maar dit lijkt te mooi om waar te zijn, er is te weinig concrete info nu dus afwachten.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

Vrij doorzichtige poging om een kapitaalsverhoging door te voeren...
bij de bank zullen ze er geen zin in hebben gehad?
Dus dan maar op deze manier?
De missie van Choice co-op is dus de werving van coöperatief kapitaal met het oog op de investering daarvan in het Choice project, wat investeren in drie soorten bedrijven of activiteiten inhoudt:

Software activiteiten die het over internet ontdekken, aanraden en consumeren van video en andere content vergemakkelijken.
Telecom activiteiten die prijsgunstige alternatieven kunnen voorstellen aan de leden van de coöperatie.
Content licentiëring- en distributieactiviteiten die moeilijk toegankelijke content kunnen ontsluiten of main stream content goedkoper kunnen aanbieden.
De Choice co-op kan zelfstandig beslissen om te investeren in bedrijven die dergelijke activiteiten ontwikkelen.
Ze halen geld op met een cvba en kunnen dat dan investeren in hun eigen bedrijfjes.

Zo dom nog niet hé?
en de bedenkelijke managers van dommel billie en bhaalu zullen wel ervaring hebben als het aankomt op mensen veel te beloven en ze ondertussen geld afhandig te maken
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5785
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Eén aandeel en écht onbeperkt internet via Choice blijft natuurlijk wel goedkoper dan fake "onbeperkt" internet bij de duopolisten.

Wie zijn er dan de grootste oplichters?

Als Choice de uitgeholde netneutraliteit in België kan herstellen is me dat wel enkele aandelen waard.
telenut
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bhaalu... waar ik gegarandeerd mijn geld terug zou krijgen als het plots niet meer zou werken..
heb het geld nog altijd niet terug alvast :)
En de box staat er nog altijd niks te doen... Maar goed, mogelijks krijgt hij dus toch nog terug een functie, we zullen zien :)
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

raf1 schreef: Als Choice de uitgeholde netneutraliteit in België kan herstellen is me dat wel enkele aandelen waard.
Netneutraliteit moet het bipt in haar regels vastzetten,
maar daar gaat een stelletje geldwolven geen zier aan ‘herstellen’
In tegendeel, hun verleden laat enkel maar concluderen dat ze zelf maar al te graag de regels overtreden.

Wil je degelijk internet, dat netneutraliteit hoog in het vaandel draagt, kies dan voor edpnet of voor Orange
Gebruikersavatar
Choice
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 maa 2019, 15:26
Bedankt: 2 keer

liegebeestig schreef:De waalse ‘ondernemers’ van Billi kan ik alvast uit eerste hand Niet anders benoemen dan als oplichters: ze hebben nog een uitstaande factuur bij mij voor portretfoto’s. Foto’s geleverd en factuur bezorgd, zelfs gebruikt in persberichten, maar doodleuk beweren dat ze die nooit besteld hebben.
Uiteraard vinden we dat heel vervelend voor je.
Het is duidelijk dat je spreekt over een van de vorige eigenaars van Billi, ondertussen werd de firma enkele keren overgenomen. Wij als Choice hebben geen relatie met de originele eigenaars waarvan sprake. Eerlijk gezegd, we hebben zelfs geen idee wie die vorige eigenaars zijn waarover je spreekt.

Naar de toekomst toe willen we dit soort situaties niet meemaken en eventuele misverstanden meteen open en eerlijk uitklaren. Als Choice willen we ons ook onderscheiden door in te zetten op open communicatie, inspraak en transparantie.
In het filmpje, geen VTM te zien tussen de kanalen, dus zal weer een kwestie van rechten worden die ze niet allemaal kunnen aankopen.
Omhoog
Voor de televisie-plugin op het Choice platform willen we gaan samenwerken met de partner Right Brain Interface nv (ex-bhaalu). Right Brain heeft de contracten met de drie belangrijkste zendergroepen reeds onderhandeld en ondertekend. Bepaalde binnenlandse zenders verwachten vooruitbetalingen los van het aantal abonnees (de zgn minimal guarantees), door onze coöperatieve opzet willen we die financiële last deels financieren. Door aandelen te kopen bepaal je dus zelf mee welk nationaal aanbod we in de markt kunnen zetten.

Buitenlandse contentaanbieders hebben vaker een model dat gebaseerd is op een kostprijs per abonnee, wat voor ons als start-up interessanter is. Natuurlijk willen we ook de standaard Belgische zenders zoals we die vandaag kennen welkom heten op ons platform.

Gewoon ook uit puur praktische overweging, konden we niet alle zenders in een korte demo verwerken.
hmm, we komen dus blijkbaar kort bij de lancering van het nieuwe geheel rondom dommel/billi/bhaalu.
begint wel een erg uitgebreide constructie van bedrijfjes te worden (maar wel allemaal onder alpha11 lijkt het)
Het klopt dat de A11 portfolio bestaat uit verschillende bedrijven met elk hun specifieke functie en focus, gaande van telecom tot contentdistributie. Dit is een bewuste keuze die we nog verder willen uitbreiden door samenwerkingsverbanden met verschillende partnerbedrijven. Op die manier kunnen we voor elke service de beste speler op de juiste positie zetten.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Hadden jullie niet beter de link tussen choice en bhaalu wat weggelaten. Ik denk dat er hier wel veel zijn die een wrang gevoel overhouden aan bhaalu. Het niet terugbetalen zoals beloofd van de hardware, het lidmaatschapsgeld dat verdampte op korte termijn. Alé, ik zou exbhaalu geen 250€ toevertrouwen...net zoals vele anderen. Neemt niet weg, dat ik ergens hoop op een doorbraak.
de koe zegt boe
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Hier hetzelfde gevoel. Wanneer ik een bepaalde zekerheid zou krijgen mijn vroegere investering te kunnen hergebruiken ( ik heb 3 boxen) dan doe ik misschien mee, maar een kost van + 1000 euro (call me stupid) zal op een of andere manier moeten terug komen. Anders is het een no go.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Choice schreef:Het is duidelijk dat je spreekt over een van de vorige eigenaars van Billi, ondertussen werd de firma enkele keren overgenomen. Wij als Choice hebben geen relatie met de originele eigenaars waarvan sprake. Eerlijk gezegd, we hebben zelfs geen idee wie die vorige eigenaars zijn waarover je spreekt.
Dan hoop ik dat je een goede due diligence gedaan hebt, want als je een BVBA overneemt en er vallen nadien lijken uit de kast...

De vorige eigenaars kan je hier vinden:
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... ublicaties
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

bhaalu was een goed werkend product met de nodige kanalen; werd hier en bij familie zelfs als vervanging gebruikt van de gewone tv providers hun systeem
Alleen hun belofte van terugbetaling hebben dus ze niet nagekomen
Dus het is een gemengd gevoel
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Tegenwoordig kan je toch echt de meeste programma's gewoon bij de zenders online terugvinden? Zie niet in wie hier nog veel geld voor op tafel wil leggen. Mij lijkt het alvast niet zo'n grote meerwaarde.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Het feit dat je naar een echte TV kan kijken zonder dat je een smartphone bij de hand moet hebben spreekt mij wel aan. Ook wil ik niet van de ene website naar de andere "hoppen" en zo alles op mijn laptop bekijken (waarom heb ik immers anders een tv).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Smartphone streamt bij mij alles perfect via de cast modus naar de tv. :) Zelfs live tv als ik dat wil... Idem via de Chrome browser die kan casten naar de tv vanaf de laptop. Daar heb je toch geen extra kastje of bakje meer voor nodig tegenwoordig. De moment dat Bhaalu er was, super! Nu, al stuk minder relevant. Hopelijk prijzen ze zichzelf niet uit de markt met dure abo's.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

idd het is wat laat om met zo'n product te komen
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Enkel de kwaliteit van de streams zijn niet te vergelijken.
Dus als Choice de streams in full hd kan leveren, kan dit wel een alternatief zijn.

Als men hetzelfde kan bieden als proximus Tv/Yelo tv, maar los van hun abonnementen dus met een native app op Apple TV of Android TV. Dan ben ik zeker geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

(Full) HD is toch zeker een vereiste om een goede kans te maken, zeker voor een betalend product. Geen stievie premium 2 of antenne TV 2 graag.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

mij vorige keer ook laten rollen door BHAALU, pruduct was perfect, echter ons geld van de investering waren we kwijt en de belofte om ons terug te betalen werd niet nageleefd.. zolang als niet alles legaal en in kannen en kruiken is, pas ik voor die bende...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
Choice
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 maa 2019, 15:26
Bedankt: 2 keer

bambipower schreef:Hadden jullie niet beter de link tussen choice en bhaalu wat weggelaten. Ik denk dat er hier wel veel zijn die een wrang gevoel overhouden aan bhaalu. Het niet terugbetalen zoals beloofd van de hardware, het lidmaatschapsgeld dat verdampte op korte termijn. Alé, ik zou exbhaalu geen 250€ toevertrouwen...net zoals vele anderen. Neemt niet weg, dat ik ergens hoop op een doorbraak.
We begrijpen het wrang gevoel. Net een belangrijke reden waarom de initiatiefnemers van bhaalu zijn blijven werken aan een oplossing. Met Choice willen we alvast een deel van die oplossing aanbieden: goedkoper internet en het Choice-platform dat een sociale tv-gids is voor tv en online content. De link tussen Choice en bhaalu is nu eenmaal een feit en dat hoeven we niet te verbergen. Ondanks de felle weerstand zijn de initiatiefnemers van bhaalu trouw gebleven aan hun visie en de bhaalu-leden.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Choice schreef: dat een sociale tv-gids is voor tv en online content
pff ik ben oud aan het worden.

Alleszins succes met de plannen.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Ben er lijk ook niet zo enthousiast over... Bhaalu indertijd mee ingestapt, (gelukkig) net toen zowat heel de familie ging overstappen beseft dat er een risico was, en misschien best. Anders hadden we daar nu met zo een 1500€ hardware gezeten. Het idee was goed. Helaas werkten de duopolisten tegen. Maar ik ga echt mijn vel niet meer wagen hoor.

TV Vlaanderen nu hier, met de app, kunnen we overal lekker streamen (ja, zelfs op reis op Kaapverdië kunnen we mooi VTM bekijken), en een VU+duo2 die alles opneemt en streamt naar waar het moet.

Zalig!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Slafes schreef:Smartphone streamt bij mij alles perfect via de cast modus naar de tv. :) Zelfs live tv als ik dat wil... Idem via de Chrome browser die kan casten naar de tv vanaf de laptop. Daar heb je toch geen extra kastje of bakje meer voor nodig tegenwoordig. De moment dat Bhaalu er was, super! Nu, al stuk minder relevant. Hopelijk prijzen ze zichzelf niet uit de markt met dure abo's.
Dat is dus al één ding wat gewoon niet gaat bij mij : de TV heeft geen wifi, enkel ethernet, en krijgt bijgevolg een 10.0.0.x IP adres. Mijn WiFi zit in een ander segment (10.101.0.x). Dus streaming/casting zit er al niet in voor mij :)

Op het werk streamen we regelmatig Netflix en dat werkt prima, maar toch haat ik het om altijd even uit mn zetel te komen om de lader van de GSM te zoeken. Want uiteraard, na een hele dag aan te liggen, heeft die dan amper een 10 a 15% nog over qua batterijlading. Daarom vind ik de oplossing welke Bhaalu vroeger had wel super handig...

Maar niet getreurd : "mogelijks" volgt Choice jouw mening, en bestaat er een goed werkende app. Alé, misschien hé, ik weet uiteraard van niks en heb zeker geen app op mijn smartphone staan :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2493
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 221 keer

Choice schreef:Voor de televisie-plugin op het Choice platform willen we gaan samenwerken met de partner Right Brain Interface nv (ex-bhaalu). Right Brain heeft de contracten met de drie belangrijkste zendergroepen reeds onderhandeld en ondertekend.
Wat belet Right Brain dan om de Bhaalu service terug te activeren met content voor diegenen die er in geïnvesteerd hebben ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Als choice trouw blijft aan de bhaalu leden zoals men nu aanhaald, verwacht ik dat men ten gepaste tijde dan ook een correct voorstel doet zoadat we vooralsnog gecompenseerd worden, bvb een gratis abonnement en dat er een update komt om de bhaalubox werkend te hebben voor Choice
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ik had Choice al een mail gestuurd maar daar antwoorden ze blijkbaar niet direct. Misschien hier eens stellen dat het voor iedereen duidelijk is:

Indien men een aandeel aankoopt en dus lid wordt:
* Had ik graag geweten wat ongeveer de maandelijkse prijs is voor Internet+TV
* Welk zenderaanbod momenteel een feit is (dus met wie jullie momenteel een akkoord hebben)

Ik denk dat dat toch zaken zijn die men wil weten alvorens 250 EUR uit te leggen...
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

laroyj schreef:Als choice trouw blijft aan de bhaalu leden zoals men nu aanhaald, verwacht ik dat men ten gepaste tijde dan ook een correct voorstel doet zoadat we vooralsnog gecompenseerd worden, bvb een gratis abonnement en dat er een update komt om de bhaalubox werkend te hebben voor Choice
Dat heb ik letterlijk eerder gequote:
De bhaalu leden zullen dan hun investering in hardware uit het verleden kunnen doorrollen in gratis hardware en/of een fikse korting voor het nieuwe TV distributieproduct van Right Brain Interface.
Dat kun je hier lezen: https://www.choice.be/nl/bhaalu
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

BertG3 schreef:Indien men een aandeel aankoopt en dus lid wordt:
* Had ik graag geweten wat ongeveer de maandelijkse prijs is voor Internet+TV
* Welk zenderaanbod momenteel een feit is (dus met wie jullie momenteel een akkoord hebben)

Ik denk dat dat toch zaken zijn die men wil weten alvorens 250 EUR uit te leggen...
Klopt, ik had ook al dat idee toen ik de website bekeek. Je kan gemakkelijk met 30% korting smijten als je nergens prijzen ziet staan...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

SpecialK schreef:
Choice schreef:Het is duidelijk dat je spreekt over een van de vorige eigenaars van Billi, ondertussen werd de firma enkele keren overgenomen. Wij als Choice hebben geen relatie met de originele eigenaars waarvan sprake. Eerlijk gezegd, we hebben zelfs geen idee wie die vorige eigenaars zijn waarover je spreekt.
Dan hoop ik dat je een goede due diligence gedaan hebt, want als je een BVBA overneemt en er vallen nadien lijken uit de kast...

De vorige eigenaars kan je hier vinden:
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... ublicaties
Beste, bedankt voor het medeleven. De factuur van 2298 eur excl btw is nog niet verlopen (10 jaar geldig), en ik heb zonet even de wildgroei van bedrijfjes bekeken, waaruit blijkt dat het btw-nummer nog altijd actief is. De naam van de zaak (Favco vroeger - nu Billi) heeft eigenlijk geen belang, zomin als de zaakvoerende BVBA erachter. Als jullie het inderdaad goed menen met de nieuwe firma, dan kan het ook geen probleem zijn de factuur eenvoudigweg te betalen. Ik bezorg je graag als eerste stap en in alle vriendschappelijkheid de factuur nogmaals per PM, samen met de spitante weigerings-aangetekende zending die de firma Favco destijds aan mij verzond. Aan u om er dan goed gevolg aan te geven, in alle vriendschap. Ik kijk uit naar jullie voorstel.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik zit in het buitenland en mis wel één of andere dagelijkse soap. Ik kijk dus uit naar het vervolg hier op ;)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Het begint alvast goed bij Choice.
Als je hun form invult voor contact krijg je enkele dagen later een 'onbestelbaar' bericht terug:
This is the mail system at host www.choice.be.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<[email protected]>: connect to mx01.be.a11.eu[2a05:9b81:0:80::25]:25: Network is
unreachable
Was dezelfde vraag als ik hierboven gesteld heb. Misschien zullen ze hier eens antwoorden...

Schept alvast niet erg veel vertrouwen voor een ISP.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

voorspelt niet veel goeds
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

liegebeestig schreef:
SpecialK schreef:
Choice schreef:Het is duidelijk dat je spreekt over een van de vorige eigenaars van Billi, ondertussen werd de firma enkele keren overgenomen. Wij als Choice hebben geen relatie met de originele eigenaars waarvan sprake. Eerlijk gezegd, we hebben zelfs geen idee wie die vorige eigenaars zijn waarover je spreekt.
Dan hoop ik dat je een goede due diligence gedaan hebt, want als je een BVBA overneemt en er vallen nadien lijken uit de kast...

De vorige eigenaars kan je hier vinden:
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... ublicaties
Beste, bedankt voor het medeleven. De factuur van 2298 eur excl btw is nog niet verlopen (10 jaar geldig), en ik heb zonet even de wildgroei van bedrijfjes bekeken, waaruit blijkt dat het btw-nummer nog altijd actief is. De naam van de zaak (Favco vroeger - nu Billi) heeft eigenlijk geen belang, zomin als de zaakvoerende BVBA erachter. Als jullie het inderdaad goed menen met de nieuwe firma, dan kan het ook geen probleem zijn de factuur eenvoudigweg te betalen. Ik bezorg je graag als eerste stap en in alle vriendschappelijkheid de factuur nogmaals per PM, samen met de spitante weigerings-aangetekende zending die de firma Favco destijds aan mij verzond. Aan u om er dan goed gevolg aan te geven, in alle vriendschap. Ik kijk uit naar jullie voorstel.
Helaas nog geen antwoord....
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik denk niet dat je dat hier moet verwachten.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”