Kodi 18

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Sinds ik geupdate ben naar kodi 18 vanaf de beta versies tot de recente rc3 versie ondervind ik oa dat mijn lokale filmbestanden niet meer vloeiend lopen. Beeld blijft regelmatig hangen terwijl audio doorloopt. Ondertiteling werkt niet meer. Beide al vanaf de beta versies en hoopte dat dit zou beteren na iedere update.

Het enige waarvoor ik het nog kan gebruiken al is het ook soms met onderbrekingen maar gelukkig sporadisch is de vrt Nu addon van moreel

Oh ja de kodi draait op de nvidia shield met de meest recente android voor dit toestel
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier geen problemen, enkel vrt addon die af en toe eens blijft hangen(en dan na een paar seconden gewoon doorloopt)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Kan het zijn dat die Kodi 18 nog niet beschikbaar is op een Androidtv met Oreo? Ik zie enkel 17 staan. En de vrtnu app werkt enkel op 18 blijkbaar. Ik weet niet goed hoe eraan te beginnen :)
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Kodi 18 is nog steeds in testfase, maar je kan al een pre-release apk downloaden en installeren: https://kodi.tv/download/852
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

raf1 schreef:Kodi 18 is nog steeds in testfase, maar je kan al een pre-release apk downloaden en installeren: https://kodi.tv/download/852
Nu ze toch al aan de release candidate versies zitten zouden dit soort bugs er toch al uit moeten zijn. Kan niet geloven dat de hardware van de shield versie 18 niet kan trekken


Ok weet ondertussen dat het geen kodi only geval is. Idem met plex en MrMC. Stream start en stopt kort erna. Zelfs met een 720 H.264 bestand waar er voordien nooit problemen mee waren. Het lijkt alsof het interne netwerk dit ineens niet meer kan trekken of dat de nas waar alles op staat plots verzwakt is.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

okheb de boosdoener(s) gevonden. Op de synology nas waar de media bestanden staan, draaiden een aantal paketten zoals PHP en web station. Na deze gestopt te hebben zijn er geen haperingen meer geweest. cpu kon dat ws niet trekken
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Haperingen bij een syno server bij afspelen van video heeft vaak te maken met het hercoderen van de streams. Als er op je speler iets niet kan afgespeeld worden door een codec die niet ondersteund word, dan gaat je syno hercoderen om het compatibel te maken. Als je merkt dat het niet vlot loopt, kijk dan zeker de status na van je syno en kijk welke processen veel cpu-vermogen vragen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat hangt af van wat je als source gebruikt. Indien dit Plex is, yep. Als je bvb gewoon nfs gebruikt en kodi laat z'n ding doen heb je daar allemaal geen last van. (zelf gebruik ik nfs en kodi op een minix box)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Zou iemand een kort stappenplan kunnen voorstellen om Kodi aan de praat te krijgen op een Android tv? Ik bedoel dan vooral de stappen om addons type vrt Nu te installeren. Daarnaast staan er inderdaad ook mediabestanden op mijn Synology maar mijn Android tv speelt die al makkelijk nadat Synology ze geïndexeerd heeft.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

1) Via de Play Store Kodi 17.6 installeren
2) In Kodi via de zoekfunctie "kodi android installer" zoeken en installeren
3) Kodi Android Installer opstarten en de ARMv8A (64bit)-versie van de Kodi 18 RC4 release installeren
4) In Kodi 18 via de zoekfunctie "VRT NU" zoeken en installeren
5) VRT NU addon opstarten en je kan meteen naar de livestreams kijken
6) Voor de livestreams in HD-kwaliteit moet je in de addon settings het vinkje bij DRM aanzetten.
7) Voor video on demand moet je eerst een account aanmaken op https://www.vrt.be/vrtnu/ en die logingegevens in de addon invoeren.
8 ) Eventuele problemen of bugs melden via https://www.facebook.com/kodivrtnu/ of https://github.com/pietje666/plugin.video.vrt.nu
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

devilkin schreef:Dat hangt af van wat je als source gebruikt. Indien dit Plex is, yep. Als je bvb gewoon nfs gebruikt en kodi laat z'n ding doen heb je daar allemaal geen last van. (zelf gebruik ik nfs en kodi op een minix box)
Klopt en of je dat toelaat in de instellingen van videostation. Controleer dat anders ook maar eens. Dat vind je Bij de tab geavanceerd bij je instellingen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Waw Raf, dank je. Ga ik straks uitproberen!
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

ik gebruik al jaren kodi (via libreelec en vroeger openelec op een odroid C2. En beneden staat een nvidia shield met daarop kodi.

De films (mkv containers speelden vroeger zonder problemen , maar nu tijdelijk dus niet. Beeld stopte er na enkele seconden mee. Na dus uitschakelen van PHP en web station ging het terug. Als verbindingsmethode heb ik altijd en nog steeds nfs gebruikt
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

raf1 schreef:1) Via de Play Store Kodi 17.6 installeren
2) In Kodi via de zoekfunctie "kodi android installer" zoeken en installeren
3) Kodi Android Installer opstarten en de ARMv8A (64bit)-versie van de Kodi 18 RC4 release installeren
4) In Kodi 18 via de zoekfunctie "VRT NU" zoeken en installeren
5) VRT NU addon opstarten en je kan meteen naar de livestreams kijken
6) Voor de livestreams in HD-kwaliteit moet je in de addon settings het vinkje bij DRM aanzetten.
7) Voor video on demand moet je eerst een account aanmaken op https://www.vrt.be/vrtnu/ en die logingegevens in de addon invoeren.
8 ) Eventuele problemen of bugs melden via https://www.facebook.com/kodivrtnu/ of https://github.com/pietje666/plugin.video.vrt.nu
Nogmaals dank. Ik kan 3 uitvoeren maar kan de release niet installeren due to an Android API change. Please use a file browser. Dat heb ik gedaan maar dan begint het bestand te installeren in een soort venster ter grootte van een telefoon en uiteindelijk zegt ie dat de app niet compatibel is met mijn device.

Edit: gelukt met de niet-64bit

Edit: het werkt helemaal dank! Bestaat er iets voor Vier of Vtm? ;)
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Voor Vier of VTM kan je de Retrospect-addon via een zip-bestand installeren: https://bitbucket.org/basrieter/xbmc-on ... downloads/
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ok, dus zoeken in Kodi en dan het zip bestand uitpakken of hoe begin ik concreet?

Wellicht deze instructies (easy way) volgen:
https://bitbucket.org/basrieter/xbmc-on ... ew-default
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Je moet het bestand net.rieter.xot-4.1.7.39.zip via pc downloaden en dit daarna via USB-stick op je tv-toestel beschikbaar stellen.
https://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_a ... _zip_files
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Werkt! Ik vraag me stilaan af waarom je nog een tv abo nodig hebt als het zo eenvoudig gratis kan. Merci.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

liegebeestig schreef:Ik vraag me stilaan af waarom je nog een tv abo nodig hebt als het zo eenvoudig gratis kan. Merci.
- niet elke bomma kan wat hier als tutorial staat
- de zuurpruim gaat opmerken dat het niet "gratis" is, want brandbreedte kost ook geld

Maar verder is uw conclusie geheel terecht.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

En je moet wel wat zoeken in de programmalijsten. Maar toch. Als ze nog veel in prijs stijgen dan zijn we goed voorbereid!

En waarom is Stievie dan betalend? Of was dat al afgeschaft. Ik heb sowieso nog geen reclame gezien op Kodi.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

liegebeestig schreef:je moet wel wat zoeken in de programmalijsten
Je kan ook programma's aanduiden als "favoriet" en dan heb je een directe "link" naar de programma's die jij wil volgen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ja, intussen gevonden. Hebben jullie ook tips voor andere zenders via Kobi, legaal uiteraard? BBC? National geographic? Ter voorbereiding van de cable cut zeg maar.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Wat is legaal ... ? De kodi app is geen vrt initiatief en weigeren alle medewerking. Het is duidelijk dat de VRT wil dat internetkijkers via vrt nu kijken zodat ze ook de reclame moeten zien. Bij Kodi speelt gewoon rechtstreeks het VRT programma af denk ik toch ... ?

RTBF zenders moet zeker ook lukken op kodi (ik heb die werkende op roku met m3u links), idem voor de regionale Nederlandse zenders. De nationale gebruiken geoblock.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

liegebeestig schreef:Hebben jullie ook tips voor andere zenders via Kobi, legaal uiteraard? BBC? National geographic?
Voor BBC, NPO e.a. heb je een vpn nodig.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

fredo66 schreef:Wat is legaal ... ? De kodi app is geen vrt initiatief en weigeren alle medewerking.
Illegaal zijn IPTV streams die gratis te bekijken zijn, en die normaal betalend zijn.
Deze streams die afkomstig zijn van een betalende gebruiker (voorbeeld een sportzender), en dan tegen betaling aangeboden worden door louche "aanbieders" die hier geen rechten op hebben.

De Kodi app is gewoon een andere interface dan de browser om te verbinden met de vrt.nu website
liegebeestig schreef:Hebben jullie ook tips voor andere zenders via Kodi, legaal uiteraard
De meeste Duitse zenders hebben een officiële Kodi add-on. Voor sommige programma's of uitzendingen is er een geo check, niet voor alles.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Het voorbeeld dat je geeft : via betalende sportzender verder verdelen is uiteraard illegaal. Daarover is iedereen het eens.

Maar de VRT zit betalend in de lucht (tv-vlaanderen dvb-t en satteliet), betalend op kabel (telenet) en betalend op vdsl (proximus etc) en betalend op internet (internetabonnement + betalen in natura : privacygegevens etc + verplicht reclame bekijken). Nergens nog gratis in de lucht bv.

Kodi ontwijkt 2 van de 3 (anoniem, geen reclame, maar wel nog een internetabonnement nodig)...

Ik zal het nog anders stellen: stel dat ipv een paar 1000 gebruikers (?) de vrt nu kodi app door 300000 Vlamingen zou gebruikt worden. Je mag er zeker van zijn dat de makers van de app dan een bezoekje krijgen van de VRT juridische dienst.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Wat vrt vier en vtm betreft: je betaalt wel degelijk met je gegevens want je moet ook in Kodi inloggen.

Wat geoblock betreft: zijn daar gratis of goedkope systemen voor?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

fredo66 schreef:Kodi ontwijkt 2 van de 3
De Kodi-addon ontwijkt au fond niets. De reclame zit in de streams die de VRT ter beschikking stelt, de Kodi-add-on speelt dus ook de reclame af. Voorlopig(?) biedt de VRT via VRT NU heel beperkt reclame aan: 10 seconden voor en na sommige on-demandprogramma's.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

fredo66 schreef:Kodi ontwijkt 2 van de 3 (anoniem, geen reclame, maar wel nog een internetabonnement nodig)...
Wat betreft 2: ik heb mij via de Kodi addon toch aangemeld
stel dat ipv een paar 1000 gebruikers (?) de vrt nu kodi app door 300000 Vlamingen zou gebruikt worden. Je mag er zeker van zijn dat de makers van de app dan een bezoekje krijgen van de VRT juridische dienst.
Dat maakt het daarom niet "illegaal" ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
pietje666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:50

Ik denk dat het qua legaliteit wel zal meevallen, als de stream reclameblokken bevat wordt deze ook gewoon doorgestuurd. Alsook een van de redenen dat ik het enkel voorzie voor VRT en niet voor commerciële zenders zoals Vier is dat de VRT voor 60% betaald wordt door belastinggeld. Het is ook niet dat ik persoonlijk voordeel uithaal, in tegendeel het heeft best al wat tijd gekost. En ik betwijfel dat als het ooit een probleem wordt voor VRT dat ze dan direct dreigen met dwangsommen en dergelijke, dan zal er eerst eens samengezeten worden. En als het mij ooit financieel raakt dan start ik een crowdfunding op voor mezelf 8)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik zag intussen ook dat er bij Vier via retrospect erg weinig echte afleveringen beschikbaar zijn. Toch vooral fragmentjes. Dus tenzij ik iets verkeerd doe nog niet echt een vervanger.

Dank voor het mooie werk en al je tijd pietje!
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

pietje666 schreef:Ik denk dat het qua legaliteit wel zal meevallen, als de stream reclameblokken bevat wordt deze ook gewoon doorgestuurd.
Voor alle duidelijkheid, ik vind die kodi app ook een schitterend intitiatief hoor. En iedereen met wat gezond verstand en kennis van de vrt verplichtingen weet dat het vooral de VRT is die over de schreef gaat. Maar gezond verstand en recht gaan in Vlaanderen vaak niet hand in hand.
Als de reclame evenveel is op kodi dan op vrt nu is het verschil voor on demand niet zo heel groot (al zal de vrt uiteraard wel bezoekers via hun site verkiezen alleen al om de bezoekersaantallen te kunnen bewijzen).
Veel succes nog met de app !
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

bartman schreef:Sinds ik geupdate ben naar kodi 18 vanaf de beta versies tot de recente rc3 versie ondervind ik oa dat mijn lokale filmbestanden niet meer vloeiend lopen.
Ondertussen is RC4 uit. Ondervind je nog problemen als je upgrade?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 mei 2018, 16:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb de DRM-optie aangezet, maar ik denk niet dat ik nu HD (720) doorkrijg.
Als ik de Jodi indische bekijk terwijl ik aan het streamen ben dan geeft die 540 door.
Iemand een idee wat ik mis?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Mini-me, heb je ook je login-gegevens ingegeven voor VRT NU?

Wat Vier betreft: ziet iemand daar volledige afleveringen staan? Toch vooral fragmentjes? Bijvoorbeeld: afleveringen van De Mol (laatste reeks) niet te vinden.
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 mei 2018, 16:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Yep... Login gegevens ingevuld. Al waren die wel al eerder ingegeven voordat ik de DRM-optie had aangezet.
Ik zal mssn eens de plugin herinstalleren...
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Ik heb 2 plugins om de VRT te bekijken: VRT NU uit de standaard repo en retrospect. Geen van beide toonde de 720p stream.
In retrospect kan je in de config de optie vinden om 'wivedine' te installeren. Dit is een vereiste voor de 720p streams en heb dit dus geinstalleeerd.

Nu toont VRT NU inderdaad 720p, maar retrospect nog steeds niet.

Los daarvan, retrospect is zeer volledig met de VRT, deredactie, medialaan, stievie en buitenlandse zenders. Jammer genoeg vind ik het zoeken en selecteren van de juiste zender wat omslachtig. Is er geen optie om deze streams in TVHeadend oid te krijgen zodat ze door kodi ook behandeld worden als echte live TV kanalen ipv een video addon?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

MaT schreef: Is er geen optie om deze streams in TVHeadend oid te krijgen zodat ze door kodi ook behandeld worden als echte live TV kanalen ipv een video addon?
Geen idee, maar voor de 720p-streams zal er steeds een script nodig zijn die de bijhorende DRM-sleutel ophaalt, initialiseert en doorgeeft aan de Kodi-player. Met gewoon een link naar de livestream ben je helemaal niets.
pietje666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:50

Mini-me schreef:Yep... Login gegevens ingevuld. Al waren die wel al eerder ingegeven voordat ik de DRM-optie had aangezet.
Ik zal mssn eens de plugin herinstalleren...
de vereisten zijn Kodi 18 + widevine moet geinstalleerd zijn zoals Matt zei.

Waarchijnlijk heb je widevine niet geinstalleerd?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Intussen is er een update van retrospect. Zouden alle Channel login gegevens bewaard blijven als je via een nieuw zip bestand updatet?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”