Promotiebeleid proximus

helmuteke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 Feb 2010
Bedankt: 24 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Promotiebeleid proximus

Berichtdoor helmuteke » 07 Dec 2018, 18:34

Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan ;-)

Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .

Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??

Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??

Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .

Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1060
Lid geworden op: 17 Apr 2005
Bedankt: 133 keer
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor Gray » 07 Dec 2018, 18:45

helmuteke schreef:Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan ;-)

Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .

Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??

Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??

Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .


Die promotie is enkel voor nieuwe klanten, daar kan da madameke niet aan doen :-D
"trouwe" klanten worden zelden in de bloemetjes gezet bij grote bedrijven, dat is overal zo en in elk domein.

Slafes
Moderator
Moderator
Berichten: 2660
Lid geworden op: 18 Apr 2013
Locatie: Leuven
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor Slafes » 07 Dec 2018, 19:22

Gewoon ook echt opstappen en hoppen is imho het beste wat je kan doen als ze je met dergelijke cadeaus kunnen overhalen...

Vanop de site:
Promo toestel: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Gebruikersavatar
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2481
Lid geworden op: 04 Sep 2004
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Bedankt: 223 keer
Uitgedeelde bedankjes: 520 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor bambipower » 07 Dec 2018, 19:27

Zogezegd verhuizen, en een nieuw contract op naam van uw lief
de koe zegt boe

Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 Dec 2018
Bedankt: 2 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor Bo. » 07 Dec 2018, 21:40

Loyaliteitkorting vragen!

Reeds enkele jaren 7 euro korting per maand, daar kan geen ps4 tegen op.

jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4149
Lid geworden op: 05 Jun 2011
Bedankt: 269 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor jackho » 07 Dec 2018, 22:02

Niet iedereen slaagt er in deze vast te krijgen of niet iedereen slaagt er in om ze jaren na elkaar te behouden, veel maten gewichten hebben ze daar!

Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2254
Lid geworden op: 24 Feb 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 125 keer
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor lacer » 01 Jan 2019, 18:23

Wat offtopic, dus niet direct in het kader van promotiebeleid, maar ik heb bij m'n Internet Start abbo een extra data bundel besteld op 30 december (20GB). Nu begin januari is de resterende data plots verdwenen. Voorheen bleef dit maanden lang staan.
Bij de voorwaarden staat wel nu Extra Volume 20 GB € Eind van de maand.
https://www.proximus.be/dam/jcr:0a9ef4a6-a891-4d94-9ce3-c97e910ff41c/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Start_NL~2017-08-01-05-25-52~cache.pdf
Nu sommigen gaan soms op 't eind van de maand wat krap hebben en bestellen wat extra volume bij om de maand uit te doen en de rest kon je later nog gebruiken. Maar nu is die geldigheid slechts tot 't eind van de maand, niet echt een promotie stunt van hen :x
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 16.04 + 18.04

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4242
Lid geworden op: 28 Okt 2011
Locatie: 'tstad
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 312 keer

Re: Promotiebeleid proximus

Berichtdoor wied » 02 Jan 2019, 11:19

Daaraan herkennen we PX weer :-(
Proximus Start, OVH+Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix, HotBird+Astra1&2


Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten