Dommel Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Tim.Bracquez schreef:
Vaganzza schreef:Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Jawel, leuk hé

Weg gaan bij hun is niet makkelijk, ze moeten nog altijd mijn transfer goedkeuren, 1 week counting...
Dat is niet correct. Het klantnummer is het nummer onder service-id voor de desbetreffende dienst. Dit nummer kan je ook terugvinden op je dommel factuur (serv - gevolgd door het klantnummer).
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Nee, dit is niet correct, dit is je intern id voor je nummer... Je klant nummer is iets héél anders. Ik spreek uit ondervinding omdat Dommel dat id gewoon heeft geweigerd bij een transfer en na contact ik een geheel ander nummer kreeg waarmee het wel werkte. Zo in het verleden bij nog mensen geweest... Nodig wanneer op bedrijf staat (klantnummer)


Mijn service id: 338318
Beste Tim

Uw klantennummer bij ons is 29406.

Alvast een fijne dag verder toegewenst!

Met vriendelijke groeten
Brandon voor dommel.com
Dit nummer staat nergens in de interface, zelfs niet in broncode of url's terwijl mijn password plain-text er wel in staat :-)
Ook niet op de factuur of proforma
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nou, ik heb nochtans 2 dommel nummers succesvol overgezet naar Base-0 met deze service id's.

Soit, dan is het geen klantnummer, potato-potato :wink:

Feit is dat mensen dit nummer wel degelijk kunnen gebruiken om hun nummer te porteren.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@Ratface: Klant nummer is enkel nodig bij bedrijfsabonnementen, sim kaart nummer voor al de rest.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dus ze vragen dit wel in te vullen voor een Base-0 (particulier) maar ze gebruiken het niet?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Bij Carrefour Mobile vragen ze er ook achter op formulier. Bij bedrijfsnummers vragen ze zelfs naar contactpersoon van het bedrijf.

Heb daarnet gebeld en klantnummer is zeker niet hetzelfde als service id.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

De miserie begint al
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Eerste Dommel sim overgezet naar JIM Mobile: binnen de 24u na de activeringsprocedure (op zondagavond) alles zonder probleem nu actief bij JIM (mét nr overdracht).
Dus snel & probleemloos! :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”