Dommel Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

liegebeestig schreef: Waar parkeer je ze voortaan dan?
Base 0 en Telenet 0 en ook MobileVikings voor enkele.
Allemaal wel duurder als Dommel voor SMSjes (alarm)
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Als 't om SMSjes gaat is de herlaadkaart van Jim M obile mss ook een oplossing: 1ct/SMS
https://jimmobile.be/nl/herlaadkaart/
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

5 minuten geleden ontvangen:
Beste klant,

Zoals u weet heeft Dommel reeds jarenlang een mobiel product zonder vaste abonnementsprijs, enkel het effectieve verbruik wordt u aangerekend. Hier verandert nog steeds niets aan.
We zijn ervan overtuigd dat dit voor velen van u de reden is waarom u klant bij ons bent.

Voor een heel klein deel van onze klanten zal er wel iets veranderen. Er zal vanaf volgende maand een minimale verbruikskost van 3€/maand worden aangerekend, ook al bedraagt het werkelijk verbruik minder dan dit bedrag. Dit minimum bedrag van 3€/maand dient om de administratieve en technische afhandeling van uw nummer te kunnen blijven garanderen.

Het bedrag verandert niet voor het overgrote deel van onze klanten waar een maandelijks verbruik reeds hoger ligt dan 3€ incl. btw.

Indien u niet akkoord zou gaan met deze prijsverandering, kunnen we kosteloos uw mobiele diensten bij Dommel stopzetten. Neem hiervoor contact op met onze service desk.


Met vriendelijke groeten,
Dienst Administratie

Schedom nv/sa
dommel.com
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

en op hun site staat bij Dommel Freedom nu nog steeds "no fixed fees, only pay for your actual usage".
Dit is bedrieglijke reclame.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

AfAX schreef:en op hun site staat bij Dommel Freedom nu nog steeds "no fixed fees, only pay for your actual usage".
Dit is bedrieglijke reclame.
Dat zal er niet lang meer staan, vermoed ik.

Iemand een idee als er een activatiekost is bij BASE 0? Op het eerste zicht vind ik er niets over terug.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Vrij zeker dat er geen activatiekost is bij BASE 0.
https://www.base.be/nl/particulieren/sa ... epMyNumber
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zit met twee sims bij Dommel. Om bereikbaar te zijn en zeer beperkt te bellen. Bijna steeds minder dan 3 euro, vaak 0 euro of een paar tientallen centen.

Base 0 lijkt een optie is wel erg duur als je dan wel zou durven bellen, 25 cent per minuut.

Mij lijkt JimMobile de beste keuze. Gratis sim zover ik kan zien, 8 cent per minuut om te bellen en herladen kan vanaf 5 euro en dat is dan 12 maanden geldig. Dus voor 5 euro kan men een jaar verder.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 30 keer
Recent bedankt: 3 keer

Net ook de e-mail ontvangen. Mijn antwoord om het stop te zetten is al verzonden. Vaarwel dommel.
Lorias
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

Reageert die service desk tegenwoordig op mails?

Of deze onzin telefonisch stopzetten?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je moet toch enkel Dommel contacteren als je uw nummer wil laten vervallen hé? Anders verloopt alles via de nieuwe provider.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik ben er zelf slachtoffer van, maar het lijkt me wel logisch dat dit niet rendabel was als klanten maandelijks facturen van enkele eurocenten hebben. E-mail is wel onduidelijk of het 3 EUR per uniek nummer of per klantaccount is.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

Per account kan ik er nog mee leven (2 sims). Begrijpelijk dat ze met die lage omzet per klant, niet kunnen overleven.
Overstappen naar bvb. Base0 brengt mijn minder dan 1€ Dommel verbruik toch naar boven de 3€, dus met 3€ minimum per klant blijf ik nog. Bij 3€ per sim (ging nog een extra sim in dienst nemen binnenkort), ga ik terug naar prepaid, welke weet ik dan nog niet goed...
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 26 keer

Onduidelijk of het 3 Eur (excl BTW) is.

Dus eigenlijk 3.63 Eur
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 883
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 183 keer
Bedankt: 97 keer

heeft u een verbruik dat minder is dan 3.00 euro? dan betaalt u 3.00 euro.
lijkt me 3€ incl. te zijn

Als alternatief lijkt idd. Jimmobile prepaid interessant.
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik heb dit ook ontvangen en betaalde gemiddeld 1,5 euro per maand ( omdat ik mijzelf tegen houd om te verbruiken, zo beetje als de reclame van Mobile Vikings :-p )

Nu lijkt voor mij Jim Mobile een alternatief of om mijn Telenet basic internet over te schakelen naar Orange Love met kolibri ( 1,5 uur bellen en 200 megabyte )

Dommel zal wel de kleinverbruikers aantrekken waardoor het minder rendabel wordt. Vroeger was er ook voor bellen enkel vanaf de 1ste seconden ipv 1ste minuut.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

Misschien is Carrefour Mobile ook een optie.


Je belwaarde is zolang geldig als je aangesloten bent op het Carrefour Mobile-netwerk.

Om ervoor te zorgen dat je simkaart geactiveerd blijft, moet je minstens eenmaal om de 6 maanden een betalend oproep maken of een sms sturen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

mijn vader zal ook opzeggen (1€/maand +/-)
kan je bij Jim Mobile ook vb. automatisch herladen via bankkaart als het vb. onder 2 € belwaarde raakt?

bellen is wel 60% duurder dan dommel, bij Jim
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

satsurfer schreef:mijn vader zal ook opzeggen (1€/maand +/-)
kan je bij Jim Mobile ook vb. automatisch herladen via bankkaart als het vb. onder 2 € belwaarde raakt?

bellen is wel 60% duurder dan dommel, bij Jim
Net overgegaan naar Jim.
Bellen naar mobile is idd 60% duurder,
SMS kost de 1/2 en surfen eveneens.

Je dient met bancontact onmiddellijk je 5€ op te laden (kan via je bankkaart of de Bancontact app), deze blijft 12 maanden geldig.
Ze nemen het nr over.
Er is een app om je rekening op te volgen.
Binnen max. 3 dagen zou ik volgens hen de Sim moeten ontvangen.
Laatst gewijzigd door AfAX 30 sep 2018, 13:30, in totaal 1 gewijzigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Hier ook. Kan goed zijn dat Dommel de kosten te hoog vindt. Maar kijk, ieder maakt zijn rekening. Dus weg ermee en naar de goedkopere Jim in mijn geval.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

DIBO schreef:Per account kan ik er nog mee leven (2 sims). Begrijpelijk dat ze met die lage omzet per klant, niet kunnen overleven.
Overstappen naar bvb. Base0 brengt mijn minder dan 1€ Dommel verbruik toch naar boven de 3€, dus met 3€ minimum per klant blijf ik nog. Bij 3€ per sim (ging nog een extra sim in dienst nemen binnenkort), ga ik terug naar prepaid, welke weet ik dan nog niet goed...
Idem. Hier 2 Sims die actief gebruikt worden (gsm) maar ook 2 die minder gebruikt worden (tablet en smartphone). Heb ze net de vraag gestuurd, ik ben benieuwd...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Was ook wel belachelijk goedkoop hé. Alle voordelen van abbo, als je niet belde, ook geen kosten. Prima netwerk. Tja, als 50% van je klanten 1 €/maand verbruikt. Tja, rendabel kan dat niet zijn. een Pay & Go is 25 €/jaar (0,3 €/oproep)?

Ze zouden beter hun tarieven van sms en data zoals jim mobile gelijkstellen, en dan zou mss. wel volk blijven. Soit, na Jim Mobile blijven niet veel operatoren over die mogelijkheid bieden aan mensen die quasi nooit bellen & niet veel willen betalen. :-D
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ik ga voor 1 Sim waarmee ik bel naar Jim en de andere parkeer ik bij base0. Opgelost. Vroeger kreeg je nog 15 eur cadeau bij base0 maar dat is gedaan denk ik :).

Mobile operators zijn voor mij zoals banken: ze zijn zulke maffia dat ik enkel nog samenwerk met diegene die mij betalen of a la limite mij niks kosten.

Trouwens: 1 dag op voorhand aankondigen dat de formule verandert vind ik wel heel kort. Legaal? Ik ben benieuwd of ik nu vanaf morgen toch nog 3 euro kwijt ben.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 30 sep 2018, 13:50, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@liegebeestig: 'Maffia': :eek: Werk jij ook gratis?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

satsurfer schreef:@liegebeestig: 'Maffia': :eek: Werk jij ook gratis?
Nee hoor, maar ik maak wel mijn rekeningen. En dat heb ik trouwens van jou geleerd. Maffia is inderdaad wat sterk uitgedrukt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

liegebeestig schreef:Nee hoor, maar ik maak wel mijn rekeningen. En dat heb ik trouwens van jou geleerd.
Dank je voor de eerbetuiging. :-D
Ik laat mijn sporen hier na. Ja, ik probeer altijd de 'biggest bang for the buck' te krijgen. Ik zou Maffia eerder op andere grote telecombedrijven plakken. :-D
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Klopt helemaal. Dommel is nog redelijk vriendelijk geweest. Ik vrees dat Jim zelfs erger is maar nu wel goedkoper.

Ja inderdaad, er zijn veel trucjes om alleszins veel geld uit te sparen. Alvast bedankt

Wat Dommel betreft vraag ik me nu wel af of we vanaf morgen toch nog 3 eur per nummer armer zijn. Want mijn nr overzetten is natuurlijk niet op 1-2-3 geregeld. We zien wel.
johann
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 35 keer

Dit moet de eerste keer zijn dat Dommel communiceert over een aanpassingen van de voorwaarden. Bij de switch van tarifering per seconde naar tarifering per seconde na de eerste minuut is dat bijvoorbeeld niet gebeurd. Ook over een tariefverhoging naar 5 eurocent per minuut (ze zijn ooit gestart met een tarief van 2 of 3 cent per minuut, dat weet ik niet meer exact) hebben ze nooit gecommuniceerd. In dat opzicht vind ik de mail die vandaag gestuurd is, al een hele verbetering. Wat laat, ja, maar beter dan helemaal niets.

Al bij al vind ik dat een verdedigbare ontwikkeling. 3 euro is als ondergrens nu toch werkelijk niet overdreven. Ik heb ooit wel eens een factuur van 2,11 en 3,01 euro gehad, maar meestal zit het factuurbedrag ergens rond de 8 à 9 euro. Mij hoor je echt niet klagen hoor!
gunnix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Heb eens mijn facturen nagekeken en heb er gelukkig niet veel nadeel van. Sommige maanden heb ik wel bedragen net onder de drie euro maar meestal zit ik erboven. Bij de vriendin zelfs een maand met 36€, maar dat was dan wel een 250 berichten waaronder vele naar buitenland, 5u bellen (ook veel buitenland) en 80mb data.

Dommel Mobile Freedom blijft wat mij betreft het interessantst mede door de goedkope internationale tarieven. Het blijft toch handig om gewoon te kunnen bellen of sms'en naast het gebruik van Whatsapp, Messenger en Signal..
Ik zie geen echte concurrent qua internationale tarieven (lycamobile is stuk duurder).

Ik vraag me wel af of dit een teken aan de wand is voor verdere problemen moest blijken dat hun mobiele aanbod niet rendabel is.. Ik was vroeger klant bij Colruyt mobile en dat was ook plots gedaan met overdracht naar Mobistar..
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik begrijp ook wel dat Dommel iets aanpast voor de vele klanten hier van Dommel waar ze niets aan verdienen.

Maar ze hadden het ook anders kunnen pakken. Iets als een hoger tarief per minuut als uw gemiddelde verbruik lager is al een bepaalde drempel. Of een systeem met een verhoging van de factuur tot een minimaal bedrag. En het saldo van die toeslag is dan een krediet dat je kunt opgebruiken binnen een bepaalde periode.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

liegebeestig schreef:Trouwens: 1 dag op voorhand aankondigen dat de formule verandert vind ik wel heel kort. Legaal? Ik ben benieuwd of ik nu vanaf morgen toch nog 3 euro kwijt ben.
Ik betwijfel ten zeerste dat dit op zo'n korte termijn mag. No way dat ik die factuur betaal in ieder geval, moesten ze het toch al aanrekenen. Daar kunnen ze naar fluiten.

Op naar JIM Mobile!

PS: weet iemand of je je SIM kaart nummer kan terugvinden via je dommel account?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

nee, je hebt toch brief? simkaart uithalen? Ik houd dat trouwens allemaal bij in een word document. Geen gepruts.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Wij gaan ook overgaan naar JIM Mobile, dommel is 3 klanten kwijt door hun belachelijke wijziging. Data en sms is 2 keer zo goedkoop bij JIM Mobile, bellen is duurder, maar ik bel meestal via whatsapp, dus de totale rekening zal nog goedkoper worden dan vroeger :-D Ik zou vandaag niet naar alternatieve gekeken hebben moest dommel niet de mail gestuurd hebben met een vaste kost van 3 euro.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Aanvraag transfer naar JimMobile gedaan. simkaartnummer niet gevonden in het paneel van Dommel. Heb het afgelezen van de simkaart zelf. Blij dat ik een vergrootglas heb.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

satsurfer schreef:nee, je hebt toch brief? simkaart uithalen? Ik houd dat trouwens allemaal bij in een word document. Geen gepruts.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
Simkaart steekt ergens weg (ingebouwd) op een lastige plaats, vandaar.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Hahaha ik eveneens. Niet in word maar gewoon een txt bestandje.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

bf62 schreef:Wij gaan ook overgaan naar JIM Mobile, dommel is 3 klanten kwijt door hun belachelijke wijziging. Data en sms is 2 keer zo goedkoop bij JIM Mobile, bellen is duurder, maar ik bel meestal via whatsapp, dus de totale rekening zal nog goedkoper worden dan vroeger :-D Ik zou vandaag niet naar alternatieve gekeken hebben moest dommel niet de mail gestuurd hebben met een vaste kost van 3 euro.
Hier intussen overgestapt. Ze gaan daar werk hebben bij Dommel om alle overstap aanvragen vanuit Jim mobile te verwerken. Ik denk dat ze snel spijt krijgen van hun beslissing. Ik tel zo losweg al 10 nummers die vertrekken. En die dus geen 3 en geen 1 euro of wat dan ook gaan opbrengen.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb ook net alle kaartjes naar Jim overgezet.
Jim gaat ook niet weten wat ze overkomt :-)

Wat dommel betreft, denk je echt dat ze er spijt van gaan hebben van klanten die weg gaan omdat ze die 3 euro niet willen ophoesten?
Volgens mij is dat uiteindelijk gewoon hun opzet.
Ze behouden een klanten-base die wel opbrengt. Natuurlijke zuivering kan je het misschien noemen.

Als die 3 euro voor hen het verschil maakt tussen winst op die specifieke klant of niet, en die klant gaat dan weg, dan hebben ze de 3 euro niet, maar ook het verlies dat ze op die kaart/klant leden zijn ze ook kwijt. In the end houden ze er volgens mij zelfs dus meer aan over.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Ygeffens. Misschien maar is er ook niet zoiets als inkomende oproep vergoedingen? Die zijn ze ook kwijt he.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Klopt liegebeestig, er is altijd een terminatietarief.
Jammer dat JIM mobile alleen herlaadkaarten heeft, geen abonnementen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze zullen er wel over nagedacht hebben. Dommel heeft een keuze gemaakt. Wij maken een keuze.

Op Spaargids is hetzelfde als hier gaande.
https://www.spaargids.be/forum/gebruike ... 1-150.html
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”