toekomst DVB-T in Vlaanderen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Sorry brubbel, als je over een smartTV beschikt met embedded Netflix app, wat is dan het voordeel om met een chromecast te werken?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Hoe gek kan het nog worden... VRT schrijft aanbesteding uit voor een DVB-T zender ???

https://radiovisie.eu/vrt-in-zee-met-br ... -partners/
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

r2504 schreef:Hoe gek kan het nog worden... VRT schrijft aanbesteding uit voor een DVB-T zender ???

https://radiovisie.eu/vrt-in-zee-met-br ... -partners/
Ze zijn toch verplicht om via openbare aanbesteding te werken.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

bruma schreef:Ze zijn toch verplicht om via openbare aanbesteding te werken.
Ja, maar als je eerst aankondigt om DVB-T stop te zetten en dan een aanbesteding te doen voor nieuwe DVB-T.... :roll:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Mogelijk hiermee iets te maken:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/vergeet- ... televisie/

Verklaart ook alle heisa ivm de mogelijke komst van een 4de speler voor de mobiele markt!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik begrijp je reactie niet... je geeft een totaal andere techniek aan terwijl VRT net een aanbesteding doet voor DVB-T (waar men mee stopt).
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Hoe gek kan het nog worden... VRT schrijft aanbesteding uit voor een DVB-T zender ???
De aanbesteding dateert van november 2017. Er zit toch enige logica in dit verhaal.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de beslissing van de VRT om te stoppen met DVB-T nogal waanzinnig is. Meer dan waarschijnlijk weet de meerderheid van de DVB-T-kijkers nog niet dat hun tv-signaal tegen 1 december op zwart zal gaan.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

raf1 schreef:Meer dan waarschijnlijk weet de meerderheid van de DVB-T-kijkers nog niet dat hun tv-signaal tegen 1 december op zwart zal gaan.
Yep. Het is nog steeds niet op een ernstige wijze in de algemene media gekomen, zoals het tv journaal. En er is nog steeds geen melding op tv zelf als je kijkt via dvb-t. Nauwelijks een verassing natuurlijk.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

r2504 schreef:Hoe gek kan het nog worden... VRT schrijft aanbesteding uit voor een DVB-T zender ???
Die aanbesteding moeten ze wettelijk doen. Het valt nog steeds in het window van de beheersovereenkomst. Ondanks de beslissing van de VRT om te stoppen met uitzending op het DVB-T platform, zijn ze nog steeds verplicht om die aanbesteding te doen. Dat is nu eenmaal de kafka van de politiek en het systeem van beheersovereenkomsten.

Het is trouwens geen aanbesteding voor een "DVB-T zender", eerder een platform. Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat de VRT dat platform gaat verder zetten, weliswaar met een zwart beeld. Maar die transponder blijft behouden, ondanks dat er niet op uitgezonden zal worden.
Kirun
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2018, 23:13
Bedankt: 5 keer

Iemand die het verslag kan terugvinden?

Het rare van de zaak is dat norkring deels eigendom is van de vlaamse participatie maatschappij...
Zou dit alles ook deel kunnen zijn van politieke steekspellen?
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat de VRT dat platform gaat verder zetten, weliswaar met een zwart beeld. Maar die transponder blijft behouden, ondanks dat er niet op uitgezonden zal worden.
Als dat waar is, is dat toch weer "burgertje pesten" ten voeten uit.
Zoiets kan alleen maar in Vlaanderen, het land met het hoogst aantal zelfmoorden

Zo een prachtig medium voor de modale man. Ipv het uit te bouwen, zoals in Frankrijk maakt men het kapot omdat men het de burger niet gunt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Misschien is er wel een complot met TN en Px die de rekening betalen van de mux aan de VRT :lol:
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

r2504 schreef:Misschien is er wel een complot met TN en Px die de rekening betalen van de mux aan de VRT :lol:
Lach er niet mee, want via een omweg, meer bepaald politiekers met grote weddes in adviesraden of raden van bestuur van px en tn lobbyen
zeker in die richting. Hoe verklaar je anders dat Gatz zo onverschillig reageert. Hij neemt het in elk geval niet op voor de modale burger.
Ik heb al heel lang geen vertrouwen meer in onze corrupte beleidsmakers .
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

r2504 schrijft: Ik begrijp je reactie niet... je geeft een totaal andere techniek aan...

Ik geef helemaal niks anders aan, maar verwijs naar een (weliswaar onduidelijk) bericht dat men in NL niet erg gelooft ook in de toekomst van DVB-T. Maw, als we toch nooit correcte info krijgen van onze politici kan het nuttig zijn om te proberen een juist beeld te vormen aan de hand van enkele puzzel-stukjes...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Iedere technologie is uiteindelijk voorbijgestreeft... dus inderdaad DVB-T zal op termijn ook verdwijnen maar ik zie de relevantie niet in de discussie dat VRT een aanbesteding heeft lopen voor DVB-T.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik dacht dat de discussie over de toekomst van DVB-T ging, en dan zijn nieuwe technologieën uiteraard wél relevant. Die nieuwe technologieën trouwens zijn niet altijd een vooruitgang voor de mensen. Over 5G bijvoorbeeld hebben we het al eens gehad in een andere discussie, maar ik wil hier nu geen potje gaan breken...
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

on4bam schreef:
bruma schreef:Ze zijn toch verplicht om via openbare aanbesteding te werken.
Ja, maar als je eerst aankondigt om DVB-T stop te zetten en dan een aanbesteding te doen voor nieuwe DVB-T.... :roll:
Ligt een beetje in de lijn van: We starten een proces tegen TV Vlaanderen omdat ze melding maken van gratis VRT dvb-t. En vervolgens maar een paar maand later verwijzen ze zelf op hun website naar de VRT dvb-t uitzendingen bij TV Vlaanderen ... :? :-D

Gezond verstand is deze dagen ver te zoeken daar bij de VRT
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@r2504

Die mensen (VRT e.a.) doen wel vaker dingen die later niet relevant blijken te zijn. En met ¨gezond verstand¨ hebben deze akties meestal niet veel te zien! Of, geen logica zoeken op plekken waar die nooit voorkomt :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

fredo66 schreef:
on4bam schreef:
bruma schreef:Ze zijn toch verplicht om via openbare aanbesteding te werken.
Ja, maar als je eerst aankondigt om DVB-T stop te zetten en dan een aanbesteding te doen voor nieuwe DVB-T.... :roll:
Ligt een beetje in de lijn van: We starten een proces tegen TV Vlaanderen omdat ze melding maken van gratis VRT dvb-t. En vervolgens maar een paar maand later verwijzen ze zelf op hun website naar de VRT dvb-t uitzendingen bij TV Vlaanderen ... :? :-D
Gezond verstand is deze dagen ver te zoeken daar bij de VRT
opt einde vd rit is de vrt nog steeds het oude ambtenaren en overheidsapparaat

op bureau A kunnen ze zeggen dat ze dvb-t afsluiten, als er op bureau b een schlemiel ziet dat 'm, volgens document xyz uit 60, een aanbesteding moet doen voor dvbt dan doet die da. procedure en regels zijn nu eenmaal procedure en regels.

en as gij denkt da bureau a met bureau b klapt dan hebt ge geen idee hoe een overheidsapparaat werkt :).
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

1207 schreef:
fredo66 schreef:
on4bam schreef:
bruma schreef:Ze zijn toch verplicht om via openbare aanbesteding te werken.
Ja, maar als je eerst aankondigt om DVB-T stop te zetten en dan een aanbesteding te doen voor nieuwe DVB-T.... :roll:
Ligt een beetje in de lijn van: We starten een proces tegen TV Vlaanderen omdat ze melding maken van gratis VRT dvb-t. En vervolgens maar een paar maand later verwijzen ze zelf op hun website naar de VRT dvb-t uitzendingen bij TV Vlaanderen ... :? :-D
Gezond verstand is deze dagen ver te zoeken daar bij de VRT
opt einde vd rit is de vrt nog steeds het oude ambtenaren en overheidsapparaat

op bureau A kunnen ze zeggen dat ze dvb-t afsluiten, als er op bureau b een schlemiel ziet dat 'm, volgens document xyz uit 60, een aanbesteding moet doen voor dvbt dan doet die da. procedure en regels zijn nu eenmaal procedure en regels.

en as gij denkt da bureau a met bureau b klapt dan hebt ge geen idee hoe een overheidsapparaat werkt :).
Met andere woorden, de één weet van de andere niet want daar komt het zo op neer.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

apestaart schreef: Met andere woorden, de één weet van de andere niet want daar komt het zo op neer.
zou me totaal ni verbazen :)

de bureau die de BVN doet (vrt wereldwijd met satelliet) zit ook reclame te maken dat ge de vrt overal en gratis zonder abonnement kunt zien (paar dagen geleden op stubru gehoord)
die mannen hebben zeker niet met de mannen vd onlinedienst vrt.nu geklapt. Die beweren tenslotte dan weer dat een verplicht internetabo aan de criteria van gratis kijken voldoet :)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

BVN!? Dat is in feite meer een farce, want behalve het nieuwsprogramma van 19uur is het verder niet veel soeps...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 18 keer

http://radio.nl/816644/vlaanderen-behee ... t-partners

https://radiovisie.eu/juridische-strijd ... barst-los/

Ik vraag me af of bij zo een aanbesteding de nieuwe operator, de fysieke zendmasten bijvoorbeeld in Sint-Pieters-Leeuw wel mag gebruiken voor zijn eigen signaal?
Zijn deze zendlocaties niet exclusief eigendom van Norkring? (Sint-Pieters Leeuw, Veltem, Egem, ...) Op het kaartje staat bij een groot aantal locaties: 'Eigen zendmast'

https://www.norkring.be/zenderpark/zendmasten-in-kaart/
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Alle Norkring-locaties zijn beschikbaar voor colocatie, mastruimte wordt verhuurd samen met alle mogelijke faciliteiten: https://www.norkring.be/andere-toepassingen/colocatie/

Broadcast Partners kan natuurlijk ook andere locaties gebruiken, in elke middelgrote Vlaamse stad staat ondertussen wel een hoge kantoor- of woontoren waarop je een zendantenne kan plaatsen die gemakkelijk een halve provincie kan dekken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Mmm... de locaties zijn dus eveneens eigendom van Norkring (wat hebben ze daar destijds voor moeten betalen ?).

Ik dacht dat ze enkel het beheer deden van de infrastructuur... blijkbaar niet dus.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

De waarde van het VRT-zenderpark bij de verzelfstandiging in 2009 was 20 miljoen euro. Norkring is 75% eigenaar, en heeft voor het zenderpark dus 15 miljoen euro aan de VRT betaald. De andere 25% van de aandelen is in handen van ParticipatieMaatschappij Vlaanderen, een investeringsvehikel van de Vlaamse overheid: https://www.vlaanderen.be/nl/contact/ad ... vlaanderen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Volgens het kaartje gaat het over 9 locaties... lijkt me 20 miljoen niet echt overdreven (voor die prijs kan je zeker de gronden en infrastructuur niet nieuw aankopen).
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Blijkbaar zal VRT na 1 dec nog te ontvangen zijn via antenne, helaas betalend.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180830_03690951
Albert Peetermans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 jan 2012, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 18 keer

De 3 Nederlandse zenders gaan eraf.
Uit "De Standaard": "De huidige DVB-T-kijkers van de VRT zullen enkel een nieuwe decoder van TV Vlaanderen nodig hebben. De rest van hun installatie kunnen ze verder gebruiken". Ik veronderstel dat ze daarmee de antenne bedoelen!
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Misschien weet iemand hier raad mee...

Ik heb een Tv Vlaanderen abonnement. Ontvangst: losse commom interfacekaart rechtstreeks in samsung smart tv. Nu wens ik ook Canal Digitaal te ontvangen. Hoe kan ik dit best doen? werken met een aparte canal digitaal ontvanger en een switsh gebruiken aan ingang satelliet-kabel? Een losse canal digitaal commom interface module kan ook maar dan moet ik telkens van module wisselen (tv vlaanderen-canal digitaal) ...lijkt me omslachtig.


Iemand hetzelfde probleem?

Alvast bedankt
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

een aparte ontvanger en deze via hdmi op je tv aansluiten en dan gewoon met je afstandsbedienening de selectie maken satelliettv of hdmi..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

phildww schreef:Blijkbaar zal VRT na 1 dec nog te ontvangen zijn via antenne, helaas betalend.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180830_03690951
Volgens dat artikel verdwijnen dan echter NED1, NED2 en NED3.
Ze zijn nog maar begonnen en hun klanten zijn alweer goed gesjareld*

* voor wie aanstoot mocht nemen aan het woord "gesjareld", vervang door "gejost".
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Ondanks dat NDL niet meer te ontvangen zal zijn, is het voor mij toch iets om over na te denken: Een goedkoper internet-abbo via EDP-net + nieuw aanbod Antenne TV, en alweer een decoder minder in huis. Trouwens, NPO heeft een Apple TV-app, waarmee je gratis live kan kijken: https://www.iculture.nl/apps/npo-apple-tv-app-review/
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Albert Peetermans schreef:De 3 Nederlandse zenders gaan eraf.
Uit "De Standaard": "De huidige DVB-T-kijkers van de VRT zullen enkel een nieuwe decoder van TV Vlaanderen nodig hebben. De rest van hun installatie kunnen ze verder gebruiken". Ik veronderstel dat ze daarmee de antenne bedoelen!
..en de TV.

Alhoewel, men zou naar DVB-t kunnen kijken op een CRT televisie en een externe dvb-t ontvanger via scart. De ontvangers voor dvb-t2 gaan via hdmi en dat heeft een crt tv niet.

Als nieuwe AntenneTV klant, buiten dat ik het zeer oneens ben met de beslissing van de vrt , is de beslissing om juist die drie zenders te schrappen door tv vlaanderen onbegrijpelijk. Na de vrt zijn dat de zenders met de beste programma's. Ik besef dat dit persoonlijk is. Maar ze kunnen niet meer dan een paar duizend AntenneTV klanten hebben. Ze hadden perfect een enquête kunnen sturen naar hun klanten om te vragen naar welke zenders ze effectief kijken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

WalterB1 schrijft: Ze hadden perfect een enquête kunnen sturen naar hun klanten...

Sorry, maar dan ken je TVV nog niet goed!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Inderdaad, TVV trekt zich niets aan van de behoefte van zijn klanten.

Het is toch duidelijk dat de inname van de VRT zenders kosten neutraal moeten zijn? x aantal zenders buiten dus om x aantal zenders te kunnen binnen pakken. Zo simpel is dat wel volgens mij.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

WalterB1 schreef:Als nieuwe AntenneTV klant, buiten dat ik het zeer oneens ben met de beslissing van de vrt TV-Vlaanderen
There, I fixed it for you
Victorb
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2014, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ze hadden toch echt wel beter die RTL TVI rotzooi er kunnen van gooien.
NPO is toch beter voor een Vlaming
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Goh, op die backbone contracten hebben wij geen zicht op. Het zal eerder een baten analyse zijn die bepaalt welke zenders eruit vliegen, eerder de goesting van de kijker. RTL-TVi zal goedkoper zijn geweest zeker?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Victorb schreef:Ze hadden toch echt wel beter die RTL TVI rotzooi er kunnen van gooien.
NPO is toch beter voor een Vlaming
Bij TV Vlaanderen kun je ze haast nooit betrappen op enige logica...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”