windows 10 licentie voor 30 €?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Iemand hier ervaring mee? Toch zeer goedkoop.

https://licentie4u.nl/windows-10-profes ... oCVUvw_wcB

Let op dit betreft een Download Versie geleverd via de email. Windows 10. Maak het mogelijk. Windows 10 is de nieuwste versie van Windows waarin je favoriete features van Windows 7 en 8 samenkomen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ik zou het niet betrouwen, de gap met gevalideerde leveranciers is te groot.

Eentje waar ik heel regelmatig mijn licenties van koop is: https://licentie2go.com/
Deze zijn supersnel, betrouwbaar, goedkoop en correct.

Als je ziet dat een licentie daar veel meer kost, zou ik jou site dus echt niet vertrouwen:

https://licentie2go.com/microsoft-licen ... gssystemen
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb jaren terug nog legale licenties gekocht, nadat mijn betafase beëindigd was. Was via Duitse aanbieder, kreeg dat in mijn mailbox.

vroeger nog een studentenlicentie gekocht, maar nu niet meer beschikbaar? :-(
http://www.academicshop.be/microsoft.html

idd. oplichterij
http://www.klachtenkompas.nl/licentie4unl
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Kan nog veel goedkoper... in augustus op eBay een 8.1 Pro key gekocht voor nog geen €10. Die kan je dan (nog steeds) gratis upgraden naar 10 via die accessibilty pagina van Microsoft.
Heb hier toen overigens ook hierover gepost. Edit: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=48004
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Ik ken deze site zelf niet maar er zijn heel veel webshops die windows licenties verkopen, voor zelfs nog minder. Dus het kan.
satsurfer schreef: idd. oplichterij
http://www.klachtenkompas.nl/licentie4unl
Misschiens eerst de moeite doen om de klachten te bekijken. Licentie4u reageert bijna overal om het op te lossen. Dus geen oplichterij.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

onlangs licentie gekocht via twed.com , na 5 minuten de code binnen zonder een download en werkt perfect
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Als je de klachten ziet, en de hoeveelheid, kan ik me niet van de mening ontdoen dat de overgrote meerderheid toch wel niet echt koosjer is:

vb:

KLACHT Inmiddels is mij al 2 keer een licentie door ene Wesley gestuurd ,op alle reageert AVG internet security met OEPS u heeft een illegale licentie u moet binnen 29 dagen een geldige licentie kopen!Heb contact met AVG gehad deze licenties die licentie4u stuurt zijn allemaal illgaal!
Dit is een wanprestatie ,en ik krijg niet de werkende AVG internet security waar ik 34,99 euro voor heb betaald!

ANTWOORD Beste Jaap Rosbeek,

Mijn excuses ik heb het product van onze website laten halen.
En wij gaan een onderzoek hiernaar starten.
Uw bestelling is geannuleerd en de betaling wordt terug gestort.

Met vriendelijke groet,
Wesley
Licentie4u.nl


Natuurlijk ok opgelost, maar een bedrijf dat enkel licentie keys verkoopt, mag geen enkele illegale key aanbieden, punt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

helmuteke schreef:en werkt perfect
Nu misschien nog wel... maar als je oa. leest op Licentie4u zal je merken dat sommigen na een tijdje gewoon niet meer werken (en dat Microsoft deze geblokkeerd heeft... omdat ze illegaal worden gebruikt).
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 890
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

satsurfer schreef:
vroeger nog een studentenlicentie gekocht, maar nu niet meer beschikbaar? :-(
http://www.academicshop.be/microsoft.html
academicshop zal waarschijnlijk niet meer werken, maar het gaat ook al een aantal jaar via dreamspark.com.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

dragonflo schreef:
satsurfer schreef:
vroeger nog een studentenlicentie gekocht, maar nu niet meer beschikbaar? :-(
http://www.academicshop.be/microsoft.html
academicshop zal waarschijnlijk niet meer werken, maar het gaat ook al een aantal jaar via dreamspark.com.
Bij Dreamspark (nu Microsoft Imagine dacht ik) krijg je inderdaad een aantal toepassingen gratis, en als je onderwijsinstelling ervoor betaald de Dreamspark Premium waarin ook gratis Windows licenties zitten.

Licenties met korting kopen kan je nu via OnTheHub, maar dan hangt het er ook van je onderwijsinstelling af. In mijn geval (Universiteit Antwerpen) kan personeel wel praktisch gratis Windows licenties kopen, maar studenten niet. We kregen wel gratis Adobe CC, en kortingen op Parallels en VMWare Fusion bv.

EDIT: voor degenen met Dreamspark Premium. Ik heb al van meerdere bronnen gehoord dat Microsoft totaal niet moeilijk doet over die Windows licenties. Als je een vriendelijk mailtje stuurt krijg je met gemak een licentie of vijf als je zegt dat je meerdere clients nodig hebt voor een project of zo.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 890
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

Bij Dreamspark Premium bestel/selecteer je het product en krijg je direct een key. Ik heb daar nog niet voor moeten mailen.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Ja, maar standaard omvat dit maar één Windows client licentie dacht ik. Je zou er meerdere kunnen krijgen door even met hen contact op te nemen.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Via Pepper heb ik deze tegengekomen https://onlinegamekeys.net/winkel/overi ... ional_oem/ zijn uiteraard OEM's. Geen ervaring mee maar heb er al goede dingen over gehoord... OEM is normaal wel als je zelf een PC hebt gebouwd. Nogmaals ik heb geen ervaringen met licenties.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

heb zelf goede dingen gehoord over ict office centre

https://www.ictofficecentre.nl/windows- ... entie-code
helmuteke schreef:onlangs licentie gekocht via twed.com , na 5 minuten de code binnen zonder een download en werkt perfect
15 euro voor windows 10... en op onlinegamekeys 16.
en ik die dacht dat ictoffice centre al een koopje zou zijn als ik me nog eens een licentie zou aanschaffen :)

edit:
onlinegamekeys...
Oprichter van een onderneming natuurlijk persoon çetin , Ömer Sinds 13 september 2016

bestaat dus nog geen eens 3 maanden
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

helmuteke schreef:onlangs licentie gekocht via twed.com , na 5 minuten de code binnen zonder een download en werkt perfect
https://twed.com/product/windows-10-pro-global-cd-key/
normaal kunt ge die probleemloos omzetten naar NL taal mits installeren taalmodule?

a new license for Microsoft Windows 10 Pro OEM that will allow you to install this operating system from a new installation.
new offer for Windows 10 Pro OEM CD-KEY.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

satsurfer schreef:
helmuteke schreef:onlangs licentie gekocht via twed.com , na 5 minuten de code binnen zonder een download en werkt perfect
https://twed.com/product/windows-10-pro-global-cd-key/
normaal kunt ge die probleemloos omzetten naar NL taal mits installeren taalmodule?

a new license for Microsoft Windows 10 Pro OEM that will allow you to install this operating system from a new installation.
new offer for Windows 10 Pro OEM CD-KEY.
Volgens mij zijn keys niet (meer) gebonden aan een specifieke taal-versie van Windows. Dus ge kunt ook al direct Windows 10 Nederlands installeren ipv eerst Engels te installeren en dan een Dutch language pack.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

Tomby schreef:
Volgens mij zijn keys niet (meer) gebonden aan een specifieke taal-versie van Windows. Dus ge kunt ook al direct Windows 10 Nederlands installeren ipv eerst Engels te installeren en dan een Dutch language pack.
Idd , tijdens installatie de code gewoon erin gezet
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik koop ze zelf via g2play.net. Goedkoop, en nog nooit miserie mee gehad tot hiertoe (5 licenties)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 361
Lid geworden op: 30 mei 2012, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

Paul's Hardware heeft er een video over gemaakt over licentie bij kinguin = g2play.net en alles was geactiveerd.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Even een oud topic van onder het stof halen. Op ictofficecentre.nl heb ik het geriskeerd om een win 10 pro licentie aan te schaffen voor onder de 20 euro. Tot nu toe werkt deze licentie op een Intel nuc en verwacht er verder geen problemen mee.
Laatst gewijzigd door mailracer 24 jun 2018, 14:42, in totaal 1 gewijzigd.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Ik heb op Amazon.de een W10 Pro licentie voor 5 of 6 eur gekocht. Werkt perfect, alé voor de moment toch nog. :lol:
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb me ook net op Amazon een key aangekocht voor 5 euro. Gratis verzending pas vanaf volgende maand. Ik ben wel benieuwd.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Dafke schreef:Ik zou het niet betrouwen, de gap met gevalideerde leveranciers is te groot.

Eentje waar ik heel regelmatig mijn licenties van koop is: https://licentie2go.com/
Deze zijn supersnel, betrouwbaar, goedkoop en correct.

Als je ziet dat een licentie daar veel meer kost, zou ik jou site dus echt niet vertrouwen:

https://licentie2go.com/microsoft-licen ... gssystemen

Hier koop ik ook men licenties, zeer goede webshop en betrouwbaar.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Het zijn eigenlijk allemaal OEM licenties, je moet niet rekenen op support van Microsoft, maar in principe... Hoe vaak bel jij naar Microsoft als je een retail licentie koopt?

Zelf heb ik recent Win10+Office 2016 Home+Kaspersky voor 6 maand gekocht via Kinguin voor 29.90€. En jawel: alle 3 licenties werkten perfect. Download van Office gebeurt trouwens via officiele office.com website, dus daar is ook alles dik in orde. :beerchug:
Windows was ook meteen geactiveerd zonder enige nood van te moeten bellen od
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Klopt wat je zegt, maar je leest vaak ook negatieve commentaar op de websites waar iets goedkoop aangeboden word. Het blijft dus altijd een gokje.

EDIT : Deze van amazon is vandaag met mail toegekomen. Direct geïnstalleerd en geactiveerd zonder problemen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb een op maat gemaakte windows dus dat is zonde als ik dat vergooi want 24/7 support.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

boonpwnz schreef:Ik heb een op maat gemaakte windows dus dat is zonde als ik dat vergooi want 24/7 support.
Op maat gemaakt ???? Wat bedoel je daar mee ?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Even google'n en je krijgt serieuze prijsverschillen...
https://www.google.com/search?q=windows ... refox-b-ab

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Een paar jaar geleden op Ebay.de aangekocht aan 10€ en werkt nog steeds.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Al enkele keys gekocht in het verleden via g2play, werken nog allemaal zonder problemen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

mailracer schreef:Wat bedoel je daar mee ?
Een costum build windows. Aangepaste windows door de computerwinkel waar ik hem kocht.

Nauwelijks updates en 24/7 support.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

boonpwnz schreef:Nauwelijks updates
Je bedoelde dus een "onveilige PC" :lol:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

R2504 waarom onveilig?

Het wordt beheerd door hunzelf dus zij kunnen elk jaar nazien. Het staat zelfs bij de licentie dat zij de support doen. Mijn versie loopt nog altijd op 1709 en dit zal normaal niet geupdate worden. Waarom zou het dan onveilig zijn?

Verder vervalt uw recht op dit beleid en software ondersteuning* wanneer er geen gebruik gemaakt wordt van het door ons aangeboden gratis jaarlijks onderhoud, indien de originele installatie met een custom Windows verwijderd, opnieuw geïnstalleerd of aangepast wordt zonder hiervoor onze toestemming verkregen te hebben en indien de installatie van de programma’s zoals bij levering van de pc aangepast of verwijderd wordt. Onder dit laatste valt specifiek de installatie van antivirusprogramma’s. De aanpassingen hierboven genoemd hebben geen invloed op de garantie van de hardware.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

boonpwnz schreef:R2504 waarom onveilig? Het wordt beheerd door hunzelf dus zij kunnen elk jaar nazien.
Omdat eenmaal per jaar een PC nakijken op fixes veel te lang is.
boonpwnz schreef:Verder vervalt uw recht op dit beleid en software ondersteuning* wanneer er ...
Straffe taal als je het mij vraagt... en geloof ook niets van dergelijke uitspraken. Als jij morgen extra software installeerd (of mag dat ook al niet ?) welke je OS verprutst gaat men heus geen tijd investeren in je "software ondersteuning'" maar gewoon een scratch install doen van je Windows (zoals trouwens iedereen... de kost voor deftige troubleshooting in Windows is gewoon te hoog daarvoor).
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Also, ik vraag me af wat zij onder "custom build" verstaan? Want hieronder zou ik iets verstaan van speciale patches van Microsoft, maar in dit geval lijkt het me dus gewoon dat zij een paar parameters hebben aangepast in de registry.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

R2504 extra software installeren mag maar morrelen aan de basisinstallatie zoals hij werd geleverd mag niet. Trouwens dat is praktisch onmogelijk want als je een programma deinstalleerd die er int begin op stond en opnieuw herinstalleerd onthoud hij gewoon alles van stappen dat toen werden uitgevoerd. Er kan zelfs niet eens gekozen worden hoe en op welke manier het zal worden geinstalleerd.

Sowieso vervalt de levenslange ondersteuning op hardware en software als je zelfs een windows erop plaatst. De fabrieksgarantie van hardware uiteraard niet.

De updates worden door een scriptje tegengehouden(register aanpassing). En er staat AVAST op maar een aangepaste versie die ook geen updates pushed.

@devilkin als ik naar pc instelllingen ga en naar info ga dan zie ik onder windows specificaties een verwijzing naar het bedrijf waar ik men pc heb gekocht. Daar staat ook dat er 24/7 support is en een gsm nummer.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ja, da's dus een registry key die ze kunnen zetten...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Devilkin,

Sowieso is er meer aangepast dan enkel een registry key ;)

Avast is aangepast
En programma's herinstalleren voor een functie te beogen werkt ook niet. Ik kan enkel installeren en deinstalleren maar kijken waar ik het wil opslaan(eerste schijf of 2de) lukt totaal niet.

Je download het setup bestand die doet de setup zonder enige vorm van akkoorden en dan is je programma weer compleet geinstalleerd zoals voorheen.

Bij nieuwe programmas blijft het uiteraard zoals gewoonlijk hetzelfde en kan je wel de opties kiezen. ;)
barttech
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 aug 2013, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

https://www.ictofficecentre.nl

Hier heb ik al regelmatig besteld hier kost win10 pro 18 euro

Wel opletten als deze key gebruik is dat enkel voor die op waar dat je da installeert verander je je moederbord dan werk die code niet meer
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

barttech schreef:Wel opletten als deze key gebruik is dat enkel voor die op waar dat je da installeert verander je je moederbord dan werk die code niet meer
Een OEM key dus; die zijn gebonden aan de hardware en mogen, strict volgens de license, eigenlijk alleen maar verkocht worden in bundel met een custom PC. Not that we care :-)
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”