telenet default pincode gsm gezocht

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

kan niet meteen op de mijn.telenet van mijn moeder, en ze heeft nog maar 1 poging over. 1111 reeds geprobeerd, maar dat is ze niet. kent iemand de standaard pincode ?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Heeft Telenet wel een default pincode? (Ik weet het persoonlijk echt niet).
Best gewoon Telenet even telefonisch of via Twitter/Facebook contacteren, dan kan ze ook de PUK-code te weten komen en dan zijn alle zorgen van de baan.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1957 keer
Recent bedankt: 4 keer

Een beetje geduld kan geen kwaad. Neem de Telenet-aanrekening erbij en zorg dat je kan inloggen op Mijn Telenet: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/acc ... assword.do

Een pincode is persoonlijk, anders is het geen pincode. Dus standaard verschillend per simkaart.
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 43 keer

ik heb dit ook eens voor gehad. Toen heb ik door te bellen naar telenet de puk code gekregen, hiermee kan je een nieuwe pin code instellen. Ik weet nu wel niet meer of dat via de post of via mail was dat ik die gekregen heb...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

in het account van de hoofdgebruiker bij "mijn telenet" kan je bij mobiele diensten de puk en pin code terugvinden. Wanneer de pincode in de loop der jaren is veranderd klopt de pincode op de website niet meer en ben je verplicht via de pukcode een nieuwe pincode aan te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”